NOVO

NOVO

www.salongnovo.se
  • Badge2022

Välkommen till NOVO! Vi är salongen för dig som uppskattar det personliga bemötandet. I en avkopplande miljö hittar du några av Stockholms mest meriterade frisörer som gör sitt yttersta för ditt välmående och ser till att du får precis den behandling som du vill ha. Tjänster: Färgning, klippning, styling, permanent, ögonbrynsfärgning...

276 omdömen om NOVO

Sedan starten hos Reco 2020

Roy André B

Letar du efter en fantastisk frisör i Stockholm? Då har du kommit rätt. Jag verkligen älskar detta ställe och rekommenderar alla att gå hit 🩷 NOVO. 🩷 Jag älskar lokalen Jag älskar servicen Jag älskar personalen Min favorit är Caroline Olofsson ✂️ Önskar er ett fint besök ⭐️

Linnea P

Har genuint aldrig varit så nöjd, slingat mitt hår hos Carro två gånger nu och kommer helt klart fortsätta gå till henne. Så naturligt och fint gjort!

Milada G

Super trevligt bemötande ! Slingor , klippning, färg Caroline är bäst. Varmt rekommenderar!

Ulla Carina Margaret F

Kriss, världens bästa. Alltid nöjd, du är 👍

Karin Marianne Andersdotter K

JÄTTENÖJD Mitt hår fick nytt liv. Klipp Slingor/färg hos Criss Proffesionellt och inkännande bemötande Ljus och fräsch salong med trevlig stämning

Jenny E

Min dotter (11 år) blev klippt och fick slingor av Isabella Valentino. Min dotter var helt lyrisk när vi gick från salongen. Håret blev så snyggt och bemötande var om möjligt ännu bättre . Isabella vände sig till min dotter och frågade vad hon ville och respekterade hennes önskemål till 100%. Så härligt med en frisör som verkligen lyssnar in vad kunden vill.

Elin H

Är så otroligt nöjd med mitt besök på Salong Novo, fick håret klippt av världens bästa Isabella Valentino, helt otroligt duktig på hår och att verkligen få fram det man önskar och så genuin och härlig! Rekommenderar verkligen alla att komma hit :)

Moa P
Skrev om NOVO

Så proffsiga och fantastisk salong. Rekommenderar varmt!

Johanna Ö

Det var ett bra besök och jag blev trevligt bemött. Blev väldigt nöjd med min frisyr 😊

Henriette T

Proffesionellt och trevligt bemötande Jättenöjd med resultatet

Christina H

Mycket härligt bemötande! Alltid en upplevelse att vara kund där😀 Super duktiga och engagerade!

Tobias E

Jättetrevligt bemötande! Sofia gav massa tips och råd om hur jag ska sköta håret och jag är väldigt nöjd med klippningen, tack!

Pinja V

Mycket bra & genuin bemötande med toppen resultat!

Sebastian S

Supertrevlig personal, frisyren blev precis som tänkt, alltid nöjd efter ett besök på Novo.

Tina K

Kompetens och service genomsyrar salongen.

Linda F

Fantastisk service, överträffade mina förväntningar och jag är en mycket nöjd kund! Mycket kunskap och fina diskussioner om önskat resultat

Therese J

Upplevelsen på Novo är alltid toppen! Min frisör Jannie är superduktig och lyssnar alltid på mina önskemål och jag går alltid från salongen nöjd och glad. Man får alltid den där extra servicen och stämningen på salongen är alltid härlig. Kan varmt rekommendera!

Hanna H

Alltid det bästa och alltid nöjd! Å det börjar bli rätt många år då jag följt Chriss sen innan starten av gamla salongen och nu "nya" Novo. Om något känns knas så lyft det så blir det rätt för här vet de vad de gör :)

Ida B
Skrev om NOVO

Modern och fräsch salong med duktiga frisörer. Jag brukar klippa samt färga hos Ronja. Rekommenderas starkt!

Agneta C

Bra ställe med kunniga frisörer-

Kelly T

Ganska bra bemötande av personalen Jag hade stora förväntningar på att jag skulle bli nöjd med slut resultatet, men det blev inte så som jag ville. Blev extremt missnöjd med hur mitt hår blev i slutändan. Innan jag satte mig ner hade jag visat en bild på hur jag ville att mitt hår skulle se ut. Frisören gjorde inte alls det som jag ville. Jag ville ha blonda slingor men frisören misslyckades. Jag såg inte någon skillnad alls. Jag var i salongen cirka 3 timmar. Betalade 2800kr för något som jag inte blev nöjd med....

Ellen H

Jannie är ett sånt proffs! Blir alltid supernöjd. Mycket trevliga lokaler också!

Carina G

Mycket bra bemötande och proffsigt utfört jobb.

Elin W

Väldigt bra bemötande av personal. Fantastiskt fin salong! Nöjd med slingor och klippning som jag fick. Kändes väldigt tryggt och bra.

Malin Å

Trevligt och proffsigt bemötande. Emma Moell är en riktig bra frisör.

Lina S

Fantastiskt hantverk, suveränt bemötande, underbara lokaler. Klipp, färg och produkter - alla i topp.

Christina T

Mycket bra jobb. Trevlig frisör. Priset drar ner lite annars rekommenderas.

Alexandra O

Proffsiga och väldigt trevlig frisörer. Bra på att lyssna in och komma med förslag. Otroligt nöjd med resultatet.

Charlotte H

Över förväntan. Blev väldigt nöjd och har fått mycket beröm för min nya frisyr.

Louise N

Fantastisk salong, väldigt fräsch inredning och ligger centralt. Fanny, som jag går hos, är en stjärna 🌟 Varje besök är en fullträff

Britta H

Fick ett superbra bemötande och klippning av Jessica. Hon förstod mina önskemål trots att det var första gången hon klippte mig. Jättebra färg också. Har kort hår så det är alltid ett lotteri med hur det blir när jag går till en ny frisör, men jag är supernöjd!

Sara E

Kom för konsultation och klippning. Väldigt lugnt och skönt i salongen och mycket nöjd med resultatet!

Maria L

Tyvärr kan jag inte ge ett bra betyg denna gång då upplevelsen blev en besvikelse. Bokade slingor och klippning av ny frisyr. Tyvärr tog det längre tid än frisören (och jag) räknat med. Frisören var stressad över tiden och noterade inte mina önskemål om längd. Efter 4 timmar fick jag lämna med blött hår, utan sista justering av klippningen och utan att veta hur frisyren skulle bli i torrt hår. Frisören tog ändå ut full betalning. Hade önskat att man antingen reducerat priset eller erbjudit att få komma tillbaka för en justering av klippningen vid senare tillfälle.

Åsa S

Fin färg och väl omhändertagen hos Sofia på NOVO. Så nöjd!!

Cecilia P

Proffsigt, härlig salong och fantastisk service. Madeleine är Sthlms bästa frisör.

Camilla F

Välkomnande atmosffär med toppfrisörer! Klipper mig hos Jannie - kan inte bli mer nöjd, och jag har gått hos många frisörer i Stockholm genom åren. Rekommenderar!

Jenny I

Blir alltid lika nöjd efter ett besök på Novo. De är otroligt proffsiga och förstår sig på olika hårtyper. Jag brukar klippa och färga hos Chriss som är så galet bra, men är lika nöjd med Emmy som går som trainee just nu. Proffs!

Helena

Mycket proffsiga! Trevlig miljö.

William J

Super bemötande med fina lokaler och duktigt personal!

Jacob M

Underbar service och fantastiskt resultatat

Erik F

Väldigt nöjd. Skickligt klippt och ännu skickligare kommunikation av hur jag önskade bli klippt. Proffsigt och trevligt bemötande.

Annie S

Trevlig och välkomnande miljö och super nöjd med klippning!

Sarah Bennedicte R

Jag valde att flytta med min frisör när hon började på NOVO. Jag har de senaste 7 år gått till en jättefin salong och varit nöjd med stämningen, kvaliteten, inredningen och schamponeringen. Känt mig välkommen och alltid fått det lille extra. Choklad till kaffet, bubbel på speciella dagar, små prover av produkter. Små saker som gör mig som kund lycklig och värdesatt! För att vara ärlig är jag besviken. Det finns inte det lille extra som choklad till kaffet, eller rullade servetter på toaletten (inte när jag var där senast...

Svar från NOVO

Hej Sarah! Tack för ditt omdöme, vad roligt att du valt att följa med din frisör till oss, men såklart tråkigt att höra att du upplever att vi missar på en del punkter. Choklad till kaffet är ett måste hos oss, och bubbel på speciella dagar har vi också så här vet vi inte riktigt vad som fallit mellan stolarna. Vi är helt med på att vår stora lokal behöver mycket eftertanke och detaljer eftersom den är så stor, och vi hoppas att du fortfarande vill följa med oss på den här resan och se alla förbättringar som ligger i...

Linda M

Man är alltid i trygga händer på Novo, rekommenderas!

Madeleine A

Trevlig miljö och fin service

Gunnel L

Bästa salongen, fick testa en ny frisör för mig Jessica och jag blev supernöjd. Fick bra tips på hårprodukter som passar mitt tunna hår också.

Linnea P

Jag var supernöjd med klippningen, mycket proffsigt resultat!

Anna E

Min frisör hade inte de skills som krävs för att klippa. Hon kunde inte tillräckligt mycket om går och hårtyper och lyssnade inte på det jag sa.

Svar från NOVO

Hej Anna! Tack för omdöme, men så tråkigt att höra att det inte kändes bra med håret! Vi kommer kontakta dig under dagen för att höra om det finns något mer vi kan göra för dig. Med vänlig hälsning, Chriss Berner, ägare av NOVO

Martin R

Bra service! Trevligt bemötande och bra yrkesskicklighet.

Anja F

Fanny, grym som vanligt! 👌🏻🔥 fantastisk färg, snygg lugg = så nöjd!