Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Huddinge Optimal Tech Stockholm

Stambanevägen 35, 141 43 Huddinge — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Optimal Tech Stockholm

• 2018-01-16

Liz L skrev om Optimal Tech Stockholm
    Vi är otroligt nöjda med renoveringen av vårt badrum!
    Tack Optimal tech för proffsigt och effektivt arbete från offert,planering,genomförande och slutbesikting.
    Smidigt och tidseffektivt,inga luckor i arbetets utförande,hantverkare avlöser varandra. Yrkesstolthet genomsyrar Optimal Techs arbete.
    vi kan varmt rekommendera dom! Läs mer
  • 2017-12-03

Urban skrev om Optimal Tech Stockholm
    Vi är mycket nöjda med Optimal Techs renovering av vårt badrum. En tydlig offert från Lars och väl genomfört arbete av Daniels team utan tidsspill.
    /Urban Läs mer
  • 2017-11-02

Helen skrev om Optimal Tech Stockholm
    Vi är otroligt nöjda med vår totalrenovering som Optimal Tech genomförde. Det var en väldigt omfattande byggnation där två våningar, (varav den ena ett gammalt garage) skulle byggas ihop. Det innebar att Optimal Tech var tvungna att bila hela undervåningen, lägga golvvärme, gjuta ny betongplatta, dra ny ventilation, ny el, bygga/kakla/montera två badrum, putsa väggar, måla om, sätta in nya fönster, en trappa osv. Allt genomfördes väldigt noggrant och med ett enormt engagemang. Dom höll alla tider som utlovats och vi har verkligen ett förtroende för deras kunskap. Vi kan med glädje rekommendera Optimal Tech.
    /Helen Läs mer
  • Erik H

2015-01-17

Erik H skrev om Optimal Tech Stockholm
    En badrumsrenovering kräver en logistik och planering från leverantören. Optimal Tech har Lars som skötte offert och kontraktskrivande. Daniel var arbetsledare och kvalitetskontrollant. Arbetet skedde i två etapper. Problemet är som kund är att vi är i händerna på hantverkaren. Många farhågor så som många fått uppleva i fuskbyggarna.

Optimal Tech är ett företag som sköter helheten med finess. Då i kvalitet, kommunikation och bemötande. De hittar lösningar och lyssnar på sin kund och mina önskemål. Att dela projektet i två delar och att entreprenören sköter och slutför etapp två är en risk men Optimal Tech tog ansvaret och slutförde badrumsrenovering med stor belåtenhet. Arbetet har berömts av flera som sett utförandet. Jag kan starkt rekommendera Optimal Tech och dess struktur. Läs mer
  • 2013-11-22

Agneta S skrev om Optimal Tech Stockholm
    Mycket proffsig och bra byggföretag som har hjälp oss med renovering.
    Kan verkligen rekommendera detta företag! Läs mer

Bästa byggföretagen i Huddinge:

Alexander S Alexander S tycker: