V Bil AB

V Bil AB

vbil.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till V Bil AB som tidigare hette Rydells Bil AB! Den lilla handlaren med det stora hjärtat. Där ni som kund står i fokus. Vi levererar bilar i varierande prisklasser till konkurrenskraftiga priser. Det viktigaste för oss på Rydells Bil är att ni ska känna dig trygg när ni säljer, köper eller förmedlar en bil via oss....

42 omdömen om V Bil AB

Nidah N
Skrev om V Bil AB

Supernöjd efter att ha gjort affär med Janne på Rydells Bil. Enkelt, smidigt och professionellt bemötande.

Marcu Z
Skrev om V Bil AB

Riktigt bra och nöjd med firman. Allting gick smidigt och riktigt duktig och trevlig personal. Rekommenderar varmt.

Joselin V
Skrev om V Bil AB

Mycket god personlig service, otroligt hjälpsamma och trevliga. Rekomenderas starkt och kommer absolut köpa bil från er igen.

Eldin H
Skrev om V Bil AB

Bättre bilhandlare finns inte i Göteborg, vilket kanon bemötande av Janne, vilken bil! Bättre blir det inte! /E

Jesper K
Skrev om V Bil AB

Jag hade en mycket positiv upplevelse av att sälja min bil till Janne och Onni. Det kändes tryggt och ärligt hela vägen! Lycka till /Jesper

Simon B
Skrev om V Bil AB

Super bra service och bra samt snabb kommunikation!

Elham S
Skrev om V Bil AB

Han var ärlig, rak på sak, höll sitt ord. Sådana kvaliter lyser igenom. Vilket gör att man känner sig trygg. Det gjorde att jag köpte bilen direkt. Hans ord och förtroendet han gav var helt uppriktigt... nu i efterhand är intrycket fortfarande samma. Bilen är underbar.

Elliot J
Skrev om V Bil AB

Bra bemötande från säljaren. Inget krångel med köp eller likande.

Albin K
Skrev om V Bil AB

Jag blev otroligt bra bemött. Snabba svar och de var väldigt villiga att anpassa sig efter mina önskemål. Detta var mitt 5:e bilbyte på en kort period och den absolut smidigaste affären. Bra hjälp från början till slut. Även bra uppföljning efteråt vilket är otroligt tacksamt och en rejäl trygghet. Jag fick en otroligt positiv bild av Rydells bil och jag kommer garanterat köpa även nästa bil därifrån.

Dennis Z
Skrev om V Bil AB

Janne var verkligen professionell genomgående, från start till slut. Informativ, konkret, rak på sak och inga krusiduller. Snabb och smidig på affär. När jag väl skall köpa en ny bil igen så kommer jag först ta kontakt med Janne på Rydells bil. / Dennis

Ivan D
Skrev om V Bil AB

Köpt en ny bil av Rydell. Bra kundbemötande. Svara på alla frågor och funderingar. Nöjd med mitt köp och skulle rekommendera Rydells bil!

Nenad M
Skrev om V Bil AB

Utmärk och snabb service när vi sålde vår firmabil. Kan varmt rekommenderas.

David F
Skrev om V Bil AB

Supernöjd med våran nyinköpta transportbil hos Rydellsbil! Säljaren Janne hade gått igenom hela bilen med oss innan vi kom dit för att titta på bilen och slå till! 100 procent ärlig med allting och allt gick super smidigt! Rekommenderas starkt!

Tommy O
Skrev om V Bil AB

Köpte en begagnad Tesla Model 3 utan inbyte i mitten av november 2022. Bilen har funkat helt enligt mina förväntningar och det har inte funnits några brister som uppkommit sedan köpet. Hela affären kändes jättebra från första kontakten tills att affären avslutades. Och även efter att affären avslutades då Janne hörde av sig ca två veckor efter köpet och stämde av att allt fungerade och att jag var nöjd. Företaget har varit bra att ha att göra med, har svarat på mejl, även är jag mejlat på kvällar och helger. De har hört...

Ahmad A
Skrev om V Bil AB

Fint bemötande och seriös bilfirma med säljare som alstrar tillit och trygghet. Företaget levde upp till våra förväntningar till punkt och pricka.

Patrik B
Skrev om V Bil AB

Mycket bra bemötande, enkel och smidig affär. /Patrik

Henrik A
Skrev om V Bil AB

Bytte in min bil och köpte en annan av dem. Fick bra betalt för min inbytesbil. Väldigt lätta och ärliga personer att handla av. Kan varmt rekommendera Rydells bil till andra. Jag är helnöjd /Henrik

Magnus K
Skrev om V Bil AB

Everything was really nice and smooth! Car is beautiful and all is like promised!

Maximilian B

Sålde bilen via Rydells Bil och jag är oerhört nöjd med att jag valde denna bilhandlaren. Allt från första mötet till att dem sålde bilen sköttes det väldigt professionellt och smidigt. Snabba återkoppling och kunden i fokus. Rekommenderar dessa herrar starkt till alla som behöver att sälja bilen eller köpa. Stort tack Rydells Bil för en bra affär 🙏🏼

Clara J
Skrev om V Bil AB

Jättebra bemötande! Ett tryggt köp och vi är supernöjda med vår upplevelse av att handla hos Rydells Bil

Viktor M
Skrev om V Bil AB

Riktigt bra bemötande och smidig affär

Yasmine N
Skrev om V Bil AB

Vi blev bemötta med ett stort leende och härliga killar. Det kändes skönt och tryggt att få prata med Janne som var väldigt hjälpsam och gav oss väldigt bra service fastän vi kom in när det var nästan stängningsdags. Man märkte ganska snabbt att han är väldigt passionerad och mån om att göra sina möjliga kunder glada och nöjda, vilket gjorde oss väldigt glada och fick oss att återkomma dagen efter och köpa bilen! Kan starkt rekommendera Rydells Bil AB 👍🥳

Thomas S
Skrev om V Bil AB

Ytterst bra bemötande från början till slut, det är kul att köpa bil när det är såhär bra!👌🏻👌🏻

Sara K
Skrev om V Bil AB

Bra och snabb återkoppling innan köpet gjordes. Smidig och trygg hantering väl vid själva köpet och överlämning av den nya bilen samt försäljning av min egna bil.

Kristine N
Skrev om V Bil AB

Jag har köpt en superfin Volvo xc90! Blev bemött av en trygg säljare som va väldigt lätt att ha att göra med, lätt och enkel kommunikation. Roligt med en säljare som jobbar ärligt och inte bara smörar. Det kändes tryggt att köpa bilen av detta företag och vi är supernöjda!

Per B
Skrev om V Bil AB

Bra service och mycket bra dialog.

Christer N
Skrev om V Bil AB

Vi köpte en Audi R8. Allt gick väldigt smidigt och snabbt. Rekommenderar Rydells Bil till alla.

Peter H
Skrev om V Bil AB

Mycket smidig affär hos Janne. Köpte min Tesla på distans men det var inga konstigheter alls. Bilen var precis i det fina skick jag fått förklarat för mig och jag är supernöjd med affären. Kan varmt rekommendera Rydells Bil. Kommer garanterat återvända när det blir dags för nästa byte.

Stefan B
Skrev om V Bil AB

Mycket snabbt, professionellt och trevligt bemötande. Då jag bor i en annan del av landet och hade lite svårt att planera hämtningen av bil så löste Janne det extremt smidigt för min del genom att komma in extra på kvällen för att lämna ut bilen. Helt klart plus i kanten och en mycket nöjd kund 👍

Johan M
Skrev om V Bil AB

Jag och min fru är eniga i att detta var den smidigaste och enklaste bilaffären vi gjort. Janne var snabb på att svara på våra frågor och var ärlig i alla sina svar. Vi har aldrig köpt så dyr bil innan men denna köpte vi osedd,och vi har nog aldrig varit så nöjda som när vi lämnade med vår Tesla Model X. Tack för denna bilaffär, vi vet vart vi kommer vända oss nästa gång vi ska byta bil. Det blir Rydells bil såklart

Bengan A
Skrev om V Bil AB

Allt var inte ok från början men det fixades till så nu är bilen helt ok. Bra service! Allt ordnades fort. Nöjd och kan rekommendera Janne och Rydells bil.

Simon B
Skrev om V Bil AB

Underbar service och snabba svar. Rekommenderas!

Mattias E
Skrev om V Bil AB

Mycket tillmötesgående och trevligt bemötande. Vi är nöjda med vår Ford Galaxy Flexifuel.

Media W
Skrev om V Bil AB

Vi är mycket nöjda med vårt bilköp på Rydells. God och personlig service. Bra med avstämning efter köpet och att man känner sig välkommen att återkomma vid eventuellt behov vilket vi inte haft då allt löpte på smidigt! Inga konstigheter eller frågetecken, precis som det ska vara. Stort tack till Rydells och en stark rekommendation till framtida kunder!

Carl L
Skrev om V Bil AB

Mycket trevligt och välkomnande bemötande, ärlig och rak, står för det dom säger. Kan starkt rekommendera Rydells bil

Ulf M
Skrev om V Bil AB

Raka rör och inget krångel om det skulle visa vara något fel.

B
Skrev om V Bil AB

Jag sålde min Ferrari 458 genom Rydells Bil som förmedlingsuppdrag. Jag upplevde att hela processen från första kontakt till försäljning gick otroligt smidigt och jag blev väldigt nöjd med affären.

Dennis P
Skrev om V Bil AB

Sålde min bil via Rydells bil som kunduppdrag. Det gick snabbt och smidigt. Fick pengarna på kontot inom 24 timmar efter att bilen blivit såld.

Tommy H
Skrev om V Bil AB

Såg en Volvo på Rydells hemsida,och kontaktade försäljaren och fick redan på telefon ett mycket positivt och seriöst intryck av honom. Väl på plats visade sig bilen vara i mycket bra skick Vi upplevde att Janne är mån om man som kund ska bli nöjd. Han uppvisar en seriös och proffsig attityd.

Agust W
Skrev om V Bil AB

Mycket bra och professionellt, allt funkade enligt plan

Magnus G
Skrev om V Bil AB

Upplevs som ett mycket trevligt och seriöst företag. Mycket god dialog med Janne. Företaget är även bra på att följa upp ett genomfört köp. Våra förväntningar överträffades i deras bemötande. Vår nya pärla blev en Tesla Mod 3, 2022

Mattias H
Skrev om V Bil AB

Mycket trevligt bemötande från början till slut. En enkel och seriös bilförsäljning! Kan starkt rekommendera Rydells bil och Janne!