Shapeby - Stadion

3.7

34 omdömen om Shapeby - Stadion

Ailiya R
Skrev om Shapeby - Stadion

I got my PRP with dermapen, I must say totally no results. This place has just the hype, extremely expensive procedures with zero results. I am very disappointed for wasting alot of my money. She just spent 15 mins on my skin with incomplete steps. On the website it was mentioned about chemical peel but I didn’t get any. I won’t recommend this place to anyone.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Rebecka W
Skrev om Shapeby - Stadion

Har varit kund hos er i många år och alltid varit nöjd. Men känner mig just nu väldigt besviken när jag ville säga upp mitt abonnemang pga graviditet och fick höra att innestående betalning för nästa behandling som inte kan genomföras ändå debiteras, trots avbokning över 1 mån i förväg. Jag jobbar själv inom service och hade aldrig tagit betalt för en behandling som ej kan utföras och blev förvånad att bli bemött på det här sättet. Har rekommenderat er till många nära men måste tyvärr ta tillbaka det och kommer inte vilja anlita eller rekommendera era tjänster igen.

Lena B
Skrev om Shapeby - Stadion

Första gången jag besökte shapeby för läppfiller blev jag nöjd med utseendet på mina läppar. Dock hade jag fått vallar/blåsor under överläppen som jag fick förklarat var helt normalt efter kontakt med kliniken. Eftersom jag aldrig hade gjort läppfiller tidigare litade jag på det. Detta gjorde att jag 3 år senare valde att gå tillbaka för en ny påfyllning. Denna gång träffa jag en annan behandlare som jag rådfrågade ifall jag bör tömma läpparna innan ny filler med tanke på vallarna. Han sa då snabbt att det inte behövdes....

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Mia-Carina Ellen M
Skrev om Shapeby - Stadion

Skaffa inte botox abonnemang. Deras botox verkar sämst eller så är de deras teknik. Överpriser o dåligt resultat. Fillers, katastrof. Fick gå till min gamla behandlare för o få de fixat så istället för 5000 kr så blev de 10 000 kr. Aldrig mer. O oavsett om man klagar så är de vänliga men de gör ingenting åt saken utan försvarar.

Nathalie Maryam B
Skrev om Shapeby - Stadion

Sämsta jag varit med om - teckna absolut inte deras fillers-boomerang. ShapeBy frånsäger sig f.ö. ALLT ansvar i sitt avtal: ”Jag förstår och accepterar att ShapeBy Sweden AB (org. nr 559004-3476) är fri från ansvar gentemot mig i förhållande till eventuella skador eller andra förluster som uppstår till följd av behandlingen eller eventuella biverkningar som kan följa av denna.” Rimligt beteende från ett företag med legitimerad sjukvårdspersonal att avsäga sig allt ansvar vid eventuella komplikationer 🙄

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

NATASA P
Skrev om Shapeby - Stadion

Jag fick mina läppar totalt förstörda av Shapeby och de blev gigantiska, ojämna och såg helt skeva ut.... De fyllde även så mycket att det hamnade fillers ovanför läppen. Jag påpekade allt detta och jag fick komma tillbaka efter ett tag för att tömma mina läppar då det såg så fult och hemskt ut och efter ett tag fyllde de på mina läppar igen och det blev till och med ännu värre än när de gjorde det innan tömningen. Jag fick återigen tömma läpparna och fylla på. Då vill jag också påpeka att tömningen gjorde extremt ont och...

Sofia Therese V
Skrev om Shapeby - Stadion

Gjorde en face refinement hos shapeby. Ville ha en smalare ansikte då jag alltid haft en fyrkantig ansiktsform. Fick totalt 9 ml injecerat och botox i masseter. Tyckte att det lät väldigt mycket fillers, men Neha tyckte att det va nödvändigt för att uppnå resultatet jag ville ha så jag litade på henne. Kan tillägga att jag är ung (25 år) och ej har behov med så mycket filler pga. Hög ålder. Efter behandlingen sa Neha att det skulle bli en väldig svullnad och resultatet blev inte alls som jag hade förväntat mig. Jag såg ut...

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Eva Mathilda Gregersdotter J

Alltså wow!! Så ödmjuk och informativ personal! Kände mig superlugn och trygg. Fick väldigt bra info både innan och efter min behandling också.

Mikaela Eva E
Skrev om Shapeby - Stadion

Skulle inte rekomendera Shapeby - de har en fasad att kunden kommer i första hand men vill man komma på ett återbesök för att man inte blev 100% nöjd så måste man gå igenom en process så kanske man får komma tillbaka om de anser att de behövs (man ska skicka in en bild på sig själv och så avgör de genom ett foto). Helt sjukt.

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Sara H
Skrev om Shapeby - Stadion

Aldrig varit med om en falskare fasad än deras personal. Man blir obekväm av hur tydligt man kan se igenom deras "snällhet" som också fallerar direkt när de blir kritiserade. de misslyckades med en enkel behandling så är glad att jag inte började med något stort här. Deras priser passar absolut inte in i detta företag, hade inte gått tillbaka om de ens var gratis heller.

SOMMAJE B
Skrev om Shapeby - Stadion

Jag gör hårborttagnings laser hos Veronica och är otroligt nöjd. De har väldigt professionellt bemötande och resultatet är fantastiskt. Kan varmt rekommendera dem!

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Irene D
Skrev om Shapeby - Stadion

Efter en läppförstoring utav Oliver såg mina läppar fruktansvärt dåliga ut, ojämna och klumpiga. Efter återbesök och till slut en hyalase behandling, ser mina läppar idag fortfarande helt förstörda ut. Tar kliniken ansvar? glöm det. Så om ni letar efter en klinik där ödmjukhet och ett genuint intresse för sina kunder finns, så leta vidare.

Linn R
Skrev om Shapeby - Stadion

Kan inte med ord beskriva hur tacksam jag är efter mitt besök på ShapeBy hos Dr. Neha! Jag är så nöjd med min face refinement behandling jag gjort hos Dr. Neha. Bemötandet jag fick var fantastiskt och jag kände mig trygg under hela behandlingen från början till start. Jag var väldigt orolig innan behandlingen eftersom jag haft dåliga erfarenheter tidigare men jag fick berättat för mig exakt vilka förväntningar och hur behandlingen skulle gå till vilket gjorde mig lugn! Min vistelse på ShapeBy var verkligen en positiv...

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Nassim N
Skrev om Shapeby - Stadion

Jag har varit hos Shapeby en gång för att genomgå behandlingen gummy smile. Blev supernöjd och rekommenderar varmt att man går till Oliver.

SARA B
Skrev om Shapeby - Stadion

Hon är bäst ! Ni kommer aldrig hitta någon bättre i Sthlm. Neha är grym på detaljer . En klinik som värdesätter naturliga former. Sjukt nöjd 😀🙌 Rekommenderar starkt !

Rim R
Skrev om Shapeby - Stadion

Vart ska man börja? Jag är så otroligt nöjd med mitt resultat, gjorde utfyllning haka, läppar, kindben. Jag kan säga att skillnaden är fantastisk och allt ser snyggt och naturligt ut, kommer defenitivt att gå tillbaka, känns så bra att ha hittat Neha och kommer forsätta att gå till dem!!

Pia G
Skrev om Shapeby - Stadion

Lasrade kroppen hos sjuksköterskan Oliver. Är supernöjd både av det professionella bemötandet och resultatet. Han förklarade hur det kommer att gå till och hur det kommer att kännas. Kommer definitivt att gå tillbaka!

Adelca G
Skrev om Shapeby - Stadion

Otroligt professionella, öga för symmetri och perfecktion! Jag var där för mitt ”gummy smile” där de la i Botox. Kände mig trygg hos dem. Rekommenderar varmt!

Hanna P
Skrev om Shapeby - Stadion

Jag följde med min syster när hon hade besök hos Dr. Neha. Fantastiskt bemötande och så proffsigt utfört! Väljer Dr.Neha alla dagar i veckan!

Eden G
Skrev om Shapeby - Stadion

Besökte Dr. Neha och RN Oliver på ShapeBy. Jag besökte kliniken för att fylla ut min haka och jag måste säga att resultatet blev utöver förväntan, helt magiskt! Jag är så otroligt nöjd med resultatet men även väldigt glad över hur naturligt resultatet blev. Om man vill komma till en klinik som har hög kompetens och som värdesätter naturligt resultat, så ska man gå till ShapeBy!

Hadeel S
Skrev om Shapeby - Stadion

Jag har alltid, i flera år, velat ha välformade läppar med lite extra volym och fyllighet men inte riktigt vågat ta steget. Jag var orolig och rädd att någonting går snett. Tack vara Oliver och Nehas välkända klinik som gjorde att jag till slut vågat fixa mina läppar. Jag har blivit bemött med hög kompetens och ödmjukhet. Neha är otoligt duktig på det hon gör och har fått mig att känna trygghet medan jag har suttit mellan hennes och Olivers händer. Räddslan förvandlats till glädje och intresse att se resultatet. Jag fick...

Julia
Skrev om Shapeby - Stadion

Jag besökte Shapeby för att göra fillers i mina läppar för första gången. Kände mig trygg och mindre nervös av Dr Neha och Olivers proffsiga bemötande. Något som känns viktigt för mig är att resultatet blir naturligt och framhäver mina egna former. Resultatet blev över förväntan och jag är mycket nöjd! Har redan rekommenderat Shapeby till mina vänner och kollegor.

Adam F
Skrev om Shapeby - Stadion

Dr.Neha - kvinnan som skapar MAGI! Jag kan med handen på hjärtat säga att hon är den bästa i branschen. Så otroligt nöjd verkligen. Skulle rekommendera ShapeBy till alla verkligen.

Linn M
Skrev om Shapeby - Stadion

Så otroligt nöjd med bemötande, resultatet och helheten hos Dr Neha på ShapeBy. Jag har gått hos henne i över 18 månader och alltid strävat efter ett naturligt resultat som framhäver mina naturliga drag. Skulle aldrig gå någon annanstans!

Anton
Skrev om Shapeby - Stadion

Har varit hos Dr Neha och Oliver på Shapeby och jag är extremt nöjd med resultatet. Dom är väldigt professionella, väldigt kunniga och duktiga. Jag fick botox och fillers samt laserbehandling! Rekommenderar dom varmt! /Anton

Mathilda L
Skrev om Shapeby - Stadion

Inan jag äntligen kom till ShapeBy har jag under flera år tid har jag testat mig runt på flera kliniker med målet och drömmen att få en fyllig naturlig läpp med konturer . Någon som Jag alltid blivit lovad på varje klinik men som gång på gång enbart gett mig en fyllnad men helt utan form och där Min egna naturliga form till slut även försvunnit. Hos ShapeBy blev jag professionellt bemött , informerad och lovad resultat som var rimliga efter mina egna förutsättningar och ett resultat dem vet dem har kompetens att utföra....

Susanna U
Skrev om Shapeby - Stadion

Jag var på shapeby för några veckor sedan och blev hjälpt med mitt ”gummie smile”. Jag är jättenöjd! Neha och Oliver är läkare respektive sjuksköterska vilket känns väldigt tryggt! Trevligt och professionellt bemötande, rekommenderar starkt denna klinik!

Shveta L
Skrev om Shapeby - Stadion

Denna klinik rekommenderas starkt till alla som vill göra någon form av estetisk behandling med ett naturligt resultat. Proffesionalitet, nogrannhet, ärlighet och våga säga stopp till för mycket är några av kvaliteterna. Men bäst av allt är den medecinska kunskapen bakom produkterna som gör att man aldrig känner sig orolig för vad som används och vilken effekt den ger. Bilderna är ett tydligt bevis. 👍

Varsha S
Skrev om Shapeby - Stadion

Jag har vid 2 tillfällen varit hos Dr.Neha för att fylla mina läppar. Ett riktigt bra bemötande med ärliga råd och tips. Jag kom ut ur kliniken med ett naturligt resultat som var mer än jag förväntat mig. Jag skulle inte låta någon annan röra mitt ansikte förutom henne.

Nisha K
Skrev om Shapeby - Stadion

Hade velat göra mina läppar länge men vågade inte göra det då jag var rädd att dem skulle se för konstgjorda ut. Efter en del forskning bad jag Dr.Neha att göra dem. Jag var så rädd att det skulle gå fel och göra så ont men hon är ett geni. Blev så nöjd med mina läppar och ska även prova på fler behandlingar hos henne snart. Har även skickat massa vänner till henne och alla säger att hon är ett proffs med sina magiska händer.

SHARAREH A
Skrev om Shapeby - Stadion

Har alltid varit på jakt efter den som förstår sig på ” formen” . Dr Neha och RN Oliver är de som tänker på anatomin, formen och framför allt naturliga resultatet som lyfter upp ens naturliga skönhet utan att kännas fejk. Har haft alltid en tunn och asymmetrisk överläpp i jämför med underläppen och fyllt den tidigare hos någon annan som har varit känd profil inom estetiska injektioner med många års erfarenhet! Jag läste och spanade efter ganska länge för att kunna hitta den som verkligen kan detta! Resultatet var katastrof...

Madelene A
Skrev om Shapeby - Stadion

Jag har tidigare gjort mina läppar som jag inte alls blev nöjd med, dem blev klumpiga och ankiga, det slutade med att jag fick ta ut det och fylla om igen, och dem blev inte heller bra, men sedan läste jag att Dr Neha på ShapeBy har mer än ett års väntetider på fillers, så jag gick till Oliver, en legitimerad sjuksköterska och hennes kollega. Han var väldigt proffesionellt och hade ett artistisk öga för detaljer. Han gjorde Stylage fillers i läppar och hakan och det blev så snyggt redan nästa dag när svullnaden hade lagt...

Isabelle D
Skrev om Shapeby - Stadion

Jag kom till ShapeBy med önskan om att få mina läppar korrigerade i och med överfyllnad utförd hos annan klinik. Dr.Neha förklarade tydligt för mig vad som har gjorts fel tidigare och rekommenderade en tömning av gammalt material genom hyalase, följt av en ’viloperiod’, för att sedan börja bygga upp läpparna om på nytt. Idag har jag välfyllda läppar med otroligt vacker och naturlig form och jag är evigt tacksam att ha funnit en klinik som står för värdering och förespråk av naturliga vackra resultat. Jag upplevde...

Maftuna K
Skrev om Shapeby - Stadion

Hej people, jag har äntligen fått svar från Allmänna reklamationsnämnden idag - berättar lite senare om det. Jag har gjort läppförstoring hos Shapeby, en mycket trevlig tjej. Mina läppar dock blev inte trevliga efter läppförstoring hos dem! Jag blev snett, efter korrigering blev jättesnett så att läpparna inte stängdes i mitten. Kliniken betonade att sneda läppar jag tittar i spegel är mina egna läppar, citat ”dvs de har gått tillbaka till utgångsläget” och det säger de om en månad efter behandlingen…liksom vad är det för...