Alla kategorier Städhjälp Västra Götaland Mölndal Perfect Maid

Perfect Maid

Metangatan 3, 431 53 Mölndal — Visa karta

Perfect Maid i Göteborg utför tjänster som underlättar i privathushållet och företagsklimatet Vi erbjuder ett professionellt utbud av hög städservice för enklare och mer avancerade städuppdrag. I vårt tjänsteutbud hittar ni bland annat flyttstädning, fönsterputsning, hemstädning, kontorsstädning, byggstädning, och mycket mer. Njut av att komma hem från jobbet till ett nystädat hem som doftar rent och fräscht - en riktig vardagslyx! Vi åtar oss uppdrag i Göteborg med omnejd. Som privatperson betalar ni halva beloppet direkt på fakturan från oss. Passa på att utnyttja RUT avdraget, vi sköter all administration. Välkomna att be om offert!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 63 kunder tycker om Perfect Maid

• Victor M
    Victor M skrev om Perfect Maid
    Behövde en flyttstädning och var ute med ganska kort varsel.
    Men Perfect maid löste mitt problem och bokningen var snabb och enkel att göra över telefon. Proffsigt mottagande.

Personalen som utförde städningen träffade jag aldrig, men resultatet blev mer än väl godkänt.
    Fick ett SMS av dem när de var klara.

Väl genomfört och är mycket nöjd.
    Rekommenderas. Läs mer
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Perfect Maid
    Vi har regelbunden städning av vårt hus. Vi upplever att de utför en noggrann städning. Läs mer
  • Hilma F
    Hilma F skrev om Perfect Maid
    Städa hela huset en gång i månaden. Är mycket nöjd med städningen. Trevliga, vänliga personer. Alltihop är mycket väl utfört, mycket nöjd! Läs mer
  • Che O
    Che O skrev om Perfect Maid
    Beställde flyttstädning och fönsterputs .
    Toppenresultat.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Robin E
    Robin E skrev om Perfect Maid
    Haft städning varannan vecka i ett år vilket funkar väldigt bra och enkelt att fixa om man behöver ändra någon tid. Läs mer
  • Anne J
    Anne J skrev om Perfect Maid
    Överträffade de förväntningar jag hade. Kändes tryggt att lämna över det viktiga som en städning inför försäljning innebär. Är mycket nöjd med resultatet och klntakterna oss emellan. Läs mer
  • Margareta M
    Margareta M skrev om Perfect Maid
    Ren hemma garanterat den tiden som passar Dig Läs mer
  • Katja S
    Katja S skrev om Perfect Maid
    Hej!Var på det hela taget nöjd med era tjänster.Jag hade beställt en rengöring av min lägenhet i Gårda/Göteborg på 30 kvadrat.Dock hade städteamet inte öppnat och rengjort golvbrunnen i duschen vilket de hade kunnat göra om det gjorts mer noggrant.Det blev senare problem när jag hade bett om en pappersfaktura på posten och menade då en "riktig pappersfaktura med perforerad linje i pappret som särskiljer fakturan man river av och skickar till Nordea för inbetalning.Jag fick bara ett A4-papper där summan stod,inte en "riktig faktura",en sådan som alla andra företag skickar ut.Jag har inte internetbank,fick gå till banken och betala i egen person vid disken,vilket kostade 75 kronor extra. Läs mer
  • Per A
    Per A skrev om Perfect Maid
    Bra och noggranna.
    Trevliga och serviceinriktade. Läs mer
  • Victoria S
    Victoria S skrev om Perfect Maid
    Städ i hemmet. Är mycket nöjd på alla plan. Uppfyller alla våra förväntningar Läs mer
  • Anton T
    Anton T skrev om Perfect Maid
    Mycket väl utfört arbete! Snabba och mycket noggranna. Läs mer
  • Kajsa J
    Kajsa J skrev om Perfect Maid
    Varning! Jag beställde en storstädning av Perfect maid. När jag kom hem efter städningen hade jag en stor skada på min köksbänk, något medel som frätt sönder träbänken såg det ut som. Jag tog givetvis kontakt med företaget men Daniel Jelf, som är någon slags ansvarig kontaktperson, anklagade mig för att ljuga eftersom städerskorna påstod att fläcken funnits där när de kom, vilken den givetvis inte gjorde. Inte nog med detta. Storstädningen av vårt hus som på papper är 114 + 80 kvadrat, varav de städade 114 + 40, tog 19 timmar - alltså en halv arbetsvecka! De putsade inte fönster, städade inte skåp, de städade inte ugnen och gjorde överhuvudtaget inte mycket mer än man gör vid en vanlig städning. Det tog vår gamla städerska 4 timmar att göra en vanlig städning, men för Perfect maid tog en liknande städning med ytterst få tillägg alltså 19 timmar. Jag blev otrevligt bemött av Daniel Jelf även när jag påpekade detta. Undvik detta företag! Läs mer
    2018-04-11 Perfect Maid svarar Kajsa J
    Hej Kajsa
    Väldigt tråkigt att du känner dig missnöjd, jag är dock väldigt tacksam att du tagit dig tid att lämna din version av uppdraget!
    Städningen hos dig var oerhört omfattande och det tar tid att gå igenom alla foder, lister, karmar, avfläckning av kakel/klinker i badrum och kök mm. När kravet från dig inkom att vi hade orsakat fläcken på din diskbänk stämde jag naturligtvis omgående av det med teamet som var på plats och utförde städningen. De påstod att fläcken var där när städningen påbörjades och vår arbetsledare menar att vårt städmedel inte har kunnat orsaka den typen av skada. För att möta dig gick vi trots allt med på att reducera er faktura med 50%. Detta pga av att Perfect Maid önskar nöjda kunder. Jag tycker att vi har haft en nyanserad ton i kommunikationen om vad som hänt i samband med städningen hos dig. Vid bokningen av städningen fick du en beskrivning om vad som ingår i vår storstädning. Fönsterputs och städning inuti skåp ingår inte, däremot kan det naturligtvis beställas vid bokningen. Du har tidigare uttryckt dig i mejl att du var väldigt nöjd med resultatet. Tråkigt att du väljer att kommunicera något annat nu.
    2018-04-11 Kajsa J svarar Perfect Maid
    Som du kan läsa ovan har jag inte klagat på städning som sådan utan på den enorma tid timmar det tog att utföra den. Jag fick en beskrivning om vad som skulle ingå i städningen skickad till mig EFTER att städningen var utförd, när jag klagade på tidsomfattningen. Det spelar dock ingen roll, det kan omöjligt ta 19 timmar att utföra den städningen i vårt hem. Din enda respons på min förstörda köksbänk var att jag orsakat skadan själv, detta tog du dock senare tillbaka och sa att du insett att din städerska nog inte talat sanning. Det minsta du kunde göra var givetvis att halvera fakturan. Vi får hoppas att reparationskostnaden av min köksbänk täcks av den rabatten.

Enda anledningen till att jag inledningsvis höll mig neutral i vår mail-konversation var pga av att ni fortfarande hade kvar min nyckel, vilket kändes mycket olustigt. Jag har uppriktigt sagt aldrig blivit sämre bemött i mitt liv, folk tror inte att det är sant när jag berättar om det här. Du behöver inte kommentera detta mer, jag är färdig med den här konversationen.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Ola S
    Ola S skrev om Perfect Maid
    Bra bemötande och skinande resultat då vi köpt både storstäd och visningsstäd från Perfect Maid. Rekommenderas! Läs mer
  • Ola S
    Ola S skrev om Perfect Maid
    Beställde storstäd, hela huset fullkomligt glänste när vi kom hem. Rekommenderas! Läs mer
  • Joachim S
    Joachim S skrev om Perfect Maid
    Bra service och snabb leverans av tjänst! Kundsupporten var snabb vid frågor som undertecknad hade kring uppstart, tidsåtgången och priser m.m. Läs mer
  • Vivecka S
    Vivecka S skrev om Perfect Maid
    Jag är väldigt nöjd snabbt och bra Läs mer
  • Madeleine D
    Madeleine D skrev om Perfect Maid
    Städerskorna kommer ej i tid, stannar inte tiden ut och arbetsledaren ifrågasätter kunden Läs mer
    2016-12-13 Perfect Maid svarar Madeleine D
    Hej Madeleine

Tack för att du tagit dig tid att recensera oss!
    Tråkigt att vi inte kunde leva upp till dina förväntningar.
    Vi är oerhört noggranna vad det gäller vår timredovisning och vi har valt att montera elektroniska körjournaler i bilarna för att kunden och vi ska känna oss trygga. Vår debitering börjar från det att vi parkerar och börjar ta in material till kund. Detta då vi har med både städredskap samt städmedel, allt för att underlätta för kunden så de slipper se till att utrusning samt material finns tillgängligt hemma inför att vi kommer.
    I efterhand har vi kontrollerat bilens körjournal och i ditt fall som du hänvisar till parkerade vi kl 8:02 och lämnade 9:58. Då det var två i teamet som var hemma och städade hos dig har vi debiterat dig för 8 minuter för mycket. Vi ber om ursäkt för detta och vid nästa tillfälle kommer vi att vara på plats 10 minuter extra för att kompensera dig.
    Skönt att höra att vi i alla fall levererade städkvalitet då du skrev på ett abonnemang hos oss.
    2016-12-14 Madeleine D svarar Perfect Maid
    Ja sista städ blir 27 februari .
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Madeleine D gillar detta
  • Olov O
    Olov O skrev om Perfect Maid
    Två ändringar av tider, samt avsevärt längre städtid än dew två tidigare gångerna, samt sämre kvalide på städningen.
    Förslag, bra städerskor och gärna samma vid olika tillfällen. Läs mer
    2016-12-13 Perfect Maid svarar Olov O
    Hej Olov,

Tack för att du tog dig tid att svara.
    Jag är ledsen att vi inte levde upp till förväntningarna denna gång.
    Tyvärr så har vår personal drabbats av sjukdomar i höst/vinter och vi har då tagit in extra personal. Tyvärr har de inte levererat så som vår ordinarie personal.
    Vi försöker alltid att boka in samma personal även som i ditt fall då du beställer engångsstäd., dock så prioriterar vi att alltid ha samma städteam till våra abonnemangskunder. I våra 6-månaders och 12-månadersabonnemag är det alltid samma städteam som kommer, förutsatt att inget oväntat sker såsom sjukdom eller VAB.
    Jag hoppas att du vågar köpa tjänster av oss framöver igen, där vi får bevisa att vi kan leverera som vi gjort tidigare.
  • 7H Bil
    7H Bil skrev om Perfect Maid
    Utmärkt service, men framför allt ett kanon jobb. Kunde inte tro det var sant när jag såg antal timmar de debitera för det suveräna jobb som var utfört. Läs mer
  • Nina W
    Nina W skrev om Perfect Maid
    Professionell och tillmötesgående städfirma. Mycket flexibla i fråga om upplägg, tider, lösning kring nycklar mm. Vi har låtit Perfect Maid utföra grundstädning och kör vidare på ett tillsvidareabonnemang. Vi uppskattar mycket att det är samma personer som kommer varje gång och att personalen har med sig egen städutrustning. Läs mer
  • Palle T
    Palle T skrev om Perfect Maid
    Bra kvalitet på städningen. Seriöst företaget som inger förtroende. Läs mer
  • Inger M
    Inger M skrev om Perfect Maid
    Kommer alltid punktligt enl överenskommelse Alltid rent, har inget att klaga på! 👍 Läs mer
  • Mats-ola N
    Mats-ola N skrev om Perfect Maid
    Noggrant och smidigt samt gott inlyssnande av kundens behov och önskemål. Läs mer
  • Suchitra H
    Suchitra H skrev om Perfect Maid
    Bemötandet från Perfect Maid var mycket bra. Fick all önskade information. Har fått hjälp med städning hemma hos mig. Bra arbete och huset ser mycket fräsch och ren ut varje gång dem har varit och städade. Mycket nöjd med Perfect Maid :-) :-) Läs mer
  • Linn S
    Linn S skrev om Perfect Maid
    Hej! Vi är helt nöjda med uppdraget vi bokade. Bra bemötande och trevlig
    personal. MVH Linn Senneson Läs mer
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Perfect Maid
    Helt ok bemötande, städning utmärkt. Städarna dock klumpiga och lyckades förstöra 2 porslinskålar och en urna. Kommer inte att använda mig av dem igen. Läs mer
  • Kjell A
    Kjell A skrev om Perfect Maid
    Trevligt bemötande hela tiden, har fått hjälp med städning.
    Mycket bra städat, kan rekommenderas. Läs mer
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om Perfect Maid
    Det var länge sedan min mäklare anlitade Perfect Naid för flyttstädning. Hur som helst car jag mycket nöjd med flyttstädningen. Med vänlig hälsning, Gunilla Läs mer
  • Dennis L
    Dennis L skrev om Perfect Maid
    Jag hade köpt flyttstädning. 2 jättetrevliga tjejer kom i tid och gjorde ett gott jobb. Dock så pratade ingen svenska eller lite knackig engelska, så var lite svårt att kommunicera med dem. Läs mer
  • Inga W
    Inga W skrev om Perfect Maid
    Är väldigt nöjd både med bemötande och städningen Läs mer
  • Ulla W
    Ulla W skrev om Perfect Maid
    De prestationer som städarna utfört hos oss är av utmärkt kvalitet och vi är mycket glada för ett fint samarbete. Vi är mycket nöjda och kommer sannolikt att senare utvidga till också andra möjliga områden. Vi får se! Ulla och Uno Wibell. Bemötandet i de. inledande kontakternaföredömligt. Läs mer
  • Bosko M
    Bosko M skrev om Perfect Maid
    Vi kontaktade Perfect Maid då vissa av våra kunder ville ha finstädning i samband med våra renoveringar. Perfect Maid kunde komma och utföra arbetet snabbt men som är väldigt viktigt för oss, UTAN att det slarvades. Kostnaden var realistisk och både vi Badrumsfixaren men även slutkunden blev väldigt nöjd!
    Bra företag som vi kommer fortsätta att sammarbeta.
    Rekommenderas!!! Läs mer
    Perfect Maid gillar detta
  • Helena A
    Helena A skrev om Perfect Maid
    Bra bemötande innan uppdraget som tyvärr inte var till belåtenhet. Rekommenderar inte. Läs mer
  • Jeanette G
    Jeanette G skrev om Perfect Maid
    Lovade mycket och höll lite, kom inte i tid, stannade/städade fler timmar än uppgjort, kunde inte komma var femte vecka á 2 timmar för städ, blev ingen fortsättning. Läs mer
    2016-05-20 Perfect Maid svarar Jeanette G
    Hej Jeanette
    Tack för att du tagit dig tid att lämna en rekommendation. Efter att vi utfört arbetet hemma hos dig kontaktade vi dig för att stämma av hur du upplevt tjänsten. Du svarade då vi SMS att du var nöjd och att du ville fortsätta med ett abonnemang. Tyvärr kunde vi inte tillgodose dina behov då du ville få städat var 5:e vecka och det inte fungerar rent schema mässigt hos oss. Vårt schema bygger på att vi städar varje alternativt varannan vecka. Detta för att det alltid är samma personal som städar respektive objekt, allt för att hålla en bra och jämn kvalitet.
    Vi ber om ursäkt för att vi inte lyckades infria förväntningarna den här gången.
  • Michael R
    Michael R skrev om Perfect Maid
    Snabbt svar på min förfrågan/intresseanmälan.
    De kom i utsatt tid för första städningen.
    Första städningen var jag mycket nöjd med.
    Därefter fick jag kontraktsförslag hemskickat efter någon dag.
    De har mer än väl motsvarat mina förväntningen på snabbt och professionellt agerande från förfrågan till utförd första städning. Läs mer
  • Jenny E
    Jenny E skrev om Perfect Maid
    Väldigt rent och fint! Jättetrevlig personal. Läs mer
  • Ansi D
    Ansi D skrev om Perfect Maid
    Mycket trevligt företag
    Med bra priser och gör allt för att hitta bra lösningar ;) Läs mer
  • Lennart M
    Lennart M skrev om Perfect Maid
    Bemötande, mycket bra
    Städning varannan vecka.
    Tycker att jobbet sköts mycket bra och gillar att ni har god framförhållning gällande ledigheter hos er. Läs mer
  • Gonzalo G
    Gonzalo G skrev om Perfect Maid
    Skrev initialt via Facebook. En kanal som dom inte övervakar så frekvent (enligt dom själva) men ändå ringde dom dagen efter jag hade skrivit till dom. Otroligt bra kundbemötande från första stund, lyhörda och tillmötesgående.

De gjorde en första storstädning som var över förväntan. Precis som det skall vara! Nu fortsätter vi med ett abonnemang löpandes då vi tror på ett gott fortsatt sammarbete. Läs mer
  • Magdalena G
    Magdalena G skrev om Perfect Maid
    Jag är mycket nöjd med den städning som hittills genomförts av Perfect Maid. Läs mer
  • Teresa G
    Teresa G skrev om Perfect Maid
    Hushållsstädning.
    Snabbt, effektivt och bra utfört. Läs mer
  • Anja L
    Anja L skrev om Perfect Maid
    Vi är mycket nöjda med städningen utförd av Perfect Maid. Läs mer
  • Johan R
    Johan R skrev om Perfect Maid
    Bra bemötande, enkelt att ha att göra med företaget vid ändringar. Information kommer ut i bra tid.

Köper hemstädning 2ggr per månad. Läs mer
  • Joel S
    Joel S skrev om Perfect Maid
    Perfect Maid gav från första början ett mycket bra intryck. Vi anlitade tidigare en annan städfirma som vi aldrig var särskilt nökda med och vi har inte ångrat en sekund att vi bytte till Perfect Maid. Deras personal är alltid trevlig och punktlig och utför både mer omfattande och noggrannare städning, på samma tid, som det företag vi tidigare anlitade. Man har samma städteam varje gång, så de är inkörda, och det känns som att städarna gör det "lilla extra" som gör att du känner dig riktigt nöjd med deras arbete. Jag kan varmt rekomendera att anlita Perfect Maid, både för städning hemma och på kontoret! Läs mer
  • Ingemar Ö
    Ingemar Ö skrev om Perfect Maid
    Mycket pålitliga och noggranna Läs mer
  • Aleksandra S
    Aleksandra S skrev om Perfect Maid
    Vi har städning, är väldigt nöjda med kvaliteten. Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Perfect Maid
    I tid
    Nogrann städning
    Enkla att kommunicera med Läs mer
  • Niklas R
    Niklas R skrev om Perfect Maid
    Perfect Maid hjälper min familj till en lättare och renare vardag! Besöken varannan vecka är alltid lika välkomna. Skönt med proffs som ser till att det verkligen blir rent!

Använder dem även på jobbet, luktar gott när jag kommer dit på onsdag morgon!

//Niklas Läs mer
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Perfect Maid
    Är mycket nöjd med den lyhördhet Perfect Maid visat mig som kund!! Mycket kundvänligt bemötande har de mött mig med. Läs mer
  • Ann-charlotte A
    Ann-charlotte A skrev om Perfect Maid