Millons Bil AB

2.6

5 omdömen om Millons Bil AB

Johan A
Skrev om Millons Bil AB

köpt flera bilar här, och det är det enda stället som jag vet som är riktigt pålitligt.

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

OSCAR H
Skrev om Millons Bil AB

Varning varning! Följer inte konsumentköplagen eller ARN (Allmänna reklamations nämnden)

Kicki Anna Kerstin V
Skrev om Millons Bil AB

Jag har köpt många bilar under 10 år. Det har aldrig varit några problem. Om det skulle vara något bekymmer så löser Erland Millon det med en gång. Jag kan rekommendera Millon Bil till vem som helst.

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 307 omdömen 4.5 av 307 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Ruben A
Skrev om Millons Bil AB

Jag hadde inte handlat bil hos denna firman om jag visste det jag vet nu. Om fel uppstår på bilen så kan du få mycket arbete med att kolla upp konsumentköpslagen. Det arbetet kan kosta mycket tid och pengar. Och faran är att vissa ger upp och tar reparationskostnaderna själv. Jag vill minnas att när jag kollade upp firman hos Almänna reklamationsnämnden så hadde firman ungefär 1 fall per år (om man räknar på antalet år Millons Bil AB har funnits) hos ARN, och det totala antalet anmälningar var över 20. Jag köpte...

Jonny A
Skrev om Millons Bil AB

Sök på nätet om millons bil... Sen väljer du säkert ett annat företag för ditt bilköp. De bjuder på rena lögner blandat med osanningar...