MOMENT Äppelviken

MOMENT Äppelviken

About company

Vi vill önska dig varmt välkommen till MOMENT, ett salongs- och butikskoncept som erbjuder er personlig och genomtänkt skönhetsvård på ett lite annorlunda sätt. Fokus på kvalité, omtanke och hållbarhet, och du kan dessutom hitta massor av varumärken som vi hoppas att du ska tycka om. Vi erbjuder de flesta behandlingar inom...

46 omdömen om MOMENT Äppelviken

Marie Ö
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Klippning och färgning Även färgning av ögonbryn. Jag rekommendera verkligen salongen till vänner och bekanta man känner sig så välkommen . Kvalité på sina produkter p Frisörerna är trevliga , lyhörda och inspirerande . Åh massagen vid tvättning av håret 😀 Underbart

Creative Headz Drottninggatan
4.7/5 i betyg av 299 omdömen 4.7 av 299 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Sigvard S
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Alltid lika välkomnande personal när jag kliver in i butiken. Jag klipper mig här och blir lika nöjd varje gång. Frisörerna är verkligen engagerade och kunniga. Jag vill spara till lite längre hår och har verkligen fått en bra plan/idé om hur det kan se bra ut längs vägen oxå vilket jag verkligen uppskattar. Moment får bästa betyget av mig!

Frida L
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Jag får personlig och proffsig service av min frisör.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 309 omdömen 4.7 av 309 omdömen
BadgeTwoYears

Bemötande är ju trevlig… Sååå besviken.. mitt hår är bränt och frissig och färgen är Inte som det lovat utföra…. Tråkigt….

Maritess A Maritess A
Lisbeth R
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Hej min frisör Anni som arbetar i Sundbyberg blev sjuk och jag fick snabbt en tid i äppelviken. Mycket positivt ! För mig är det viktigt med samma frisör som är proffsig och som jag gillar så det kändes lite oroligt att byta om än för ett tillfälle. Men när jag kom till er så blev jag positivt bemött, omhändertagen och vi hade ett samtal kring hur jag ville ha håret Sammantaget är jag mycket nöjd !! Håret blev jättebra Full pott till er

Annika R
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Jag har handlat lite kläder från Rodebjer. Är helt nöjd!

WAU Nyköping
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Anna S
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Så positivt bemött och den BÄSTA hårklippning som jag någonsin fått.

Alexandra A
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Bea & Christine har jag varit hos och de är fantastiskt duktiga, gulliga och trevliga <3

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 397 omdömen 4.8 av 397 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Ulrica S
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Klippte mig hos Anna. Alltid trevligt bemött och omhändertagen. Önskar dock att det fanns en "lounge" som det finns på signalfabriken.

Pernilla S
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Köper framför allt hårprodukter och någon gång ett plagg, smycke eller "gå-bort-present". Blir bemött väldigt bra av alla och går hos Anna, som är både väldigt duktig och mycket trevlig. Har tidigare gått till salongen på Sundbybergs torg och uppskattade väldigt mycket att få en smoothie, liten nötboll el liknande och det lugn/"spakänsla" som rådde där. Känns som ett litet snäpp ner här i det avseendet. Läget på salongen är perfekt!! Känns dyrt. Anna är dock den bästa som jag gått hos, så då får det vara värt det!...

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 307 omdömen 4.6 av 307 omdömen

Janet R
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Det är alltid trevligt att komma in hos er! Jag blir bemött med en fin leende och välkomnande ord. Ni har snygga saker av vilka jag köpa varje gång jag kommer in! Tack för allt!

Karin J
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Jag gillar konceptet, modernt men ändå alltid med ansvar för vår miljö och våra medmänniskor. Alla som jobbar på MOMENT, både i Äppelviken o Sundbyberg är trevliga och kunniga. Det är såväl en oerhört proffsig salong som en skön butik att gå in i, för stt köpa något, eller bara prata lite. Ni gör alla ett kanonjobb!!! Kram Karin

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Lena T
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Färg och klippning. Trevligt, lättsamt och proffsigt bemötande

Karin S
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Jag har både köpt kläder och klippt håret och köpt cremer shampoo och balsam. Jag har blivit mycket fint bemött det är väldigt trevligt att vara där. Man får kaffe och smothies och rawfoodbollar. Det är en mycket trevlig upplevelse att gå dit.

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 507 omdömen 4.8 av 507 omdömen
BadgeTwoYears

Min 97 åriga mamma behövde klippa håret. Fantastiskt fint bemötande av frisören. Gun blev jättenöjd och glad.

Annica E

Blus Smink Hårstyling Fantastiskt bemötande

Anna L
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Klippte och färgade håret och är supernöjd. Beatrice förstod precis hur jag ville ha det och jag kommer definitivt komma tillbaka nästa gång det är dags.

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 282 omdömen 4.8 av 282 omdömen

Maria L
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Senast - ett par byxor. Trevlig, inspirerande och engagerad personal. Personalen använder de kläder dom säljer vilket jag uppskattar väldigt mycket. Positivt är att man kan gå in och kika och ev prova men känner sig inte tvingad att köpa. Duktiga tjejer som jobbar med hår och även med naglar och massage. Personlig service!!!

Jenny S
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Fantastiskt bemötande varje gång jag kommer. Får bra rekommendationer. Berättade en gång att jag tappat min hårspray i golvet så de sprack. Fick då en ny.

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1060 omdömen 4.8 av 1060 omdömen

Heather J
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Service is the best! Anna is a star! I love the hair products and find they are unique on the Swedish market. I always find a nicely curated selection of clothes to buy.

Madeleine M
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Mitt bemötande har från dag 1 vart toppen Jag har fått hjälp av frisör med färg, hårförtjockning och klipp.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Christina L
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Har bara vart en gång i Äppelviken. Trevligt bemötande av personalen och bra behandling. Lugn och fin miljö runtikring salongen. Har en klipp/slingor om en vecka i Äppelviken. Ser fram emot denna.

Elin K
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Älskar MOMENT! Helt grymma medarbetare och ett fantastiskt koncept om jag får säga det själv! Superkul!

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 617 omdömen 4.6 av 617 omdömen
BadgeTwoYears

Jag tycker att hon var stressad och kände inte att hon lysssnade klart på mig när jag skulle förklara vad jag ville. Hon skulle ha varit mer

Anna H
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Jag har klippt och gjort bottenfärg. Supernöjd med Anna som kom med så bra, personliga och proffsiga förslag. Resultatet efter mini, hittills, två besök är jag mycket nöjd med.

Cecilia N
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

mycket positiv upplevelse - både att klippa sig och även att shoppa. Trevlig och uppmärksam personal i en mysig miljö.

Creative Headz Regeringsgatan
4.8/5 i betyg av 320 omdömen 4.8 av 320 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Susanne L
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Jag har aldrig varit där. Däremot har jag besökt Moment i Signalfabriken. Är väldigt nöjd med kvalite, bemötande & service där.

Sara H
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Älskar moment. Trevlig och kunnig personal. Alltid nöjd med behandlingar och kommer alltid därifrån med en fin inredningsdetalj eller kläder.

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 241 omdömen 4.6 av 241 omdömen
BadgeTwoYears

Klippning, toningen och slingor. Han är bäst!

Josefin A
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Mycket professionella och trevliga! Jättebra och lyhörda frisörer samt jättefina kläder och inredning.

Eva G
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Alltid glada tjejer som möter en när man kommer dit. Testat mycket olika saker hos moment men bäst tycker jag nog om fransförlängningen och de professionella frisörerna. De är utbildade, lyssnar och gör allt för att din stund ska bli en sparkling moment. Man kan slappna av och njuta av smoothie och rawballs innan man måste tillbaka till stressen igen. Trevliga märken på kläder och bra tips och inspiration på Instagram.

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Julia G
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Jag klippte och färgade mitt hår på moment äppelviken. Jag är supernöjd både med resultat och bemötande. Allt igenom toppen!

Ida Ö
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Klippning och färgning/slingor - Superbra!

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2030 omdömen 4.9 av 2030 omdömen

Annette W Annette W
Stojanka D
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Första besöket var otroligt speciellt där jag kände att de verkligen ” tog” hand om mig som kund. De sista gångerna så har det inte varit den känslan. Det har blivit met som en traditionell frisörsalong. Magisk frisör fortfarande.

Mimmi V
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Jag tycker att moment Äppelviken ör fantastiskt. Jag gillar allt. Klippningen, färgningen, servicen och utbudet. Flexibilitet med öppettider. Helt enkelt toppen.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 277 omdömen 4.8 av 277 omdömen
BadgeTwoYears

Glad och trevlig. Lyssnade och fixade så som jag ville ha håret. Inkännande när man som kund vill prata och när man bara vill vara tyst och

Ellica M
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Bästa salongen i stan! Man känner sig riktigt ompysslad när man är där och personalen är supertrevlig. Alltid lika nöjd när jag går därifrån och kommer aldrig gå någon annan stans !

Jonna E
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

En pärla i Äppelviken! De tar service till en helt ny nivå! Rekommenderar alla som söker riktigt duktiga frisörer eller snygga kläder att gå dit. Alltid så trevligt, glatt och välkomnande bemötande! Oavsett om jag ska köpa presenter,( som blir utsökt vackert inslagna) hårprodukter, eller har bokat klipptid till både mig och min son. Har aldrig fått så mycket komplimanger efter ett frisörbesök nån gång. Beatrice som fixade mig är såååå proffsig! Min son blev också så fint bemött och snyggt klippt av henne. Och, de tänker...

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Ulrika H
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Jag har klippt mig och köpt produkter. Är nöjd med service och klippning.

Linda P
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Moment i Äppelviken är fantastiskt, så härliga människor som jobbar där - känner mig altid väldigt bra bemött och alltid nöjd när jag går därifrån. Jag går dit för att klippa mig.

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1073 omdömen 4.8 av 1073 omdömen

Helena D
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Jag har besökt Moment Äppelviken vid ett flertal tillfällen. Jag har bokat klipptid och kom därifrån supernöjd men även varit dit och handlat såväl kläder som gå-bort presenter! Sån mysig liten oas med trevligt bemötande redan i dörren!

Hanna A
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Trevligt, fräscht, mysigt och inspirerande ställe med tillmötesgående och duktig personal! Mycket fina kläder mm i butiken!

Kamilla C
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Glad och positiv personal som tar emot när man kommer.

Cecilia B
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Supernöjd med min hårbehandlig. God frukost och lugn, mysig stämning på salongen.

Anja C
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Trevlig personal, bra tjänst och riktiga medmänniska

Ewa B
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Allra bästa och mest professionella bemötandet! Stort fokus på kund och skön stämning.

Anneli B
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Utmärkt service och bemötande! Duktiga frisörer och fin butik!

Julia A
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Bra bemötande av personalen. Ville boka tid för att klippa mig och fick snabbt hjälp med att få en tid som passade. Frisören var väldigt bra. Hade en idé om hur jag ville klippa mig men efter att ha pratat med frisören blev det något helt annat och jag blev väldigt nöjd!

Carina B
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Frisörbesök, klippning. Priset lite väl högt.

Ulrika D
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Personalen hos Moment är av bästa kvalitét i bemötande, service, kompetens och skicklighet. Dom ger mig glädje och energi Super gänget helt enkelt😍👏👏👏

Maria C
Escreveu sobre MOMENT Äppelviken

Mysigt men lite trångt. Mycket trevlig och kunnig personal