NordicOptik

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.7

Om företaget

Välkommen till NordicOptik! På Storgatan 82 i Haparanda hittar du NordicOptik, inom en kilometer från IKEA och Köpcentret På Gränsen. Vi som jobbar i butiken heter Antti, Pauliina och Kaisa och är alla legitimerade optiker. Vi hjälper dig med allt från synundersökning för glasögon och kontaktlinser till skydds- och terminalglasögon,...

464 omdömen om NordicOptik

Sedan starten hos Reco 2019

Visar 464 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Åke B
Skrev om NordicOptik

Att man hade fina apparater för synkontrollen och var noga med inställningen på dessa, förra kontrollen hos en billig firma var man ej så noga på att få ett så bra resultat som möjligt!

Janne S
Skrev om NordicOptik

Vänlig och kunnande personal. Bra sortiment och ligger bra till.

Johan Peter A
Skrev om NordicOptik

Personalen var trevliga och kunniga

Göran M
Skrev om NordicOptik

Bemötandet vänligt, informationen om min syn och påverkningar var mycket bra, syn undersökningen professionell.

Annika T
Skrev om NordicOptik

Väldigt bra bemötande! Köpte läsglasögon och använde tidigare bågar. Inga försök att tvinga på mig något jag egentligen inte ville köpa. Det har jag upplevt på annan firma. Så jättenöjd kund!

Mari-Ann A
Skrev om NordicOptik

Mycket positiv upplevelse, första gången jag tog glasögon där men blir onte sista.

Heikki K
Skrev om NordicOptik

Jag blev bra bemött.. Jag var på synundersökning . Optiken borde ha lyssnat vad jag hade att säga, men fick inget tillfälle att utrycka mig. Annars är jag nöjd med besöket.

Anette Britt-Marie B

Är jättenöjd med mina glasögon och servicen jag fick i butiken.👌

Keijo K
Skrev om NordicOptik

Snabb leverans och ett gott bemötande.

Karl Lennart B
Skrev om NordicOptik

Synundersökning och utprovning av glasögon. Positivt och bra på alla sätt. God fortsättning Lennart Balk

Daniel T
Skrev om NordicOptik

Alltid bra bemötande från det att man kommer in i butiken ända tills man går ut med glasögon på näsan. Bra synundersökning som slår dom billigare glasögon/optkers-butikerna med hästlängder.

Ingrid C

Bra och proffesionellt bemötande

Mats Gustav U
Skrev om NordicOptik

Bra bemötande där de löste mitt problem med en kontroll av synen !

Edith Irene L
Skrev om NordicOptik

Helt ok lite strul med första apparaten men det ordnade sig .

Raimo S
Skrev om NordicOptik

Allt gick bra med besöket och glasögon fungerar än så länge

Bror Erik A
Skrev om NordicOptik

Fint, glasögon. Br bemötande och bra förklaring

Jonathan L
Skrev om NordicOptik

Rakt på sak, inga konstigheter. Det enda som var udda är att jag inte märkte några prislappar på de olika bågarna.

Vera D
Skrev om NordicOptik

Mycket trevligt bemötande och hjälp

Mats H
Skrev om NordicOptik

Mycket bra service och riktigt trevlig personal.

Eija R
Skrev om NordicOptik

Trevligt bemötande, sakkunnig och bra resultat.

Berit Z
Skrev om NordicOptik

Jag är mycket mycket nöjd med allt .

Kent S
Skrev om NordicOptik

Proffsigt bemötande och jag fick hjälp med mitt synproblem

Vera Gunilla T
Skrev om NordicOptik

Mycket trevligt och professionellt bemötande.

Åke J
Skrev om NordicOptik

Positivt och proffsigt. En synundersökning och remiss till regionen.

Ritva H
Skrev om NordicOptik

Jätte trevligt hade inga förväntningar så kan jag säga att person som tog emot mig va jätte hjälpsam och ärligt (tror jag) Jag köpte nya glasögon.

Kaija Inkeri N
Skrev om NordicOptik

Ystävällinen ja auttavainen optikko.Hyvin selvitti mitä tehtiin tarkistuksen aikana

Pirjo Marita K
Skrev om NordicOptik

Blev väl bemött, bra service och personalen kunde sina greger

Pauli V
Skrev om NordicOptik

De hade kunskap om mina behov och jag fick hjälp av dem i den mån jag behövde. Mitt fall är löst.

Pirjo Elli Tuulikki M

Vänlig och bra service 👍 Bra utbud av glasögon bågar.

Reinhold L
Skrev om NordicOptik

Väldigt vänlig, kunnig och tillmötesgående personal

Lars Anders M
Skrev om NordicOptik

Mycket trevligt och bra upplevelse

Sanna M
Skrev om NordicOptik

Proffsig och kunnig personal . Upodaterade mina terminalglasögon.

Meeri N
Skrev om NordicOptik

Väldigt trevligt och kunnig personal.! Allt gick jättebra. Köpte ett par läsglasögon

Martin K
Skrev om NordicOptik

Snabb och trevlig service, tack!

Astrid Margareta K

Mycket bra bemötande! Köpte glasögon och eftersom mina gamla var nästan obrukbar, så skyndade de på leveransen. Tacksam för det.

Monika Elisabet G

Jag blev helt nöjd med mitt besök för synundersökning hos Nordin optik, proffsig och trevlig personal. Nya läsglasögonen blev också bra!

Raija Tuulikki K
Skrev om NordicOptik

Blev bemött ned vänlighet 0ch personalen var mycket professionella. Mycket nöjd med undersökningen.

Elias H
Skrev om NordicOptik

Vi upplevde att Nordic optik levde upp till våra förväntningar. Bra service och bemötande. Kvalitet och snabb hjälp.

Ann-Kristin A
Skrev om NordicOptik

Bra tips samt bra bemötande Kunnig trevlig personal

Ella-Viena S
Skrev om NordicOptik

Jag bokade en tid till synundersökning ovh blev väldigt bra bemött. Jag fick den hjälp jag behövde och fick bestämma själv om jag köper läsglasögon eller ej.(+0.5 & +0.2) optiker ska vara optiker och inte försäljare! Super bra!

Marita W
Skrev om NordicOptik

MYCKET trevligt bemötande, bra service,snabb leverans,terminal glasögon-calvin clain bågar,supersnygga

Gerhard T
Skrev om NordicOptik

Trevlig och avlappnad bemötande, kunniga optiker. Gjorde synkontroll som resulterade till en remiss till ögonläkare eftersom misstänkt gråstarr upptäktes.

Tilde H
Skrev om NordicOptik

Det var en bra ställe dom var snälla

Ari J
Skrev om NordicOptik

Mycket bra bemötande. Fick mycket bra prillor. Bra kvalite.

Mattias F
Skrev om NordicOptik

Allt gick bra. Bra optiker! Fick hjälp att hitta fina nya glasögon

Kevin H
Skrev om NordicOptik

Vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu

Roger L
Skrev om NordicOptik

Jag köpte nya glasögon och allt ifrån synundersökning till leverans gick helt utan problem. Jag är mycket nöjd med servicen och glasögonen.

Sanna Marika M
Skrev om NordicOptik

Mycket bra service,fick det jag behövde

Anders J
Skrev om NordicOptik

Bra och snabb service och mycket trevligt bemötande

Ida-Sofi Carina G

Trevligt bemött av kompetent personal.

Filtrera omdömen