Peach Stockholm

Vanadisplan 2, 113 31 Stockholm — Visa karta

4.5 i betyg av av 61 omdömen
Peach Stockholm är en salong med mycket hjärta. Här bryr vi oss om varandra och våra kunder. Vi erbjuder hår och make up och hoppas i framtiden även kunna erbjuda hudvård och naglar. I en hemtrevlig miljö välkomnar vi er till ett break i vardagen!

Läs vad 61 kunder tycker om Peach Stockholm

• KERSTIN W

2020-05-15

KERSTIN W skrev om Peach Stockholm
    Bra färg. Urusel klippning. Inte särskilt trevligt bemötande. Läs mer
    Grieco Ericsson Hair Couture
    4.9 / 5 i betyg — 196 omdömen
    Badge2020
    "Proffsigt och trevligt med väldigt fint slutresultat! Nöjd med både färg och klipp!"
  • 2017-10-16

Alexandra Y skrev om Peach Stockholm
    Färgade håret hos Ingvild, meningen var att det skulle bli en bayalage/sombre, men resultatet blev inte alls som tänkt. Hon gjorde ljusa slingor i hela mitt tidigare ofärgade mörbkruna hår. För en frisör att få ett hår som är ofärgat är bästa förutsättningarna att göra någonting bra. Men hon förstörde mitt hår helt och hållet. Mailade tillbaka och fick komma in och träffa Ingvilds kollega, som erkänner att resultatet inte blev helt bra. Hon erbjuder sig att göra om det, men jag vill självklart inte att någon på den salongen ska röra mitt hår igen. Får sedan kompensation på YNKA 400 kr, för något som kostat mig 2000kr.... Går sedan till en annan salong, varpå den frisören säger att dom färgat det helt fel och att håret ser riktigt dassigt ut, och fixar det dom på PEACH förstörde. Läs mer
  • 2015-04-22

Felicia L skrev om Peach Stockholm
    Jag är missnöjd, både med bemötande och resultatet. Kommer aldrig att gå dit igen... Läs mer
    WAU Jakobsbergsplatsen
    4.8 / 5 i betyg — 771 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Barnklippning, bra bemötande och resultat!"
    Cornelia L
  • 2014-03-03

Helen R skrev om Peach Stockholm
    Trevlig lokal, skickliga frisörer. Är noga med att konfirmera att de förstått rätt o de ger gärna tips o råd om man vill ha det. Har alltid känt mig nöjd när jag gått därifrån. Bjuder alltid på kaffe. Om jag ska komma på något mindre bra är det att de har svårt att hålla tiderna, är ofta 10-15 min försenade med kunden innan. Läs mer
  • 2014-02-25

Veronica g skrev om Peach Stockholm
    Trevligt o bra! Visar att de gör en individuell bedömning av ditt hår o den frisyr du passar i. Läs mer
  • Sponsor
    Oh yes
    4.8 / 5 i betyg — 237 omdömen
    Badge2018
    "Proffsig och personlig! Klipper, färgar och gör mig glad😍"
    Caroline P
  • 2014-02-24

Emelie J skrev om Peach Stockholm
    Riktigt bra och seriöst företag. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2014-02-21

Maddelene M skrev om Peach Stockholm
    Duktiga, kunniga och alltid bra och trevligt bemötande och service. Jag kan varmt rekommendera Peach Stockholm Läs mer
    Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    4.7 / 5 i betyg — 411 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Har köpt flera olika tjänster som omfattat klippning, färgning och nyansering, behandling/inpackning. Har även köpt olika produkter som scha"
  • 2014-02-21

Mimmi R skrev om Peach Stockholm
    Bästa frissan i stan, fin salong och underbar service Läs mer

Elin S skrev om Peach Stockholm
    Alla gånger jag vart på Peach har jag fått fantastisk service. Atmosfären är varm och My, som jag klipper mig hos, gör mig alltid supersnygg! Läs mer
    Ekman Hair
    4.9 / 5 i betyg — 672 omdömen
    Badge2019
    "Jätteproffsig, lyhörd och väldigt trevlig! :)"
    Alexandra K

Lisa Ö skrev om Peach Stockholm
    Peach är helt klart den mysigaste frisörsalongen i Stockholm. Trevliga och duktiga frisörer som jag har stort förtroende för. De är mycket kreativa och har koll på de senaste trenderna. Läs mer

Sofie b skrev om Peach Stockholm
    Trevlig och kunnig personal. Väldigt bra på färg. Läs mer
    O Frisör
    5.0 / 5 i betyg — 74 omdömen
    Badge2020
    "Fredrik är helt klart bästa frisören! Proffsig, kunnig och trevlig!"

Camilla S skrev om Peach Stockholm
    Fantastiska frisörer, Camilla som jag går till är så duktig och trevlig, hon förstår alltid hur man vill ha håret och jag går alltid därifrån och känner sig jätte fin Läs mer
  • 2013-12-15

Peter W skrev om Peach Stockholm
    Alltid nöjd. Trevlig personal, bra lokal, kan boka på nätet. Och framförallt, man har en snygg frisyr när man lämnar stället. Läs mer
    Monas Klippotek
    4.8 / 5 i betyg — 124 omdömen
    Badge2019
    "Får alltid ett väldigt varmt och trevligt bemötande. Mona är en skicklig och lyhörd frisör. Mycket prisvärd för såväl klippning, produkter"

Linda B skrev om Peach Stockholm
    Fantastiskt duktiga frisörer och service utöver det vanliga. Fin lokal där man alltid känner sig välkommen med kaffe och kaka. Toppbetyg! Läs mer

Victor L skrev om Peach Stockholm
    Trevligt och professionellt. Smidigt med internetbokning. Läs mer
    Kameleonten
    4.5 / 5 i betyg — 342 omdömen
    fiveYearsBadge
    "jätte fin salong, trevliga och kompetenta tjejer. Jag går till Karis och är jätte nöjd"

Hanna G skrev om Peach Stockholm
    Mkt bra, mysig och trevlig salong. Har klippt mig hos två frisörer där och är mycket nöjd! Rekommenderas! Läs mer

Lovisa D skrev om Peach Stockholm
    Trevlig och duktig personal! Mycket nöjd med mina besök! Läs mer
    ScissorHands
    4.9 / 5 i betyg — 349 omdömen
    Badge2020
    "Fantastiska händer som skapar passande form på min frisyr."
  • Elena R

2013-11-19

Elena R skrev om Peach Stockholm
    Personlig och samtidigt professionell service gör Peach till den bästa frisören jag någonsin besökt. Mysig atmosfär med personligt bemötande och idel glada miner gör tiden i frisörstolen till en avkopplande och lyxig stund att se fram emot varje gång! Sen vill man knappt resa sig och gå när man är klar! :) Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2013-11-19

Annika N skrev om Peach Stockholm
    Mycket fin, mysig salong där man alltid blir väl omhändertagen. My är en jätteduktig frisör och jag är alltid nöjd när jag går därifrån. Jag kan varmt rekommendera ett besök! Läs mer
    RawBar
    4.4 / 5 i betyg — 16 omdömen
    Badge2020
    "Fantastisk service och produkter! Jag rekommenderar varmt Paola och RawBar 😊👌"

Petra J skrev om Peach Stockholm
    Professionell, trevlig. Prisvärt. Läs mer

Jonathan N skrev om Peach Stockholm
    Peach Stockholm är grymt och bokning via hemsidan är riktigt smidigt! Läs mer
    BangerHead Studio
    4.8 / 5 i betyg — 441 omdömen
    Badge2020
    "Hur ska jag sammanfatta denna kvinna, i hennes stol är jag som gladast! Hon är duktig som få, håret mår bäst och kunden är alltid i fokus. E"

Kajsa S skrev om Peach Stockholm
    Jag har klippt mig hos Peach Stockholms ägare, My, sedan 2003 och har rekommenderat henne till flera vänner och bekanta genom åren, så jag kan med stolthet rekommendera henne och hennes salong här också!

Peach har en genuint varm och lugn stämning att vistas i. Det är alltid väldigt fräscht och städat i lokalen.

Jag vet att jag är i trygga händer vad gäller trender och att jag får en frisyr och hårfärg som passar just mig. My har en stor yrkesstolthet som märks i allt hon tar sig för. Hög kvalitet och engagemang är två värdeord som passar in på My och hennes salong.

/Kajsa Läs mer

Linnea E skrev om Peach Stockholm
    Jätteduktiga frisörer och mysig salong! Läs mer
    Sonder
    4.9 / 5 i betyg — 225 omdömen
    Badge2020
    "Väldigt avslappnad och trevlig upplevelse. Rebecca gav mig en ny frisyr och klippte bort det sorgliga i att ha drabbats av håravfall. Jag ha"
  • Berith E

2013-11-14

Berith E skrev om Peach Stockholm
    Peach Stockholm är en perfekt mix av professionellt hantverk och personligt bemötande - här får du både snyggt hår och en trevlig stunds avkoppling i mysig miljö! Jag rekommenderar varmt Peach och kommer fortsätta vara en trogen kund. Läs mer

Anders H skrev om Peach Stockholm
    Mycket trevlig lokal och personal som klipper kanon.
    Sen att man får schysst kaffe och kakor vid besöket gör ju inte saken sämre. Läs mer
    Lazy Barber and Coffee
    4.8 / 5 i betyg — 238 omdömen
    Badge2020
    "Lazy Barber = Bäst i branschen Nu är det några månader sedan jag klev in hos Lazy Barber för första gången. Jag blev rekommenderad att be"

Niklas S skrev om Peach Stockholm
    Bra service! Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2013-10-01

Erik O skrev om Peach Stockholm
    Man får alltid ett glatt leende och ett vänligt bemötande på Peach Sthlm. Lägg där till en hårklippning som man är nöjd med på direkten! Läs mer
    WAU Notuddskajen
    4.8 / 5 i betyg — 524 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Barnklippning, bra bemötande och resultat!"
    Cornelia L

Anna L skrev om Peach Stockholm
    Toppensalong, litet och mysigt! Läs mer

Lisa W skrev om Peach Stockholm
    Jättenöjd! Kan verkligen rekommendera Peach Läs mer

Josefin B skrev om Peach Stockholm
    Har gått hos My länge och hon är klart världens bästa frisör :)
    Salongen är i väldigt fin och de har verkligen tänkt på allt!
    Jag rekommenderar alla starkt att besöka peach sthlm!!! Läs mer

Elin A skrev om Peach Stockholm
    Hemtrevlig salong med bra bemötande och kunniga frisörer! Läs mer

Emil L skrev om Peach Stockholm
    Mycket bra service och trevlig personal. Ger ett proffesionellt bemötande i bra balans med en familjär känsla. Läs mer
  • 2013-09-18

Elin skrev om Peach Stockholm
    Camilla klippte snygg frisyr och färgade och slingade mitt hår igår - jag är jättenöjd! Hon fixade även mina ögonbryn så nu är de supersnygga! Mysig salong också. Kommer tillbaka! :) Läs mer
  • 2013-09-03

Holly G skrev om Peach Stockholm
    I've only got good things to say about My at Peach Stockhom: I've been going there for a couple of years now and not once have I been anything but really happy with my cut/colour. The new salon at Vanadisplan is also fresh and charming. Be sure to book well in advance as My is quite rightly in high demand. Läs mer
  • 2013-09-02

Anders A skrev om Peach Stockholm
    Superbra sevice och klippning till ett bra pris
    En mycket snygg och välkomnande salong Läs mer
  • 2013-09-01

Sussi P skrev om Peach Stockholm
    Har klippt mig hos My i många år nu, hon är så himla duktig! Går inte till nån annan. Salongen är fräsch och alla som jobbar är supertrevliga. Rekommenderas! Läs mer

Jessica H skrev om Peach Stockholm
    Proffsigt & bra!!!
    Duktig & kunnig personal! Läs mer

Helena N skrev om Peach Stockholm
    Mina besök har funkat bra och jag har varit hhelnöjd. Blev dock besviken en fredag i somras då jag gick till salongen som skulle vara öppen och den var stängd. Ingen lapp sa något om varför. Ringde då och talade in ett meddelande om att jag ville bli uppringd men ingen ringde. Läs mer

Larry C skrev om Peach Stockholm
    Kan inte bli bättre än så här. Den Hr salongen har mina största rekommendationer tack vare uppmärksam, trevlig och kunnig personal som ger det där lilla extra varje gång. Läs mer
  • 2013-08-29

Annelie S skrev om Peach Stockholm
    Peach har bra tider, alltid väldigt trevliga och det är en mysig lokal. Duktig på att se vad kunden vill ha. Läs mer
  • 2013-08-29

Thomas Heimerson J skrev om Peach Stockholm
    Kanonbra salong där man alltid blir jättebra bemött och bra klippt. Rekommenderas!! Läs mer

Karin A skrev om Peach Stockholm
    Trevligt ställe, med hemkänsla och bra frisörer. Blev klippt i samråd med min frisör och blev jättenöjd. Läs mer

Laila G skrev om Peach Stockholm
    Väldigt proffsiga Man känner sej som en prinsessa när man är där o går där i från
    Kan varmt rekommendera ett besök på Peachstockholm Läs mer

Anne K skrev om Peach Stockholm
    Peach Stockholm, salongen har en mysig och trevlig atmosfär. My är en engagerad och mycket duktig frisör, hon ser kunden och mån om att man är nöjd när man går därifrån, som kund känner man sig sedd och värdefull. Läs mer

Ellinor T skrev om Peach Stockholm
    Superservice, trevlig och kunnig personal!! Läs mer
  • 2013-08-22

Kerstin F skrev om Peach Stockholm
    Bra bemötande av kunnig och proffessionell personal. Läs mer

David N skrev om Peach Stockholm
    Kan varmt rekommendera Peach Stockholm, My har klippt mig några gånger nu och jag är jättenöjd! Läs mer

Hanna K skrev om Peach Stockholm
    Proffsiga, trevliga och kunniga!! Läs mer

Gunilla S skrev om Peach Stockholm
    Besöket på Peach kändes proffsigt, trevligt och det kändes att jag var i säkra händer. Min frisör förstod vad jag menade utan att jag behövde förklara så värst mycket. Salongen var jättefin och fräsch. Kan absolut rekommenderas! Läs mer

Elisabeth H skrev om Peach Stockholm
    Som alltid får man av ett varmt och välkomnande bemötande av dessa kompetenta och professionella frisörer hos Peach Stockholm.
    Lättsam stämning i en vacker och hemtrevlig miljö. Efter en frisyrbehandling känner man sig som en ny människa och det är värt varenda peng!
    Sammanfattningsvis så är det en äkta "må bra" upplevelse att besöka Peach Läs mer

Bästa Frisörerna nära Peach Stockholm:

SAHRA R SAHRA R tycker: