Optikern i Kramfors

Optikern i Kramfors

En del av Klarsynt www.klarsynt.se
  • BadgeSixYears
Boka tid Ring 0612-34 12 25 Dela

Välkommen till Optikern i Kramfors! På Stationsgatan 17 i Kramfors hittar du Optikern i Kramfors. Vi erbjuder allt från synundersökning, kontaktlinstillpassning, glasögon och tryckmätning till linser, tårsubstitut och linstillbehör. När du kliver in i vår butik, centralt belägen nära resecentrum i Kramfors, möts du av Jeanette...

759 omdömen om Optikern i Kramfors

Sedan starten hos Reco 2019

Johanna L
Skrev om Optikern i Kramfors

Glada och trevliga, levererar alltid service i toppklass! Blev riktigt nöjd med mina glasögon

Stefan S
Skrev om Optikern i Kramfors

Alltid ett lika professionellt som personligt bemötande. Bra rekomendationer när det gäller bågar. Förtroendeingivande utan någon alls stress vid undersökningen. Rekommenderas starkt!! (Kund sedan 15+ år)

David E
Skrev om Optikern i Kramfors

Mycket trevligt och kunnigt bemötande

Anton G
Skrev om Optikern i Kramfors

Mycket fint bemötande. Snabb och effektiv synundersökning med väldigt kompetent personal.

Jonas M
Skrev om Optikern i Kramfors

Väldigt trevligt och kunnig personal

Fredrik S
Skrev om Optikern i Kramfors

Trevlig personal fick hjälp snabbt och dom hjälper mig vidare på ett bra och proffsigt sätt

Siri N
Skrev om Optikern i Kramfors

Trevliga tjejer tillmötesgående ska besöka dom igen🌷

Christer V
Skrev om Optikern i Kramfors

De är alltid trevliga och proffsiga! Köpte terminalglasögon som fungerar fint!

Nils Håkan G
Skrev om Optikern i Kramfors

Fantastisk personal. Jag har alltid fått jättefint mottagande där. Har rekommenderat Optikern i Kramfors till många av mina vänner 💐

Birgitta H
Skrev om Optikern i Kramfors

Trevligt bemötande, noggrann undersökning. Val av bågar på ett professionellt sätt, kom med bra förslag, vilket gjorde att jag valde två par glasögon. Snabb leverans och är nu nöjd med att se mkt mkt bättre och trivs i mina nya glasögon. Kan rekommendera denna butik!

Michael R
Skrev om Optikern i Kramfors

Absolut bästa som går att tänka sig.

Gunilla N
Skrev om Optikern i Kramfors

Jag fick mycket bra hjälp och service.

Andreas J
Skrev om Optikern i Kramfors

Trevlig personal, snabbt och bra

Bror U
Skrev om Optikern i Kramfors

Mycket bra jag skulle rekommendera det till andra

Ingrid E
Skrev om Optikern i Kramfors

Helt perfekt.Fick all hjälp jag behövde.

Astrid N
Skrev om Optikern i Kramfors

Trevliga och proffsiga. Hjälpsamma och vänliga.

Erika P
Skrev om Optikern i Kramfors

Bra bemötande och bra service. Fick tips av dem att det var extra pris nästa vecka. De sa även att de glasögon som jag hade inte behövdes bytas utifrån glasets styrka. Det är sådant som skapar förtroende. Fick en tid för undersökning samma vecka som jag var där. Köpte nya glasögon veckan efter.

Karin O
Skrev om Optikern i Kramfors

Kunnig och bra undersökning. GLAD PÅSK TILL ER ALLA.

Kim S
Skrev om Optikern i Kramfors

Väldigt bra och proffsigt utfört och duktig personal

Anton S
Skrev om Optikern i Kramfors

Mycket kunniga och trevlig personal 👍🏻😊

Anneli G
Skrev om Optikern i Kramfors

Väldigt bra! Snabbt och trevligt. Hade inga förväntningar när jag gick dit men blev väl mottagen och bemött. Superbra upplevelse rakt igenom 🤗

Lovisa B
Skrev om Optikern i Kramfors

trevlig personal, alltid bemött med ett leende, snabb service, professionellt

Joakim N
Skrev om Optikern i Kramfors

Den var bra, trevlig personal med bra hjälp, lite dyrt bara

Sven L
Skrev om Optikern i Kramfors

Bra berömmande ord, jättebra! Trevligt bemötande...

Lars-Åke B
Skrev om Optikern i Kramfors

Verkligen bra bemötande och kunnig personal. Jag köpte nya glasögon det gick fort att få glasögonen injusterade och klara.

Solvieg J
Skrev om Optikern i Kramfors

Valde den butiken p g a trevligt bemötande några år tidigare vid synundersökning och utprovning av nya glasögon. Blev proffsigt och tryggt omhändertagen även denna gång och känner mig fullkomligt nöjd med mitt besök och val av två par "snygga" glasögon , dessutom en förträfflig läslampa.

Ville H
Skrev om Optikern i Kramfors

Genuint och kunnigt bemötande!

Bo E
Skrev om Optikern i Kramfors

Proffsig personal ,lungn miljö ,glasögon som är perfekta!

Claudio K
Skrev om Optikern i Kramfors

Perfekt atum genial superbrs! Yesyesyes!!!!

Sigrid L
Skrev om Optikern i Kramfors

Riktigt professionella. Man känner sig väl omhändertagen

Mats Ö
Skrev om Optikern i Kramfors

Proffsigt och trevligt bemötande. Förtroendeingivande och lättsam kommunikation.

Eberhard W
Skrev om Optikern i Kramfors

Jag är glad att jag fick en tid snabbt och blev vänligt mottagen. Upplevde att undersökningen var professionell och motsvarade mina förväntningar.

Birgitta K
Skrev om Optikern i Kramfors

Snabb tid. Professionell personal. Jättebra förklaringar. Jättebra bemötande. Sjysst att skriva remiss och säga rent ut att jag inte behöver köpa nya glasögon.

Ulf N
Skrev om Optikern i Kramfors

Trevligt bemötande o kunnig personal

Elsie N
Skrev om Optikern i Kramfors

Bra bemötande men väldigt dyra i jämförelse med andra.

Arne B
Skrev om Optikern i Kramfors

Mycket trevliga också duktiga mycket nöjd

Ingela H

Jättetrevligt proffisiol hjälp

Annelie T
Skrev om Optikern i Kramfors

Väldigt bra bemötande av duktig och trevlig personal. Nöjd med mina nya glasögon.

Eva-Britt N
Skrev om Optikern i Kramfors

Blev jättebra bemött av trevlig och kunnig personal. Jag ville göra en synundersökning och kolla trycket, se om det blivit gråstarr. Allt detta gjordes på ett proffsigt sätt, och eftersom synen inte blivit så mycket sämre beslöt jag mig att vänta med byten av glasögon.

Karl Lennart H

👍😃👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Ann-Christin G
Skrev om Optikern i Kramfors

Jag fick träffa en mycket trevlig optiker som gjorde min upplevelse där hemtrevlig o trygg. Kommer att rekommendera till flera att besöka dem.

Mira J

Super bra,............................................

Kurt N
Skrev om Optikern i Kramfors

Bra service och fin och hjälpsam pesonal

Lars V
Skrev om Optikern i Kramfors

Bra bemötande och myckrt nöjd med den ögonundersökning som gjordes.

Inger P
Skrev om Optikern i Kramfors

Bra och proffsigt, Hade förväntat mig att möta en utbildad optiker vilket jag fick och är nöjd med. Upplevde att de var kompetenta och seviceminded. Jag köpte synundersökning och glasögon.

Taina H
Skrev om Optikern i Kramfors

Mycket bra.trevligt bemötande fast jag knte tillhör denna optiker

Ulla D
Skrev om Optikern i Kramfors

Blev vänligt och professionellt bemött.

Leif F
Skrev om Optikern i Kramfors

Det är som alltid bra bemötande och dom är kunnig och gör ett bra jobb

Margareta V
Skrev om Optikern i Kramfors

Bra bemötande. Trygg i sin yrkesroll. Man blir sedd och optikern lyssnar och förklarar på ett bra sätt.

Rasmus N
Skrev om Optikern i Kramfors

Riktigt bra service, finns inget att klaga på!