SEAT Täby

Gamla Norrtäljevägen 105-107, 187 30 Täby — Visa karta

Välkommen till oss på SEAT i Täby!

I vår butik i Stockholms norra delar kan du som SEAT-ägare få tillgänlig och genomgående service av din bil, eller provköra någon av våra nya och moderna modeller.

Vi erbjuder flera alternativ när du ska lämna in din bil. Allt från direktservice till drop-in under förmiddagen eller tidsbokning i förväg. Vi fixar din bil snabbt och enkelt och du kan boka via internet.

Är du inte SEAT-frälst än? Passa på att boka en tid för provkörning så ska vi visa dig en av Europas absolut bästa bilar.

Läs vad 65 kunder tycker om SEAT Täby

• Özge Z skrev om SEAT Täby
    Superbra och trevlig försäljare. Hela processen var förebildlig. Läs mer
  • Mustafa E skrev om SEAT Täby
    Kundservice i världsklass!
    Jonas Schwang är ett proffs som vet hur man behandlar en kund. Väldigt bra bemötande från bokning till hämtning av bil. Läs mer
  • Viktoria F skrev om SEAT Täby
    Besöket och bemötandet toppen superbra Läs mer
  • Hans Urban H skrev om SEAT Täby
    Hela bilaffären gjordes smidigt och snabbt samt säljaren gav bra service utan att ligga på för mycket. Läs mer
  • Mussie T skrev om SEAT Täby
    Min erfarenhet med SEAT Täby är
    Positiv, bemötandet var vänligt och
    Professionellt . Jag är nöjd med
    bilen och jag hoppas jag skulle ha
    positiv relation i framtiden.
    Mussie Läs mer
  • Richard L skrev om SEAT Täby
    Sinan är utan tvekan den bästa säljare jag bemött!
    Vilket engagemang och vänlighet.
    Bara massa ++++++++ Läs mer
  • Gunilla B skrev om SEAT Täby
    Bra men inte något extra. Jag är nöjd med bilen Läs mer
  • Jonas E skrev om SEAT Täby
    Helt ok, snabb offert, tog dock lite tid att få ut bilen med tanke på att det var en lagerbil Läs mer
  • Marie I skrev om SEAT Täby
    Trevlig och kunnig personal. Snabb leverans Läs mer
  • Kai T skrev om SEAT Täby
    Jag fick ett bra bemötande från företaget från samma stund jag klev innanför dörrarna. Trevlig och hjälpsam personal som verkade vilja kundens bästa.
    Fick hjälp med att jämföra olika bilar för att komma fram till vilken bil som skulle passa mig bäst! Läs mer
  • Stig W skrev om SEAT Täby
    Jag är relativt nöjd med mina kontakter med seat Läs mer
  • Johan P skrev om SEAT Täby
    Ödmjuk och balanserad försäljning Läs mer
  • Mari L skrev om SEAT Täby
    Trevligt bemötande. Enkelt och snabbt. Kan rekommendera denna återförsäljare. Läs mer
  • Emil E
    Emil E skrev om SEAT Täby
    Jättebra bemötande!

Jonas är en av de trevligaste och bäst bemötande säljarna i Stockholm! Läs mer
  • Patrik E skrev om SEAT Täby
    Bra bemötande och service, både under köpprocessen och vid köpet/utlämningen. Läs mer
  • John G skrev om SEAT Täby
    Jag är supernöjd med bilen och köpet i stort! Så här i efterhand med facit är det endast ett par få saker jag hade gjort annorlunda gällande tillval.
    Jag hade gärna sett att vissa detaljer av tillval (eller bortvalda sådana) beskrevs lite tydligare i form av att visa på demobilen hur det kommer skilja sig eller se ut fysiskt Läs mer
  • Åsa J skrev om SEAT Täby
    Mycket nöjd med bilen och den servicen som jag fick utav Sinan. Han var väldigt professionell och hade kunskap om bilen och kunde svara på alla mina frågor. Han hörde dessutom av sig till mig efter någon vecka för att höra om jag är nöjd eller hade ytterligare frågor. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om SEAT Täby
    Bra o vänligt bemötande. Kände sig speciell när dom tom hade lagt en duk över bilen. Dessutom satt det en skylt med texten: "Grattis Johan till din nya bil". Läs mer
  • Ann-marie N skrev om SEAT Täby
    Hej! Den trevligaste försäljare jag träffat och en mycket smidig affär! Stor eloge till Jonas Schwang!!! Tillmötesgående och hjälpsam !!! Läs mer
  • Andreas W skrev om SEAT Täby
    Mycket bra service!
    God kundkontakt Läs mer
  • Jenny R skrev om SEAT Täby
    Superfint bemötande och engagerade säljare. Läs mer
  • Niclas S skrev om SEAT Täby
    Trevlig personal, som gör att man trivs i bilaffären. Kunnig och bra service från personalen. Läs mer
  • Lina L
    Lina L skrev om SEAT Täby
    Vi är jättenöjda med den service och hjälp vi fick när vi letade bil. Föll direkt för Seat Leon och har hittills varit supernöjd med bilen. Känns både tryggt och värt med leasingbil. Fick ett personligt bemötande av säljare, något som för oss kom som dn glad överraskning. Läs mer
  • Marie-louise S skrev om SEAT Täby
    Jag är mycket nöjd med min bil. Lättkörd och pigg. Läs mer
  • Maria P
    Maria P skrev om SEAT Täby
    Högsta service! Vi är jättenöjda. Läs mer
  • Julia L skrev om SEAT Täby
    Vi är fantastiskt nöjda med allt - bilen, priset, förmåner och den service som vi fick i butiken! Läs mer
  • Britt T skrev om SEAT Täby
    Mycket nöjd med bilförsäljaren som hjälpte mig hitta bilen. Körglädjen stor! Läs mer
  • Susanne H skrev om SEAT Täby
    Väl omhändertagen av trevlig personal. Läs mer
  • Robin E skrev om SEAT Täby
    Trevlig och tydlig säljare.
    Kommer troligtvis handla nästa bil här. Läs mer
  • Pontus A skrev om SEAT Täby
    Bra bemötande av säljaren i Södertälje. Allt fungerade perfekt och vi är mycket nöjda med vår Seat Leon ST Xperience Läs mer
  • Erzsèbet H skrev om SEAT Täby
    Hej, jag och vi är jätteglada!!¡ och Nöjda med Läs mer
  • Carina S skrev om SEAT Täby
    Mycket nöjd med Seat Täby, trevligt bemötande från personal. Läs mer
  • Lennart S skrev om SEAT Täby
    Mycket trevlig och kunnig personal. Jag leasar en Seat Cupra och jag har bara gott att säga om den oxå.

Lennart Sävenmark Läs mer
  • Emir K skrev om SEAT Täby
    Mycket nöjd med upplevelsen och försäljaren Dado som var väldigt trevlig och lyhörd! Läs mer
  • Christian R skrev om SEAT Täby
    Toppenbra från första besöket till leverans av bilen. Läs mer
  • Thomas S skrev om SEAT Täby
    Mycket bra kundbemötande. Hjälpsam och kunnig personal. Läs mer
  • Pernilla S skrev om SEAT Täby
    Jättebra service och mycket trevligt bemötande! Läs mer
  • Ulrika S skrev om SEAT Täby
    Mycket smidigt. Trevligt bemötande från start till mål. Läs mer
  • Erika S skrev om SEAT Täby
    Trevlig personal, tog sig tid för mig och mina frågor!! Läs mer
  • Camilla F skrev om SEAT Täby
    Fick bea advice o bra deal. Nöjd med säljare och bilköp . Läs mer
  • Joar W skrev om SEAT Täby
    Bra personlig service. Kände sig välkommen Läs mer
  • Anna H skrev om SEAT Täby
    Jag är nöjd med bemötande och service. Bilen är funkar spm den ska och inga problem med något. Allt hat gått snabbt och smärtfritt;) Läs mer
  • Marie H skrev om SEAT Täby
    Helt ok. Bra personlig service. Liten väntplats men bra med tv. Bilen fixad på exakt utsatt tid. Läs mer
  • Ulrika J skrev om SEAT Täby
    Väldigt trevligt och väl mottagen av kunnig personal. Bemötandet bidrog till att jag köpte min bil där. Hade dessförinnan besökt en annsn SEAT anläggning och fick ett ganska nonchalant och oengagerat bemötande. Säljaren ordade o fixade så att jag tom fick dubbdäcken monterade i sista minuten då jag ångrade mitt tidigare val. Så toppbetyg från mig. Läs mer
  • Jessica K skrev om SEAT Täby
    Trevligt bemött och en snabb service👍 Läs mer
  • Andreas S skrev om SEAT Täby
    Mycket gott bemötande vid samtliga besök och genom hela köp processen. Läs mer
  • Tomas B skrev om SEAT Täby
    Mycket trevligt bemötande och väldigt hjälpsamma trots att jag kom precis när dom skulle stänga Läs mer
  • Miryana K skrev om SEAT Täby
    Mycket nöjd och skall rekommendera alla som jag känner att köpa en LEON !!!!😀😀😀😀😀 Läs mer
  • Jennie D skrev om SEAT Täby
    Det gick snabbt o smidigt. Jätte nöjd med min seat Ibiza som rymmer två st Britax maxway i baksätet för min 3 åriga son och 2 åriga dotter.
    Trevlig o tillmötesgående personal. Läs mer
  • Anita S skrev om SEAT Täby
    Från det man satte sin fot innanför dörren så kände man sig omhändertagen på ett kunnigt och trevligt sätt. Läs mer

Bästa bilförsäljarna i Täby:

Alströmergatan 22, 11247, Stockholm