Silverdal Trafikskola AB

Silverdal Trafikskola AB

silverdaltrafikskola.se
  • Badge2024

Varmt välkommen till oss på Silverdal Trafikskola i Sollentuna,. Här möts du av en liten och mysig trafikskola vi startade 2021 för dig som vill ha en personligt skräddarsydd trafikutbildning med tydliga och engagerade pedagoger som hjälper dig hela vägen i mål. Vi talar alla flytande svenska och flytande engelska och har som...

20 omdömen om Silverdal Trafikskola AB

Marika S
Skrev om Silverdal Trafikskola AB

Natalie tyckte Peter var tydlig, konkret och snäll. Genomgång i lagom hastighet. Vi tyckte det var lyxigt att ni körde utbildningen med bara en elev

Svar från Silverdal Trafikskola AB

Tack bästa Marika för din recension av oss och tack bästa Natalie!🫶🏻Bara det bästa är gott nog för oss och när någon annan elev bestämmer sig för att boka om sin kurs står vi bakom den som är kvar, som sett fram emot sin kurs. Vi fullföljer alltid för elevens bästa! Vilken exemplarisk dotter; som gjort klart läxan och som dessutom är en hejare på att köra moped - tuff som få och med skinn på näsan(hon frös inte alls trots 0 grader och snö)!

Therese P

- Ordning och reda. - Tydlig återkoppling till elev - Personligt

Svar från Silverdal Trafikskola AB

Tack Therese för din fina recension. Vi är så stolta över att ha fått vara en del av Isacs körkortsutbildning och stå där o se att lyckan varit helt total. Vi är så tacksamma och glada! Hälsa Isac så himmla gott och bra jobbat ni som jonbade hemma med honom! Tack för ett fenomenalt samarbete!

Helene Maria H
Skrev om Silverdal Trafikskola AB

Sonen har gått AM-utbildning och allt har funkat fantastiskt bra! Duktiga lärare (omtyckta av ungdomarna) och trafikskolan skickade tydlig information hela tiden. Grymt bra - stort tack till Peter & Silverdal Trafikskola!

Svar från Silverdal Trafikskola AB

Hej Helene, tack för dina ord och din uppriktighet, så glad att höra att ungdomarna gillar oss. Vi känner att det är viktigt att de får med sig så många verktyg vi kan ge dem då AM kortet lägger grunden för bilkörkortet.

Carl Hugo Theodor H
Skrev om Silverdal Trafikskola AB

Jätte bra utlärt. Läraren är jätte trevlig och gjorde det lätt samt kul att lära sig. (AM-moped kort kurs)

Svar från Silverdal Trafikskola AB

Hej Hugo, tack för dina fina ord om din lärare, vi är mycket ödmjuka och glad att du tycker kursen har varit kul! Kör nu försiktigt därute och syns vi räcker en nick som hälsning! ☀️🏍️💨🚙💨

Maria E
Skrev om Silverdal Trafikskola AB

Otroligt bra och trevligt bemötande! Peter är kunnig och har bra hand om ungdomar. Rekommenderar starkt!

Svar från Silverdal Trafikskola AB

Hej Maria, så duktig dotter du har, tack för din ärliga recension av oss. Peter tackar och bockar som ödmjukast och önskar en fortsatt trevlig semester i värmen! Hälsa Freja så gott och be henne köra försiktigt mellan hem och stall!🏍️💨☀️🐎

Helena S
Skrev om Silverdal Trafikskola AB

Trevligt bemötande mot föräldrar. God kontakt och tydlig information.

Svar från Silverdal Trafikskola AB

Tack bästa Helena för din fina recension av oss och vi fortsätter arbeta för att såväl våra ungdomar som ni föräldrar ska känna en trygghet med att anlita oss.

Elina L
Skrev om Silverdal Trafikskola AB

Jättebra lärare! Lärde mig jättemycket och det kändes bra och de va kul på lektionerna oså

Svar från Silverdal Trafikskola AB

Hej Elina! Tack för din respons, tack säger Peter och lyfter på hatten=) Så fin utveckling på din sista lektion och vi är så glada att just vi fick kontakt. Kämpa kämpa nu så syns vi på riskettan nu på tisdag den 2/4 så är du ett steg närmare körkortet! Hälsa mamma så gott!

Samuel B
Skrev om Silverdal Trafikskola AB

Hade Peter som min körskolelärare, han var pedagogisk, trevlig och var rak på sak med saker som han tyckte jag behövde bättra mig på. Klarade uppkörningen på första försöket och mycket bakom det är tack vare Peter. Min upplevelse med Silverdal Trafikskola är super bra!

Svar från Silverdal Trafikskola AB

Tack bästa Samuel, så snyggt jobbat. Vi är så stolta över att du lyssnade på våra rekommendationer. Med ett aktivt fokus och engagemang såväl hemma som hos oss på skolan så har man korkortet avklarat. Vi kommer att sakna hela familjen men hoppas vi ses när lillebror ska ta sitt körkort. Många kramar till dig och hela familjen, kör nu försiktigt i trafiken.

Magnus L
Skrev om Silverdal Trafikskola AB

duktiga och flexibla! Lyhörda för önskemål och duktiga vad gäller kommunikation

Svar från Silverdal Trafikskola AB

Hej Magnus och Hannes! Ett stort tack för er recension, trots vädrets makter och jylans grepp lyckades vi parera den sista snön.Vi tackar för er raka uppriktighet gällande AM kursen. Vi är mycket ödmjuka! Ett varmt tack, hälsa Hannes så gott och kör försiktigt

Felix N
Skrev om Silverdal Trafikskola AB

Mycket bra bemötande och service från Peter både inför och under AM-kursen. Väldigt trevlig trafikskola som jag gärna rekommenderar till andra!

Svar från Silverdal Trafikskola AB

Hej Felix och Lukas! Tack som ödmjukast för er recension och ert förtroende för att välja just oss🫶🏻👍🏻,vi är angelägna om våra kunder såklart och bra folk ska ha bra hjälp. Hör av er om ni önskar mer hjälp med antingen bokning av teorin eller när det är dags för syrran att köra upp, vi finns här med såväl råd som kurser och körlektioner! Hälsa Lukas så gott och resten av gänget samt kör försiktigt!🏍️💨🙏🏻🫶🏻

Mathias S
Skrev om Silverdal Trafikskola AB

Tack för hjälpen med Moppe körkortet.

Svar från Silverdal Trafikskola AB

Tack själv Mathias, lite trassel blev det med tanke på vädret men ibland får man flytta fram så att det hela kan ske säkert. Hälsa Agnes så gott och kör försiktigt i trafiken!

Ulrika F
Skrev om Silverdal Trafikskola AB

God framförhållning med information och en toppen instruktör!

Svar från Silverdal Trafikskola AB

Hej Ulrika och bästa Anna! Tack för er recension och er uppriktighet. Snön kom emellan men vi lyckades pinpointa en tid och Anna visade en sällan skådad klass på bana och i trafiken. Hoppas att ni har det fint på er resa och så finns vi här om ni eller Anna behöver mer hjälp!

Lovisa N
Skrev om Silverdal Trafikskola AB

Jag kan verkligen rekommendera att köra hos Peter och Silverdals körskola. Jag började övningsköra i September och tre månader senare klarade jag min uppkörning. Och det är tack vare Peter. Han ställde rimliga krav/mål, var ärlig och var tydlig i hans lärande.Man lärde sig väldigt fort alla moment och det var tydligt, vad man behövde öva på och kunna inför att ta ett körkort. Jag blev väldigt bra bemött och såg fram emot mina lektioner. Jag tyckte Körskolan anpassade sig efter hur jag som bäst lärde mig, och att vi hade...

Svar från Silverdal Trafikskola AB

Hej Lovisa! Tack för din ärliga och uppriktiga recension, tack för att du sporrar oss att fortsätta som vi är och som vi gör. Din utveckling har alltid stått i centrum och vi känner som utbildare att det är våran plikt att försöka göra allt vi kan för att möta dig där du är. Vi är så tacksamma för att du vågade lita på din mors omdöme o prova oss och att vi sedan lyckades nå fram med tiden mot oss. Ett stort tack Lovisa för din positivism och stora källa till glädje - en förutsättning och för att din lärare Peter fick ta...

Joanna O
Skrev om Silverdal Trafikskola AB

Satans praa söörlärare! Han kaav aldrig upp på mig, vi sämppade tillsammans med söörkortet och till slut gick det vääken. Det firades med Koskenkorva! Nu jak gillar sööra för fort på kaatorna, fortfarande pröövotid sejj, vi håller tummen. (I röven). Pra skoola! Recommene!

Svar från Silverdal Trafikskola AB

Hej Joanna!! Ta det lugnt ute på gatorna och sör(kör)sig mycket försiktigt. Skratt i miljoner för din fantastiska recension. Så tacksam för att du valde oss som skola! 🚙💨💕💕

Pernilla U
Skrev om Silverdal Trafikskola AB

Hade det inte varit för Peter och Silverdals trafikskola så vet jag inte om min dotter hade haft körkort idag. Min dotter har stora utmaningar med koncentration och inlärning. Tack vare Peters otroligt pedagogiska bemötande så lyckades han fånga hennes uppmärksamhet, få henne att tro på sig själv men samtidigt utmana henne att våga. Peter är tålmodig, förstående och dedikerad att hjälpa eleverna att bli säkra och kompetenta förare. Min dotter lärde sig teorin i praktiken på ett mycket pedagogiskt sätt. Som mamma uppskattade...

Svar från Silverdal Trafikskola AB

Tack snälla underbara Pernilla för de orden, vi är så glada att M nu kör så bra att ni känner er trygga men viktigast av allt är att hon känner sig trygg och att hon fått utvecklas. Det är i dina ord man som lärare får känna den där känslan att ha nått hela vägen fram till målet! Hälsa henne så gott och be henne ratta förbi när hon vill! 💕💕🚙💨

Nina Marie D
Skrev om Silverdal Trafikskola AB

Peter har varit otroligt pedagogisk, inkännande och snäll i sitt bemötande mot våra ungdomar, och vi kan rekommendera honom varmt för de som vill gå moppeutbildning. Peter var flexibel och lösningsorienterad och dessutom rakryggad i sin kommunikation, vilket gjorde att även vi som föräldrar fick en bra och trygg upplevelse. Stort tack!

Svar från Silverdal Trafikskola AB

Hej Nina! Tack och återigen tack och tacka dina underbara ungdomar för att de vågat lita på sig själva och reflektera. Vi är djupt tagna av dina ord, vi känner så oerhört för alla våra ungdomar att man blir lyssnad på och får den hjälp man faktiskt har rätt till utan att göra avkall på säkerheten som är den viktigaste aspekten när det kommer till att vara ny i trafiken. Vi känner att det är vår plikt att vara ärliga och uppriktiga mot alla inte minst mot er föräldrar och att med den inställningen kan vi förändra tillsammans...

Micke L
Skrev om Silverdal Trafikskola AB

Peter har med sin stora kunskap och förståelse för människors olika svårigheter kombinerat med sitt förtroende givande och varma bemötande skapat en körskola som jag hoppas fler hittar till. Hans måtto att alla kan och att han lever upp till det gör honom i mina ögon väldigt unik och speciell. All heder……

Svar från Silverdal Trafikskola AB

Tack bästa Micke för dina ord. Vi känner oss så hedrade och så ödmjuka av din bild av oss som skola. Vi håller nu alla tummar i hela världen för Lucas och det kommer att gå vägen, det vet vi. Vi kommer alltid att slåss för de som behöver oss mest - ingen mellan stolarna. Ett stort, stort tack🙏💕

Cecilia E
Skrev om Silverdal Trafikskola AB

Bra och pedagogisk lärare! Jag var mycket nöjd.

Svar från Silverdal Trafikskola AB

Hej Cecilia, tack för dina ord o vi håller håller nu alla tummarna, kolla med Magnus om du behöver mer hjälp och går det inte vägen så fixar vi åt dig. Kör försiktigt sedan o hälsa din andra hälft att han gjort ett prima jobb! /Silverdal Trafikskola.

Saly H
Skrev om Silverdal Trafikskola AB

Jag är mycket glad att jag valde Silverdal Trafikskola! Vill tacka er för den fantastiska hjälp och support jag fick under min körkortsutbildning hos er. Jag är särskilt tacksam för den flexibilitet ni visade när det gällde att boka lektioner som passade mitt jobbschema. Uppskattar även de utförliga sammanfattningarna efter varje lektion. Jag kommer att rekommendera er trafikskola, och Peter, till alla jag känner som vill ta körkort. Ni är verkligen de bästa!

Svar från Silverdal Trafikskola AB

Tack så oerhört mycket för att du skrivit och berömt oss, vi är så mån om att du känner dig nöjd med vår utbildning. Vi är så glada att du valde just oss och att vi var de som fick följa dig hela vägen fram. Ett stort tack för tårtan och vi kommer leva länge på dina ord. Kör försiktigt och behöver du mer stöttning och support i framtiden så vet du var vi finns!

Karl Niklas E
Skrev om Silverdal Trafikskola AB

Jag hade i många år lagt körkortsdrömmen på hyllan då jag i mina yngre år fick en dålig upplevelse på en annan trafikskola samt har saknat någon att övningsköra med privat. Hittade till Silverdal Trafikskola via "Lets Deal" av en slump och beslöt mig då för att ge det hela en ny chans då skolan verkade vara personlig, låg nära mitt jobb men även hade automatbil istället för manuell som jag tidigare haft svårigheter med. Redan efter första lektionen med Peter så kände jag direkt att det var rätt körskola för mig & fortsatte...

Svar från Silverdal Trafikskola AB

Tack Niklas, som utbildare och människa är vi rörda till tårar. Tack och återigen tack för din berättelse och dina ord. Du är så saknad och du har varit en sådan oerhört stor pusselbit för oss likväl och vi hoppas att du nu kör försiktigt i din nya vita bil. Måna kramar från hela Silverdal Trafikskola men mest av allt från Peter🫶🏻👍🏻🚙💨