RC Byggservice

John Ericssonsgatan 15 nb, 112 22 Stockholm — Visa karta

Vi är proffs på bygg! En nystartad firma med lång erfarenhet och en vision att ha Stockholms nöjdaste kunder!

Läs vad 13 kunder tycker om RC Byggservice

• Tina L
    Tina L skrev om RC Byggservice
    Bra firma. Jobbar oerhört effektivt och är flexibla. Någon detalj här och där som inte blev helt lyckat, men på det hela taget bra. Hoppas bara att de trevliga och hårt jobbande killarna som jobbar har OK anställningsvillkor, för det är de värda. Läs mer
  • Magnus C
    Magnus C skrev om RC Byggservice
    Väldigt trevlig, seriös och duktig byggfirma. Lätta att ha kontakt med, skickar detaljerad offert där allt stämde och utförde jobbet utan väntetid med ett fint resultat. Rekommenderas! Läs mer
  • Mari U
    Mari U skrev om RC Byggservice
    Min erfarenhet av RC-Byggservice är mycket god. Jag anlitade dem för helrenovering av lägenhet. De gjorde ett mycket bra arbete. De var kunniga, hjälpsamma och uppvisade en yrkesstolthet.

Marie Uhlin Läs mer
  • Kjell C
    Kjell C skrev om RC Byggservice
    Bra service, bra priser, väll utförda arbeten. Läs mer
  • Uno H
    Uno H skrev om RC Byggservice
    Rekommenderas. De har hjälpt oss med målning, golvläggning och köksrenovering, samt byggnation av väggar och rum.
    Pålitliga och ordentliga. Läs mer
  • Per F
    Per F skrev om RC Byggservice
    RC Byggservice uppfyller alltid de åtaganden vi beställer. De levererar snabb service och bra återkoppling. Vi har använt RC både vid nyinstallationer samt vid demonteringar/renoveringar.
    Vi uppskattar verkligen den utmärkta dialogen vid beställda arbeten samt deras proffsiga/trevliga bemötande.
    Vi kan som kund verkligen rekommendera RC Byggservice.... Läs mer
  • Oskar W
    Oskar W skrev om RC Byggservice
    Bra service, alltid positiv respons Läs mer
  • Kristina H
    Kristina H skrev om RC Byggservice
    Trevliga och tillmötesgående personal
    duktiga och kompetent personal.
    God service, bra pris samt väl utfört arbete. Är mycket nöjd. Läs mer
  • inger c
    inger c skrev om RC Byggservice
    Målning o tapetsering, noggrant o välgjort, klart i tid, bra priser Läs mer
  • Maria C
    Maria C skrev om RC Byggservice
    Trevligt bemötande. Arbetet utfördes av mycket duktiga killar. Som arbetade vardagar, helger tills jobbet var klart. Vi är mycket nöjda med arbetsledning som med jobbarna. Läs mer
  • Jonas H
    Jonas H skrev om RC Byggservice
    Väldigt proffsiga och tar dig som kund på allvar. Snabb offert, bra pris och håller vad dom lovar. Kommer att använda dem igen. Läs mer
  • Lena H
    Lena H skrev om RC Byggservice
    Mycket seriös byggfirma med duktiga hantverkare, håller vad dom lovar och utför arbetet jätte bra. Är en jätte nöjd kund som har anlitat Roban & Calle på olika jobb som renovering av lägenhet samt städning. Läs mer
  • MARKLINE AB M
    MARKLINE AB M skrev om RC Byggservice
    Ett gäng hanteverkare som gör det som de har lovat och i tid. Bra priser och bra utförande/kvalitet. Läs mer
    Claudio gillar detta

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Anders H Anders H tycker:
“Finns bara bra saker att säga....” Läs mer

VÄTTEGRÄND 73, 19275, Sollentuna