Satelit Bygg

Satelit Bygg

Ring 08-408 328 05 satelitbygg.se

Välkommen till Satelit Bygg! Vi på Satelit Bygg AB utför fasad och takrenoveringar i Stockholm. Vi är ett familjeföretag som sätter kunden i fokus och ser till att utföra arbetet med högsta kvalitet. Vi tror på återkommande kunder och sätter därför stort värde i att lämna ett bra slutresultat efter oss. Vi erbjuder kostnadseffektiva...

10 omdömen om Satelit Bygg

Göran A
Skrev om Satelit Bygg

Utmärkt arbete.Rekomenderas!Kommer att anlita dem igen!

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

David Hullberg R
Skrev om Satelit Bygg

Supernöjd med putsjobbet! Jättebra service och bra kommunikation!

Linda F
Skrev om Satelit Bygg

Satelit Bygg renoverade småskador på vår putsade fasad! Resultatet blev bättre än förväntat och trodde att lagningen skulle synas men det blev jättesnyggt och syns ingenting. De fick till samma vita färg som resten av fasaden. Superbra bemötande och till ett bra pris! De jobbade snabbt. Rekommenderas!

Albin Mur & Puts AB
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Noggranna och duktig. Trevlig chef som bjuder på fika 😎

Tobbias L Tobbias L
Alexander B
Skrev om Satelit Bygg

Utförandet, kvaliteten, återkopplingen, tiden, flexibiliteten var fantastisk. Vi hade lite synpunkter på slutstädningen. Entreprenören fixade allt.. Rekommenderar Ferm verkligen!

Lars R
Skrev om Satelit Bygg

Lagning och målning på spritputsad fasad. Valet av Satelitbygg var enkelt och de infriade mina förväntningar till fullo. Jag är helt nöjd med deras arbete, som utförts med kompetens och noggrannhet. Kontakterna med firman har varit de bästa. Kontaktpersonen, Peritsa, är ytterst trevlig och kunnig. Det är mitt intryck att firman är seriös och pålitlig. Firman rekommenderas.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Jonas A
Skrev om Satelit Bygg

Vi anlitade Satelit Bygg för fasadputsning och målning på våran nybyggda villa. Vi är otroligt nöjda med resultatet och bemötelsen från deras trevliga team samtidigt som arbetet gick smidigt och effektivt. Vi kommer att fortsätta jobba med Satelit Bygg för kommande projekt under 2021. Mvh, Jonas

Lars F
Skrev om Satelit Bygg

Mycket professionellt utfört arbete av kunnigt och effektivt samarbetande lag. I vårt fall handlade det främst om utvändig målning inklusive välgjort förarbete (nödvändig rengöring/borstning, slipning och en del snickeri) och med perfekt slutresultat. Planerar anlita samma företag för mur-/putsarbete.

Höga Höjder Fönsterputs
4.5/5 i betyg av 1169 omdömen 4.5 av 1169 omdömen

Trevligt professionellt uppträdande. Inte 100% perfekt jobb men ok.

Harriet A Harriet A
Johan G
Skrev om Satelit Bygg

Vi fick vår fasad målad. Punktliga, flexibla, hjälpsamma, inlyssnande, yrkesskickliga, snabba. Vi är mycket nöjda m Satellit Bygg AB.

Lennart V
Skrev om Satelit Bygg

Vår tegelfasad hade stark påväxt som effektivt tvättades bort. Mycket trevligt bemötande. Dessutom fick vi kostnadsfritt 2 altaner högtrycksspolade. Vi är mer än nöjda. Anne-Marie o Lennart

Katrin C
Skrev om Satelit Bygg

Satelit Bygg putsade om grunden på vårt hus samt målade under taket. De var proffsiga, trevliga och höll tidsplanen och priset var rimligt. Vi är mycket nöjda med deras arbete.