Akta er för att köpa dragkrok via Riddarmark i linköping.De anlitar Dragkroksexperten .Ingenting fungerade när jag kopplade på husvagnen.Det visade sig att man hade dragit egna kablar utanför styrsystemet man hade inte använt sk märkesanpassade kabeldon.Nu får jag original kabelsats via volvo motala plus 6000 kr

Riddermark Bil Linköping
9 omdömen om Riddermark Bil Linköping
أنني أشكركم على تعاملكم وعلى ثقتكم وأنصح كل أنسان أن لايتردد في القدوم أليكم وشكرا 😘
Efter att ha åkt till Linköping med förhoppning om att vi kunde byta in en helt ok bil fick vi besked om att vår bil inte va den vi trodde. Rädda och väldigt skärrade så hjälpte oss försäljare Ivan och butikschef Omar oss på ett helt fantastiskt sätt. Aldrig i hela mitt liv har jag varit med om sån otrolig empati och kundservice som nu. Jag skulle varmt och starkt rekommendera denna firma till 110%. Tack Ivan och Omar, ni är guld värda!
Sämsta tänkbara bilaffär man kunde drömma om. Man har behövt konfrontera säljare och jaga reklamationer hos kundtjänst samt åka runt till den ena och andra verkstaden för att fixa saker som har både krävt energi och tid. Oärliga säljare, en bil i sämre skick än vad man kunde se på bilderna (Bucklor på motorhuv och tak, spricka i kofångare, intryckt tröskel mm), nya vinterdäck för dyra pengar som istället visade sig vara ett lågprismärke med kantstötta begagnade fälgar som tillhör en annan bil, revor i passagerarsäte och...
This is the best company! It changed my idea of marketing. I was helped by a very nice and polite manager Rasmus. I recommend him. The quality and condition of the car that I bought was much better than I expected.
Köp bilen någon annanstans. Lita inte på vad de säger utan läs kontrakten extremt noggrant. För de säger att allt är ok men sedan står det någon avvikelse i kontraktet. Deras vilja att hjälpa dig som kund när du skrivit på papperna är noll.
Köpte min bil av riddermark. Det har bara varit strul motorlampan tänder sig hela tiden. Anmält tre reklamationer på denna korta tid och tredje gången var det totalt motorhaveri.
Mitt bilköp gick smidig är nöjd med snabb leverans av bilen. Fick bra betalt i byte. Hyundai tucson 2016 2.0 mycket fin den har gått 9000 mil ett krängningshämmar stag glappt vilket Riddermark betalar byte för. Säljaren Hassan var trevlig och lotsade affären på ett professionellt sätt. Hittills är jag mycket nöjd med affären och bilen.
Jag är nöjd med bilaffären, men jag är besviken på garantierbjudandet från säljaren. Han hävdade att Solid Försäkringar var standardutrustning och skulle göra bilen till en säker affär, men tyvärr visade det sig vara ett skämt. Jag ångrar att jag betalade 9000:- för den. Jag anser att ett välrenommerat företag inte ska marknadsföra en sådan bedräglig försäkring.
Mycket nöjd med säljaren, smidigheten, affären men framför allt bilen! Inget att klaga på!
Åk nån annanstans. Säljer trasiga bilar