Proffsmagasinet Svenska AB

Ynglingagatan 16, 113 47 Stockholm — Visa karta

1.3 i betyg av av 3 omdömen
 

Läs vad 3 kunder tycker om Proffsmagasinet Svenska AB

  • Bengt Patrik L

    2020-10-07

    Spontant omdöme
    Bengt Patrik L skrev om Proffsmagasinet Svenska AB
    Tyvärr håller Proffsmagasinet inte alls vad de lovar och står inte upp för den proffsighet som namnet antyder.
    Jag beställde Lenhovdaelement någon gång i mitten på augusti och har till dags dato ännu inte fått dem levererade till mig. Proffsmagasinet lovar på hemsidan att de kan ha artiklarna hos sig på 2-3 dagar och att de sedan skickar ut dem till kund, så kanske en veckas leveranstid till kund är vad man uppfattar vore rimligt. Jag påtalar detta för dem och de lovar att uppdatera hemsidan, men har fortfarande inte gjort så. Jag får delleverans och har redan betalat med kreditkort men får ändå betalningsanmärkning från Klarna med förseningsavgift och delleveransavgift. De lovar återkomma till mig när jag ber om leveransbesked men håller inte alls vad de lovar för än jag kontaktar deras chef, först då återkommer de. Trevlig personal men oj vad knackiga leveranser till kund! Sorgligt tycker en väldigt besviken kund! Läs mer
    gillar detta
  • Thomas S

    2020-07-08

    Spontant omdöme
    Thomas S skrev om Proffsmagasinet Svenska AB
    Som företag har man blivit varnad att köpa från postorder företag, tänkte att det borde fungera. Men med facit i hand aldrig mer dessa företag som är anpassade för privatpersoner. Köpte en vara från dem och som företag är fakturadatum viktigt, med proffsmagasinet har man ingen kontroll på vad som kommer vara inköpsdatum då de använder massa refactoringbolag som gör att fakturadatum kan skilja sig på en vecka mot verkligt inköp. I mitt fall resulterade detta i en merkostnad på 4500:- i skatt på ett inköp på 15000:-. Så vad ni än gör som proffs/företagskund köp aldrig från detta företag. Läs mer
    gillar detta
  • 2018-04-21

    Spontant omdöme
    Calle G skrev om Proffsmagasinet Svenska AB
    Har ingen koll på sina inleveranser.
    Beställde varor och de flyttade fram på leverensen hela tiden, 3 olika datum innan jag tröttande och skickade tillbaka en delleverens som jag fått tidigare. Kundsevice som inte klarde av att återkoppla i tid. Läs mer
    gillar detta

Bästa företagen inom järnhandel i Stockholm:

4.8 i betyg av 8 omdömen
Christer E Christer E tycker:
“Vi har köpt grejer som passar ...” Läs mer

Karta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte

Reco.se är Sveriges största oberoende plattform för kundomdömen. Vi jobbar sedan 2007 för bättre företag och nöjda kunder.

Så här fungerar Reco