MOHV Kungsbacka

MOHV Kungsbacka

About company

Välkomna till MOHV Kungsbacka! Bor du i Kungsbacka, Frillesås, Onsala, Fjärås, eller Varberg med omnejd? Då kan du kontakta någon av våra duktiga mäklare om du antingen bara är nyfiken på vad din bostad är värd innan du bestämmer dig för att sälja eller om du letar ny bostad. Vi på MOHV Kungsbacka är ett bra alternativ till...

45 omdömen om MOHV Kungsbacka

Joel S
Vendió su apartamento con ayuda de

Tom är en mycket skicklig mäklare! Väldigt kompetent!

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
4.7/5 i betyg av 2211 omdömen 4.7 av 2211 omdömen

Lisa är en väldigt trevlig mäklare, gav väldigt bra information om objektet och området. Ställde upp och svarade på frågor hela tiden och de

Charlie T Charlie T
Maj Britt F
Kungsbacka - Södra Hammerö

Jag har sålt min villa i Kungsbacka, 180 kvadratmeter, på en fin tomt med utsikt och kvällssol. Jag blev väl bemött Mäklaren var mycket hjälpsam och hade många bra kontakter som var behjälpliga och kunde ställa upp på kort tid, t.ex. flyttstäd, styling och jurist. Försäljningen gick smidigt, priset blev bra och jag känner mig nöjd.

Hanna K
Kungsbacka Centralt

Tom har haft ett bra tålamod med vår lägenhet på Godhemsgatan 10 i Kba. Vi har blivit bra bemöta och vi är glada över att Tom var vår mäklare.

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
4.8/5 i betyg av 997 omdömen 4.8 av 997 omdömen

Suveränt bemötande och service från Simon. Han hjälpte mig under hela processen, en trygg upplevelse som förstaköpare.

Staffan M
Onsala

Lugn och sansad Mycket uppskattat att Helene kontaktade oss då objektet var aktuellt för försäljning

Maria Helena F
Onsala

Hela upplevelsen från första mötet till försäljning av vårt hus kände vi oss helt trygga. Kan varmt rekommendera Helene som mäklare.

HusmanHagberg Härryda/Landvetter
4.7/5 i betyg av 72 omdömen 4.7 av 72 omdömen

Vi sålde vår lägenhet genom Lenita på Husman Hagberg. Vi blev väldigt nöjda både av utfallet samt genom bemötandet under processen. Vi hade

Rachid R
Fors

Duktig mäklare som jag varmt rekommenderar. Köpte hus i Kungsbacka.

Claes K
Onsala

Supernöjd med hela processen.

Annica Elisabeth G
Onsala

Proffsig, seriös, stöttande och varm!

Karin C
Kungsbacka - Tingberget

Vid en försäljning av radhus med en del klausuler kring samfällighetsnyttjande. Det blev lite rörigt vad som gällde för just detta specifika objekt, och det kändes inte som om mäklaren var helt säker på vad som gällde...

Alexander D
Vendió su apartamento con ayuda de

Sålt lägenhet i Lunden, Göteborg och är supernöjd med allt. Helene har satt mig i fokus under hela säljprocessen och varit väldigt kommunikativ och noga i sitt jobb. I samband med det är Helene väldigt trevlig och tillmötesgående och man märker verkligen att hon sätter sina kunder i fokus - stor elogé till Helene!

Staffan B
Vendió su casa con ayuda de

Heléne är trevlig och skapar en bra relation med både säljare och köpare. Hon är bra på att vara tillgänglig och svara på frågor och en duktig säljare. Rekommenderas.

Bengt B
Norra

Sålt en lgh, i Varberg. Jag blev mycket bra bemött. Mäklaren har skött sig mycket bra. Jag och min hustru var väldigt glada för att vi hade Helene, som säljare.

Mattias H
Compró su casa con ayuda de MOHV Kungsbacka
Vallda - Smarholmen

Grym mäklare som jag varmt kan rekommendera!

Maria H
Onsala

Fick ett bra äkta intryck av Helene från 1a början. Hon bistod med info. på bästa sätt o återkom till mig ganska omgående när jag sökte henne. Ngt. jag uppskattade mycket. Jag vann så budgivningen o nu är det flytt som gäller. Jag fann mitt drömhus till slut! Tack Helene:)

Charlotte Adlerton G
Onsala

Helene sålde vår bostad i Onsala och vi var jättenöjda med Helene som mäklare. Att sälja sin bostad är en stor sak, även känslomässigt och för mig var det därför jätteviktigt att känna förtroende för mäklaren som säljer. Helene lyssnade på oss, hon kändes trygg och självsäker i uppdraget och jag kände att hon var mån om att det skulle bli en bra affär inte bara pengamässigt utan även känslomässigt. Jag var jättenöjd med Helene och skulle jättegärna använda henne fler gånger även om jag hoppas slippa sälja på länge :-)

Björn L
Frillesås

Helen sålde huset till oss vilket var jättesmidigt. Så vi valde henne till att sälja samma hus åt oss några år senare. Även då var allt lika smidigt med henne.

Vendela A
Compró su apartamento con ayuda de
Kungsbacka Centralt

Trevligt och proffesionellt bemötande.

Inger W
Lindome

3.2 milj sakligt trvligt påläst kunninhet mycket nöjd

Olle B
Compró su casa con ayuda de

Heléne hjälpte oss köpa vårt första hus! Kommunikationen har under hela resan varit väldigt bra. Vi har fått svar på våra frågor och det har varit jättebra att ha MOHV och Heléne som bollplank i alla de frågor och funderingar som kommer upp under tidens gång. Jag har alltid höga förväntningar på mäklare, denna gången kände jag verkligen att förväntningarna besvarades bra. Vi är jättetacksamma med allt från första samtal till signering och tillträde!

Fredrik A
Onsala

Köpt ett hus i Onsala, väldigt trevlig mäklare. Allt var bra vi är supernöjda med Heléne

Oscar A
Onsala

Köpte villa 2018. Trevligt bemötande och smidig affär.

Helena B
Compró su apartamento con ayuda de
Östra Villastaden

Helene slutförde försäljningen av vår villa, som hennes kollega påbörjade innan hon dessvärre blev sjuk., Hon genomförde också tillträdet till den bostad vi köpte istället. All vår erfarenhet MOHV i Kungsbacka är genomgående mycket positiv. Mycket professionella, smidiga och moderna i sin approach!

Per-Erik J

Personlig. Kommunkativ, uthållig

Tommy E
Fors

Helene är mycket positiv och hjälpsam. Exempel, hon har hjälpt mej med min fastighetsdeklaration, min egen deklaration och min bortgångna hustrus deklaration.

Pauline H
Fjärås

Vi har både köpt hus av och sålt bostadsrätt med Heléne. Hon är proffsig, ärlig, lätt att prata med och otroligt engagerad. Vi hade det tufft till och från under processen, och Heléne var ett otroligt viktigt stöd under hela den tiden. Vi rekommenderar henne starkt!

Svar från Heléne Gometz

Hej! Vilka fina ord! Tack! Det har varit toppen att jobba med er och jag önskar er all lycka till i ert nya boende!

Anders E
Vendió su apartamento con ayuda de

Vi har sålt min mors lägenhet med hjälp av Heléne Gometz som varit en utomordentligt duktig mäklare i denna affär. Vi är mycket nöjda med både bemötande och affärsmässighet. Heléne Gometz har på ett mycket bra sätt levt upp till våra förväntningar. Vi rekommenderar henne gärna.

Anders J
Escribió sobre MOHV Kungsbacka

Sålt. Väldigt noggrann, lyhörd, marknadskunnig, snabb, kundorienterad.

Charlotte N
Escribió sobre MOHV Kungsbacka

Jag har fått hjälp av MOHV och Cissi i samband med en husförsäljning. Jag träffade flera mäklare inför försäljningen men valet föll på Cissi och det har jag inte ångrat. Hon är väldigt engagerad och tillgänglig samt duktig på att hålla mig uppdaterad med information under alla delar av processen. Dessutom var hon tydlig med att ha ett schysst förhållningssätt för alla inblandade parter (säljare/köpare) alla fick en ärlig och relevant bild av objektet när det gällde t ex fotografering, visning och budning. Det kändes tryggt att få hjälp av Cissi som gjorde ett mycket bra jobb.

Ros-marie S
Escribió sobre MOHV Kungsbacka

bästa tänkbara bemötande den mest proffsiga mäklare som man kan anlita mer än nöjd som kund

Håkan J
Escribió sobre MOHV Kungsbacka

Mycket bra och professionellt bemötande. Håller alltid kunden uppdaterad längs affären. Alltid tillgänglig och glad och positiv. Kan varmt rekommenderas.

Kent O
Escribió sobre MOHV Kungsbacka

Perfekt bemötande från första kontakten tills dess att all formalia till skattemyndighten var klar.

Alexis M
Escribió sobre MOHV Kungsbacka

Stödjande löser allt otroligt trevlig och är påläst!

Elisabet A

Vi är så nöjda. Heléne har varit flexibel, tillmötesgående, mycket pålitlig och har varit en stor trygghet . Rekommenderas starkt ! Gert & Elisabet A

Svar från Heléne Gometz

Hej och TACK för väldigt fin rekommendation! Vänlig hälsning//Heléne Gometz

Isa G
Escribió sobre

Jag kan varmt rekommendera Heléne både som säljare och som köpare. Hon har gjort ett fantastiskt bra jobb och det har känns tryggt och bra från första mötet! Och tillsammans så slog vi rekord i försäljningspris!

Alexandra G

Heléne har varit tillmötesgående samt flexibel under hela processen. Vi litar fullständigt på hennes kompetens.

Kerstin P

Trevlig och kunnig. Mycket bra bemötande och fantastisk på att hålla oss uppdaterade. Snabbt och smidigt gick hela processen.

Agneta F
Escribió sobre

Helen var en fastighetsmäklare som var lyhörd. Bra att samarbeta med. Gillade att hon gav feed-back och information, fanns tillgänglig. Inte för att alla alltid ska vara tillgängliga:). Men hon kontaktade så fort hon hade möjlighet. Bra för både säljare och köpare inte minst. Anser att en mäklare inte ska ta på sig fler uppdrag än vad man hinner med för att ovan kriterier ska kunna uppfyllas.

Lars och Kristina N

Kanonbra, flexibel, engagerad och mån om att både säljare skall bli nöjda. Alltid snabb återkoppling. Rekommenderas!!

Lars J
Escribió sobre MOHV Kungsbacka

Mycket bra bemötande men det var lite trögt i starten.

Jan E

Bra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kr!!!!!!

Irene L
Escribió sobre MOHV Kungsbacka

Mycket proffsig, kunnig och engagerad.

Otto B
Escribió sobre MOHV Kungsbacka

Ett trevligt och professionellt bemötande. Kände arr hon brydde sig om mig som köpare. Jag rekommenderar henne starkt till andra

Jonas B
Escribió sobre MOHV Kungsbacka

Mycket proffsigt. Allt kändes rätt!

Rose-marie C
Escribió sobre MOHV Kungsbacka

Trevlig och kunnig säljare. Saklig och absolut inte insmickrande. Jag var helt nöjd.

Karin E gillar detta
Pia S
Escribió sobre MOHV Kungsbacka

Proffsig och mycket kunnig mäklare. Bra bemötande genom hela processen. Skulle gärna rekommendera denna mäklare till andra!