Salong klippnytt

Salong klippnytt

3.4

Dam- och herrfrisering, solarium samt i övrigt liknande verksamhet

7 omdömen om Salong klippnytt

Sandra T
Skrev om Salong klippnytt

Klipper och färgar mitt hår där och har gjort det i flera år nu. Går dit minst en gång i månaden och är helnöjd! Frisörerna är professionella och engagerade i sitt arbete. De bryr sig genuint om mig och ger mig ett personligt bemötande. De får mig att känna mig speciell och jag kommer fortsätta gå dit igen och igen.

ÅSA A

Ibland bra… ibland dåligt…tyvärr

ÅSA B
Skrev om Salong klippnytt

Har varit dit med min tvååring två gånger och hon har så fin hand med barn! När jag försökt klippa henne på någon annan salong blir det ramaskri men på Klippnytt går det bra 😊

Kamilla J
Skrev om Salong klippnytt

Det enda som är bra med denna salongen är att det är billigt. 1.frisören springer mellan mig och godispåsen (ja, jag är seriös), efter att ha rotat runt i godispåsen åtskilliga gånger så sätter hon händerna i mitt hår utan att tvätta sig, vilket är ohygieniskt på mer än ett sätt. 2. Alla deras vänner och bekanta står runt om mig medans hon klipper mig och hon fokuserar mer på att umgås och prata med dom än på att klippa mig.. Helt enkelt sjukt oproffsigt och jag kommer absolut inte gå dit igen. Man känner sig ivägen och inte alls omhändertagen! Sämsta jag varit med om!

Kerstin B
Skrev om Salong klippnytt

Så här nöjd med en klippning var det länge sen jag var.Precis som jag ville ha det.Vänligt bemötande och mycket prisvärt.Tack Helena!

Anna A
Skrev om Salong klippnytt

Kreativ mästerverk Helt otrolig upplevelse.....frisörens händer var som skapta för hårkonst,känner mig som en helt ny människa med en helt ny frisyr, bäääästa slingor+klippning under tusenlappen. Jag rekommenderar starkt frisör klippNytt till alla som vill vara fina i håret. Jääääätte tack till frisör klippNytt :)

Lohanna H
Skrev om Salong klippnytt

Fick en helblondering i gult, ville ha slingor!!! Blev dessutom skadad í hårbotten så det blödde, både av brännskador från att ha suttit för länge med färgen, samt att jag blev uppriven av kammen. Inte en enda krona skulle jag lägga här igen, ville ha mina pengar tillbaka, men det blev jag nekad.