Läs vad 10 kunder tycker om Satelit Bygg 2

• 2020-12-10
    Utmärkt arbete.Rekomenderas!Kommer att anlita dem igen!
  • 2020-11-11
    Supernöjd med putsjobbet! Jättebra service och bra kommunikation!
  • 2020-11-11
    Satelit Bygg renoverade småskador på vår putsade fasad! Resultatet blev bättre än förväntat och trodde att lagningen skulle synas men det blev jättesnyggt och syns ingenting. De fick till samma vita färg som resten av fasaden. Superbra bemötande och till ett bra pris! De jobbade snabbt. Rekommenderas!
  • 2020-10-17
    Utförandet, kvaliteten, återkopplingen, tiden, flexibiliteten var fantastisk.

Vi hade lite synpunkter på slutstädningen. Entreprenören fixade allt..

Rekommenderar Ferm verkligen!
  • 2020-09-22
    Lagning och målning på spritputsad fasad. Valet av Satelitbygg var enkelt och de infriade mina förväntningar till fullo. Jag är helt nöjd med deras arbete, som utförts med kompetens och noggrannhet. Kontakterna med firman har varit de bästa. Kontaktpersonen, Peritsa, är ytterst trevlig och kunnig. Det är mitt intryck att firman är seriös och pålitlig. Firman rekommenderas.
  • 2020-09-21
    Vi anlitade Satelit Bygg för fasadputsning och målning på våran nybyggda villa. Vi är otroligt nöjda med resultatet och bemötelsen från deras trevliga team samtidigt som arbetet gick smidigt och effektivt. Vi kommer att fortsätta jobba med Satelit Bygg för kommande projekt under 2021.

Mvh,
    Jonas
  • 2020-08-16
    Mycket professionellt utfört arbete av kunnigt och effektivt samarbetande lag. I vårt fall handlade det främst om utvändig målning inklusive välgjort förarbete (nödvändig rengöring/borstning, slipning och en del snickeri) och med perfekt slutresultat. Planerar anlita samma företag för mur-/putsarbete.
  • 2020-08-14
    Vi fick vår fasad målad. Punktliga, flexibla, hjälpsamma, inlyssnande, yrkesskickliga, snabba. Vi är mycket nöjda m Satellit Bygg AB.
  • 2020-08-14
    Vår tegelfasad hade stark påväxt som effektivt tvättades bort. Mycket trevligt bemötande. Dessutom fick vi kostnadsfritt 2 altaner högtrycksspolade.
    Vi är mer än nöjda.
    Anne-Marie o Lennart
  • 2020-08-14
    Satelit Bygg putsade om grunden på vårt hus samt målade under taket. De var proffsiga, trevliga och höll tidsplanen och priset var rimligt. Vi är mycket nöjda med deras arbete.

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte