Emilie Svedberg

Emilie Svedberg

Emilie Svedberg är mäklare på MOHV Umeå

och har varit registrerad mäklare sedan 2015. Emilie Svedberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 48 omdömen sedan 2019-07-09. Emilie Svedberg har haft 88 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 69% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 48 Läs vad Emilie Svedberg

• Emelie har varit tillgänglig, väldigt hjälpsam och trevlig. Hon har gjort försäljningen av min lägenhet smidig och mycket positiv.
    Johannes D sålde sin lägenhet med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    2020-10-30
    • 2:a
    • 48.0 m²
    • Mariehöjd
    2020-10-30
  • Vi tog hjälp av Emelie för att sälja vårat hus och kan inte vara mer nöjd gällande kommunikation, engagemang och stöd under försäljningen. Emelie är en lyhörd och erfaren mäklare som har det där lilla extra när vi jämför med tidigare mäklare som vi samarbetat med, toppmäklare!
    Tommy T sålde sitt hus med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    2020-10-22
    • 152.0 m²
    • Sävar
    2020-10-22
  • Jag har köpt en lägenhet i centrala Umeå. Mäklaren var mycket tillmätesgående och lätt att ha att göra med.
    Carl Anders Jörgen N köpte sin lägenhet med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    2020-10-09
    • 1:a
    • 34.0 m²
    • Centrum
    2020-10-09
  • Fick hjälp av Emelie att sälja min lägenhet på Berghem. Försäljningen gick smidigt och jag är supernöjd med mäklaren som var väldigt tillmötesgående och professionell i sitt agerande. Kan varmt rekommendera Emelie till er som går i säljtankar då hon överträffade mina förväntningar.
    Erik L sålde sin lägenhet med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    2020-10-08
    • 2:a
    • 58.5 m²
    • Berghem
    2020-10-08
  • Engagera, driven och professionell mäklare. Bra återkoppling efter gjorda visningar. Kan varmt rekommendera Emilie.
    Samuel N
    Samuel N sålde sin lägenhet med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    2020-10-07
    • 1:a
    • 34.0 m²
    • Centrum
    2020-10-07
  • Sålt en bostadsrätt. Bra och varmt bemötande. Förväntade mig ett proffsigt arbete och snabb affär. Levde helt upp till förväntningarna. Genomgående bra upplevelse.
    Rasmus L sålde sin lägenhet med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    2020-10-04
    • 76.0 m²
    • Tomtebo/Nydalaviken
    2020-10-04
  • Proffsigt bemötande, kändes som om man känt henne hela livet.
    Hanna Kristina V sålde sitt hus med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    2020-10-03
    2020-10-02
    • 76.0 m²
    • Tomtebo/Nydalaviken
    2020-10-02
  • Jättefin lätt att prata med, kontakt så fort det var något . Rekommenderas.
    Ann-katrin Margareta A sålde sin stuga med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    2020-07-18
    • 40.0 m²
    • Sävar
    2020-07-18
  • Trevlig och tillmötesgående ..................
    Mante H köpte sin lägenhet med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    2020-07-12
    • 92.0 m²
    • Öbacka Strand
    2020-07-12

Senaste försäljningarna

Skärvstensgatan
Slutpris: 1 710 000 kr

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte