Perfect Maid

Perfect Maid i Göteborg utför tjänster som underlättar i privathushållet och företagsklimatet Vi erbjuder ett professionellt utbud av hög städservice för enklare och mer avancerade städuppdrag. I vårt tjänsteutbud hittar ni bland annat flyttstädning, fönsterputsning, hemstädning, kontorsstädning, byggstädning, och mycket mer. Njut av att komma hem från jobbet till ett nystädat hem som doftar rent och fräscht - en riktig vardagslyx! Vi åtar oss uppdrag i Göteborg med omnejd. Som privatperson betalar ni halva beloppet direkt på fakturan från oss. Passa på att utnyttja RUT avdraget, vi sköter all administration. Välkomna att be om offert!

Läs vad 111 kunder tycker om Perfect Maid 2

• 2021-12-09 Insamlad av företaget
    Städningen är bra gjord men det är några småsaker som kan förbättras:
    -när saker i hemmet går sönder under städningen. Detta rapporteras inte av städerskorna och ingen kompensation ges.
    -när de bäddar sängarna så bör de också rätta till sängkapporna. Jag har kommenterat detta och det blev bättre ett tag men sen åter i gamla mönster.
    -När jag städar badrum så torkar jag också av det som står på handfatet såsom tvålpump och tandborstmugg. Detta gör inte PM och det kan bli bättre.
  • 2021-12-09 Insamlad av företaget
    Blir alltid väldigt bra bemött. Blev rekommenderad av en vän som var väldigt nöjd och färgade jag höga förväntningar. Och företaget har verkligen levt upp till det. Har 2 fantastiska anställda som städar vårat hus varannan vecka. Dom gör det helt perfekt. Oftast är det samma personer som återkommer vilket känns tryggt och bra då vi är väldigt nöjda med dom.
  • 2021-12-08 Insamlad av företaget
    Alltid lika tacksamt att få besök av Perfect Maid. Bra avlastning, ser till att hemmet inte kollapsar!
  • 2021-12-08 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande. Bra produkter som doftar rent och bra städat.
  • 2021-12-08 Insamlad av företaget
    Proffsigt och trevligt städteam. Vi hade löpande hemstäd som fungerade jättesmidigt.
  • 2021-12-07 Insamlad av företaget
    Trevliga och proffsiga, vi är jättenöjda.
  • 2021-12-06 Insamlad av företaget
    Jag är jättenöjd med städningen!
  • 2021-12-06 Insamlad av företaget
    Trevlig personal som gör hemmet skinande rent
  • 2021-12-06 Insamlad av företaget
    Funkar för det mesta utmärkt. Flexibelt att byta dag ifall det inte passar vid något tillfälle
    2021-12-05 Insamlad av företaget
    Bra bemötande. Noggrann städning. Ibland kortare tid än betalt för, pga parkering och brådska till nästa kund. Utrymme bör ges till detta och så att inte personalens lunch heller äventyras.
    Städning 1 gg/mån 4 timmar funkar bra.
    Trevlig personal.

Mvh Eva Thorson
    2021-12-03 Insamlad av företaget
    Är väldigt nöjd med själva städningen som utförts, men det har varit lite strul med dagar, tider och strejker. Jag fick ingen information om utebliven städning utan fick veta ett par dagar senare att personalen var i strejk, efter att ha legat på och frågat.
  • 2021-12-01 Insamlad av företaget
    De städar inte full tid som vi betalar för.
    De gör aldrig något extra, som att ta bort lite stearin på golvet.
    Kommer olika tider varje gång.
    Önskar betala via autogiro vilket inte går idag.
    Hej Ulrika
    Tack för att du valde att recensera oss. Vi ska naturligtvis städa den tiden som vi debiterar för. Vår debitering börjar när vi parkerar och börjar lasta ut utrustning och rengöringsmedel, och debitering avslutas när vi städat klart och packat in utrustningen i bilen. Återkom om detta inte stämmer så ska vi naturligtvis rätta till det som är fel. Stearin är tyvärr känsligt att få bort för oss då det lätt blir märken på golv eller annat känsligt material där det runnit, av den anledningen väljer vi att inte ta bort det. Har du haft önskemål om att få bort stearinet ska bör du fått detta svaret från arbetsledningen eller städteamet. Vi är medvetna om att vi tyvärr kommer vid olika tillfällen ibland. Det är inte så det ska vara, vi vill alltid komma på utsatt tid, men det har varit en påfrestande period för oss under pandemin som gjort att vi har varit sjuka alternativt att andra kunder i schemat varit sjuka som gjort att vi har behövt flytta städuppdrag från tid till annan. Vi ber om ursäkt för besväret. Vi jobbar på att hitta en lösning med betalning via autogiro.
    Vi hoppas att ni är nöjda med städresultat och tveka inte att höra av er till vår arbetsledning vid frågor.
    Häsningar Perfect Maid.
    2021-12-01 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, snabba och bra.
    Har både haft städning och fönsterputs.
  • 2021-12-01 Insamlad av företaget
    Ilona, som jag hade kontakt med inför uppdraget skötte sitt uppdrag så smidigt. Trots att det först blev fel på datumet från början. Juni istället för juli. Vilket uppdagades bara några dagar före det felaktiga datumet. Det blev rätt efter det. I ärlighetens namn hörde jag inget mer då jag flyttade från Göteborg innan flyttstädningen utfördes. Köparna hörde inte av sig i alla fall. Jag har tidigare erfarenheter av städfirmor som varit riktigt dåliga. I samband med valet av Perfect Maid var jag tydlig med att koppla tillbaka till en referens, min mäklare. Tror generellt att det skapar en gemensam referensram som tydliggör vad som går att vinna respektive förlora på utförandet.

Mattias
  • 2021-12-01 Insamlad av företaget
    Vi är supernöjda med hur städningen genomförs och resultatet. Inget att klaga på här

Däremot funkar tiderna sådär. Vi har en tid 13,30-15,30 varannan måndag. Det är mer en regel än undantag att de kommer tidigare. Ibland har vi fått ett sms om ni kan komma tidigare som vi då godkänt och det är så vi vill ha det
  • 2021-12-01 Insamlad av företaget
    Jättebra utförd städning men tyvärr har det hänt oss alldles för ofta att städningen blir inställd pga sjukdom bara timmar innan städning.
    Hej Charlotte

Tack för att du tog dig tid att svara. Vår ambition är att alltid hålla tiderna då vi vet att detta är viktigt för er och andra kunder. Tyvärr har vi haft svårt att följa schemat, mycket pga av pandemin då vi behövt ställa in uppdrag då vår personal har varit sjuk alternativt att våra kunder har varit sjuka. Detta medför då att vi behöver flytta tider för att få ihop övrigt schema. Vi jobbar dock hårt för att det ska bli så få störningar som möjligt.
    Kul att ni är nöjda med städningen för övrigt!
    Hälsningar Perfect Maid
  • 2021-11-26 Insamlad av företaget
    Perfect Maid är lyhörda och gör ett professionellt arbete !
    Med sina glada och trevliga medarbetare !
    Hej Joachim
    Tack för din svar, vi uppskattar mycket att vi fått förtroende att städa hos dig.
    Häsningar Perfect Maid
    2021-11-10 Insamlad av företaget
    Trevlig personal, väl utfört arbete. Information i god tid om ändring av tid.
  • 2021-04-30 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och effektiv städning.
    Mycket bra, rent och snygg!
  • 2021-04-26 Insamlad av företaget
    Vi är mycket nöjda med hur tjänsterna utförs. Saknar någon gång
    återkoppling kring när t ex städningen har uteblivit om när nästa
    städningen kommer att ske. Dock en marginell sak i helheten.
  • 2021-04-26 Insamlad av företaget
    Hej, noggranna och trevliga. Har nyttjat både fönsterputs och flyttstäd. Inget att anmärka på. Kommer arr använda dem igen. Hälsar Anita
    2020-10-15 Insamlad av företaget
    Ett Perfect resultat. Skinande rent. Rekommenderar av hela mitt hjärta.
  • 2020-08-23 Insamlad av företaget
    Hej
    Jag har börjat med Perfect Maid för en månad sen , jag upplever bra arbete som hemstädning, bra bemötande, jag hoppas att de kommer o vara så i försätning .
    Hej Rabab

Vad kul att du är nöjd!
    Tack för att du tog dig tid att svara.
    Häsningar Daniel
  • 2020-04-03 Insamlad av företaget
    Hemstädning. Bra bemötande men ofta sänkt kvalitet när det är ny personal.
    Jobbigt att höra av sig då eftersom det är en subjektiv bedömning. Bra om man regelbundet fick en "städbeskrivning" över vilka uppgifter som utförts. Som vid första besöket..
  • 2020-04-03 Insamlad av företaget
    började för ett antal år sedan -har glömt när - men - är mycket nöjda - flickorna kommer punktligt varannan onsdag kl. 08.00 -glada trevliga och gör ett alldeles utmärkt jobb när de städar vår fyrarummare. vi kan inte önska oss något bättre-tack för det. nu pausar vi av naturliga skäl eftersom vi är gamla och helst inte skall ha några kontakter med andra- men hoppas att få återkomma när denna förfärliga tid har passerat.
    tala gärna om för våra flickor hur bra vi tycker att de är!
    hälsningar
    Gudrun o Svante järbur
  • 2020-04-02 Insamlad av företaget
    Proffsiga, trevliga och väldigt bra service.
    2020-04-01 Insamlad av företaget
    Njuter av att ha ett fräscht o städat hem med pålitliga städerskor.
  • 2020-04-01 Insamlad av företaget
    Bra utförd tjänst och flexibelt schema.
    Uppskattas!
    2020-04-01 Insamlad av företaget
    Noggranna och professionella. Har varit kund i flera år och alltid nöjd!
  • 2020-03-09 Insamlad av företaget
    Anlitade dem först för storstädning och har sedan haft regelbunden städning några månader. Är väldigt nöjda med resultatet och det är samma, trevliga personer som kommer vid varje tillfälle.
  • 2020-02-25 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande. Noggrant städat. Inte fått räkningen än så vet inte riktigt vad priset blir.
  • 2020-01-19 Insamlad av företaget
    Bästa städhjälpen! Noggranna och snabba!
  • 2020-01-17 Insamlad av företaget
    Lite rörigt vid bokning men lösninsfokuserad personal löste det. För att vara flyttstök så var inte ugnen riktigt ren och kylskåpshyllorna lämnade på balkongen. Annars bra.
    2020-01-17 Insamlad av företaget
    Tjänsten gällde städning inför hemstyling och försäljning.
    Jag blev mycket bra bemött av företaget.
    De fick tyvärr komplettera städningen eftersom det var kvar en del smuts, bl a spindelnät på väggarna, vilket medförde oönskat merarbete för oss. Vi fick lägga tid på extra samtal, planera för att lösa överlämningen av nyckeln på nytt och ta ledigt från jobbet för att lösa logistiken. Dessutom blev det rörigt med överlämningen av nyckeln. Personalen som kom för att komplettera städningen hittade den inte trots våra instruktioner.
    Det löste sig i vilket fall till slut. Resultatet blev bra, och helt enligt våra förväntningar och önskemål.
  • 2019-11-13 Insamlad av företaget
    Storstädning.
    Fick redan från första telefonsamtalet bra bemötande.
    De två kvinnorna som kom och städade var mycket trevliga och enormt noggranna.
    Vi hade hoppats på att mamma skulle få det riktigt städat och speciellt duschutrymme, toalett och kök.
    De motsvarade verkligen våra förväntningar och vi tänker fortsätta anlita dem.
  • 2019-11-11 Insamlad av företaget
    Visningsstädning som motsvarande mina förväntningar , fönstren aldrig varit renare . Proffsigt bemötande från beställning till utförande. Redan tipsat andra om er .
  • 2019-10-07 Insamlad av företaget
    Kontorsstädning , det fungerar väldigt bra
  • 2019-10-07 Insamlad av företaget
    Perfect Maid har med perfekt resultat gång på gång hjälpt mig med hemstäd.
    Kan starkt rekommendera Perfect Maid.
  • 2019-10-04 Insamlad av företaget
    Köpte flyttstäd. All kontakt gick supersmidigt och städningen var bokstavligt talat fläckfri. Rekommenderar verkligen Perfect Maid!
  • 2019-10-04 Insamlad av företaget
    Huset blev rent och städerskorna var vackra!
  • 2019-10-04 Insamlad av företaget
    Vi anlitar Perfect Maid för löpande städning av vårt kontor.

Alltid bra resultat. Snabba och effektiva. Mycket nöjd helt enkelt!
  • 2019-10-04 Insamlad av företaget
    Jag använde Perfekt Maid för flyttstädning av mitt hus.
    Dom gjorde ett fantastiskt jobb. Allt blev skinande rent. Pålitliga och professionella. Rekommenderar dom stort.
  • 2019-10-04 Insamlad av företaget
    Vi behövde hjälp med att städa ur svärmors dödsbo. Ett toppen jobb utfördes ock kontakten var smidig
  • 2019-04-25 Insamlad av företaget
    storstädning och veckoatäd. duktiga flickor.rebt och snyggt
  • 2019-04-25 Insamlad av företaget
    Flyttstädningen som jag köpte utfördes utmärkt. Det fanns bara morgon eller eftermiddagspass att välja. Jag hade gärna kunnat välja friare tider för uppdragets genomförande.
  • 2019-02-24 Insamlad av företaget
    Noggrann städning. Trevlig personal. Egna städprodukter och dammsugare.
    Jobbar flitigt utan sink och långa raster.
    2018-09-17 Insamlad av företaget
    Storstädning med fönster. Bra och trevlig personal som städade rent och effektivt. Vi blev mycket nöjda och förväntningarna uppfylldes.
  • 2018-06-19 Insamlad av företaget
    Behövde en flyttstädning och var ute med ganska kort varsel.
    Men Perfect maid löste mitt problem och bokningen var snabb och enkel att göra över telefon. Proffsigt mottagande.

Personalen som utförde städningen träffade jag aldrig, men resultatet blev mer än väl godkänt.
    Fick ett SMS av dem när de var klara.

Väl genomfört och är mycket nöjd.
    Rekommenderas.
  • 2018-05-15 Insamlad av företaget
    Vi har regelbunden städning av vårt hus. Vi upplever att de utför en noggrann städning.
  • 2018-05-11 Insamlad av företaget
    Städa hela huset en gång i månaden. Är mycket nöjd med städningen. Trevliga, vänliga personer. Alltihop är mycket väl utfört, mycket nöjd!