Rentspecialisten

Rentspecialisten

www.rentspecialisten.se
  • Badge2023

Välkommen till Rentspecialisten – din städpartner för hem och företag! Vår passion är att leverera högkvalitativa städtjänster, skräddarsydda efter dina behov. Vi strävar efter att ge dig den oslagbara känslan av ett skinande rent hem eller kontor, allt till ett konkurrenskraftigt pris. Som en pålitlig städspecialist erbjuder...

30 omdömen om Rentspecialisten

Patrick F
Skrev om Rentspecialisten

Väldigt fint bemötande och väldigt bra flyttstädning!

Martin B
Skrev om Rentspecialisten

Vi har hemstädning varannan vecka sedan många år tillbaka och är mycket nöjda med Rentspecialisten! Alltid proffsigt och vänligt bemötande från Paulina och hennes kollegor och städningen är alltid mycket noggrann!

Inga-Britt C
Skrev om Rentspecialisten

Jag blev bra bemött av Paulina som vi blivit rekommenderade av mäklaren. Trotts att det kom en del hinder på vägen så var det aldrig några problem, allt löstes på ett snyggt sätt och med mycket hög service. Kan verkligen rekommendera detta företag.

Astrid L
Skrev om Rentspecialisten

Trevliga, visar omsorg och gör ett utmärkt arbete.

Maria W
Skrev om Rentspecialisten

Mycket vänligt bemötande och väl genomförd städning. Rekommenderas!

Svar från Rentspecialisten

Stor tack Maria vi är glada att kunde hjälpa dig! Välkommen åter!

Maria T
Skrev om Rentspecialisten

Rekommendas varmt. Bra kommunikation och väl utfört arbete.

Svar från Rentspecialisten

Stor tack Maria vi är glada att kunde hjälpa dig! Välkommen åter!

Bojan L
Skrev om Rentspecialisten

Trevligt och vänligt bemötande. Mycket nöjd med flyttstäd.

Svar från Rentspecialisten

Tusen tack Bojan och Nisse! Hoppas ni trivs i nytt lagenhet och fick trevliga grannar , vi sknar er !

Michael D
Skrev om Rentspecialisten

Snabbt rent och väldigt noggranna!

Liliya M
Skrev om Rentspecialisten

Super trevliga och duktiga samt prisvärda! Stark rekommenderas!

Michael J
Skrev om Rentspecialisten

Kan verkligen rekommendera detta företag för BLA slut städning för företag , mm, noggrannhet, kunnig personal, stort bemötande . även till kunder Novo gruppen Stockholm AB/ Michael

Paulina P gillar detta
Birgit H
Skrev om Rentspecialisten

Jätte fin städning jag är helnöjd. Även den som flyttar in i lägenheten har godtjänt städningen.

First-Name L
Skrev om Rentspecialisten

Full professionalism, väldigt trevliga tjejer,Jag är väldigt nöjd varje gång. Jag skulle starkt rekommendera

Paulina P gillar detta
Mia G
Skrev om Rentspecialisten

Vi har använt oss av Rentspecialistens tjänster sedan 2018. Vi är så otroligt nöjda med Anna som är mycket kompetent, trevlig och gör alltid det lilla extra som förhöjer känslan av kvalitet. Ägaren av företaget, Paulina, är mån om sina kunder och är lyhörd för våra önskemål. Kan varmt rekommendera Rentspecialisten.

Svar från Rentspecialisten

Tusen tack Mia! Du är alltid välkommen vi saknar er !

Ardis B
Skrev om Rentspecialisten

Professionellt bemötande och mycket bra städpersonal

Svar från Rentspecialisten

Alltid trevligt att hjälpa dig Ardis och din familj! Tack för förtroende!

Ellen W
Skrev om Rentspecialisten

Alltid rent och bra städat. Trevlig personal som också kommer med egna initiativ, som tex att det är dags att göra rent fogarna. Gör ofta det lilla extra. Blir de klara tidigare så drar de av tid på fakturan.

Svar från Rentspecialisten

Tack Ellen vi är glada att kan hjälpa er med dagliga städning och att ni uppskattar detta !

Malin U
Skrev om Rentspecialisten

Duktiga och enkla att ha att göra med!

Ritva A
Skrev om Rentspecialisten

Mycket vänligt bemötande. Flyttstädning.

Wallen A
Skrev om Rentspecialisten

Vi har städning varannan vecka och är mycket nöjda med den. De är lätta att kontakta och lyhörda. Vi har även anlitat dem för städning hos svärmor och far.

Ingegerd N
Skrev om Rentspecialisten

Professionellt bemötande Företaget har levt upp till min förväntningar Jag har hemstädning varannan vecka och jag är mycket nöjd med deras arbete.

Elicia L
Skrev om Rentspecialisten

Varmt rekommenderar Rentspecialisten! Vi har använt dom i över 3 år nu, kommunikationen är bra och tjejerna är super trevliga/duktiga.

Emil H
Skrev om Rentspecialisten

Noggranna och håller vad de lovar.

Carla K
Skrev om Rentspecialisten

På Rentspecialisten är de väldigt bra, de ser kundens behov och man kan bara vara nöjd med deras arbete, tänker på alla detaljer och lämnar huset med snygga spår av ordning o reda Verkligen nöjd

Johannes Petrus Maria M

Pålitlig, flexibelt, prisvärt Har varit kund i 5+ år och är väldigt nöjda

Linda B
Skrev om Rentspecialisten

Vi är otroligt nöjda med Rentspecialisten. De är proffsiga, pålitliga, trevliga och det är underbart att komma hem efter att de varit här!

Tillman M
Skrev om Rentspecialisten

otroligt duktiga på det de gör, alltid punktliga och alltid ett väldigt bra resultat. Kan varmt rekommendera dem.

Henrik S
Skrev om Rentspecialisten

Hög, men ibland något ojämn kvalitet på städningen beroende på vem som dyker upp. Ibland oerhört bra, ibland "bara" väldigt bra. Smidig, snabb och flexibel kontakt med företrädare vid planering eller så.

Ruzanna R
Skrev om Rentspecialisten

Jag är mycket nöjd och vill rekommendera.

Henrik L
Skrev om Rentspecialisten

Fint resultat, bra kommunikation. Flexibla. Rekomenderas.

Siri U
Skrev om Rentspecialisten

Alltid trevligt bemötande och kvalitet i det de gör! Vi är riktigt nöjda.

Ulla F
Skrev om Rentspecialisten

Dom har hjälpt mig med städning mm i flera år nu och jag är mycket nöjd med dom. Trevliga och duktiga tjejer. Kommer aldrig att byta så länga jag bor inom deras område.