Perfect Maid

Perfect Maid

Perfect Maid i Göteborg utför tjänster som underlättar i privathushållet och företagsklimatet Vi erbjuder ett professionellt utbud av hög städservice för enklare och mer avancerade städuppdrag. I vårt tjänsteutbud hittar ni bland annat flyttstädning, fönsterputsning, hemstädning, kontorsstädning, byggstädning, och mycket mer. Njut av att komma hem från jobbet till ett nystädat hem som doftar rent och fräscht - en riktig vardagslyx! Vi åtar oss uppdrag i Göteborg med omnejd. Som privatperson betalar ni halva beloppet direkt på fakturan från oss. Passa på att utnyttja RUT avdraget, vi sköter all administration. Välkomna att be om offert!

Läs vad 92 kunder tycker om Perfect Maid 2

• 2021-04-30
    Trevligt bemötande och effektiv städning.
    Mycket bra, rent och snygg!
  • 2021-04-26
    Vi är mycket nöjda med hur tjänsterna utförs. Saknar någon gång
    återkoppling kring när t ex städningen har uteblivit om när nästa
    städningen kommer att ske. Dock en marginell sak i helheten.
  • 2021-04-26
    Hej, noggranna och trevliga. Har nyttjat både fönsterputs och flyttstäd. Inget att anmärka på. Kommer arr använda dem igen. Hälsar Anita
    2020-10-15
    Ett Perfect resultat. Skinande rent. Rekommenderar av hela mitt hjärta.
  • 2020-08-23
    Hej
    Jag har börjat med Perfect Maid för en månad sen , jag upplever bra arbete som hemstädning, bra bemötande, jag hoppas att de kommer o vara så i försätning .
    Hej Rabab Vad kul att du är nöjd! Tack för att du tog dig tid att svara. Häsningar Daniel Perfect Maid
  • 2020-04-03
    Hemstädning. Bra bemötande men ofta sänkt kvalitet när det är ny personal.
    Jobbigt att höra av sig då eftersom det är en subjektiv bedömning. Bra om man regelbundet fick en "städbeskrivning" över vilka uppgifter som utförts. Som vid första besöket..
  • 2020-04-03
    började för ett antal år sedan -har glömt när - men - är mycket nöjda - flickorna kommer punktligt varannan onsdag kl. 08.00 -glada trevliga och gör ett alldeles utmärkt jobb när de städar vår fyrarummare. vi kan inte önska oss något bättre-tack för det. nu pausar vi av naturliga skäl eftersom vi är gamla och helst inte skall ha några kontakter med andra- men hoppas att få återkomma när denna förfärliga tid har passerat.
    tala gärna om för våra flickor hur bra vi tycker att de är!
    hälsningar
    Gudrun o Svante järbur
  • 2020-04-02
    Proffsiga, trevliga och väldigt bra service.
    2020-04-01
    Njuter av att ha ett fräscht o städat hem med pålitliga städerskor.
  • 2020-04-01
    Bra utförd tjänst och flexibelt schema.
    Uppskattas!
    2020-04-01
    Noggranna och professionella. Har varit kund i flera år och alltid nöjd!
  • 2020-03-09
    Anlitade dem först för storstädning och har sedan haft regelbunden städning några månader. Är väldigt nöjda med resultatet och det är samma, trevliga personer som kommer vid varje tillfälle.
  • 2020-02-25
    Trevligt bemötande. Noggrant städat. Inte fått räkningen än så vet inte riktigt vad priset blir.
  • 2020-01-19
    Bästa städhjälpen! Noggranna och snabba!
  • 2020-01-17
    Lite rörigt vid bokning men lösninsfokuserad personal löste det. För att vara flyttstök så var inte ugnen riktigt ren och kylskåpshyllorna lämnade på balkongen. Annars bra.
    2020-01-17
    Tjänsten gällde städning inför hemstyling och försäljning.
    Jag blev mycket bra bemött av företaget.
    De fick tyvärr komplettera städningen eftersom det var kvar en del smuts, bl a spindelnät på väggarna, vilket medförde oönskat merarbete för oss. Vi fick lägga tid på extra samtal, planera för att lösa överlämningen av nyckeln på nytt och ta ledigt från jobbet för att lösa logistiken. Dessutom blev det rörigt med överlämningen av nyckeln. Personalen som kom för att komplettera städningen hittade den inte trots våra instruktioner.
    Det löste sig i vilket fall till slut. Resultatet blev bra, och helt enligt våra förväntningar och önskemål.
  • 2019-11-13
    Storstädning.
    Fick redan från första telefonsamtalet bra bemötande.
    De två kvinnorna som kom och städade var mycket trevliga och enormt noggranna.
    Vi hade hoppats på att mamma skulle få det riktigt städat och speciellt duschutrymme, toalett och kök.
    De motsvarade verkligen våra förväntningar och vi tänker fortsätta anlita dem.
  • 2019-11-11
    Visningsstädning som motsvarande mina förväntningar , fönstren aldrig varit renare . Proffsigt bemötande från beställning till utförande. Redan tipsat andra om er .
  • 2019-10-07
    Kontorsstädning , det fungerar väldigt bra
  • 2019-10-07
    Perfect Maid har med perfekt resultat gång på gång hjälpt mig med hemstäd.
    Kan starkt rekommendera Perfect Maid.
  • 2019-10-04
    Köpte flyttstäd. All kontakt gick supersmidigt och städningen var bokstavligt talat fläckfri. Rekommenderar verkligen Perfect Maid!
  • 2019-10-04
    Huset blev rent och städerskorna var vackra!
  • 2019-10-04
    Vi anlitar Perfect Maid för löpande städning av vårt kontor.

Alltid bra resultat. Snabba och effektiva. Mycket nöjd helt enkelt!
  • 2019-10-04
    Jag använde Perfekt Maid för flyttstädning av mitt hus.
    Dom gjorde ett fantastiskt jobb. Allt blev skinande rent. Pålitliga och professionella. Rekommenderar dom stort.
  • 2019-10-04
    Vi behövde hjälp med att städa ur svärmors dödsbo. Ett toppen jobb utfördes ock kontakten var smidig
  • 2019-04-25
    storstädning och veckoatäd. duktiga flickor.rebt och snyggt
  • 2019-04-25
    Flyttstädningen som jag köpte utfördes utmärkt. Det fanns bara morgon eller eftermiddagspass att välja. Jag hade gärna kunnat välja friare tider för uppdragets genomförande.
  • 2019-02-24
    Noggrann städning. Trevlig personal. Egna städprodukter och dammsugare.
    Jobbar flitigt utan sink och långa raster.
    2018-09-17
    Storstädning med fönster. Bra och trevlig personal som städade rent och effektivt. Vi blev mycket nöjda och förväntningarna uppfylldes.
  • 2018-06-19
    Behövde en flyttstädning och var ute med ganska kort varsel.
    Men Perfect maid löste mitt problem och bokningen var snabb och enkel att göra över telefon. Proffsigt mottagande.

Personalen som utförde städningen träffade jag aldrig, men resultatet blev mer än väl godkänt.
    Fick ett SMS av dem när de var klara.

Väl genomfört och är mycket nöjd.
    Rekommenderas.
  • 2018-05-15
    Vi har regelbunden städning av vårt hus. Vi upplever att de utför en noggrann städning.
  • 2018-05-11
    Städa hela huset en gång i månaden. Är mycket nöjd med städningen. Trevliga, vänliga personer. Alltihop är mycket väl utfört, mycket nöjd!
    2018-05-07
    Beställde flyttstädning och fönsterputs .
    Toppenresultat.
    Rekommenderas varmt.
  • 2018-05-05
    Haft städning varannan vecka i ett år vilket funkar väldigt bra och enkelt att fixa om man behöver ändra någon tid.
    2018-05-05
    Överträffade de förväntningar jag hade. Kändes tryggt att lämna över det viktiga som en städning inför försäljning innebär. Är mycket nöjd med resultatet och klntakterna oss emellan.
  • 2018-05-04
    Ren hemma garanterat den tiden som passar Dig
  • 2018-05-04
    Hej!Var på det hela taget nöjd med era tjänster.Jag hade beställt en rengöring av min lägenhet i Gårda/Göteborg på 30 kvadrat.Dock hade städteamet inte öppnat och rengjort golvbrunnen i duschen vilket de hade kunnat göra om det gjorts mer noggrant.Det blev senare problem när jag hade bett om en pappersfaktura på posten och menade då en "riktig pappersfaktura med perforerad linje i pappret som särskiljer fakturan man river av och skickar till Nordea för inbetalning.Jag fick bara ett A4-papper där summan stod,inte en "riktig faktura",en sådan som alla andra företag skickar ut.Jag har inte internetbank,fick gå till banken och betala i egen person vid disken,vilket kostade 75 kronor extra.
    2018-05-03
    Bra och noggranna.
    Trevliga och serviceinriktade.
  • 2018-05-03
    Städ i hemmet. Är mycket nöjd på alla plan. Uppfyller alla våra förväntningar
  • 2018-05-03
    Mycket väl utfört arbete! Snabba och mycket noggranna.
  • 2018-04-11
    Varning! Jag beställde en storstädning av Perfect maid. När jag kom hem efter städningen hade jag en stor skada på min köksbänk, något medel som frätt sönder träbänken såg det ut som. Jag tog givetvis kontakt med företaget men Daniel Jelf, som är någon slags ansvarig kontaktperson, anklagade mig för att ljuga eftersom städerskorna påstod att fläcken funnits där när de kom, vilken den givetvis inte gjorde. Inte nog med detta. Storstädningen av vårt hus som på papper är 114 + 80 kvadrat, varav de städade 114 + 40, tog 19 timmar - alltså en halv arbetsvecka! De putsade inte fönster, städade inte skåp, de städade inte ugnen och gjorde överhuvudtaget inte mycket mer än man gör vid en vanlig städning. Det tog vår gamla städerska 4 timmar att göra en vanlig städning, men för Perfect maid tog en liknande städning med ytterst få tillägg alltså 19 timmar. Jag blev otrevligt bemött av Daniel Jelf även när jag påpekade detta. Undvik detta företag!
    Hej Kajsa Väldigt tråkigt att du känner dig missnöjd, jag är dock väldigt tacksam att du tagit dig tid att lämna din version av uppdraget! Städningen hos dig var oerhört omfattande och det tar tid att gå igenom alla foder, lister, karmar, avfläckning av kakel/klinker i badrum och kök mm. När kravet från dig inkom att vi hade orsakat fläcken på din diskbänk stämde jag naturligtvis omgående av det med teamet som var på plats och utförde städningen. De påstod att fläcken var där när städningen påbörjades och vår arbetsledare menar att vårt städmedel inte har kunnat orsaka den typen av skada. För att möta dig gick vi trots allt med på att reducera er faktura med 50%. Detta pga av att Perfect Maid önskar nöjda kunder. Jag tycker att vi har haft en nyanserad ton i kommunikationen om vad som hänt i samband med städningen hos dig. Vid bokningen av städningen fick du en beskrivning om vad som ingår i vår storstädning. Fönsterputs och städning inuti skåp ingår inte, däremot kan det naturligtvis beställas vid bokningen. Du har tidigare uttryckt dig i mejl att du var väldigt nöjd med resultatet. Tråkigt att du väljer att kommunicera något annat nu. Perfect Maid
    Som du kan läsa ovan har jag inte klagat på städning som sådan utan på den enorma tid timmar det tog att utföra den. Jag fick en beskrivning om vad som skulle ingå i städningen skickad till mig EFTER att städningen var utförd, när jag klagade på tidsomfattningen. Det spelar dock ingen roll, det kan omöjligt ta 19 timmar att utföra den städningen i vårt hem. Din enda respons på min förstörda köksbänk var att jag orsakat skadan själv, detta tog du dock senare tillbaka och sa att du insett att din städerska nog inte talat sanning. Det minsta du kunde göra var givetvis att halvera fakturan. Vi får hoppas att reparationskostnaden av min köksbänk täcks av den rabatten. Enda anledningen till att jag inledningsvis höll mig neutral i vår mail-konversation var pga av att ni fortfarande hade kvar min nyckel, vilket kändes mycket olustigt. Jag har uppriktigt sagt aldrig blivit sämre bemött i mitt liv, folk tror inte att det är sant när jag berättar om det här. Du behöver inte kommentera detta mer, jag är färdig med den här konversationen. Kajsa J
    Läs mer genom att expandera tråden +
    2017-09-18
    Bra bemötande och skinande resultat då vi köpt både storstäd och visningsstäd från Perfect Maid. Rekommenderas!
  • Ola S
    skrev om Perfect Maid
    2017-05-12
    Beställde storstäd, hela huset fullkomligt glänste när vi kom hem. Rekommenderas!
  • 2017-04-28
    Bra service och snabb leverans av tjänst! Kundsupporten var snabb vid frågor som undertecknad hade kring uppstart, tidsåtgången och priser m.m.
  • 2017-04-26
    Jag är väldigt nöjd snabbt och bra
  • 2016-12-10
    Städerskorna kommer ej i tid, stannar inte tiden ut och arbetsledaren ifrågasätter kunden
    Hej Madeleine Tack för att du tagit dig tid att recensera oss! Tråkigt att vi inte kunde leva upp till dina förväntningar. Vi är oerhört noggranna vad det gäller vår timredovisning och vi har valt att montera elektroniska körjournaler i bilarna för att kunden och vi ska känna oss trygga. Vår debitering börjar från det att vi parkerar och börjar ta in material till kund. Detta då vi har med både städredskap samt städmedel, allt för att underlätta för kunden så de slipper se till att utrusning samt material finns tillgängligt hemma inför att vi kommer. I efterhand har vi kontrollerat bilens körjournal och i ditt fall som du hänvisar till parkerade vi kl 8:02 och lämnade 9:58. Då det var två i teamet som var hemma och städade hos dig har vi debiterat dig för 8 minuter för mycket. Vi ber om ursäkt för detta och vid nästa tillfälle kommer vi att vara på plats 10 minuter extra för att kompensera dig. Skönt att höra att vi i alla fall levererade städkvalitet då du skrev på ett abonnemang hos oss. Perfect Maid
    Ja sista städ blir 27 februari . Madeleine D
    Läs mer genom att expandera tråden +
    2016-12-08
    Två ändringar av tider, samt avsevärt längre städtid än dew två tidigare gångerna, samt sämre kvalide på städningen.
    Förslag, bra städerskor och gärna samma vid olika tillfällen.
    Hej Olov, Tack för att du tog dig tid att svara. Jag är ledsen att vi inte levde upp till förväntningarna denna gång. Tyvärr så har vår personal drabbats av sjukdomar i höst/vinter och vi har då tagit in extra personal. Tyvärr har de inte levererat så som vår ordinarie personal. Vi försöker alltid att boka in samma personal även som i ditt fall då du beställer engångsstäd., dock så prioriterar vi att alltid ha samma städteam till våra abonnemangskunder. I våra 6-månaders och 12-månadersabonnemag är det alltid samma städteam som kommer, förutsatt att inget oväntat sker såsom sjukdom eller VAB. Jag hoppas att du vågar köpa tjänster av oss framöver igen, där vi får bevisa att vi kan leverera som vi gjort tidigare. Perfect Maid
  • 7H Bil
    skrev om Perfect Maid
    2016-12-08
    Utmärkt service, men framför allt ett kanon jobb. Kunde inte tro det var sant när jag såg antal timmar de debitera för det suveräna jobb som var utfört.
    2016-11-15
    Professionell och tillmötesgående städfirma. Mycket flexibla i fråga om upplägg, tider, lösning kring nycklar mm. Vi har låtit Perfect Maid utföra grundstädning och kör vidare på ett tillsvidareabonnemang. Vi uppskattar mycket att det är samma personer som kommer varje gång och att personalen har med sig egen städutrustning.
  • 2016-11-11
    Bra kvalitet på städningen. Seriöst företaget som inger förtroende.