Emilie Svedberg

Läs vad 21 Läs vad Emilie Svedberg

• Josefin T sålde sin lägenhet med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå

2020-03-24

Tomtebo/Nydalaviken
    Sålt min tvåa 49,4kvm på Tomtebo i Umeå. Emilie skötte försäljningen väldigt smidigt. Jag bor i Stockholm och behövde inte vara på plats och hon bemötte det väldigt bra. Läs mer
  • Simon L sålde sin lägenhet med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå

2020-01-24

Tomtebo/Nydalaviken
    Allt gick väldigt smidigt från första kontakt till försäljning.
    Bostadsrätten såld en bra bit över förväntat pris.

Enda synpunkten är inför visning är att komma lite tidigare så spekulanterna inte känner att de behöver vänta. Läs mer
  • Gustav B köpte sin lägenhet med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå

2019-11-23

Mariehöjd
    Oftast snabbt svar men ibland säger hon en tid där man ska ringa eller få ett samtal sen svarar hon inte/ringer inte upp då. Läs mer
  • Erik L
    Erik L sålde sin lägenhet med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå

2019-11-21

Teg
    Sålt min lägenhet.
    Väldigt engagerad och har varit ett stort stöd genom hela processen !
    Otroligt nöjd med valet av mäklare.
    Det känns som att vi tillsammans har sålt min lägenhet . Läs mer
  • Anna-Lena K köpte sin lägenhet med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå

2019-11-08

Grubbe
    Hej jag har köpt en bostadsrätt och är mkt nöjd med min kontakt med Emilie. Allt har gått smidigt från visningstillfället till besiktning. Bra kommunikation, lätt att få svar på mina frågor och snabb återkoppling. Känner mig bra och personligt bemött av en trevlig mäklare. Läs mer
  • Lina H köpte sin lägenhet med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå

2019-11-07

Carlshem/Carlshöjd
    Vi har köpt en lägenhet som låg cirka en månad på Hemnet utan att bli såld.
    Mäklaren var snabb att svara på mina mail och tog reda på svaren jag sökte. Alltid väl mött. Gjorde att bra jobb med att vara neutral inför säljare och köpare. Hon hade realistiska diskussioner kring rimligt pris och jobbade bra med oss.
    Skulle vilja skicka med henne att läsa igenom mejlen hon får så att alla frågor besvaras. På så vis hade hon kunnat undvika fler mejl från mig.
    Hade önskat mer information om föreningen på presentationen. Då hade också fler frågor via mejl kunnat minimeras. Läs mer
  • Jan J sålde sitt hus med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå

2019-10-31

Tomtebo/Nydalaviken
    Emilie är kunnig, påläst och mycket trevlig i sin roll som mäklare.

Vi har först fått en lägenhet visad av henne som vi senare köpte.

Emilie fick uppdraget att värdera vårt hus som vi ska sälja.

Mohv fick uppdraget att sälja vårt hus efter det och det har Emilie skött väldigt bra.

Vi är mycket nöjda med den hjälp vi har fått av Emilie. Läs mer
  • Gunvor Irene H sålde sitt hus med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå

2019-10-27

Nordmaling
    Sålt vårt hus och Emelie är duktig på att hålla oss uppdaterade. Väldigt gott bemötande har vi fått från första kontakt. Förväntningar vi hade levde hon upp till. Att vi fick veta hur hela processen går till. Vi är inte riktigt i mål än med försäljning. Sista ska skrivas under november. Varit en spännande resa att vara säljare och vår lycka är att ha Emelie, kunnat ringa henne när som helst och hon svarade på det vi funderade över. Fullständigt nöjd är vi. Rekommenderar varmt MOHV i Umeå Läs mer
  • Göran E
    Göran E köpte sitt hus med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå

2019-10-25

Nordmaling
    Skrivit köpeavtal på ett hus, hoppas avsluta affären snart.

Mäklaren var mycket trevlig och verkade påläst om objektet.

Objektet levde upp till mina förväntningar, och har inget annat att säga om mäklaren.

I det stora hela helt nöjd. Läs mer
  • Kulsom S köpte sin lägenhet med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå

2019-10-25

Västerslätt
    Jag har köpt en lägenhet.vi har skrivit kontakt på kontoret om en lägenhet.hon var jätte trevligt och konig jag är nöjd.bara bra tack Läs mer

Senaste försäljningarna

Sandåkersgatan