N&E Städ Stockholm AB

Omdömen totalt
Snittbetyg
5.0

Om företaget

N&E Städ är en leverantör av professionella städtjänster med fokus på att skapa rena och trivsamma miljöer för privatpersoner och företag. Med vårt engagerade team och högkvalitativa tjänster strävar vi efter att överträffa kundernas förväntningar och skapa långsiktiga samarbeten.

6 omdömen om N&E Städ Stockholm AB

Visar 6 omdömen med 5.0 i snittbetyg
Hanna R
Skrev om N&E Städ Stockholm AB

Toppenbra! Stämde av ordentligt inför städningen och dubbelkollade att jag var nöjd innan de gick. 2 städare som jobbade noggrant och effektivt. Kommer anlita igen.

Bli först att gilla detta omdöme!
Svar från N&E Städ Stockholm AB

Tack Hanna! Ser framemot att komma till er igen.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 84 omdömen 4.9 av 84 omdömen
BadgeFiveYears

3 personer kom punktligt, satte igång direkt. Hade med sig all utrustning inklusive stegar. Tvättade alla fönster och städade ordentligt i h

Nadia D
Skrev om N&E Städ Stockholm AB

Provade dem för första gången idag. Kom hem till skinnande hem. Super snabba på svara vid bokning.

Bli först att gilla detta omdöme!
Edyta G
Skrev om N&E Städ Stockholm AB

Proffesionell och noggrann städning, snabb respons vid kommunikation och mycket serviceinriktade och pålitliga personal. Det märks att personal är erfaren och kan göra ett fantastisk jobb. Vi blev super nöjda och kommer fortsätta anlita företaget i framtiden!

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 131 omdömen 4.4 av 131 omdömen
BadgeSixYears

Väldigt nöjd! Rent och fint tyckte båda jag och hyresvärd. Allt gjort i tid och smidiga överlämnar mellan oss.

KATARINA S KATARINA S
Läs mer omdömen
Rima S
Skrev om N&E Städ Stockholm AB

Professionellt bemötande vid bokning av sädning. Jag är supernöjd med städningen och personalen. Kan varmt rekommendera denna städfirma.

Dana Neemat M
Skrev om N&E Städ Stockholm AB

Ett professionell bemötande vid bokning samt väl utförd i detalj nivå av städning! Varmt rekommendera!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 439 omdömen 4.6 av 439 omdömen
BadgeFiveYears

Sökte på nätet efter hjlälp och namnet "Hygienteknikerna" fick mig att se vad de kunde erbjuda. Efter ett telefonsamtal med dem bokade jag e

Ulla L
Skrev om N&E Städ Stockholm AB

Väldigt trevliga , man får snabb återkoppling. Städerskan kom i tid, och hela hemmet lukta så gott. Har bokat in hemstädning nu varje vecka.

Svar från N&E Städ Stockholm AB

Tack Ulla, ser framemot ett fint samarbete.

Filtrera omdömen