Peach Stockholm

Peach Stockholm

Ring 08-33 22 88 www.peachstockholm.se
4.3

Peach Stockholm är en salong med mycket hjärta. Här bryr vi oss om varandra och våra kunder. Vi erbjuder hår och make up och hoppas i framtiden även kunna erbjuda hudvård och naglar. I en hemtrevlig miljö välkomnar vi er till ett break i vardagen!

69 omdömen om Peach Stockholm

Derya D
Skrev om Peach Stockholm

jag blev mycket besviken. frisören lyssnade inte till mina önskemål, utan klippte luggen alldeles för kort. jag bad henne att inte klippa en frisyr som kräver mycket styling, men det gjorde hon ändå. hon klippte en frisyr som hon tyckte var snygg, men lyssnade inte på mina önskemål. nu väntar jag på att den här fula luggen ska växa ut så att jag kan gå till en annan frisör.

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 301 omdömen 4.6 av 301 omdömen

SARA MARIA ELISABETH O
Skrev om Peach Stockholm

I've just had the worst haircut in my life that has reduced me to tears. I've grown my long hair and went for a cut to keep the length but get rid of the split ends. I very clearly showed photos from their Instagram feed and we agreed on a length about 20 cm below my shoulders. Straight away the hairdresser made the first cut VERY short and it was too late to change. So she cut a short bob on me! Completely different to what I expected, the photos I showed her and what we agreed! Then she walked off without even showing...

Mikaela L
Skrev om Peach Stockholm

Erika gör bäst naglar i stan! 💅🏼 Kvalitet utan fusk rakt igenom gör detta ställe unikt. På Peach är bemötandet i toppklass, som kund känner man att personalen trivs vilket sätter stämningen direkt. Bästa betyg - världsklass!

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 302 omdömen 4.7 av 302 omdömen
BadgeTwoYears

Underbar! Genomförde min vision bättre än jag såg för mig🫶🏻 10/10 allt i hop!

Miranda A Miranda A
Magdalena F
Skrev om Peach Stockholm

Har gått hos Jonathan på Östermalm i nästan två år. Alltid nöjd. Han är super duktig på färg .!! Alltid fantastiskt bemötande. Han känner av när man är alldeles för trött för att prata eller när man är i form av att gå genom ”stora och små världsproblem ” Rekommenderar varmt.

Anna Ulrika N
Skrev om Peach Stockholm

Jag har varit kund hos Peach Stockholm sedan de öppnade sin första salong i Vasastan och har alltid varit lika nöjd! De har proffsig och kunnig personal som ser kundens unika behov. Jag gör lashlift och browlift hos Amanda som är väldigt noggrann och jag är alltid lika nöjd efteråt, behandlingen håller sig alltid fin tills nästa besök.Jag går även till min fantastiska frisör Jonathan som gör magi med mitt hår! Högsta betyg till bästa salongen!

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 287 omdömen 4.6 av 287 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Jacqueline Christina J
Skrev om Peach Stockholm

Supernöjd varje gång! Marie Erks är en fantastiskt duktig och professionell frisör och jag rekommenderar varmt både salongen och Marie!

SANDRA S
Skrev om Peach Stockholm

Jag har varit hos både Jonathan på Östermalm och hos Jenny i Vasastan. Båda är riktigt DÅLIGA på att färga hår! Jag hade med mig bild så man tror inte att det kan gå så fel men det kunde det! Jag klagade båda gångerna, efter jag varit hos Jonathan så gjorde ägaren om det så då blev jag ändå nöjd. När Jenny var klar med färgning nr 2 så va mitt hår en enda stor tova som hon sen stod och fick slita med hårborsten för att reda ut, katastrof! Jag gick från salongen och kände mig lurad på 3000kr!, ful i håret som bara va ännu mer slitet. Välj en annan salong!

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Evelina D
Skrev om Peach Stockholm

Peach totalförstörde mitt hår. Jag skulle färga utväxt i september vilket torde vara tämligen enkel uppgift för en frisör. Har dessutom färgat hos Peach innan så de har min färg. Frisören lyckades använda fel färg (skulle vara chokladbrun ungefär men fick nästan svart sotig färg) och dessutom färga för långt upp (dvs överlappa tidigare färg). Detta gjorde att jag fick en kraftig och svart/sotig ring runt huvudet som ser fördjävlig ut. Frisören uppmärksammat mig inte ens på detta utan låter mig betala och gå. Jag tycker det...

KERSTIN W
Skrev om Peach Stockholm

Bra färg. Urusel klippning. Inte särskilt trevligt bemötande.

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2022 omdömen 4.9 av 2022 omdömen

Annette W Annette W
Alexandra Y
Skrev om Peach Stockholm

Färgade håret hos Ingvild, meningen var att det skulle bli en bayalage/sombre, men resultatet blev inte alls som tänkt. Hon gjorde ljusa slingor i hela mitt tidigare ofärgade mörbkruna hår. För en frisör att få ett hår som är ofärgat är bästa förutsättningarna att göra någonting bra. Men hon förstörde mitt hår helt och hållet. Mailade tillbaka och fick komma in och träffa Ingvilds kollega, som erkänner att resultatet inte blev helt bra. Hon erbjuder sig att göra om det, men jag vill självklart inte att någon på den salongen...

Felicia L
Skrev om Peach Stockholm

Jag är missnöjd, både med bemötande och resultatet. Kommer aldrig att gå dit igen...

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 274 omdömen 4.8 av 274 omdömen

Helen R
Skrev om Peach Stockholm

Trevlig lokal, skickliga frisörer. Är noga med att konfirmera att de förstått rätt o de ger gärna tips o råd om man vill ha det. Har alltid känt mig nöjd när jag gått därifrån. Bjuder alltid på kaffe. Om jag ska komma på något mindre bra är det att de har svårt att hålla tiderna, är ofta 10-15 min försenade med kunden innan.

Veronica g
Skrev om Peach Stockholm

Trevligt o bra! Visar att de gör en individuell bedömning av ditt hår o den frisyr du passar i.

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 315 omdömen 4.7 av 315 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Emelie J
Skrev om Peach Stockholm

Riktigt bra och seriöst företag. Rekommenderas starkt!

Maddelene M
Skrev om Peach Stockholm

Duktiga, kunniga och alltid bra och trevligt bemötande och service. Jag kan varmt rekommendera Peach Stockholm

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 471 omdömen 4.9 av 471 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Mimmi R
Skrev om Peach Stockholm

Bästa frissan i stan, fin salong och underbar service

Elin S
Skrev om Peach Stockholm

Alla gånger jag vart på Peach har jag fått fantastisk service. Atmosfären är varm och My, som jag klipper mig hos, gör mig alltid supersnygg!

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 237 omdömen 4.6 av 237 omdömen
BadgeTwoYears

Jättebra! Supertrevlig, inkännande och professionell. Jättenöjd!

Johanna D Johanna D
Lisa Ö
Skrev om Peach Stockholm

Peach är helt klart den mysigaste frisörsalongen i Stockholm. Trevliga och duktiga frisörer som jag har stort förtroende för. De är mycket kreativa och har koll på de senaste trenderna.

Sofie b
Skrev om Peach Stockholm

Trevlig och kunnig personal. Väldigt bra på färg.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 595 omdömen 4.6 av 595 omdömen

Natalie W Natalie W
Camilla S
Skrev om Peach Stockholm

Fantastiska frisörer, Camilla som jag går till är så duktig och trevlig, hon förstår alltid hur man vill ha håret och jag går alltid därifrån och känner sig jätte fin

Peter W
Skrev om Peach Stockholm

Alltid nöjd. Trevlig personal, bra lokal, kan boka på nätet. Och framförallt, man har en snygg frisyr när man lämnar stället.

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Linda B
Skrev om Peach Stockholm

Fantastiskt duktiga frisörer och service utöver det vanliga. Fin lokal där man alltid känner sig välkommen med kaffe och kaka. Toppbetyg!

Victor L
Skrev om Peach Stockholm

Trevligt och professionellt. Smidigt med internetbokning.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Hanna G
Skrev om Peach Stockholm

Mkt bra, mysig och trevlig salong. Har klippt mig hos två frisörer där och är mycket nöjd! Rekommenderas!

Lovisa D
Skrev om Peach Stockholm

Trevlig och duktig personal! Mycket nöjd med mina besök!

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 496 omdömen 4.8 av 496 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd och duktig! Blev jättenöjd:)

Elena R
Skrev om Peach Stockholm

Personlig och samtidigt professionell service gör Peach till den bästa frisören jag någonsin besökt. Mysig atmosfär med personligt bemötande och idel glada miner gör tiden i frisörstolen till en avkopplande och lyxig stund att se fram emot varje gång! Sen vill man knappt resa sig och gå när man är klar! :) Rekommenderas varmt!

Annika N
Skrev om Peach Stockholm

Mycket fin, mysig salong där man alltid blir väl omhändertagen. My är en jätteduktig frisör och jag är alltid nöjd när jag går därifrån. Jag kan varmt rekommendera ett besök!

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 264 omdömen 4.8 av 264 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Petra J

Professionell, trevlig. Prisvärt.

Jonathan N
Skrev om Peach Stockholm

Peach Stockholm är grymt och bokning via hemsidan är riktigt smidigt!

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1058 omdömen 4.8 av 1058 omdömen

Kajsa S
Skrev om Peach Stockholm

Jag har klippt mig hos Peach Stockholms ägare, My, sedan 2003 och har rekommenderat henne till flera vänner och bekanta genom åren, så jag kan med stolthet rekommendera henne och hennes salong här också! Peach har en genuint varm och lugn stämning att vistas i. Det är alltid väldigt fräscht och städat i lokalen. Jag vet att jag är i trygga händer vad gäller trender och att jag får en frisyr och hårfärg som passar just mig. My har en stor yrkesstolthet som märks i allt hon tar sig för. Hög kvalitet och engagemang är två värdeord som passar in på My och hennes salong. /Kajsa

Linnea E
Skrev om Peach Stockholm

Jätteduktiga frisörer och mysig salong!

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1051 omdömen 4.8 av 1051 omdömen

Berith E
Skrev om Peach Stockholm

Peach Stockholm är en perfekt mix av professionellt hantverk och personligt bemötande - här får du både snyggt hår och en trevlig stunds avkoppling i mysig miljö! Jag rekommenderar varmt Peach och kommer fortsätta vara en trogen kund.

Anders H
Skrev om Peach Stockholm

Mycket trevlig lokal och personal som klipper kanon. Sen att man får schysst kaffe och kakor vid besöket gör ju inte saken sämre.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Niklas S
Skrev om Peach Stockholm

Bra service! Rekommenderas starkt.

Erik O
Skrev om Peach Stockholm

Man får alltid ett glatt leende och ett vänligt bemötande på Peach Sthlm. Lägg där till en hårklippning som man är nöjd med på direkten!

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 126 omdömen 4.6 av 126 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Anna L
Skrev om Peach Stockholm

Toppensalong, litet och mysigt!

Lisa W

Jättenöjd! Kan verkligen rekommendera Peach

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 389 omdömen 4.8 av 389 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Josefin B
Skrev om Peach Stockholm

Har gått hos My länge och hon är klart världens bästa frisör :) Salongen är i väldigt fin och de har verkligen tänkt på allt! Jag rekommenderar alla starkt att besöka peach sthlm!!!

Elin A
Skrev om Peach Stockholm

Hemtrevlig salong med bra bemötande och kunniga frisörer!

Emil L
Skrev om Peach Stockholm

Mycket bra service och trevlig personal. Ger ett proffesionellt bemötande i bra balans med en familjär känsla.

Elin
Skrev om Peach Stockholm

Camilla klippte snygg frisyr och färgade och slingade mitt hår igår - jag är jättenöjd! Hon fixade även mina ögonbryn så nu är de supersnygga! Mysig salong också. Kommer tillbaka! :)

Holly G
Skrev om Peach Stockholm

I've only got good things to say about My at Peach Stockhom: I've been going there for a couple of years now and not once have I been anything but really happy with my cut/colour. The new salon at Vanadisplan is also fresh and charming. Be sure to book well in advance as My is quite rightly in high demand.

Anders A
Skrev om Peach Stockholm

Superbra sevice och klippning till ett bra pris En mycket snygg och välkomnande salong

Sussi P
Skrev om Peach Stockholm

Har klippt mig hos My i många år nu, hon är så himla duktig! Går inte till nån annan. Salongen är fräsch och alla som jobbar är supertrevliga. Rekommenderas!

Jessica H
Skrev om Peach Stockholm

Proffsigt & bra!!! Duktig & kunnig personal!

Helena N
Skrev om Peach Stockholm

Mina besök har funkat bra och jag har varit hhelnöjd. Blev dock besviken en fredag i somras då jag gick till salongen som skulle vara öppen och den var stängd. Ingen lapp sa något om varför. Ringde då och talade in ett meddelande om att jag ville bli uppringd men ingen ringde.

Larry C
Skrev om Peach Stockholm

Kan inte bli bättre än så här. Den Hr salongen har mina största rekommendationer tack vare uppmärksam, trevlig och kunnig personal som ger det där lilla extra varje gång.

Annelie S
Skrev om Peach Stockholm

Peach har bra tider, alltid väldigt trevliga och det är en mysig lokal. Duktig på att se vad kunden vill ha.

Thomas Heimerson J
Skrev om Peach Stockholm

Kanonbra salong där man alltid blir jättebra bemött och bra klippt. Rekommenderas!!

Karin A
Skrev om Peach Stockholm

Trevligt ställe, med hemkänsla och bra frisörer. Blev klippt i samråd med min frisör och blev jättenöjd.