Salong Crystal

Läs vad 3 kunder tycker om Salong Crystal

• Felix F

2019-04-11

Felix F skrev om Salong Crystal
    Stället är trevligt och jag blev riktigt nöjd med klippningen, rekommenderas varmt! :) Läs mer
  • Reco tipsar!
    Sonder
    4.9 / 5 i betyg — 225 omdömen
    Badge2020
    "Väldigt avslappnad och trevlig upplevelse. Rebecca gav mig en ny frisyr och klippte bort det sorgliga i att ha drabbats av håravfall. Jag ha"
  • Stb-gruppen

2018-02-02

Stb-gruppen skrev om Salong Crystal
    Salongen är liten men trevlig med blandad musik. Atmosfären är skön och kunderna är ofta stammisar så det är alltid en glad ton där inne.
    Gadde som äger Salong Crystal är en glad och mycket trevlig och lugn kille som lyssnar på kundens önskemål. Kaffe eller te blir man alltid tillfrågad om man vill ha.
    Rekommenderas! Läs mer
  • MATTIAS N

2016-01-05

MATTIAS N skrev om Salong Crystal
    Blev klippt av en fransman som inte pratade svenska eller engelska. Tvekar på om
    han ens var frisör. Jag trodde det var en skämt när han sa att han var klar och tyckte att jag skulle gå ut i kylan med helt blött hår. Bad honom föna håret och blev visad till vasken för att tvätta håret. Ingen styling eller fråga om vax eller dyligt. 310 kr. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Kameleonten
    4.4 / 5 i betyg — 337 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag rekommenderar det här salongen starkt! Jätte trevliga och snälla tjejer. Jag brukar gå till Katis och jag är alltid super nöjd 😍"

Bästa Frisörerna nära Salong Crystal:

ZAID J ZAID J tycker:
“Riktigt duktiga och trevliga b...” Läs mer
ScissorHands (122m)
Rufs och Kalufs (1.0km)