Moogio Uppsala

Moogio Uppsala

En del av Moogio moogio.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Moogio Uppsala! På Bolandcity, Stångjärnsgatan 10 i Uppsala hittar du Moogio Uppsala. Din återförsäljare av Markiser och Gardiner i Uppsala med omnejd. Vi som jobbar på Moogio Uppsala heter Henrik, Lina och Jonas. Med över 14 års erfarenhet kan vi leverera solskydd till hög kvalitet och trygghet för dig som kund....

151 omdömen om Moogio Uppsala

Sedan starten hos Reco 2021

Kristin H
Skrev om Moogio Uppsala

Vi är så nöjda med Moogio Uppsala. Köpte en markis för nästan 14 år sedan som används dagligen. Tyget ser ut som nytt! Har anlitat dem igen för två nya markiser och lite omsorg om den gamla. Lika nöjd denna gång! Kristin och Kallen

Hans N
Skrev om Moogio Uppsala

Bra bemötande. -Mycket bra arbete utfördes!

Peetra M
Skrev om Moogio Uppsala

Moogio är väldigt professionella och levererar kvalitativa produkter. Dock är det ibland svårt att komma i kontakt med företaget via deras telefon. Dessutom var butiken inte tillgänglig en vanlig vardag trettio minuter innan stängning. Butiken var låst med galler men inte stängd. Mycket märkligt. Men när kontakt så är personalen väldigt trevlig bemötlig.

Svar från Moogio Uppsala

Hej Peetra! Vad kul att höra att du är nöjd med produkterna! Jag beklagar att du haft svårt att nå oss! Vi arbetar alltid för att vara tillgängliga för våra kunder och försöker alltid bli bättre, så tack för ditt omdöme som hjälper oss med detta. Ibland har vi märkt att butikstelefonen inte piper upptaget när vi är i ett samtal med en annan kund, så ibland kan man behöva ringa upp igen tyvärr. Om du ändå har problem i framtiden går det alltid att skicka iväg ett mejl så återkommer vi så snart vi kan. Kontaktuppgifterna...

Bengt W
Skrev om Moogio Uppsala

Bra utfört arbete och markisen fungerar utmärkt

Svar från Moogio Uppsala

Hej Bengt! Vad kul att höra att du är nöjd med din markis och med arbetet som vi utfört! Jag vill också tacka för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Du är varmt välkommen åter. Vänligen, Tullia Moogio Uppsala

Ellen S
Skrev om Moogio Uppsala

Smidig kontakt och mycket snyggt resultat.

Svar från Moogio Uppsala

Hej Ellen! Tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme, och vad roligt att höra att du är nöjd med kontakten och resultatet! Du är varmt välkommen åter. Vänligen, Tullia Moogio Uppsala

Catharina V
Skrev om Moogio Uppsala

Alltigenom ett trevligt bemötande vid beställning och montering. Ett extra + till Jonas som presenterade olika alternativa monteringar samt genomförde beställt alternativ mycket ptoffsigt. Fam. Vide'n

Svar från Moogio Uppsala

Hej Catharina! Vad roligt att du är nöjd med produkterna och servicen! Jag ser till att Jonas får höra att ni är nöjda med honom. Jag vill även tacka för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme! Ni är varmt välkomna åter. Vänligen, Tullia Moogio Uppsala

Uno K
Skrev om Moogio Uppsala

Utmärkt bemötande och bra service!

Svar från Moogio Uppsala

Hej Uno! Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme, och vad kul att höra att du är nöjd med oss! Du är varmt välkommen åter. Vänligen, Tullia Moogio Uppsala

Jan & Anna S
Skrev om Moogio Uppsala

Mycket bra bemötande, smidigt hanterat.

Svar från Moogio Uppsala

Hej Jan och Anna! Vad roligt att höra att ni är nöjda med oss på Moogio Uppsala och tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme! Ni är varmt välkomna åter! Vänligen, Tullia Moogio Uppsala

Jenny A
Skrev om Moogio Uppsala

Jättebra service, kunniga och trevliga medarbetare med allt från förfrågan till leverans och montering. Rekommenderas varmt!

Svar från Moogio Uppsala

Hej Jenny! Vad kul att du är nöjd med såväl oss som produkterna. Det är alltid kul att läsa recensioner, så tack för att du tog dig tid att skriva en! Du är varmt välkommen åter! Vänligen, Lina Moogio Uppsala

Erik H
Skrev om Moogio Uppsala

Trevligt bemötande. Professionellt utfört jobb. Bra kvalitet på produkterna. Och HÖLL ALLA AVTALADE TIDER. /Erik

Svar från Moogio Uppsala

Hej Erik! Vad härligt att du är nöjd med produkterna och vår service. Tack för att du tog tid tiden att lämna ett omdöme, du är varmt välkommen åter! Vänligen, Tullia Moogio Uppsala

Birgitta B
Skrev om Moogio Uppsala

Vi köpte en markis och blev professionellt och trevligt bemötta. Markisen monterades med lite fördröjning men det var i anslutning till en storhelg så det inverkade inte negativt för vår del. Kan varmt rekommendera Moogio.

Svar från Moogio Uppsala

Hej Birgitta! Härligt att ni är nöjda med markisen! Tråkigt att vi inte kunde få markisen levererad från leverantören innan midsommar så vi kunde montera, men skönt att detta inte påverkade helgen negativt för er. Tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme, ni är varmt välkomna åter! Vänligen, Lina Moogio Uppsala

Christian M
Skrev om Moogio Uppsala

Alltid suverän service och trevligt bemötande. Okomplicerade att ha med att göra och bra produkter, om än inte billigast. Men man får vad man betalar för. Proffsigt ut i fingerspetsarna!

Svar från Moogio Uppsala

Hej Christian! Tack för ditt fina omdöme och vad roligt att höra att du är nöjd med oss och våra produkter! Du är varmt välkommen åter. Vänligen, Tullia Moogio Uppsala.

Diana K
Skrev om Moogio Uppsala

Duktiga vänliga hjälpsam personal. Väldigt smidigt och snabb fick jag min beställning. Toppen betyg. 👏👏

Svar från Moogio Uppsala

Hej Diana, Vad roligt att höra att du är nöjd! Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme, du är varmt välkommen åter. Vänligen, Tullia Moogio Uppsala

Kiruba G
Skrev om Moogio Uppsala

Var bra, men vi var inte hemma när installation gjordes. Sen har vi provat att ta tag på dom för att göra markisen till att funka automatisk men vi provar fortsatt nu över en vecka. Vi får hoppas det löser sig

Svar från Moogio Uppsala

Hej Kiruba! Jag beklagar verkligen att det strulat med att få tag på oss! Tack så mycket för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme, vi hoppas att vi ska kunna lösa problemet så snabbt som möjligt. Jag skickar iväg ett mejl direkt så tar vi det vidare på det sätt som du önskar. Vänligen, Tullia Moogio Uppsala

Jennifer H
Skrev om Moogio Uppsala

Bra bemötande, snabb leverans och montering med ett fantastiskt slutresultat

Svar från Moogio Uppsala

Hej Jennifer! Vad roligt att du är nöjd med resultatet och oss på Moogio Uppsala. Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Du är varmt välkommen åter. Vänligen, Tullia Moogio Uppsala

Margaret H
Skrev om Moogio Uppsala

Good service and very helpful!

Svar från Moogio Uppsala

Hi Margaret! We´re happy to hear that you´re satisfied with our service and the job! We´re also thankful that you took the time to let us know through your review and you´re welcome back anytime. Kind regards, Lina Moogio Uppsala

Mats H

Snabba serviceinriktade och kunniga

Svar från Moogio Uppsala

Hej Mats! Härligt att du är nöjd med oss och vi hoppas du får njuta av din markis långt framöver. Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme, du är varmt välkommen åter! Vänligen, Lina Moogio Uppsala

Peters G
Skrev om Moogio Uppsala

Bra och personlig service samt verkställande av tjänst

Svar från Moogio Uppsala

Hejsan. Jag blir glad när våra kunder tar sig tid att ge oss omdömen på nätet. Väldigt kul att du är nöjd med vår service och tjänster. Tack så väldigt mycket. Välkommen åter. Vänligen Henrik på Moogio

Johan S
Skrev om Moogio Uppsala

Proffsigt bemötande både i butiken och av montör. Blev riktigt nöjda med produkt/resultat. Priset känns något högt dock.

Svar från Moogio Uppsala

Hej Johan! Kul att du är nöjd med produkterna och slutresultatet! Vi är glada att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Välkommen åter! Vänligen, Lina Moogio Uppsala

Nina B
Skrev om Moogio Uppsala

Snabb och flexibel återkoppling för hembesök och offert. Vänligt och professionellt bemötande av personalen. Markiserna är både snygga och funktionella!

Svar från Moogio Uppsala

Hej Nina. Supersnällt att du tog dig tid att bedöma oss och väldigt fint att du är nöjd med installationen och produkterna. Vi är också väldigt nöjda med resultatat. Henrik på Moogio Uppsala

Ulrika H
Skrev om Moogio Uppsala

Mycket bra och trevligt bemötande och proffsigt utfört arbete.

Svar från Moogio Uppsala

Hej Ulrika! Stort tack för ditt fina omdöme, vi är glada över att du är nöjd med arbetet vi utfört hos dig. Du är varmt välkommen åter! Vänligen, Lina Moogio Uppsala

Maria E
Skrev om Moogio Uppsala

Bra service, trevligt bemötande och snabb leverans och montering. Toppen betyg!

Svar från Moogio Uppsala

Hej Maria! Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme, och vad roligt att höra att du är nöjd med oss på Moogio Uppsala. Varmt välkommen åter! Vänligen, Tullia Moogio Uppsala

Inger S
Skrev om Moogio Uppsala

Professionellt bemötande, trevlig mottagande av samtliga involverade. Resultatet till belåtenhet.

Svar från Moogio Uppsala

Hej Inger! Vad kul att höra att du är nöjd med oss och med resultatet! Tack så mycket för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Du är varmt välkommen åter! Vänligen, Tullia Moogio Uppsala

Haris S
Skrev om Moogio Uppsala

Kunnig och trevlig och hjälpsam personal..

Svar från Moogio Uppsala

Hej Haris! Tack för din fina recension och att du tog dig tid att skriva den! Du är varmt välkommen åter till oss. Vänligen, Tullia Moogio Uppsala

Marita S
Skrev om Moogio Uppsala

Vi köpte markiser och från beställning till installation så gick det snabbt och proffsigt av en installatör som kändes pålitlig. Vi är nöjda.

Svar från Moogio Uppsala

Hej Marita! Vilken fin recension du lämnat, härligt att ni är nöjda med allt! Ni är alltid varmt välkomna åter till oss på Moogio i Uppsala. Vänligen, Lina Moogio Uppsala

Annie L
Skrev om Moogio Uppsala

Blev bra bemött vid kontakt. Plissegardinerna levererades tidigare än vad som sagts. En väldigt trevlig och kunnig man som monterade gardinerna. Bara positivt allt.

Svar från Moogio Uppsala

Hej Annie! Vad fint att du var nöjd med oss hela vägen, vi är glada över recensionen och att du tog dig tid att skriva den. Du är varmt välkommen åter till oss! Vänligen, Lina Moogio Uppsala

Olle R
Skrev om Moogio Uppsala

Mycket bra service och pålitlighet

Svar från Moogio Uppsala

Hej Olle! Härligt att du är nöjd med oss och vi är tacksamma över att du tog dig tid att lämna en recension. Vi ser fram emot att montera fler markiser hos dig igen nu i slutet av april! Önskar dig en fin dag, vänligen Lina Moogio Uppsala

Kennt L
Skrev om Moogio Uppsala

Trevligt bemötande, vet vad dem pratar om och kan sin sak, rekommenderar lösning som passar dig bäst. Snabb och bra montering av gardinstänger och plissegardiner. Rekommenderar Moogio i Uppsala, vi kommer anlita dem igen.

Svar från Moogio Uppsala

Hej Kennt! Vad härligt att ni blev nöjda med skenor och plisségardiner, samt att vi kunde underlätta för er med att navigera bland alla möjliga lösningar för att hitta det bästa för er. Väldigt kul att läsa ert fina omdöme och ni är självklart varmt välkomna åter när det blir aktuellt! Vänligen, Lina Moogio Uppsala

Rima A
Skrev om Moogio Uppsala

Vi är så tacksamma, han var så hjälpsam och duktig

Svar från Moogio Uppsala

Hej Rima! Härligt att läsa ditt omdöme och att du är nöjd med Jonas jobb. Du är alltid varmt välkommen åter, tack för att du tog dig tid att skriva in ett omdöme! Vänligen, Lina Moogio Uppsala

Niklas W
Skrev om Moogio Uppsala

Trevliga och grymt bra produkter

Svar från Moogio Uppsala

Hej Niklas! Vad glada vi blir över att du är så nöjd med produkterna samt vårt bemötande. Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme till oss, du är varmt välkommen åter! Vänligen, Lina Moogio Uppsala

Åsa H
Skrev om Moogio Uppsala

Mycket trevligt och engagerat! Uppfyllde mina förväntningar på att få proffsigt kunnande. Köpte en rullgardin i rätt färgskala som tapeten. Mörkläggande rullgardin i sovrum är toppen! Ordentligt mörkt nerdragen och skärmar av ljus på dagen om man inte drar upp till fullo.

Svar från Moogio Uppsala

Hej Åsa! Vad kul att du blev så nöjd med gardinerna och att de fungerar som du önskat. Tack för att du tog dig tid att skriva ett fint omdöme, du är varmt välkommen åter till oss! Vänligen, Lina Moogio Uppsala

Gunnel R
Skrev om Moogio Uppsala

Vår markis hade fastnat. Vi fick snabb och bra hjälp med att få loss och förstärka fästena. Det var en mycket trevlig hantverkare som utförde ett bra arbete.

Svar från Moogio Uppsala

Hej Gunnel! Vad roligt att höra att du är nöjd med Jonas arbete hos er. Tack för ditt fina omdöme! Du är varmt välkommen åter. Vänligen, Tullia Moogio Uppsala

Claudia L
Skrev om Moogio Uppsala

Trevligt och organiserad team, rekommenderas varmt!

Svar från Moogio Uppsala

Hej Claudia! Tack för ditt fina omdöme och vad kul att höra att du är nöjd med oss på Moogio Uppsala. Du är varmt välkommen åter! Vänligen, Tullia Moogio Uppsala

Boel N
Skrev om Moogio Uppsala

Mycket trevligt, nyttigt och kunnigt!

Svar från Moogio Uppsala

Hej Boel! Vad kul att du är nöjd med våra tjänster och tack för att du tog dig tid att skriva ett fint omdöme till oss. Du är varmt välkommen åter till oss! Vänligen, Lina Moogio Uppsala

Peter S

Väl bemötande. Snabb leverans och proffsigt jobb. TACK

Svar från Moogio Uppsala

Hej Peter! Vad roligt att höra att du är nöjd med oss på Moogio Uppsala. Tack så mycket för ditt fina omdöme! Du är varmt välkommen åter. Vänligen, Tullia Moogio Uppsala

Ulrika D
Skrev om Moogio Uppsala

Det blev jättebra! Jag är mycket nöjd med både markisen och installationen.

Svar från Moogio Uppsala

Hej Ulrika! Tack för ditt omdöme. Vad härligt att du är nöjd med produkterna och vårt arbete! Du är varmt välkommen åter. Vänligen, Tullia Moogio Uppsala

Stjernbron Säkerhetsteknik A

Trevligt bemötande och informativt dessutom snabb leverans. Trodde det skulle vara dyrare med markiser till företaget. Med vänlig hälsning, Ola

Svar från Moogio Uppsala

Hej Ola! Vad kul att du är nöjd med beställningen och priset! Tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme. Du är varmt välkommen åter! Vänligen, Tullia Moogio Uppsala

Kristina K
Skrev om Moogio Uppsala

trevligt bemötande, smidig beställning och snabb leverans

Svar från Moogio Uppsala

Hej Kristina! Vad roligt att höra att du är nöjd med din beställning! Du är varmt välkommen åter! Vänligen, Tullia Moogio Uppsala

Inger S
Skrev om Moogio Uppsala

Ett fantastiskt vänligt och proffsigt företag som jag verkligen kan rekommendera! De fixar hela jobbet efter man beställt gardin. Från att de syr upp gardinerna till uppsättning i hemmet.

Svar från Moogio Uppsala

Hej Inger! Vad kul att du är nöjd med både gardinerna och oss som leverantör. Vi är tacksamma för din vilja att rekommendera oss vidare samt ditt omdöme, och du är såklart varmt välkommen åter! Vänligen, Lina Moogio Uppsala

Tinna A
Skrev om Moogio Uppsala

Personlig och bra service, och mycket fina produkter!

Svar från Moogio Uppsala

Hej Tinna! Vad härligt att du är nöjd med allt och tack för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme. Varmt välkommen åter! Vänligen, Lina Moogio Uppsala

Milan D
Skrev om Moogio Uppsala

Kunnig personal som jobbade bra och snabbt. Riktigt bra kvalitet på deras produkter.

Svar från Moogio Uppsala

Hej Milan! Tack för ditt fina omdöme, kul att du är nöjd med allt! Du är varmt välkommen åter! Vänligen, Lina Moogio Uppsala

Izabelle K
Skrev om Moogio Uppsala

Förstaklassig service. Här får man känna sig hörd och hjälp och inte påflugen med lösningar man inte behöver. Otroligt bra återkoppling, snabba svar på offert och beställningar. Leverans och montering har varit guld! Vi beställde takskenor och plisségardiner och är oerhört nöjda. Vi rekommenderar gärna moogio till våra vänner och familj.

Svar från Moogio Uppsala

Hej Izabelle! Tack för ditt fina omdöme, vad kul att ni känner er nöjda med oss som leverantör samt de produkter ni handlat. Det glädjer oss att få en så fin recension och önskar er, vänner och familj varmt välkomna i framtiden! Vänligen, Lina Moogio Uppsala

Åsa J
Skrev om Moogio Uppsala

Trevligt bemötande och hjälp med val av tyg till rullgardinen. Snabb leverans Är mycket nöjd med gardinerna som nu sitter på plats.

Svar från Moogio Uppsala

Hej Åsa! Vad kul att du är nöjd med oss samt slutresultatet och tack för den fina recensionen! Du är varmt välkommen åter! Vänligen, Lina, Moogio Uppsala

Inga-Lill Löberg B
Skrev om Moogio Uppsala

Blev väldigt nöjd o så bra allt blev.

Svar från Moogio Uppsala

Hej Inga-Lill! Det glädjer oss att ni blev nöjda med vårt jobb hemma hos Mikaela, det blev en väldigt fin inflyttningspresent! Ni är varmt välkomna åter, önskar dig en fin dag! Vänligen Lina, Moogio Uppsala

Kicki N
Skrev om Moogio Uppsala

Jag köpte rullgardiner. Trevligt bemötande och snabbt åtgärdat. Höll vad de lovade både ang varan och tiden för montering. Mycket nöjd!!

Svar från Moogio Uppsala

Hej Kicki! Tack för det fina omdömet! Härligt att rullgardinerna blev bra och att du blev nöjd med jobbet, du är varmt välkommen åter. Vänligen, Lina Moogio Uppsala

Margareta Å
Skrev om Moogio Uppsala

Vi blev mycket bra bemötta. Vi har köpt gardiner där tidigare och vet att de har bra kvalitet på tyg och att de gör ett väldigt bra jobb. Vi fick gardinen tidigare än vad vi förväntat oss och vi är mycket nöjda med resultatet.

Svar från Moogio Uppsala

Hej Margareta! Vad kul att ni återigen blev nöjda med er beställning och vårt arbete. Uppskattas att ni tar er tid att skriva det, välkommen åter! Vänligen, Lina Moogio Uppsala

Leif E
Skrev om Moogio Uppsala

Superproffsigt bemötande helt enligt förväntningarna. Köpte "Luxa Flex" gardiner.

Svar från Moogio Uppsala

Hej Leif! Vad kul att vi kunde uppnå dina förväntningar på oss och att du är nöjd, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Välkommen åter! Vänligen, Lina Moogio Uppsala

Peter J
Skrev om Moogio Uppsala

Jag vill inte skriva nån uppsats. jag har gett fem stjärnor!

Svar från Moogio Uppsala

Hej Peter! Stort tack för att du ville lämna ett omdöme, kul att du är nöjd med allt! Varmt välkommen åter till oss. Vänligen, Lina Moogio Uppsala

Ibrahim F
Skrev om Moogio Uppsala

Mycket professionella och trevlig personal med fint utbud

Svar från Moogio Uppsala

Hej Ibrahim! Tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme, och vad kul att höra att du är nöjd! Du är varmt välkommen åter! Vänligen, Tullia Moogio Uppsala

Bengt J
Skrev om Moogio Uppsala

Köpte persienner från JW denna gång för vi ville ha black/white på lamellerna. Föredrar annars Luxaflex. Leveransen kan ibland ta lite väl lång tid. Annars bra.

Svar från Moogio Uppsala

Hej Bengt! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Tyvärr drabbades er beställning av längre leveranstid p.g.a. tillfällig försening i produktionen hos JW, beklagar verkligen återigen detta. Vi är glada över att ni är nöjda med produkterna i övrigt och ni är som vanligt alltid varmt välkomna åter. Vänligen, Lina Moogio Uppsala