Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Optiker Seger - Klarsynt Örebro

En del av Klarsynt klarsynt.se
  • BadgeSixYears
Boka tid Ring 019-554 49 35 Dela

Välkommen till Seger&Seger Örebro! På Nygatan 35 i Örebro hittar du Seger&Seger. Med kunnig personal och flera års samlad erfarenhet av linser och glasögon tar vi hand om din ögonhälsa. Med dig som kund i fokus går vi igenom din vardag för att se vilka glas eller linser som bäst passar dina behov. Vi handplockar våra produkter...

471 omdömen om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Sedan starten hos Reco 2019

Aysegul D

Hej. Jätte fint bemötandet. Lyssnat med respekt , man känner sig.välkommen

Eva G
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Trevlig och proffsig personal, man kände sig väl omhändertagen

Peter G
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Fick ett proffsigt och bra bemötande när jag kollade synen.

Sara F
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Kompetent, trevlig och serviceinriktad personal som gör noggranna undersökningar och är inlyssnande och tydliga med olika alternativ vilket inger förtroende och känsla av tillit och trygghet.

Isak H
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Min son behövde göra en synundersökning. Han har autism och behöver både förberedelser och har svårt med alla sociala interaktioner. Vi fick komma och hälsa på innan, se rummet och apparaterna och få en kort genomgång av hur en synundersökning går till. Optikern hade även med sig sina hundar som vi fick träffa. Detta hjälpte massor! När det va dags för synundersökningen, så fick vi komma innan de egentligen har öppet. Efter undersökningen satt vi en stund med hundarna och därefter orkade Isak prova ut ett par bågar. Det...

Sabina A
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Otroligt bra, hjälpsamt och proffesionellt bemötande.

Hampus F
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Synundersökning och köp utav glasögon, väldigt bra bemötande!

Anna H
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Helt suvären service och proffsigt bemötande, lyhörda och kunniga dels på optik men även val och vägledning på bågar och sammansatta paket-erbjudande. Rekommenderar redan alla Optik Seger! Så nöjd ! Kund för evigt

Gabriella L
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Otroligt professionell personal som har kundens bästa i fokus. Jag blir alltid bemött på ett varmt vis när man kliver innanför deras dörrar. Mina förväntningar var främst att hitta ett par terminalglasögon (vilket jag gjorde), men fann även ett par nya ”vanliga” glasögon vilket känns riktigt bra, sen jag dessutom fick 15% rabatt på då jag har fått terminalglasögon. Supernöjd!

Stefan E
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Allt var bra och framför allt trevlig bemötande

Ewa Gunvor Birgitt W
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Trevliga o professionella!! Känner att man får en genomgång av allt.

Nathalie L
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Den bästa optikern jag gått till, super trevlig personal, super fin lokal och proffesionellt bemötande. Rekommenderar starkt.

Fredrik M
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Toppen toppen, bara toppen med allt!

Pär E
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Billigast? Nej. Bäst? Ja! Trevligaste medarbetarna? Ja!

Per H
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Perfekt service! Kunnig personal!

Tobias J

Bra, tydliga och professionella

Jennifer W

Bra bemötande ochvtrevlig personal ☺️

Malin V
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Klart bästa kundbemötande i stan 👓

Mikael P
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Levde fullständigt upp till mina förväntningar,

Kalle H
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Mycket bra bemötande och trevlig personal!

Samuel H
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Extremt bra bemötande och väldigt personligt.

Jonas A
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Fantastiskt bemötande och proffsigt rakt igenom👍

Peter A
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Mycket bra och jag kommer att köpa mina nästa par där. Jag fick väldigt bra service. Stort tack tack tack tack. Önskar ett bra nästa år och hoppas att det blir ett bättre år med mindre krig och elände. Det är bra med ett nytt år år år tycker ja. Ha det bra allihopa hej hej hej hej ses nästa år år år år år eller hur Hej hej

Fatima C
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Supertrevligt bemötande. Jag har fått hjälp både med glasögon och linser. Upplever att de som arbetar har hög kompetens.

Veronica H
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Mycket bra bemötande och flexibel under undersökningen.

Håkan J
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Den var bra fin service hela vägen till nya glasögon o fin service efter dom har börjat användas Håkan Johansson

Adam O
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Trevligt och tryggt bemötande. Väldigt hjälpsamma och förstående på mitt möte!

Anton R
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Det var bra, jag kunnde komma ditt rätt sent så att jag han efter jobbet och allt gick nra

Leif K
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Dyrast, krångligast och mest udda bemötande i hela örebro. Köpte inget!

Svar från Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Så tråkigt att du upplever ditt besök hos oss som krångligt. Glasögonbågar och glas finns i många olika prisklasser och det är ofta svårt att jämföra mellan olika leverantörer. Vi har enkelslipade glasögon från 1695 kr och progressiva från 3495 kr, båge inkluderat. Utöver det finns mer avancerade glas som har ett högre pris. Du är välkommen att höra av dig eller komma in igen om det är något vi kan göra för att förbättra din upplevelse. Mvh Pia

Markus O
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Min upplevelse var helt fantastisk. Världsklass!

Jan A
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Seger-klarsynt har en kompetens som gör att man känner ett stort fkrtroende för dem.

Anette W
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Underbar service av carina.Kände mej omhändertagen och i trygga händer. Rekommenderas verkligen.

Christina N
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Bra bemötande. Ingen väntetid. Bra och informativt svar på mina frågor. Ljus och fin lokal. Mitt beök gällde koll av linser.

Ehsan A
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Väldigt bra med att hantera patienter och de bryr sig väldigt mycket om de kunderna de har.

Susanne Ö
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Otroligt bra service och trevlig personal

Katarina G
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Mycket professionellt och grundligt. Kände mig både sedd som kund och fick god hjälp med att få bästa möjliga synskärpa.

Maria-Therése V
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Supertrevlig optiker och fräscha lokaler!

Björn N
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Nöjd de lux! Super bra bemötande av dom som jobba där

Raija K
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Har flyttat till Örebro kontoret från Kumla. Bra vänligt bemötande. Gjorde synundersökning allt OK och köpte ögondroppar

Anette R
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Välkomnade på ett bra sätt. Lagom🤗! Bra hjälp med bågar o glas som funkade direkt

Paula S

Kompetenta och mycket trevliga

Delice I
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Alltid bra service och ingenting är omöjligt. Framförallt trevlig och kunnig personal. Har rekommenderat er till många. Jag personligen kommer aldrig att sluta hos er.

Claes T
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Fick ett gott intryck av personal vid utprovn av bågar och undersökning. Blev dock besviken på att de inte observerade mig på att synfelet på långt håll skulle påverka seendet på 0-2 m håll så mycket att det nog borde varit progressiva glas, för att slippa av o på med bågarna väldigt mycket, t ex i daglig rörelse med olika uppgifter. Det var mer fokus på bilkörning och jag själv hade inte tanken på effekterna för andra mer vanliga göråmål, vid själva undersökningen. I efterhand tycker jag optikern borde informerat mer...

Svar från Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Hej Clas. Vår målsättning är naturligtvis att du ska vara helt nöjd, därför erbjuder vi alltid 2 månaders tillpassnigsgaranti. Hör gärna av dig till oss så hjälper vi dig att lösa problemen du upplever. Behöver du progressiva glasögon så betalar du naturligtvis endast mellanskillnaden till dessa. Mvh Marcus

Klas N
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Bra på alla sätt och vi det här kommer jag att rekommendera

Gun-Marie M
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Fungerat bra, snabbt o smidigt.

Linn H
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Helt ok. Känner dock att jag blir lite illamående i mina glasögon, snurrig. Hoppas det går över. Får man byta annars?

Svar från Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Hej Linn, vad tråkigt att du inte är nöjd med dina nya glasögon. Vänligen ring så bokar vi en tid för kontroll. Vi byter givetvis ut dina glas om så skulle behövas helt kostnadsfritt. Vänligen Optiker Seger 019-148670

Stefan O
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Blir bemött med kompetens och proffesion.

Bo Göran Olof M
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Det fungerar bra, inga problem när man behöver hjälp, för övrigt är det ok med snabb service.

Malin R
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Blev bemött på ett mycket bra sätt. Kunnig personal, lättsamma, rent och snyggt i lokalerna, effektiva och vänliga som bara tusan.

Stefan F
Skrev om Optiker Seger - Klarsynt Örebro

Kunnig och trevlig optiker som utförde synundersökning på ett föredömligt sätt. Hon var hjälpsam och tog bra med tid på sig när vi provade ut glasögon också, och jag blev väldigt nöjd.