Alla kategorier Städhjälp Västra Götaland Mölndal Perfect Maid
Rekommenderat företag 2015 - Perfect Maid

Perfect Maid

Prytzgatan 6, 431 31 Mölndal — Visa karta

Perfect Maid i Göteborg utför tjänster som underlättar i privathushållet och företagsklimatet Vi erbjuder ett professionellt utbud av hög städservice för enklare och mer avancerade städuppdrag. I vårt tjänsteutbud hittar ni bland annat flyttstädning, fönsterputsning, hemstädning, kontorsstädning, byggstädning, och mycket mer. Njut av att komma hem från jobbet till ett nystädat hem som doftar rent och fräscht - en riktig vardagslyx! Vi åtar oss uppdrag i Göteborg med omnejd. Som privatperson betalar ni halva beloppet direkt på fakturan från oss. Passa på att utnyttja RUT avdraget, vi sköter all administration. Välkomna att be om offert!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 44 kunder tycker om Perfect Maid

• Nina W
    Nina W skrev om Perfect Maid
    Professionell och tillmötesgående städfirma. Mycket flexibla i fråga om upplägg, tider, lösning kring nycklar mm. Vi har låtit Perfect Maid utföra grundstädning och kör vidare på ett tillsvidareabonnemang. Vi uppskattar mycket att det är samma personer som kommer varje gång och att personalen har med sig egen städutrustning.
  • Palle T
    Palle T skrev om Perfect Maid
    Bra kvalitet på städningen. Seriöst företaget som inger förtroende.
  • Inger M
    Inger M skrev om Perfect Maid
    Kommer alltid punktligt enl överenskommelse Alltid rent, har inget att klaga på! 👍
  • Mats-ola N
    Mats-ola N skrev om Perfect Maid
    Noggrant och smidigt samt gott inlyssnande av kundens behov och önskemål.
  • Suchitra H
    Suchitra H skrev om Perfect Maid
    Bemötandet från Perfect Maid var mycket bra. Fick all önskade information. Har fått hjälp med städning hemma hos mig. Bra arbete och huset ser mycket fräsch och ren ut varje gång dem har varit och städade. Mycket nöjd med Perfect Maid :-) :-)
  • Linn S
    Linn S skrev om Perfect Maid
    Hej! Vi är helt nöjda med uppdraget vi bokade. Bra bemötande och trevlig
    personal. MVH Linn Senneson
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Perfect Maid
    Helt ok bemötande, städning utmärkt. Städarna dock klumpiga och lyckades förstöra 2 porslinskålar och en urna. Kommer inte att använda mig av dem igen.
  • Kjell A
    Kjell A skrev om Perfect Maid
    Trevligt bemötande hela tiden, har fått hjälp med städning.
    Mycket bra städat, kan rekommenderas.
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om Perfect Maid
    Det var länge sedan min mäklare anlitade Perfect Naid för flyttstädning. Hur som helst car jag mycket nöjd med flyttstädningen. Med vänlig hälsning, Gunilla
  • Dennis L
    Dennis L skrev om Perfect Maid
    Jag hade köpt flyttstädning. 2 jättetrevliga tjejer kom i tid och gjorde ett gott jobb. Dock så pratade ingen svenska eller lite knackig engelska, så var lite svårt att kommunicera med dem.
  • Inga W
    Inga W skrev om Perfect Maid
    Är väldigt nöjd både med bemötande och städningen
  • Ulla W
    Ulla W skrev om Perfect Maid
    De prestationer som städarna utfört hos oss är av utmärkt kvalitet och vi är mycket glada för ett fint samarbete. Vi är mycket nöjda och kommer sannolikt att senare utvidga till också andra möjliga områden. Vi får se! Ulla och Uno Wibell. Bemötandet i de. inledande kontakternaföredömligt.
  • Badrumsfixaren
    Badrumsfixaren skrev om Perfect Maid
    Vi kontaktade Perfect Maid då vissa av våra kunder ville ha finstädning i samband med våra renoveringar. Perfect Maid kunde komma och utföra arbetet snabbt men som är väldigt viktigt för oss, UTAN att det slarvades. Kostnaden var realistisk och både vi Badrumsfixaren men även slutkunden blev väldigt nöjd!
    Bra företag som vi kommer fortsätta att sammarbeta.
    Rekommenderas!!!
    Daniel P gillar detta
  • Helena A
    Helena A skrev om Perfect Maid
    Bra bemötande innan uppdraget som tyvärr inte var till belåtenhet. Rekommenderar inte.
  • Jeanette G
    Jeanette G skrev om Perfect Maid
    Lovade mycket och höll lite, kom inte i tid, stannade/städade fler timmar än uppgjort, kunde inte komma var femte vecka á 2 timmar för städ, blev ingen fortsättning.
    2016-05-20 Perfect Maid svarar Jeanette G
    Hej Jeanette
    Tack för att du tagit dig tid att lämna en rekommendation. Efter att vi utfört arbetet hemma hos dig kontaktade vi dig för att stämma av hur du upplevt tjänsten. Du svarade då vi SMS att du var nöjd och att du ville fortsätta med ett abonnemang. Tyvärr kunde vi inte tillgodose dina behov då du ville få städat var 5:e vecka och det inte fungerar rent schema mässigt hos oss. Vårt schema bygger på att vi städar varje alternativt varannan vecka. Detta för att det alltid är samma personal som städar respektive objekt, allt för att hålla en bra och jämn kvalitet.
    Vi ber om ursäkt för att vi inte lyckades infria förväntningarna den här gången.
  • Michael R
    Michael R skrev om Perfect Maid
    Snabbt svar på min förfrågan/intresseanmälan.
    De kom i utsatt tid för första städningen.
    Första städningen var jag mycket nöjd med.
    Därefter fick jag kontraktsförslag hemskickat efter någon dag.
    De har mer än väl motsvarat mina förväntningen på snabbt och professionellt agerande från förfrågan till utförd första städning.
  • Jenny E
    Jenny E skrev om Perfect Maid
    Väldigt rent och fint! Jättetrevlig personal.
  • Ansi D
    Ansi D skrev om Perfect Maid
    Mycket trevligt företag
    Med bra priser och gör allt för att hitta bra lösningar ;)
  • Lennart M
    Lennart M skrev om Perfect Maid
    Bemötande, mycket bra
    Städning varannan vecka.
    Tycker att jobbet sköts mycket bra och gillar att ni har god framförhållning gällande ledigheter hos er.
  • Gonzalo G
    Gonzalo G skrev om Perfect Maid
    Skrev initialt via Facebook. En kanal som dom inte övervakar så frekvent (enligt dom själva) men ändå ringde dom dagen efter jag hade skrivit till dom. Otroligt bra kundbemötande från första stund, lyhörda och tillmötesgående.

De gjorde en första storstädning som var över förväntan. Precis som det skall vara! Nu fortsätter vi med ett abonnemang löpandes då vi tror på ett gott fortsatt sammarbete.
  • Magdalena G
    Magdalena G skrev om Perfect Maid
    Jag är mycket nöjd med den städning som hittills genomförts av Perfect Maid.
  • Teresa G
    Teresa G skrev om Perfect Maid
    Hushållsstädning.
    Snabbt, effektivt och bra utfört.
  • Anja L
    Anja L skrev om Perfect Maid
    Vi är mycket nöjda med städningen utförd av Perfect Maid.
  • Johan R
    Johan R skrev om Perfect Maid
    Bra bemötande, enkelt att ha att göra med företaget vid ändringar. Information kommer ut i bra tid.

Köper hemstädning 2ggr per månad.
  • Joel S
    Joel S skrev om Perfect Maid
    Perfect Maid gav från första början ett mycket bra intryck. Vi anlitade tidigare en annan städfirma som vi aldrig var särskilt nökda med och vi har inte ångrat en sekund att vi bytte till Perfect Maid. Deras personal är alltid trevlig och punktlig och utför både mer omfattande och noggrannare städning, på samma tid, som det företag vi tidigare anlitade. Man har samma städteam varje gång, så de är inkörda, och det känns som att städarna gör det "lilla extra" som gör att du känner dig riktigt nöjd med deras arbete. Jag kan varmt rekomendera att anlita Perfect Maid, både för städning hemma och på kontoret!
  • Ingemar Ö
    Ingemar Ö skrev om Perfect Maid
    Mycket pålitliga och noggranna
  • Aleksandra S
    Aleksandra S skrev om Perfect Maid
    Vi har städning, är väldigt nöjda med kvaliteten.
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Perfect Maid
    I tid
    Nogrann städning
    Enkla att kommunicera med
  • Niklas R
    Niklas R skrev om Perfect Maid
    Perfect Maid hjälper min familj till en lättare och renare vardag! Besöken varannan vecka är alltid lika välkomna. Skönt med proffs som ser till att det verkligen blir rent!

Använder dem även på jobbet, luktar gott när jag kommer dit på onsdag morgon!

//Niklas
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Perfect Maid
    Är mycket nöjd med den lyhördhet Perfect Maid visat mig som kund!! Mycket kundvänligt bemötande har de mött mig med.
  • Ann-charlotte A
    Ann-charlotte A skrev om Perfect Maid
    Bra städning och trevligt bemötande. Ordning och reda
  • Annika M
    Annika M skrev om Perfect Maid
    Städning! Vi är supernöjda med både städning och snabb kommunikation.
  • Diana R
    Diana R skrev om Perfect Maid
    Jättetrevlig personal och bra service.
  • Karin B
    Karin B skrev om Perfect Maid
    Det är alltid ett bra bemötande av de två personer som städar hemma hos oss. Dom är noggranna och gör ett utmärkt jobb. Dom kan även vara flexibla om jag skulle behöva hjälp med tex ett rum som inte normalt städas. Dom kommer punktligt o gör sina timmar efter överenskommelse.
  • Svante J
    Svante J skrev om Perfect Maid
    Städning varannan vecka ca 3 timmar / gång
    Fungerar klanderfritt - flickorna är alltid rara ,punktliga och gör ett gott arbete.
  • Mozghan Ö
    Mozghan Ö skrev om Perfect Maid
    Mycket trevlig personal. Noggrann punktlig har alltid rekommenderat perctmaid till mina vänner.
    Ett företag att lita på
  • Nina L
    Nina L skrev om Perfect Maid
    Jag har varannan veckas städning av mitt hus och jag är super nöjd. Jag kan inte ens städa så fint som de gör. Det är en underbar känsla när men kommer hem och de har varit där. Det luktar rent och allt glänser.
    De lever absolut upp till mina förväntningar och är alltid trevliga att ha och göra med.
  • Eva E
    Eva E skrev om Perfect Maid
    Tog kontakt med företaget efter rekommendation av kollega. Initialt storstädning som också fungerade som möjlighet att kunna teckna årsavtal med veckostädning.
    Professionellt bemötande vid kontorskontakt och arbetsledare följde med vid storstädningen. Kändes tryggt och bra.
    Har även varit i kontakt angående datum för betalning av månadsfakturan eftersom jag får lön 27:e i måndaden och önskade betala den dagen. Heller inga problem utan vänligt och professionellt bemött. Samma sak när ett vinglas råkade gå sönder vid städning. Inga problem i sammarbetet eller ersättning.
  • Katy S
    Katy S skrev om Perfect Maid
    Professional and thorough, my place smells super fresh and shines brightly after they've been there!
  • Eveco Handels Ab
    Eveco Handels Ab skrev om Perfect Maid
    Perfect Maid städar vårt kontor och fyller på förbrukningsmaterial (kök & toaletter). Alltid samma personal, punktliga med mycket väl utfört arbete varje gång.
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Perfect Maid
    Trevlig första kontakt gjorde att vi fastnade för PM och lät dem göra en storstädning hos oss.
    Resultatet var överraskande bra, faktiskt så bra att bokat 12 månaders avtal till att börja med. Det kommer garanterat att höja glädjen i familjen när vi slipper tjata på varandra om städning
    Suveränt utfört arbete :-)
  • Ann-charlotte C
    Ann-charlotte C skrev om Perfect Maid
    Gör själ för namnet
    perfekt utfört
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Perfect Maid
    Använder städtjänster och har även använt Perfect Maids byggtjänst. Något där de utmärker sig är att de alltid är punktliga, kommer med rena bilar, schyssta arbetskläder och är ordningsamma. De är dessutom alltid trevliga och gör ett bra jobb till bra pris. Kan starkt rekommenderas.
  • Ola L
    Ola L skrev om Perfect Maid
    Städar på vårt kontor varje vecka. Punktliga och noggranna.

Prytzgatan 6, 431 31 Mölndal