la Floresta Winecompany AB

4.0

20 omdömen om la Floresta Winecompany AB

Johan Fredrik L
Skrev om la Floresta Winecompany AB

Bästa restaurangen i stockholm.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Lena N
Skrev om la Floresta Winecompany AB

Mycket bra restaurang med god service och jättebra mat!!

Simon L

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Jim R

Kanylbullen T
Skrev om la Floresta Winecompany AB

Hade hört att hamburgaren var den bästa i stan, och jag blev definitivt inte besviken. Vinerna var väldigt dyra men jag tog nåt av de billigaste och även det vinet höll toppklass. Bra Service. Och Snabb! Hamburgaren kom på fem minuter!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Jacob K
Skrev om la Floresta Winecompany AB

trevliga människor söta tjejer underbar mat! dyrt vin däremot...

Jakob D
Skrev om la Floresta Winecompany AB

När man kommer in på Allmänna Galleriet möts man av en vacker syn. En enorm zonindelad kyl innehållandes olika typer av kött som får mitt carnivoriska hjärta att slå i 180! I matsalen häpnas man av att det arbetar väldigt många i servisen vilket gör så att allt går väldigt fort och effektivt, BRA! Tyvärr håller inte maten samma klass som det resterande då grisyltan var god men inget speciellt och spädgrisen för fyra personer räckte knappt till tre. Ett ställe som detta borde servera mat i världklass! Därav svag 3:a

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4121 omdömen 4.0 av 4121 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Jesper B
Skrev om la Floresta Winecompany AB

Spännande gömt med bra atmosfär och bra utbud. Riktigt kul ställe men kom förberedd med vänner som uppskattar skratt och att prata högt och mkt!

Sabbe N

Piffigt * 3!!!

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8056 omdömen 4.3 av 8056 omdömen

Fritjof A
Skrev om la Floresta Winecompany AB

Helt ok ställe, men helt klart överhypat. De ska ha cred för sin du-måste-känna-till-det-för-att-hitta-dit-känsla, men det måste till nått mer för att det ska bli riktigt bra.

Magnus B
Skrev om la Floresta Winecompany AB

Här stod jag och glodde en sommarkväll. Det är säkert jättekul om man är 23 och gillar att spilla drinkar på varandra; och genom ett sånt tilltag få kontakt med någon. Fisksoppan som jag senare fick var under all värdighet; där fanns nämligen ingen fisk. Betyget blir två vissna morötter.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4104 omdömen 4.0 av 4104 omdömen

Jessica I Jessica I
Karin A
Skrev om la Floresta Winecompany AB

Gillar verkligen AG, både god mat och fantastiska drinkar. Inredningen på toaletten är något över det vanlig.

Cia N
Skrev om la Floresta Winecompany AB

Har alltid varit nöjd när jag ätit där. Maten är speciell men god, personalen är avslappnad men uppmärksam och bardelen är härlig!

John C
Skrev om la Floresta Winecompany AB

Har inte provat deras mat men mycket bra stämning i lounge-delen. Trendy men varmt och avslappnat samtidigt.

Lukas J och Tobias B gillar detta
Jon
Skrev om la Floresta Winecompany AB

Egentligen det enda utestället på Kungsholmen som håller lite klass. Goda drinkar.

Annika T
Skrev om la Floresta Winecompany AB

Allmänna Galleriet, AG som dom flesta säger som "hänger" där.. Jag gillar att dom ligger lite "off" :-) Kolla in deras hemsida som e grymt snygg. Deras sparris soppa kan jag verkligen rekommendera.. Och jag gillar lokalen som e väldigt annorlunda..

Anna J
Skrev om la Floresta Winecompany AB

Härlig stämning, bra mat och lagom sliten inredning.. Känns mer som ett badhus innan man har tagit sig upp för trapporna.

Leon
Skrev om la Floresta Winecompany AB

Jag störs av att aldrig hitta till detta ställe. Entrén är obefintlig, och man vet aldrig riktigt om man befinner sig på rätt gata. Och den sunkiga trappuppgången a la T-centralen 1983 ska vi inte ens tala om. Men när man väl kommer in är det som att komma hem. Klientelet är en blandning av Kungsholmsbor, afterworkare och kompisgäng. Detta till skillnad från några år sen då stället var betydligt trendigare och andelen tjejer var märkbart högre. Bra ställe att börja kvällen på!

Camilla
Skrev om la Floresta Winecompany AB

När man väl hittat in är AGs ett supertrevligt ställe för en öl. Lokalen är annorlunda och har olika utställningar på väggarna. Atmosfären är avslappnad och glad, publiken blandad.Även om det blir trångt är de vassa armbågarna sällsynta, det här är ett ställe där det känns helt ok att inleda samtal med främlingar.Ett plus för möjligheten att hänga av sig jackan i garderoben. Det är väl värt besväret att hitta hit!

Lena C
Skrev om la Floresta Winecompany AB

Alla pratade om det och tillslut hade vi bokat att gå dit. Det tog mig 10minuter innan jag hittade uppgången och det tack vare en kompis som kom efter ett tag. Vi tog trapporna upp och jag funderade verkligen vart jag hade hamnat och hur det kom sig att alla hade sagt att det var så bra. Fortfarande när jag skulle hänga av mig jacka tyckte jag mig befinna mig i ett ganska omysigt trapphus. Plötsligt öppnade sig dock restaurangen framför mig och jag förstod då vad alla pratat om. Beställning gjorde man i baren och sedan satte...