Nordiska Kiropraktorkliniken

Nordiska Kiropraktorkliniken

Välkommen till Nordiska Kiropraktorkliniken! Vi som jobbar här heter Henrik Karlsson och Jonas Jonsson. Vi har båda idrottslig bakgrund med förflutet inom allsvensk fotboll och hockey. Vi på Nordiska Kiropraktorkliniken vet hur pass bra kiropraktisk behandling hjälper människan då vi själva tagit hjälp av det i vår vardag....

98 omdömen om Nordiska Kiropraktorkliniken

Paul M
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

I went to see Jonas , who was very helpful in adjusting my back to relief my tension.

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2589 omdömen 4.7 av 2589 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Jaroslaw B
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Jag fick hjälp när jag kom till Henrik på Nordiska Kiropraktorkliniken. Han hittade snabbt orsaken till mina ryggbesvär och gav mig goda råd hur jag skulle bli bättre. Rekommenderar starkt

Mikael R
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Kiropraktik för min rygg. Jag har blivit väldigt bra bemött. När jag har behövt hjälp så har jag fått det. Mina förväntningar har varit att bli bättre i ryggen, vilket jag har blivit genom behandling och egenvård med övningar som jag har fått.

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 881 omdömen 4.7 av 881 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Johan L
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Bra i alla zoner, snabba omställningar och bra man-mot-man-spel. Men sparka matrialaren - tidningarna i väntrummet är samma sedan två år tillbaka . . .

Olle F
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Kiropraktor Bra bemött Ville ha hjälp med min axel och fick behandling samt några bra rehabövningar Bra upplevelse!

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 609 omdömen 4.7 av 609 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Torbjörn M
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Trevlig och duktig sjukgymnast!

Mazen A
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Jättebra, professioneelt service med välbemötande, Jag komer att rekommendera den till alla mina bekanter,

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1027 omdömen 4.7 av 1027 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Niyat B
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Super nöjd! Rekommender starkt!!

Carina B
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Proffsigt & trevligt rekommenderas!

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Alexander S
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Trevlig och professionell personal.

Jennifer A
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Trevlig och fin personal! Löste mitt problem med mina axlar väldigt snabbt, Rekommenderar starkt.

Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 322 omdömen 4.8 av 322 omdömen

Rekommenderar kliniken starkt! Cornelia är grym, lyhörd och kunnig!

Lisa Skogström L Lisa Skogström L
Roger L
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Bra proffesionellt mottagande och behandling, rekommenderar Nordiska Kiropraktorkliniken till alla jag känner med rygg eller nackbesvär

Christian H
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Jag har varit på besök hos Henrik vid ett flertal tillfällen. Den bästa kiropraktorn jag har haft!(15-tal över 15 år) Mycket kunnig, noggrann och pragmatisk, dvs utgår från situationen/utmaningen man är i. Dessutom är prisnivån väldigt rimlig för det man får. Jag skulle ge 6 av 5 bollar om jag kunde!

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 431 omdömen 4.7 av 431 omdömen

Ahmad E
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Jonas, kompetent och lyhörd!!!

Sheide R
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Jag blev behandlad utav Henrik och var otroligt nöjd. När jag kom till honom så hade jag problem Med ischias nerven och kunde inte gå, efter redan första behandlingen så blev de otroligt mkt bättre och jag behövde bara totalt gå 3 gånger så var jag helt återställd. Rekommenderar Henrik starkt!

Kirokliniken Liljeholmen
4.7/5 i betyg av 863 omdömen 4.7 av 863 omdömen

Trevligt och kunniga men mycket pengar för korta behandlingstillfälle.

Diana  E
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Har fått hjälp med min rygg och nacke många gånger och även fått bort stickningar och domningar i min hand . Är väldigt nöjd här och det är en självklarhet att återvända . Trevliga , lätt att få en snabb tid och enkelt att boka.

Emelie R
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Trevlig personal och kunniga. Kom dit med stora ryggproblem och nu är det mycket bättre.

Ammar A
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Träffade Jonas, jag fick bra hjälp av honom! Hade problem med ländryggen som jag skadade vid marklyft, han hjälpte mig att behandla ryggen och resultatet var nästan smärtfritt!:)

Agneta Z
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

rygg- och besvär med höger ben. Mkt väl bemött. De förväntningar jag hade på behandlingen infriades. Kommer att vända mig igen till dem vid ev besvär.

Sofis O
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Jag var hos Henrik Karlsson och jag kan varmt rekommendera han. Han var så duktig och professionell bra bemötande.

Mona R
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Alltid bra service och flexibilitet när man har behov av hjälp pga smärtor. Positiva människor och alltid stöttande.

Jose S
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Hade akut problem med ryggen och fick utmärkt hjälp från dem. Professionella och duktiga medarbetare. Rekommenderar varmt.

Andreas H
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Jag var hos Jonas för ett par veckor sedan. Fick mycket proffsig hjälp, kom därifrån 2,5 centimeter längre och mer avslappnad.

Mårten T

Kompetenta och trevliga!

Alfred C
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Mycket kompetent, enkelt och snabbt att få en tid

Patricia S
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Hade ryggskott och behövde behandling. Fick ett mycket bra bemötande, redan efter första behandlingen började det bli bättre i ryggen. Uppföljning gjordes tätt inpå och efter 5 besök var jag återställd. Inte haft några problem med ryggen sen dess. Tack! Mvh/ patricia

Vanessa L
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Gick hit med ryggskott och kunde knappt röra mig, fick jätte bra hjälp. Seriösa, proffsiga och kunniga. Kände mig bättre redan efter första besöket men det behövdes 2 och sen blev jag sakta men säkert helt bra. Tack för hjälpen :)

Rodrigo F
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Jag sökte egentligen min gamla kiropraktorn som inte var kvar i kliniken. Han tipsade om NKK och jag blev inte besviken. Trevligt och proffsigt bemötande. Efter ett par behandlingar blev jag av med smärtan i ryggen. Han tipsade om övningar att göra hemma. Jag är mycket nöjd och rekommenderar verkligen de.

Tom W
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Jag har varit kund hos Henrik i flera år och jag blir alltid mycket trevligt bemött. Behandlingarna har resulterat i en mycket bättre rygg och smärtan är borta. Nu för tiden behöver jag bara behandlingar i förebyggande syfte.

Bengt Magnus Helmer J
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Ville bli av med knutor i axeln/ryggen Blev bemött mycket positivt Jag blev botad, så visst levde upp till förväntningarna Totala upplevelsen blev mycket positiv under mycketbtrevliga former

Tomas A
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Bra tillmötesgående och lätt att få akuttider när det känns jobbigt. Intresserar sig för patienten på ett trevligt sätt.

Mikael H
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Olika symtom. Jag har alltid blivit proffessionellt bemött och behandlad. De sätter in rätt behandling som fungerar snabbt. Jag kan rekommendera dem till alla som har behandlingsbara symptom.

Nea R
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Proffsigt bemötande och otrolig kunskap som hjälpte mig lösa mina problem och smärtor i nacke och bäcken.

Emmah E
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Lätt att få tid hos duktig och proffsig kiropraktor!

Karina B
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Bra bemötande, lyhörda och lösningsorienterade. Är mycket nöjd och rekommenderar Nordiska Kiropraktorkliniken.

Helen G
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Mycket bra bemötande, kunnig inom sitt område . Jag kände att dom hade erfarenhet och engagerade sig i mitt problem

Amanda K
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Jag har fått behandlingar av kiropraktorn Henrik. Han är en av dom bästa kiropraktorerna jag har träffat, väldigt kompetent och trevlig. Jag har alltid gått därifrån med ett bra resultat och jag har rekommenderat honom för kompisar som har haft problem.

Amanda F
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Så nöjd med NKK och Jonas. Trevliga och väldigt duktiga. Bra tips på vad man kan träna emellan besöken.

Karl N
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Jag hade hade gjort illa min ländrygg och killen jag mötte var väldigt trevlig och proffesionell, efter 4 gånger blev ryggen okej.

Kristin W
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Trevligt och kunnigt bemötande. Tre besök och ett träningsprogram senare har jag inte längre ont i ryggen =)

Staffan B
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Ont i axlar och skulderparti - vilken helt gick över efter besöket.

Daniel P
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Tillgängliga, trevliga och sympatiska personer.

Matilda L
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Kiropraktik. Otroligt proffsigt bemötande. Lång rehabilitering som gav bra resultat.

Charlotta L
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Kunniga snabb återkoppling trevligt bemötande precis vad man behöver när ryggen kollapsar

Caroline L
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Extremt bra.Jag har varit några ggr pga ryggproblem och jag har även fått hjälp med min inflammation i höften. Väldigt bra bemötande och något som jag uppmärksammat extra är att jag blir ihågkommen varje gång jag kommer dit vilket gör att man känner sig trygg och har fullt förtroende. Jag kan inte säga samma sak om allmänläkare och ortopeder jag träffat. Jag är 100% nöjd!

Issariya L
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

I got treatments from Henrik, he's professional and well care. Highly recommended !!

Sofie J
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Alltid snabb och trevlig kontakt och möjlighet till behandling.

Anneli T
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Väldigt professionell och bra utredning. Kändes bättre i höften och axlarna redan efter första besöket. Blev en besök till och sedan eget träning hemma.

Lise-lotte W
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Man blir helad i kropp och själ. Kompetensen är hög och bemötandet professionellt .

Anita S
Skrev om Nordiska Kiropraktorkliniken

Trevligt bemött! Behandlingen hjälpte mig. Fick uppmuntran och tips hur jag kan fortsätta att träna o behandla mig själv.