Satelit Bygg

Fjärdholmsgränd 9b, 127 44 Skärholmen — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Satelit Bygg

• 2020-09-22

Lars R skrev om Satelit Bygg
    Lagning och målning på spritputsad fasad. Valet av Satelitbygg var enkelt och de infriade mina förväntningar till fullo. Jag är helt nöjd med deras arbete, som utförts med kompetens och noggrannhet. Kontakterna med firman har varit de bästa. Kontaktpersonen, Peritsa, är ytterst trevlig och kunnig. Det är mitt intryck att firman är seriös och pålitlig. Firman rekommenderas. Läs mer
  • 2020-09-21

Jonas A skrev om Satelit Bygg
    Vi anlitade Satelit Bygg för fasadputsning och målning på våran nybyggda villa. Vi är otroligt nöjda med resultatet och bemötelsen från deras trevliga team samtidigt som arbetet gick smidigt och effektivt. Vi kommer att fortsätta jobba med Satelit Bygg för kommande projekt under 2021.

Mvh,
    Jonas Läs mer
  • 2020-08-16

Lars F skrev om Satelit Bygg
    Mycket professionellt utfört arbete av kunnigt och effektivt samarbetande lag. I vårt fall handlade det främst om utvändig målning inklusive välgjort förarbete (nödvändig rengöring/borstning, slipning och en del snickeri) och med perfekt slutresultat. Planerar anlita samma företag för mur-/putsarbete. Läs mer
  • Johan G

2020-08-14

Johan G skrev om Satelit Bygg
    Vi fick vår fasad målad. Punktliga, flexibla, hjälpsamma, inlyssnande, yrkesskickliga, snabba. Vi är mycket nöjda m Satellit Bygg AB. Läs mer
  • 2020-08-14

Lennart V skrev om Satelit Bygg
    Vår tegelfasad hade stark påväxt som effektivt tvättades bort. Mycket trevligt bemötande. Dessutom fick vi kostnadsfritt 2 altaner högtrycksspolade.
    Vi är mer än nöjda.
    Anne-Marie o Lennart Läs mer
  • 2020-08-14

Katrin C skrev om Satelit Bygg
    Satelit Bygg putsade om grunden på vårt hus samt målade under taket. De var proffsiga, trevliga och höll tidsplanen och priset var rimligt. Vi är mycket nöjda med deras arbete. Läs mer

Fjärdholmsgränd 9b, 127 44 Skärholmen