N&E Städ Stockholm AB

N&E Städ Stockholm AB

4.4

N&E Städ är en leverantör av professionella städtjänster med fokus på att skapa rena och trivsamma miljöer för privatpersoner och företag. Med vårt engagerade team och högkvalitativa tjänster strävar vi efter att överträffa kundernas förväntningar och skapa långsiktiga samarbeten.

7 omdömen om N&E Städ Stockholm AB

Ulrika S
Skrev om N&E Städ Stockholm AB

Dålig städning på vårt kontor! Städerskan uteblev flera gånger utan att meddela oss. Ledningen svarar inte på mejl, sms eller telefon. De få gånger en städerska kom så gick hon utan att larma på efter sig. Under all kritik.

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 230 omdömen 3.7 av 230 omdömen

Hanna R
Skrev om N&E Städ Stockholm AB

Toppenbra! Stämde av ordentligt inför städningen och dubbelkollade att jag var nöjd innan de gick. 2 städare som jobbade noggrant och effektivt. Kommer anlita igen.

Svar från N&E Städ Stockholm AB

Tack Hanna! Ser framemot att komma till er igen.

Nadia D
Skrev om N&E Städ Stockholm AB

Provade dem för första gången idag. Kom hem till skinnande hem. Super snabba på svara vid bokning.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Edyta G
Skrev om N&E Städ Stockholm AB

Proffesionell och noggrann städning, snabb respons vid kommunikation och mycket serviceinriktade och pålitliga personal. Det märks att personal är erfaren och kan göra ett fantastisk jobb. Vi blev super nöjda och kommer fortsätta anlita företaget i framtiden!

Rima S
Skrev om N&E Städ Stockholm AB

Professionellt bemötande vid bokning av sädning. Jag är supernöjd med städningen och personalen. Kan varmt rekommendera denna städfirma.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Dana Neemat M
Skrev om N&E Städ Stockholm AB

Ett professionell bemötande vid bokning samt väl utförd i detalj nivå av städning! Varmt rekommendera!

Ulla L
Skrev om N&E Städ Stockholm AB

Väldigt trevliga , man får snabb återkoppling. Städerskan kom i tid, och hela hemmet lukta så gott. Har bokat in hemstädning nu varje vecka.

Svar från N&E Städ Stockholm AB

Tack Ulla, ser framemot ett fint samarbete.

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.