Mi Elteknik

Mi Elteknik

Ring 08-646 92 00 www.mirael.se

Mi Elteknik AB arbetar efter ett Ledningssystem som är anpassat speciellt för den typ av arbeten som vi utför. Vårt ledningssystem innehåller givetvis ett komplett system för företagets interna arbete, såväl som för arbeten ute på våra olika arbetsplatser. Detta innehåller verksamhetsbeskrivning, kvalitet och miljöledningssystem,...

7 omdömen om Mi Elteknik

pekka l
Skrev om Mi Elteknik

Pålitliga och tillmötesgående, jättenöjd med Bosse och Mi Elteknik.

Sollentuna El & Automation
4.8/5 i betyg av 218 omdömen 4.8 av 218 omdömen

Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb som infriade förväntningarna.

Hansson & Hööglund F

Vänligt bemötande och ofta lätta att komma i kontakt med Vid brådskande fall så kan de ofta hjälpa till snabbt De löser sina uppdrag, även om det ibland kan uppstå anmärkningar efter besiktning. Det brukar dock aldrig vara problem med att få besiktningsanmärkningarna åtgärdade. På hela taget en god samarbetspartner

Lena B
Skrev om Mi Elteknik

Utmärkt tjänst och tacksam för allråd och hjälp. Reparation av belysning och byte av transformator.

Mella El
4.7/5 i betyg av 86 omdömen 4.7 av 86 omdömen

Inkoppling av el i utbyggnad och väldigt nöjd med resultatet, trevlig personal och snyggt och prydligt utfört.

Anne S
Skrev om Mi Elteknik

Våra tidigare upplevelser har varit mycket bra. Alla är jättetrevliga hos Miel. Vi saknar dock Bosse och hoppas han letar på sig.

Anna L
Skrev om Mi Elteknik

Ett trevligt bemötande, en stor tjänstvillighet, ett flexibelt arbetssätt och en hantverksskicklighet som överträffar det mesta. Som ni förstår är jag mer än nöjd.

Bright Elteknik AB
4.8/5 i betyg av 188 omdömen 4.8 av 188 omdömen

Professionella killar. Använder alltid Bright ElTeknik slår aldrig fel.

Charbel R Charbel R
Anna L
Skrev om Mi Elteknik

Mycket pålitliga! Ger goda råd och ser arbetet som en helhet.

Fredrik K
Skrev om Mi Elteknik

Vi har anlitat Bosse tack vare en rekommendation från en vän och är super nöjda med honom. Han har verkligen övertygat oss om kunnighet i sitt jobb och hjälpte oss väldigt enkelt. Jag var så nöjd att jag föreslog honom vid vårt Brf Möte där jag tyckte att vi bör kontakta honom när vi har el ärenden. Han passar tider och gör sitt jobb felfritt. Rekommenderas starkt!

El-Ljus
4.7/5 i betyg av 88 omdömen 4.7 av 88 omdömen

Har under många år använt EL-Ljus till alla renoveringar som tex. spottar i taket, badrumsrenovering, köksrenovering, central damsugare etc.