Alla kategorier Elektriker Stockholms län Huddinge Mi Elteknik

Mi Elteknik

Skördevägen 15, 141 70 Segeltorp — Visa karta

Mi Elteknik AB arbetar efter ett Ledningssystem som är anpassat speciellt för den typ av arbeten som vi utför. Vårt ledningssystem innehåller givetvis ett komplett system för företagets interna arbete, såväl som för arbeten ute på våra olika arbetsplatser. Detta innehåller verksamhetsbeskrivning, kvalitet och miljöledningssystem, arbetsmiljö, kompetensutveckling, kontroll och provning samt ett flertal andra viktiga punkter. Vårt ledningssystem är framtaget för att göra Mi Elteknik AB till ett företag där alla arbetar efter lika förutsättningar. Systemet bygger på det av EIO, Elektriska Installatörsorganisationen, framtagna rutinbeskrivning. Denna är anpassat till ISO 9000 och ISO 14000.

Läs vad 7 kunder tycker om Mi Elteknik

• pekka l
    pekka l skrev om Mi Elteknik
    Pålitliga och tillmötesgående, jättenöjd med Bosse och Mi Elteknik. Läs mer
  • Hansson & Hööglund F
    Hansson & Hööglund F skrev om Mi Elteknik
    Vänligt bemötande och ofta lätta att komma i kontakt med

Vid brådskande fall så kan de ofta hjälpa till snabbt

De löser sina uppdrag, även om det ibland kan uppstå anmärkningar efter besiktning. Det brukar dock aldrig vara problem med att få besiktningsanmärkningarna åtgärdade.

På hela taget en god samarbetspartner Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Mi Elteknik
    Utmärkt tjänst och tacksam för allråd och hjälp.
    Reparation av belysning och byte av transformator. Läs mer
  • Anne S
    Anne S skrev om Mi Elteknik
    Våra tidigare upplevelser har varit mycket bra. Alla är jättetrevliga hos Miel. Vi saknar dock Bosse och hoppas han letar på sig. Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Mi Elteknik
    Ett trevligt bemötande, en stor tjänstvillighet, ett flexibelt arbetssätt och en hantverksskicklighet som överträffar det mesta. Som ni förstår är jag mer än nöjd. Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Mi Elteknik
    Mycket pålitliga! Ger goda råd och ser arbetet som en helhet. Läs mer
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Mi Elteknik
    Vi har anlitat Bosse tack vare en rekommendation från en vän och är super nöjda med honom. Han har verkligen övertygat oss om kunnighet i sitt jobb och hjälpte oss väldigt enkelt. Jag var så nöjd att jag föreslog honom vid vårt Brf Möte där jag tyckte att vi bör kontakta honom när vi har el ärenden. Han passar tider och gör sitt jobb felfritt.
    Rekommenderas starkt! Läs mer

Skördevägen 15, 141 70 Segeltorp