Väldigt trevligt bemötande och nöjd med bilen. Många tack Martin för smidig affär.
Mk Bilar i Helsingborg AB
Om företaget
MK Bilar i Helsingborg AB är ett självklart val för dig som söker en trygg och smidig bilaffär. Vi erbjuder ett brett utbud av noggrant utvalda kvalitetsbilar – både nya och begagnade – i flera prisklasser för att passa olika behov och önskemål. Med fokus på personlig service, professionalism och lång erfarenhet guidar vi dig...
24 omdömen om Mk Bilar i Helsingborg AB
Sedan starten hos Reco 2026
Fint bemötande och snabb leverans. Jag är nöjd 😊
Jättebra service trevlig personal och fina bilar.
Fantastisk upplevelse 🤩🤩🤩🙏
Jag blev bemött på ett väldigt trevligt och professionellt sätt av Mk Bilar i Helsingborg AB. Mina förväntningar uppfylldes helt och hållet. Det var en smidig affär och en mycket god service hela vägen. Jag köpte en bil av dem och är supernöjd med hela upplevelsen!
Väl bemött,kunniga,finns bara gott att skriva om er.Rekommenderar denna firma till andra.
Bra bemötande med hög servicegrad.
Köpte nyligen min första bil hos Mk Bilar i Helsingborg. Försäljare Martin har varit mycket duktig och hjälpsam under hela processen. Kan starkt rekommendera att besöka Mk Bilar om man funderar på att köpa bil eller byta in sin gamla. Mvh: Benjamin 22år
Det märks att de bryr sig om sina kunder även efter affären är klar. Jag kan varmt rekommendera den här biltirman till andra som letar efter en bra och pålitlig bilhandlare.
Bra bemötande, och snabb affär
Gjorde nyligen ett bilköp hos Mk Bilar i Helsingborg. Försäljare Martin har varit mycket tillmötesgående under hela processen. Kan starkt rekommendera att besöka Mk Bilar om man funderar på att köpa bil. Mvh Ann-Christin
Gick 2 veckor innan bilen var omregistrerad trots kontant betalning innan avhämtning Dagen efter var ena hjulet punkterat Sälgar oj hade glömt det
Trevligt bemötande, snabb och korrekt ärendehandläggning. Bra lösning och återkoppling innan och efter köpeavtal.
Blev bemött på ett bra och proffsigt sätt.De var behjälpliga med allt så att affären gick väldigt snabbt och smidigt vid köpet av min Hyundai
Jag köpte bil hos MK BILAR och är mycket nöjd med både bilen och servicen. Säljaren Martin var trevlig, hjälpsam och professionell genom hela affären. Allt gick smidigt och jag fick ett mycket bra bemötande. Rekommenderas varmt!
Trevlig personal och tillmötesgående kanon bra
Mycket bra service och trevligt bemötande. Mkt trevlig säljare som heter Martin. Nöjd med bilen :).
Mycket nöjd både med bilen en duktig och kunnig försäljare, jag rekommenderar även andra att köpa bil där!
Väldigt bra bemötande och trevlig personal, direkt när man gick in så kände man sig välkommen, väldigt serviceinriktad personal, skulle starkt rekommendera till andra!
Väldigt bra bemötande och trevlig service från MK Bilar. Är nöjd med bilen jag köpte och hela köpupplevelsen kändes smidig och professionell. Det enda jag hade önskat var att priset hade kunnat gå ner lite mer, men annars är jag väldigt nöjd.
Smidigt o bra Pålitlig ger bra pris för din bil
Det var en bra leverans och allt kändes seriöst
Bra upplevelse, mycket kunnig och hjälpsam. Martin hanterade mitt köp mycket bra! Grazie Martin!
De är vänliga och hjälpsamma, svarar på alla frågor och ger dig råd om vad som passar din situation.