Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Bromma Blackeberg Salong klippnytt

Salong klippnytt

Blackebergsplan 5, 168 49 Stockholm — Visa karta

Dam- och herrfrisering, solarium samt i övrigt liknande verksamhet

Läs vad 4 kunder tycker om Salong klippnytt

• Kamilla J
    Kamilla J skrev om Salong klippnytt
    Det enda som är bra med denna salongen är att det är billigt. 1.frisören springer mellan mig och godispåsen (ja, jag är seriös), efter att ha rotat runt i godispåsen åtskilliga gånger så sätter hon händerna i mitt hår utan att tvätta sig, vilket är ohygieniskt på mer än ett sätt. 2. Alla deras vänner och bekanta står runt om mig medans hon klipper mig och hon fokuserar mer på att umgås och prata med dom än på att klippa mig.. Helt enkelt sjukt oproffsigt och jag kommer absolut inte gå dit igen. Man känner sig ivägen och inte alls omhändertagen! Sämsta jag varit med om! Läs mer
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Salong klippnytt
    Så här nöjd med en klippning var det länge sen jag var.Precis som jag ville ha det.Vänligt bemötande och mycket prisvärt.Tack Helena! Läs mer
  • Anna A
    Anna A skrev om Salong klippnytt
    Kreativ mästerverk
    Helt otrolig upplevelse.....frisörens händer var som skapta
    för hårkonst,känner mig som en helt ny människa med en helt ny frisyr,
    bäääästa slingor+klippning under tusenlappen. Jag rekommenderar
    starkt frisör klippNytt till alla som vill vara fina i håret.
    Jääääätte tack till frisör klippNytt :) Läs mer
  • Lohanna H
    Lohanna H skrev om Salong klippnytt
    Fick en helblondering i gult, ville ha slingor!!! Blev dessutom skadad í hårbotten så det blödde, både av brännskador från att ha suttit för länge med färgen, samt att jag blev uppriven av kammen.
    Inte en enda krona skulle jag lägga här igen, ville ha mina pengar tillbaka, men det blev jag nekad. Läs mer