Perfect Maid

Perfect Maid

Llama 031-42 23 00 perfectmaid.se
4.4

About company

Perfect Maid i Göteborg utför tjänster som underlättar i privathushållet och företagsklimatet Vi erbjuder ett professionellt utbud av hög städservice för enklare och mer avancerade städuppdrag. I vårt tjänsteutbud hittar ni bland annat flyttstädning, fönsterputsning, hemstädning, kontorsstädning, byggstädning, och mycket mer....

111 omdömen om Perfect Maid

Jessica L
Escribió sobre Perfect Maid

Städningen är bra gjord men det är några småsaker som kan förbättras: -när saker i hemmet går sönder under städningen. Detta rapporteras inte av städerskorna och ingen kompensation ges. -när de bäddar sängarna så bör de också rätta till sängkapporna. Jag har kommenterat detta och det blev bättre ett tag men sen åter i gamla mönster. -När jag städar badrum så torkar jag också av det som står på handfatet såsom tvålpump och tandborstmugg. Detta gör inte PM och det kan bli bättre.

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Karin S
Escribió sobre Perfect Maid

Blir alltid väldigt bra bemött. Blev rekommenderad av en vän som var väldigt nöjd och färgade jag höga förväntningar. Och företaget har verkligen levt upp till det. Har 2 fantastiska anställda som städar vårat hus varannan vecka. Dom gör det helt perfekt. Oftast är det samma personer som återkommer vilket känns tryggt och bra då vi är väldigt nöjda med dom.

Niklas R
Escribió sobre Perfect Maid

Alltid lika tacksamt att få besök av Perfect Maid. Bra avlastning, ser till att hemmet inte kollapsar!

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Victoria S
Escribió sobre Perfect Maid

Trevligt bemötande. Bra produkter som doftar rent och bra städat.

Diana R
Escribió sobre Perfect Maid

Proffsigt och trevligt städteam. Vi hade löpande hemstäd som fungerade jättesmidigt.

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Magdalena G
Escribió sobre Perfect Maid

Trevliga och proffsiga, vi är jättenöjda.

Karin S
Escribió sobre Perfect Maid

Jag är jättenöjd med städningen!

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 118 omdömen 4.8 av 118 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Martina W
Escribió sobre Perfect Maid

Trevlig personal som gör hemmet skinande rent

Robin E
Escribió sobre Perfect Maid

Funkar för det mesta utmärkt. Flexibelt att byta dag ifall det inte passar vid något tillfälle

Eva T
Escribió sobre Perfect Maid

Bra bemötande. Noggrann städning. Ibland kortare tid än betalt för, pga parkering och brådska till nästa kund. Utrymme bör ges till detta och så att inte personalens lunch heller äventyras. Städning 1 gg/mån 4 timmar funkar bra. Trevlig personal. Mvh Eva Thorson

Nina L
Escribió sobre Perfect Maid

Är väldigt nöjd med själva städningen som utförts, men det har varit lite strul med dagar, tider och strejker. Jag fick ingen information om utebliven städning utan fick veta ett par dagar senare att personalen var i strejk, efter att ha legat på och frågat.

Ulrika E
Escribió sobre Perfect Maid

De städar inte full tid som vi betalar för. De gör aldrig något extra, som att ta bort lite stearin på golvet. Kommer olika tider varje gång. Önskar betala via autogiro vilket inte går idag.

Svar från Perfect Maid

Hej Ulrika Tack för att du valde att recensera oss. Vi ska naturligtvis städa den tiden som vi debiterar för. Vår debitering börjar när vi parkerar och börjar lasta ut utrustning och rengöringsmedel, och debitering avslutas när vi städat klart och packat in utrustningen i bilen. Återkom om detta inte stämmer så ska vi naturligtvis rätta till det som är fel. Stearin är tyvärr känsligt att få bort för oss då det lätt blir märken på golv eller annat känsligt material där det runnit, av den anledningen väljer vi att inte ta...

Ann M
Escribió sobre Perfect Maid

Bra bemötande, snabba och bra. Har både haft städning och fönsterputs.

Mattias N
Escribió sobre Perfect Maid

Ilona, som jag hade kontakt med inför uppdraget skötte sitt uppdrag så smidigt. Trots att det först blev fel på datumet från början. Juni istället för juli. Vilket uppdagades bara några dagar före det felaktiga datumet. Det blev rätt efter det. I ärlighetens namn hörde jag inget mer då jag flyttade från Göteborg innan flyttstädningen utfördes. Köparna hörde inte av sig i alla fall. Jag har tidigare erfarenheter av städfirmor som varit riktigt dåliga. I samband med valet av Perfect Maid var jag tydlig med att koppla tillbaka...

Patrik G
Escribió sobre Perfect Maid

Vi är supernöjda med hur städningen genomförs och resultatet. Inget att klaga på här Däremot funkar tiderna sådär. Vi har en tid 13,30-15,30 varannan måndag. Det är mer en regel än undantag att de kommer tidigare. Ibland har vi fått ett sms om ni kan komma tidigare som vi då godkänt och det är så vi vill ha det

Charlotte O
Escribió sobre Perfect Maid

Jättebra utförd städning men tyvärr har det hänt oss alldles för ofta att städningen blir inställd pga sjukdom bara timmar innan städning.

Svar från Perfect Maid

Hej Charlotte Tack för att du tog dig tid att svara. Vår ambition är att alltid hålla tiderna då vi vet att detta är viktigt för er och andra kunder. Tyvärr har vi haft svårt att följa schemat, mycket pga av pandemin då vi behövt ställa in uppdrag då vår personal har varit sjuk alternativt att våra kunder har varit sjuka. Detta medför då att vi behöver flytta tider för att få ihop övrigt schema. Vi jobbar dock hårt för att det ska bli så få störningar som möjligt. Kul att ni är nöjda med städningen för övrigt! Hälsningar Perfect Maid

Joachim
Escribió sobre Perfect Maid

Perfect Maid är lyhörda och gör ett professionellt arbete ! Med sina glada och trevliga medarbetare !

Svar från Perfect Maid

Hej Joachim Tack för din svar, vi uppskattar mycket att vi fått förtroende att städa hos dig. Häsningar Perfect Maid

Eva R
Escribió sobre Perfect Maid

Trevlig personal, väl utfört arbete. Information i god tid om ändring av tid.

Carina H
Escribió sobre Perfect Maid

Trevligt bemötande och effektiv städning. Mycket bra, rent och snygg!

Mindhammar Ekonomikonsulter Ab M

Vi är mycket nöjda med hur tjänsterna utförs. Saknar någon gång återkoppling kring när t ex städningen har uteblivit om när nästa städningen kommer att ske. Dock en marginell sak i helheten.

Anita K
Escribió sobre Perfect Maid

Hej, noggranna och trevliga. Har nyttjat både fönsterputs och flyttstäd. Inget att anmärka på. Kommer arr använda dem igen. Hälsar Anita

Per S
Escribió sobre Perfect Maid

Ett Perfect resultat. Skinande rent. Rekommenderar av hela mitt hjärta.

Rabab A
Escribió sobre Perfect Maid

Hej Jag har börjat med Perfect Maid för en månad sen , jag upplever bra arbete som hemstädning, bra bemötande, jag hoppas att de kommer o vara så i försätning .

Svar från Perfect Maid

Hej Rabab Vad kul att du är nöjd! Tack för att du tog dig tid att svara. Häsningar Daniel

Ulrika F
Escribió sobre Perfect Maid

Hemstädning. Bra bemötande men ofta sänkt kvalitet när det är ny personal. Jobbigt att höra av sig då eftersom det är en subjektiv bedömning. Bra om man regelbundet fick en "städbeskrivning" över vilka uppgifter som utförts. Som vid första besöket..

Svante J
Escribió sobre Perfect Maid

började för ett antal år sedan -har glömt när - men - är mycket nöjda - flickorna kommer punktligt varannan onsdag kl. 08.00 -glada trevliga och gör ett alldeles utmärkt jobb när de städar vår fyrarummare. vi kan inte önska oss något bättre-tack för det. nu pausar vi av naturliga skäl eftersom vi är gamla och helst inte skall ha några kontakter med andra- men hoppas att få återkomma när denna förfärliga tid har passerat. tala gärna om för våra flickor hur bra vi tycker att de är! hälsningar Gudrun o Svante järbur

Julia F
Escribió sobre Perfect Maid

Proffsiga, trevliga och väldigt bra service.

Eva E
Escribió sobre Perfect Maid

Njuter av att ha ett fräscht o städat hem med pålitliga städerskor.

Johan O
Escribió sobre Perfect Maid

Bra utförd tjänst och flexibelt schema. Uppskattas!

Magnus
Escribió sobre Perfect Maid

Noggranna och professionella. Har varit kund i flera år och alltid nöjd!

Magnus J
Escribió sobre Perfect Maid

Anlitade dem först för storstädning och har sedan haft regelbunden städning några månader. Är väldigt nöjda med resultatet och det är samma, trevliga personer som kommer vid varje tillfälle.

Martina W
Escribió sobre Perfect Maid

Trevligt bemötande. Noggrant städat. Inte fått räkningen än så vet inte riktigt vad priset blir.

Anahita S
Escribió sobre Perfect Maid

Bästa städhjälpen! Noggranna och snabba!

Daniela F
Escribió sobre Perfect Maid

Lite rörigt vid bokning men lösninsfokuserad personal löste det. För att vara flyttstök så var inte ugnen riktigt ren och kylskåpshyllorna lämnade på balkongen. Annars bra.

Sven M
Escribió sobre Perfect Maid

Tjänsten gällde städning inför hemstyling och försäljning. Jag blev mycket bra bemött av företaget. De fick tyvärr komplettera städningen eftersom det var kvar en del smuts, bl a spindelnät på väggarna, vilket medförde oönskat merarbete för oss. Vi fick lägga tid på extra samtal, planera för att lösa överlämningen av nyckeln på nytt och ta ledigt från jobbet för att lösa logistiken. Dessutom blev det rörigt med överlämningen av nyckeln. Personalen som kom för att komplettera städningen hittade den inte trots våra instruktioner....

Monica H
Escribió sobre Perfect Maid

Storstädning. Fick redan från första telefonsamtalet bra bemötande. De två kvinnorna som kom och städade var mycket trevliga och enormt noggranna. Vi hade hoppats på att mamma skulle få det riktigt städat och speciellt duschutrymme, toalett och kök. De motsvarade verkligen våra förväntningar och vi tänker fortsätta anlita dem.

Berit F
Escribió sobre Perfect Maid

Visningsstädning som motsvarande mina förväntningar , fönstren aldrig varit renare . Proffsigt bemötande från beställning till utförande. Redan tipsat andra om er .

Cascade Control Ab C
Escribió sobre Perfect Maid

Kontorsstädning , det fungerar väldigt bra

Janne L
Escribió sobre Perfect Maid

Perfect Maid har med perfekt resultat gång på gång hjälpt mig med hemstäd. Kan starkt rekommendera Perfect Maid.

Patrik I
Escribió sobre Perfect Maid

Köpte flyttstäd. All kontakt gick supersmidigt och städningen var bokstavligt talat fläckfri. Rekommenderar verkligen Perfect Maid!

Stefan R
Escribió sobre Perfect Maid

Huset blev rent och städerskorna var vackra!

Nouw Media Ab N
Escribió sobre Perfect Maid

Vi anlitar Perfect Maid för löpande städning av vårt kontor. Alltid bra resultat. Snabba och effektiva. Mycket nöjd helt enkelt!

Tommy T
Escribió sobre Perfect Maid

Jag använde Perfekt Maid för flyttstädning av mitt hus. Dom gjorde ett fantastiskt jobb. Allt blev skinande rent. Pålitliga och professionella. Rekommenderar dom stort.

Märta A
Escribió sobre Perfect Maid

Vi behövde hjälp med att städa ur svärmors dödsbo. Ett toppen jobb utfördes ock kontakten var smidig

Anette L
Escribió sobre Perfect Maid

storstädning och veckoatäd. duktiga flickor.rebt och snyggt

Ingalill L
Escribió sobre Perfect Maid

Flyttstädningen som jag köpte utfördes utmärkt. Det fanns bara morgon eller eftermiddagspass att välja. Jag hade gärna kunnat välja friare tider för uppdragets genomförande.

Marika J
Escribió sobre Perfect Maid

Noggrann städning. Trevlig personal. Egna städprodukter och dammsugare. Jobbar flitigt utan sink och långa raster.

Eva T
Escribió sobre Perfect Maid

Storstädning med fönster. Bra och trevlig personal som städade rent och effektivt. Vi blev mycket nöjda och förväntningarna uppfylldes.

Victor M
Escribió sobre Perfect Maid

Behövde en flyttstädning och var ute med ganska kort varsel. Men Perfect maid löste mitt problem och bokningen var snabb och enkel att göra över telefon. Proffsigt mottagande. Personalen som utförde städningen träffade jag aldrig, men resultatet blev mer än väl godkänt. Fick ett SMS av dem när de var klara. Väl genomfört och är mycket nöjd. Rekommenderas.

Magnus J
Escribió sobre Perfect Maid

Vi har regelbunden städning av vårt hus. Vi upplever att de utför en noggrann städning.

Hilma F
Escribió sobre Perfect Maid

Städa hela huset en gång i månaden. Är mycket nöjd med städningen. Trevliga, vänliga personer. Alltihop är mycket väl utfört, mycket nöjd!