Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Peach Stockholm

Peach Stockholm

Vanadisplan 2, 113 31 Stockholm — Visa karta

Peach Stockholm är en salong med mycket hjärta. Här bryr vi oss om varandra och våra kunder. Vi erbjuder hår och make up och hoppas i framtiden även kunna erbjuda hudvård och naglar. I en hemtrevlig miljö välkomnar vi er till ett break i vardagen!
Jakobsbergsplatsen 1 A, 72461, Västerås
Salong Wauge
Susanne L:
Emelie är mycket kunnig och man får ett härligt omhändertagande. Hon är ödmjuk inför uppgiften, men ändå inte rädd för att råda och fatta b...

Frisörer nära Peach Stockholm:

Karlbergsvägen 37, Stockholm
Eleven frisersalong är centralt beläget i Stockholm city, Vasastan. Professionel... Läs mer ›
Maggie M:
Jag älskar att klippa mig hos Fredrik. Han är alltid så noggrann, omtänksam och vänlig.

Rörstrandsgatan 32, Stockholm
Cupcake Hairstyling i Stockholm har funnits sedan 2010. Passionerade frisörer me... Läs mer ›
anna d:
finns inga ord för den professionella servicen som jag fick! Hade tidigare varit på en salong (nämner inget namn!) och råkat ut för ett fruk...

Sveavägen 140, Stokholm
Klipp och färg, massage, skönhetsbehandlingar och manikyr. Kom in till salongen ... Läs mer ›
Maria C:
Jättebra, trevlig personal och skön massage

Västmannagatan 49, STOCKHOLM
På Salong 4 Huvudverk erbjuds både skönhetsbehandlingar och frisering av utbilda... Läs mer ›
Marie-Louise G:
Jag blir alltid nöjd. Klipper och färgar bra. Mycket trevlig.

Läs vad 59 kunder tycker om Peach Stockholm

• Felicia L
    Felicia L skrev om Peach Stockholm
    Jag är missnöjd, både med bemötande och resultatet. Kommer aldrig att gå dit igen...
  • Helen R
    Helen R skrev om Peach Stockholm
    Trevlig lokal, skickliga frisörer. Är noga med att konfirmera att de förstått rätt o de ger gärna tips o råd om man vill ha det. Har alltid känt mig nöjd när jag gått därifrån. Bjuder alltid på kaffe. Om jag ska komma på något mindre bra är det att de har svårt att hålla tiderna, är ofta 10-15 min försenade med kunden innan.
  • Veronica g
    Veronica g skrev om Peach Stockholm
    Trevligt o bra! Visar att de gör en individuell bedömning av ditt hår o den frisyr du passar i.
  • Emelie J
    Emelie J skrev om Peach Stockholm
    Riktigt bra och seriöst företag. Rekommenderas starkt!
  • Maddelene M
    Maddelene M skrev om Peach Stockholm
    Duktiga, kunniga och alltid bra och trevligt bemötande och service. Jag kan varmt rekommendera Peach Stockholm
  • Mimmi R
    Mimmi R skrev om Peach Stockholm
    Bästa frissan i stan, fin salong och underbar service
  • Elin S
    Elin S skrev om Peach Stockholm
    Alla gånger jag vart på Peach har jag fått fantastisk service. Atmosfären är varm och My, som jag klipper mig hos, gör mig alltid supersnygg!
  • Lisa Ö
    Lisa Ö skrev om Peach Stockholm
    Peach är helt klart den mysigaste frisörsalongen i Stockholm. Trevliga och duktiga frisörer som jag har stort förtroende för. De är mycket kreativa och har koll på de senaste trenderna.
  • Sofie b
    Sofie b skrev om Peach Stockholm
    Trevlig och kunnig personal. Väldigt bra på färg.
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Peach Stockholm
    Fantastiska frisörer, Camilla som jag går till är så duktig och trevlig, hon förstår alltid hur man vill ha håret och jag går alltid därifrån och känner sig jätte fin
  • Peter W
    Peter W skrev om Peach Stockholm
    Alltid nöjd. Trevlig personal, bra lokal, kan boka på nätet. Och framförallt, man har en snygg frisyr när man lämnar stället.
  • Linda B
    Linda B skrev om Peach Stockholm
    Fantastiskt duktiga frisörer och service utöver det vanliga. Fin lokal där man alltid känner sig välkommen med kaffe och kaka. Toppbetyg!
  • Victor L
    Victor L skrev om Peach Stockholm
    Trevligt och professionellt. Smidigt med internetbokning.
  • Hanna G
    Hanna G skrev om Peach Stockholm
    Mkt bra, mysig och trevlig salong. Har klippt mig hos två frisörer där och är mycket nöjd! Rekommenderas!
  • Lovisa D
    Lovisa D skrev om Peach Stockholm
    Trevlig och duktig personal! Mycket nöjd med mina besök!
  • Elena R
    Elena R skrev om Peach Stockholm
    Personlig och samtidigt professionell service gör Peach till den bästa frisören jag någonsin besökt. Mysig atmosfär med personligt bemötande och idel glada miner gör tiden i frisörstolen till en avkopplande och lyxig stund att se fram emot varje gång! Sen vill man knappt resa sig och gå när man är klar! :) Rekommenderas varmt!
  • Annika N
    Annika N skrev om Peach Stockholm
    Mycket fin, mysig salong där man alltid blir väl omhändertagen. My är en jätteduktig frisör och jag är alltid nöjd när jag går därifrån. Jag kan varmt rekommendera ett besök!
  • Petra J
    Petra J skrev om Peach Stockholm
    Professionell, trevlig. Prisvärt.
  • Jonathan N
    Jonathan N skrev om Peach Stockholm
    Peach Stockholm är grymt och bokning via hemsidan är riktigt smidigt!
  • Kajsa S
    Kajsa S skrev om Peach Stockholm
    Jag har klippt mig hos Peach Stockholms ägare, My, sedan 2003 och har rekommenderat henne till flera vänner och bekanta genom åren, så jag kan med stolthet rekommendera henne och hennes salong här också!

Peach har en genuint varm och lugn stämning att vistas i. Det är alltid väldigt fräscht och städat i lokalen.

Jag vet att jag är i trygga händer vad gäller trender och att jag får en frisyr och hårfärg som passar just mig. My har en stor yrkesstolthet som märks i allt hon tar sig för. Hög kvalitet och engagemang är två värdeord som passar in på My och hennes salong.

/Kajsa
  • Linnea E
    Linnea E skrev om Peach Stockholm
    Jätteduktiga frisörer och mysig salong!
  • Berith E
    Berith E skrev om Peach Stockholm
    Peach Stockholm är en perfekt mix av professionellt hantverk och personligt bemötande - här får du både snyggt hår och en trevlig stunds avkoppling i mysig miljö! Jag rekommenderar varmt Peach och kommer fortsätta vara en trogen kund.
  • Anders H
    Anders H skrev om Peach Stockholm
    Mycket trevlig lokal och personal som klipper kanon.
    Sen att man får schysst kaffe och kakor vid besöket gör ju inte saken sämre.
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Peach Stockholm
    Bra service! Rekommenderas starkt.
  • Erik O
    Erik O skrev om Peach Stockholm
    Man får alltid ett glatt leende och ett vänligt bemötande på Peach Sthlm. Lägg där till en hårklippning som man är nöjd med på direkten!
  • Anna L
    Anna L skrev om Peach Stockholm
    Toppensalong, litet och mysigt!
  • Lisa W
    Lisa W skrev om Peach Stockholm
    Jättenöjd! Kan verkligen rekommendera Peach
  • Josefin B
    Josefin B skrev om Peach Stockholm
    Har gått hos My länge och hon är klart världens bästa frisör :)
    Salongen är i väldigt fin och de har verkligen tänkt på allt!
    Jag rekommenderar alla starkt att besöka peach sthlm!!!
  • Elin A
    Elin A skrev om Peach Stockholm
    Hemtrevlig salong med bra bemötande och kunniga frisörer!
  • Emil L
    Emil L skrev om Peach Stockholm
    Mycket bra service och trevlig personal. Ger ett proffesionellt bemötande i bra balans med en familjär känsla.
  • Elin
    Elin skrev om Peach Stockholm
    Camilla klippte snygg frisyr och färgade och slingade mitt hår igår - jag är jättenöjd! Hon fixade även mina ögonbryn så nu är de supersnygga! Mysig salong också. Kommer tillbaka! :)
  • Holly G
    Holly G skrev om Peach Stockholm
    I've only got good things to say about My at Peach Stockhom: I've been going there for a couple of years now and not once have I been anything but really happy with my cut/colour. The new salon at Vanadisplan is also fresh and charming. Be sure to book well in advance as My is quite rightly in high demand.
  • Anders A
    Anders A skrev om Peach Stockholm
    Superbra sevice och klippning till ett bra pris
    En mycket snygg och välkomnande salong
  • Sussi P
    Sussi P skrev om Peach Stockholm
    Har klippt mig hos My i många år nu, hon är så himla duktig! Går inte till nån annan. Salongen är fräsch och alla som jobbar är supertrevliga. Rekommenderas!
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Peach Stockholm
    Proffsigt & bra!!!
    Duktig & kunnig personal!
  • Helena N
    Helena N skrev om Peach Stockholm
    Mina besök har funkat bra och jag har varit hhelnöjd. Blev dock besviken en fredag i somras då jag gick till salongen som skulle vara öppen och den var stängd. Ingen lapp sa något om varför. Ringde då och talade in ett meddelande om att jag ville bli uppringd men ingen ringde.
    2013-09-02 My E svarar Helena N
    Hej Helena och tack för feedbacken. Vi ber verkligen om ursäkt om vi brustit i vår service. Bra service är väldigt viktigt för oss och därför har jag nu gått tillbaka i vårt schema för hela sommaren. Vad jag kan se har vi endast haft stängt en fredag i sommar och det var midsommarafton som vi informerade om på vår hemsida. Vi har lunchstängt varje dag mellan 13:00-14:00. Kanske råkade Ni komma just då. Hoppas vi ser Er hos oss snart igen.

Vänligen,
    Team Peach Stockholm
  • Larry C
    Larry C skrev om Peach Stockholm
    Kan inte bli bättre än så här. Den Hr salongen har mina största rekommendationer tack vare uppmärksam, trevlig och kunnig personal som ger det där lilla extra varje gång.
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Peach Stockholm
    Peach har bra tider, alltid väldigt trevliga och det är en mysig lokal. Duktig på att se vad kunden vill ha.
  • Thomas Heimerson J
    Thomas Heimerson J skrev om Peach Stockholm
    Kanonbra salong där man alltid blir jättebra bemött och bra klippt. Rekommenderas!!
  • Karin A
    Karin A skrev om Peach Stockholm
    Trevligt ställe, med hemkänsla och bra frisörer. Blev klippt i samråd med min frisör och blev jättenöjd.
  • Laila G
    Laila G skrev om Peach Stockholm
    Väldigt proffsiga Man känner sej som en prinsessa när man är där o går där i från
    Kan varmt rekommendera ett besök på Peachstockholm
  • Anne K
    Anne K skrev om Peach Stockholm
    Peach Stockholm, salongen har en mysig och trevlig atmosfär. My är en engagerad och mycket duktig frisör, hon ser kunden och mån om att man är nöjd när man går därifrån, som kund känner man sig sedd och värdefull.
  • Ellinor T
    Ellinor T skrev om Peach Stockholm
    Superservice, trevlig och kunnig personal!!
  • Kerstin F
    Kerstin F skrev om Peach Stockholm
    Bra bemötande av kunnig och proffessionell personal.
  • David N
    David N skrev om Peach Stockholm
    Kan varmt rekommendera Peach Stockholm, My har klippt mig några gånger nu och jag är jättenöjd!
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Peach Stockholm
    Proffsiga, trevliga och kunniga!!
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Peach Stockholm
    Besöket på Peach kändes proffsigt, trevligt och det kändes att jag var i säkra händer. Min frisör förstod vad jag menade utan att jag behövde förklara så värst mycket. Salongen var jättefin och fräsch. Kan absolut rekommenderas!
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Peach Stockholm
    Som alltid får man av ett varmt och välkomnande bemötande av dessa kompetenta och professionella frisörer hos Peach Stockholm.
    Lättsam stämning i en vacker och hemtrevlig miljö. Efter en frisyrbehandling känner man sig som en ny människa och det är värt varenda peng!
    Sammanfattningsvis så är det en äkta "må bra" upplevelse att besöka Peach
  • Hanna N
    Hanna N skrev om Peach Stockholm
    Mysig och hemtrevlig salong med superduktig personal!
  • Anna B
    Anna B skrev om Peach Stockholm
    Super mysig salong och kunnig och trevlig personal. Har gått till My i 5 år.

Vanadisplan 2, 113 31 Stockholm