Alla kategorier Restaurang Stockholms län Ekerö la Floresta Winecompany AB

Ängsholmsvägen 5, 178 93 Drottningholm — Visa karta

Timmermansgatan 35, 11855, STOCKHOLM
Timmermans 1857
Elias M:
God mat och trevlig personal trots bestyret då vi har tre barn på 1, 2 och 4 år.

Restauranger nära la Floresta Winecompany AB:

Gustavslundsvägen 149E, BROMMA
The Bay är en folklig och lyxig kvarterskrog för hela familjen. Här kan du njuta... Läs mer ›
Christina B:
Mycket trevligt bemötande. Kunnig och trevlig personal och mycket god mat. Trevlig lokal.Återkommer gärna.

Greta Garbos Väg 4, SOLNA
Varmt välkommen till Backstugan för att avnjuta förstklassig mat och dryck i en ... Läs mer ›
Mikael L:
Mycket bra lunchmat (jag har ännu inte besökt dom kvällstid), med bra variation, utmärkt kvalitet och trevligt personal.

FLEMINGGATAN 39, Stockholm
Välkommen till 39wäst! En oas på Kungsholmen där du kan avnjuta mat gjord på de ... Läs mer ›
Olivia L:
Stället andas verkligen en härlig miljö. Jag blir alltid på bra humör när jag går hit! Servicen är bättre än bra och maten likaså. Det är he...

Norra Agnegatan 39, STOCKHOLM
Restaurang Tabbouli på Kungsholmen är det givna valet för vällagad libanesisk ma... Läs mer ›
Elisabeth K:
Mysig lokal, supertrevlig personal och fantastiskt god mat. En oslagbar kombination!

Läs vad 20 kunder tycker om la Floresta Winecompany AB

• Johan l
    Johan l skrev om la Floresta Winecompany AB
    Bästa restaurangen i stockholm.
  • Lena N
    Lena N skrev om la Floresta Winecompany AB
    Mycket bra restaurang med god service och jättebra mat!!
  • Simon L
    Simon L skrev om la Floresta Winecompany AB
  • Jim R
    Jim R skrev om la Floresta Winecompany AB
  • Kanylbullen T
    Kanylbullen T skrev om la Floresta Winecompany AB
    Hade hört att hamburgaren var den bästa i stan, och jag blev definitivt inte besviken. Vinerna var väldigt dyra men jag tog nåt av de billigaste och även det vinet höll toppklass. Bra Service. Och Snabb! Hamburgaren kom på fem minuter!
  • Jacob K
    Jacob K skrev om la Floresta Winecompany AB
    trevliga människor söta tjejer underbar mat! dyrt vin däremot...
  • Jakob J
    Jakob J skrev om la Floresta Winecompany AB
    När man kommer in på Allmänna Galleriet möts man av en vacker syn. En enorm zonindelad kyl innehållandes olika typer av kött som får mitt carnivoriska hjärta att slå i 180! I matsalen häpnas man av att det arbetar väldigt många i servisen vilket gör så att allt går väldigt fort och effektivt, BRA! Tyvärr håller inte maten samma klass som det resterande då grisyltan var god men inget speciellt och spädgrisen för fyra personer räckte knappt till tre. Ett ställe som detta borde servera mat i världklass! Därav svag 3:a
  • Jesper B
    Jesper B skrev om la Floresta Winecompany AB
    Spännande gömt med bra atmosfär och bra utbud. Riktigt kul ställe men kom förberedd med vänner som uppskattar skratt och att prata högt och mkt!
  • Sabbe N
    Sabbe N skrev om la Floresta Winecompany AB
    Piffigt * 3!!!
  • Fritjof A
    Fritjof A skrev om la Floresta Winecompany AB
    Helt ok ställe, men helt klart överhypat. De ska ha cred för sin du-måste-känna-till-det-för-att-hitta-dit-känsla, men det måste till nått mer för att det ska bli riktigt bra.
  • Magnus B
    Magnus B skrev om la Floresta Winecompany AB
    Här stod jag och glodde en sommarkväll. Det är säkert jättekul om man är 23 och gillar att spilla drinkar på varandra; och genom ett sånt tilltag få kontakt med någon. Fisksoppan som jag senare fick var under all värdighet; där fanns nämligen ingen fisk. Betyget blir två vissna morötter.
  • Karin A
    Karin A skrev om la Floresta Winecompany AB
    Gillar verkligen AG, både god mat och fantastiska drinkar. Inredningen på toaletten är något över det vanlig.
  • Cia N
    Cia N skrev om la Floresta Winecompany AB
    Har alltid varit nöjd när jag ätit där. Maten är speciell men god, personalen är avslappnad men uppmärksam och bardelen är härlig!
  • John C
    John C skrev om la Floresta Winecompany AB
    Har inte provat deras mat men mycket bra stämning i lounge-delen. Trendy men varmt och avslappnat samtidigt.
    Lukas J, Tobias B gillar detta
  • Jon
    Jon skrev om la Floresta Winecompany AB
    Egentligen det enda utestället på Kungsholmen som håller lite klass. Goda drinkar.
  • Annika T
    Annika T skrev om la Floresta Winecompany AB
    Allmänna Galleriet, AG som dom flesta säger som "hänger" där.. Jag gillar att dom ligger lite "off" :-)
    Kolla in deras hemsida som e grymt snygg. Deras sparris soppa kan jag verkligen rekommendera..
    Och jag gillar lokalen som e väldigt annorlunda..
  • Anna J
    Anna J skrev om la Floresta Winecompany AB
    Härlig stämning, bra mat och lagom sliten inredning.. Känns mer som ett badhus innan man har tagit sig upp för trapporna.
  • Leon
    Leon skrev om la Floresta Winecompany AB
    Jag störs av att aldrig hitta till detta ställe. Entrén är obefintlig, och man vet aldrig riktigt om man befinner sig på rätt gata. Och den sunkiga trappuppgången a la T-centralen 1983 ska vi inte ens tala om. Men när man väl kommer in är det som att komma hem. Klientelet är en blandning av Kungsholmsbor, afterworkare och kompisgäng. Detta till skillnad från några år sen då stället var betydligt trendigare och andelen tjejer var märkbart högre. Bra ställe att börja kvällen på!
  • Camilla
    Camilla skrev om la Floresta Winecompany AB
    När man väl hittat in är AGs ett supertrevligt ställe för en öl. Lokalen är annorlunda och har olika utställningar på väggarna. Atmosfären är avslappnad och glad, publiken blandad.Även om det blir trångt är de vassa armbågarna sällsynta, det här är ett ställe där det känns helt ok att inleda samtal med främlingar.Ett plus för möjligheten att hänga av sig jackan i garderoben. Det är väl värt besväret att hitta hit!
  • Lena C
    Lena C skrev om la Floresta Winecompany AB
    Alla pratade om det och tillslut hade vi bokat att gå dit. Det tog mig 10minuter innan jag hittade uppgången och det tack vare en kompis som kom efter ett tag. Vi tog trapporna upp och jag funderade verkligen vart jag hade hamnat och hur det kom sig att alla hade sagt att det var så bra. Fortfarande när jag skulle hänga av mig jacka tyckte jag mig befinna mig i ett ganska omysigt trapphus. Plötsligt öppnade sig dock restaurangen framför mig och jag förstod då vad alla pratat om. Beställning gjorde man i baren och sedan satte vi oss vid ett urmysigt bord för 10 (vi trängde ihop ganska bra). Lite småplock åkte fram och drinkarna började rulla in och middagen var i full gång. Super "relaxed" ställe med verkligen trevlig stämning och lite dov ljussättning. Rankar det dock som en 3a, då det egentligen inte är min typ av hak.

Ängsholmsvägen 5, 178 93 Drottningholm