Emilie Svedberg

Emilie Svedberg

Emilie Svedberg är mäklare på MOHV Umeå

Emilie Svedberg har varit registrerad mäklare sedan 2015-07. Emilie Svedberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 81 omdömen med ett betyg på 4.8. Emilie Svedberg har haft 100 försäljningar sen 2020-05 och har tillfrågat 79% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-05 - 2021-04

Läs vad 81 Läs vad Emilie Svedberg

• Mariedal
    2021-05-04
    Emelie sålde min bostadsrätt. Professionell och personlig hantering från start infriade alla mina förväntningar. Så pass snabb försäljning att jag knappt hann säga såld. Så högsta betyget går till dig Emelie & MOHV!
    2021-04-01
    Köpt
    Proffsig, påläst, trevlig, tillgänglig
    2021-03-31
    Vi har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Emilie, så grymt nöjda! Professionell, lugn & tillmötesgående har hon stöttat oss genom hela processen från fotografering till kontraktsskrivning. Lyckad budgivning & nytt försäljningsrekord i Röbäck för 3:or. Rekommenderar varmt Emilie!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    2021-03-31
    Vi köpte en bostadsrättslägenhet som visades av Emilie. Hon hade visat oss en lägenhet i samma område tidigare och vi fick redan då ett gott intryck av henne. När vi nu sågs kändes det som om vi kände varandra. Av en mäklare förväntar vi oss att bli professionellt bemötta. Att mäklaren både berättar och kan svara på frågor om om lägenheten och området samtidigt som hen inte pratar för mycket säljande och håller sig i bakgrunden. Emilie uppfyllde förväntningarna med råge både vid visningen och vid kontraktsskrivningen. Hon upplevs som en varm person som vill både säljaren och köparens bästa.
  • Jonas F
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    2021-03-27
    Köpt lägenhet. Fick ett bra bemötande av Emilie och hon har svarat på mina frågor som dykt upp allteftersom.
    2021-03-27
    Engagerad och professionell mäklare som hjälpte oss till en smidig affär. Uppskattade det lilla extra, som att marknadsföra lägenheten i sociala medier.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    2021-03-23
    Vi köpte en lägenhet under sportlovet. Initialt tog återkopplingen lite längre tid än väntat, men i slutändan gick det snabbt och smidigt att avsluta affären.
    2021-03-20
    Vi sålde Våran bostadsrätt med hjälp av Emilie.
    Vi hade alltid någon att bolla funderingar, med och kom det upp något så löstes dessa hinder öerhört snabbt.

Kan starkt rekommendera Emilie då det alltid var en positiv känsla med henne
    2021-03-17
    Detta är den andra bostadsrätten som Emilie säljer åt oss och vi har varit supernöjda båda gångerna. Vi har haft en bra dialog med Emilie och tillsammans fixat ett bra upplägg av försäljningen.

Vi upplever Emilie som trevlig, engagerad och driven, egenskaper som har gett oss som säljare en trygghet genom hela försäljningsprocessen. Budgivningen blev mycket lyckad och vi kan absolut rekommendera Emilie som mäklare.
    2021-03-16
    Sålt: Lägenhet 3 rum o kök
    Mycket bra bemötande och samarbete vid försäljning. Hon känns trygg och ger bra förtroende.