Har tidigare varit nöjd med denna verkstad, men inte nu längre. Det senaste året har jag fått intrycket att de bara vill pumpa så mycket pengar som möjligt ur min plånbok. De har vid ett tillfälle utfört ett dyrt arbete på min ena bil utan att jag givit mitt godkännande, och jag har tvingats betala för det. De har vid ett annat tillfälle utfört en specifik felsökning på min bil trots att jag nämnt att den specifika felsökningen redan hade utförts på en annan verkstad och att jag inte var ute efter att betala för exakt samma... felsökning en extra gång, utan jag efterfrågade nästa steg i processen. När jag av självklara orsaker ifrågasätter med vänlig ton, blir jag bemött extremt respektlöst och drygt. ”Är du färdig nu så att jag får prata?” blev jag nyss avbruten med medans jag ställde mina frågor. Varje gång får jag även höra att ”bilen har gått ett visst antal mil, äldre bilar går sönder”, men att min Škoda Fabia 2008, som i skrivande stund har gått 12.200 mil, ska kosta mig i felsökningar och reparationer, nästan lika mycket som det hade kostat mig att köpa en ny bil, är orimligt. Jag läste en artikel om att 9 av 10 verkstäder lurar sina kunder och bland dessa även märkesverkstäder. Jag tror verkligen att detta tyvärr stämmer. Det är inte okej. Men vart ska man gå när det är 9 av 10 som lurar en? Det är enda orsaken varför jag har fortsatt lämna in min bil hos Möller Bil i Bro. Och det är väl just pga att de flesta lurar sina kunder som de alla faktiskt kan fortsätta att göra det. Det verkar ju inte finnas alternativ till att bli rånad på pengar när man behöver en verkstad. Rutten bransch som borde granskas.