Ölandsmäklaren AB

4.5

45 omdömen om Ölandsmäklaren AB

Camilla Johanna Ulla A
Löttorp - Byrum

En mycket kompetent och driven, vänlig och tillgänglig mäklare som hjälpte oss så att det blev en snabb och bra affär. Jag uppskattade särskilt hennes vilja att både säljare och köpare skulle bli nöjda, som jag tyckte genomsyrade hela processen. Skulle rekommendera Emma och Ölandsmäklaren till alla som ska göra husaffärer på Öland.

Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
4.7/5 i betyg av 353 omdömen 4.7 av 353 omdömen

Mycket trevligt bemötande, omtänksam och fin omsorg om detaljerna . Tack

Anna-Karin V Anna-Karin V
Magnus N
Ekerum

Lyhörd på våra önskemål, driven samt ett lättsamt sätt. Mkt proffsigt bemötande!

Iréne Annett L
Sandvik

positiv och hjälpsam. hade inga förväntningar har aldrig varit i kontakt med en mäklare. Har fått den hjälp vi behövt så här långt . Personalen var hjälpsam och trevlig.

Fastighetsbyrån Öland
4.8/5 i betyg av 679 omdömen 4.8 av 679 omdömen

Mycket kunnig och proffsig, samtidigt ödmjuk och trevlig. Perfekt kombination

Hans Benny L
Sandvik

Positiv och hjälpsam. Vi hade inga förväntningar eftersom detta var första gången vi var i kontakt med en mäklare. Vi har fått den hjälp vi behövt så här långt. Väldigt hjälpsam och trevlig personal.

Jakob L
Skrev om Ölandsmäklaren AB

Kanon! Engagerade och trevliga som visar att de har lång erfarenhet av Öland. Kunde svara på alla våra frågor, och tog oss igenom köpet med vana. Rekommenderas!

Sara S
Kesnäs

Lugn och seriös mäklare som guidade oss hela vägen i mål.

Tove S
Skrev om Ölandsmäklaren AB

Toppen upplevelse! Trevligt bemötande, levde upp till mina förväntningar och var mycket hjälpsamma! Jättenöjd!

Pierre N
Vässbylund

Supertrevliga att ha och göra med. Allt gick smidigt och bra när vi skulle köpa vårat sommarboende.

Gunilla B
Sandbybadet

Vi är väldigt nöjda med Ölandsmäklaren. Fick fin service och mäklarna ställde upp på visningar med kort varsel. Skulle absolut rekommendera Ölandsmäklaren!

Nils S

Trevlig och väldigt proffsigt

Charlotta E
Färjestaden

Bra att engagemang i svåra tider. Snabba besked.

Tony S
Djurstadtorp

Vi blev trevligt bemötta av komptent och trevlig personal!

Eva R
Djurstadtorp

Bra bemötande och trevlig personal.

Karl-Erik E
Bläsinge

Vår första kontakt med mäklaren var via telefon. Alla vidare kontakter med Emma Maurin har vi upplevt mycket positiva. Under hela processen höll hon oss väl uppdaterade, allt fungerade utmärkt till sista mötet. Vi kan varmt rekommendera henne till kommande uppdrag.. Häftet med fotografier och de utförliga texterna är mycket väl utfört. Vår personliga tidsram beträffande försäljningen av sommarhuset höll över förväntan. Maj och Karl-Erik Edlund Södra Ravingatan 31 55628 Jönköping

Gert-Inge T
Köpte en tomt med hjälp av Ölandsmäklaren AB
Gillberga

Mycket bra bemötande. Seriöst handhavande. Professionell mäklare.

Gertrude S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ölandsmäklaren AB
Köpingsvik

Emma skötte hela processen bra, ryckte in och styrde upp när budgivningen blev väldigt långsam!

Behzad N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ölandsmäklaren AB
Ekerum

Allt var bra och jag är väldigt nöjd med det

Lars Örjan K
Södra Greda

Seriös mäklare väl genomförd affär

Marianne J
Gillberga

Den 27/2 lämnade jag mitt uppriktiga omdöme ang försäljningen av bostaden i Gillberga. Mvh Marianne Jonsson

Phoebe S
Köpingsvik

Emma var proffsig, tillmötesgående, kunnig och väldigt bra! Hon uppfyllde alla våra förväntningar.

Phoebe S

Johan E
Stacketorp

Bra bemötande, trevlig hjälpsam kunnig mäklare, inga problem att använda mig av mäklaren i framtiden.

Nils S
Skrev om Ölandsmäklaren AB

Mycket nöjd gick väldigt smidigt och bra till .Anders är en klippa

EVA J
Skrev om Ölandsmäklaren AB

Mycket trevligt bemötande, bra personal och fina bilder. Kan varmt rekommendera vidare

Bo J
Arontorp

Proffsigt utförd försäljning av vår fastighet och till ett bra pris. Hälsningar Bo Jonasson

Bodil S
Byrum

Tillgänglig och snabb återkoppling.

Nils Kent Christer F
Föra

Jag är nöjd med försäljningen i det stora hela. Jag är speciellt nöjd med budgivningen och slutresultatet av det hela. Jag tycker att mäklaren gjorde vad hon kunde och förhandlade till ett avslut och att det gick smidigt. Hälsningar Christer

Vivi-Anne L
Husvalla

Mycket nöjd med vårt köp via Ölandsmäklaren. Bra service på alla sätt.

Caroline W
Köpte sitt hus med hjälp av Ölandsmäklaren AB

Fick som köpare fin service genom affären. Trevligt bemötande, hög service grad samt flexibilitet. Mäklaren var väl förtrogen m marknaden och visade stort kunnande. Detta sammantaget gav bra förutsättningar till en positiv upplevelse affären igenom.

Märta P
Borgholm

Fungerade som förväntat. Varken mer eller mindre.

Lars H
Rälla

Hela försäljningen gick enkel. smidigt och bra kontakt med mäklare och övriga på kontoret. Helt enkelt väldigt smidigt /lasse

Marita J
Mörbylånga

Mäklaren upplevde vi som arrogant förövrigt inget att anmärka på

Anna L
Kvarnstad

Trevlig och hjälpsam. Proffsig service.

Mikael S
Sörby Tall

Bra och tydlig information och kommunikation

Anita S
Mörbylånga/ Kyrkbyn

Alla inblandade i processen har varit professionella och lätta att samverka med.

Daniel J
Djupvik

Vi fick ett vänligt och proffsigt bemötande rakt igenom hela affären. Vi kände att mäklaren gjorde allt för att både vi och säljaren skulle vara nöjda med affären.

Svar från Ölandsmäklaren AB

Tack för din rekommendation Daniel, hoppas ni ska få många fina somrar i Djupvik! Bästa hälsningar, Anders

Mats G
Borgholm

Vi har blivit mycket bra bemötta av alla som vi har träffat på Ölandsmäklaren Fotografering blev jättebra och annonsen blev perfekt Försäljningen gick snabbt och enkelt Så vi är mycket nöjda med Ölandsmäklaren

Svar från Ölandsmäklaren AB

Tack Mats, rekommendationen värmer, jag hoppas att ni ska trivas bra i ert nya boende! Bästa hälsningar, Anders

Marianne J
Gillberga

Jag upplevde ett väldigt bra bemötande och samarbete .Aldrig några konstigheter . Försäljningen av bostaden gick mycket bra, över förväntan . Mäklaren lade ut försäljningsobjektet på Hemnet. En bra och arbetad annons. Jobbade på duktigt tills bostaden var såld . Fick även hjälp efter försäljningen med kapitelvinstberäkningen .Vill också tillägga att mäklaren ( Anders ) har väldigt trevliga medarbetare. Har absolut inget att klaga på.

Svar från Ölandsmäklaren AB

Tack för dina fina ord Marianne, jag är glad att du är nöjd! Ha det en fin vår! Bästa hälsningar, Anders

Maj-Lis Greta Virginia A
Sålde sin bostad med hjälp av Ölandsmäklaren AB
Jordhamn

Aiit fungerade till full belåtenhet. 😁

Svar från Ölandsmäklaren AB

Kul att ni är nöjda och tack för rekommendationen! Bästa hälsningar, Anders

Vera J
Gillberga

Bra och snabb återkoppling. Närvaro. Kunskap om området.

Tack Vera för din rekommendation! Bästa hälsningar Anders

Göran P
Borgholm

Proffsigt bemötande. Hög tillgänglighet och kunnande.

Svar från Ölandsmäklaren AB

Tack för din rekommendation, hoppas ni ska trivas bra i ert fina hus! Bästa hälsningar Anders

Thea Margareta L
Sättra

Emma Maurin är en både kompetent och tillmötesgående mäklare som motsvarade våra förväntningar och vi är mycket nöjda med att vi valde Ölandsmäklaren.

Svar från Ölandsmäklaren AB

Tack snälla Thea för dina fina ord! Det var så kul att jobba med er och er fina stuga. Ta hand om er och hör av er om ni längtar tillbaka till Öland alldeles för mycket. =) Bästa hälsningar Emma

Ulf Peter Emanuel N
Köpingsvik

Toppen mycket bra personal och mäklaren sååå bra

Svar från Ölandsmäklaren AB

Vad glad jag blir Ulf, tack snälla för rekommendationen! Hoppas att allt känns fortsatt bra och att ni får nya härliga äventyr, Öland finns alltid kvar, hälsa Sol-britt! Bästa hälsningar, Emma

Jessica G
Löttorp

Mycket nöjda att vi valde Ölandsmäklaren vid försäljning av våran lägenhet. Emma fanns alltid där vid eventuella frågor och va alltid snabb med återkoppling.

Svar från Ölandsmäklaren AB

Tack snälla för din fina rekommendation och för förtroendet, jag är så glad att allt fungerade smidigt och att ni trivs i er nya bostad! Hälsningar, Emma

salla v
Skrev om Ölandsmäklaren AB

Oseriöst! Vi bokade tid för visning av hus. För det tog vi ledigt, bokade en hyrbil och hotell. När vi hämtat bilen och kört 170 km ringer mäklaren och säger att huset blivit sålt! Kostnader för hyrbil och hotell får vi betala själva. Riktigt dåligt!