RC Byggservice

RC Byggservice

Ring 070-307 03 15 rcbyggservice.se
4.5

Vi är proffs på bygg! En nystartad firma med lång erfarenhet och en vision att ha Stockholms nöjdaste kunder!

13 omdömen om RC Byggservice

Tina L
Skrev om RC Byggservice

Bra firma. Jobbar oerhört effektivt och är flexibla. Någon detalj här och där som inte blev helt lyckat, men på det hela taget bra. Hoppas bara att de trevliga och hårt jobbande killarna som jobbar har OK anställningsvillkor, för det är de värda.

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Magnus C
Skrev om RC Byggservice

Väldigt trevlig, seriös och duktig byggfirma. Lätta att ha kontakt med, skickar detaljerad offert där allt stämde och utförde jobbet utan väntetid med ett fint resultat. Rekommenderas!

Mari U
Skrev om RC Byggservice

Min erfarenhet av RC-Byggservice är mycket god. Jag anlitade dem för helrenovering av lägenhet. De gjorde ett mycket bra arbete. De var kunniga, hjälpsamma och uppvisade en yrkesstolthet. Marie Uhlin

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Kjell C
Skrev om RC Byggservice

Bra service, bra priser, väll utförda arbeten.

Uno H
Skrev om RC Byggservice

Rekommenderas. De har hjälpt oss med målning, golvläggning och köksrenovering, samt byggnation av väggar och rum. Pålitliga och ordentliga.

Albin Mur & Puts AB
4.8/5 i betyg av 66 omdömen 4.8 av 66 omdömen
BadgeFourYears

Noggranna och duktig. Trevlig chef som bjuder på fika 😎

Tobbias L Tobbias L
Per F
Skrev om RC Byggservice

RC Byggservice uppfyller alltid de åtaganden vi beställer. De levererar snabb service och bra återkoppling. Vi har använt RC både vid nyinstallationer samt vid demonteringar/renoveringar. Vi uppskattar verkligen den utmärkta dialogen vid beställda arbeten samt deras proffsiga/trevliga bemötande. Vi kan som kund verkligen rekommendera RC Byggservice....

Oskar W
Skrev om RC Byggservice

Bra service, alltid positiv respons

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 256 omdömen 4.7 av 256 omdömen

Kristina H
Skrev om RC Byggservice

Trevliga och tillmötesgående personal duktiga och kompetent personal. God service, bra pris samt väl utfört arbete. Är mycket nöjd.

inger c
Skrev om RC Byggservice

Målning o tapetsering, noggrant o välgjort, klart i tid, bra priser

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Maria C
Skrev om RC Byggservice

Trevligt bemötande. Arbetet utfördes av mycket duktiga killar. Som arbetade vardagar, helger tills jobbet var klart. Vi är mycket nöjda med arbetsledning som med jobbarna.

Jonas H
Skrev om RC Byggservice

Väldigt proffsiga och tar dig som kund på allvar. Snabb offert, bra pris och håller vad dom lovar. Kommer att använda dem igen.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Lena H
Skrev om RC Byggservice

Mycket seriös byggfirma med duktiga hantverkare, håller vad dom lovar och utför arbetet jätte bra. Är en jätte nöjd kund som har anlitat Roban & Calle på olika jobb som renovering av lägenhet samt städning.

MARKLINE AB M
Skrev om RC Byggservice

Ett gäng hanteverkare som gör det som de har lovat och i tid. Bra priser och bra utförande/kvalitet.

Claudio gillar detta
Palma Bygg