Sitting Bull

Företaget har avregistrerats.

15 omdömen om Sitting Bull

Vem S
Escribió sobre Sitting Bull

Pinsamt dåligt. Pommes har sitt ursprung från tiotals olika ställen. Ölutbudet är obefintligt. Bemanningen är minimal. Bemötandet är sämre än mediokert. Finns absolut ingen poäng i att lägga en enda öre på detta ställe.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4174 omdömen 4.0 av 4174 omdömen

GOD mat og drikke, GOD service og GOD stemning!

Lill-Karine N Lill-Karine N
johan e
Escribió sobre Sitting Bull

Avslappnad atmosfär. Bra grillade rätter,stora portioner Trevlig och smidig service. Rekommenderas !!

Daniel B
Escribió sobre Sitting Bull

Dålig service, ointresserad och ouppmärksam personal. Vi fick be om menyn, köpa öl i baren då ingen verkade vara intresserad av ta en beställning, hälften av köerna på kram var slut, och slutligen påminna om vår efterrätt som vi beställt trots att stället då i princip var tomt. Gå inte hit.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Andreas
Escribió sobre Sitting Bull

Vi var några kollegor som testade restaurangen genom ett erbjudande. Det började med att servitrisen spillde ut ölen och hon erbjöd varken en ny öl eller torkade upp efter sig. Två drickor beställdes utan is kom men kom tyvärr med is. När maten kom var vi redan där ganska missnöjda. Hamburgaren som vi beställt väl stekt kom rosa och köttet till fajitasen var väldigt röd och oätbar. Maträtterna åkte tillbaka till köket. Hamburgaren kom tillbaka klart godkänd men med ost som inte var beställt och till fajitasen var det...

Birol A
Escribió sobre Sitting Bull

Ny bra krog på Hantverkargatan Roligt med bra mat och underhållning

Paraden
4.2/5 i betyg av 4742 omdömen 4.2 av 4742 omdömen

Trevlig personal med en god mat, andra gången vi gick hit på Amex Platinum det säger allt att vi återvänder.

Anna J
Escribió sobre Sitting Bull

Mycket god mat och bra service. Jag har varit här massor av gånger och alltid lika proppmätt när jag går därifrån!

Lina W
Escribió sobre Sitting Bull

Hit har jag gått många, många gånger!! Väldigt bra! Prisvärt och man får mycket mat!! De har dessutom trevlig personal och man får aldrig känslan av att man måste vänta. Bra att boka bord då det brukar kunna vara fullt.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7937 omdömen 4.3 av 7937 omdömen

Bemötandet var lite arrogant och avmätt. Förrätten (löjrom) var onödigt liten, 2 små teskedar rom. Nog för att rom är dyrt, men denna serve

Lars H
Escribió sobre Sitting Bull

En riktig höjdare. Trevlig personal och skön atmosfär. Kan vara mycket folk så var ute i god tid. Fajitas kan rekomenderas!!

Therese J
Escribió sobre Sitting Bull

Trevlig & proffsig personal & bemötande. Maten var mycket god & bra storlek. Tog grilltallriken och dipen med jack daniels var gudomlig! Och vinet vi fick rekomnderat likaså. Skön atmosfär, helt enkelt nöjd med besöket som kommer bli fler.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4121 omdömen 4.0 av 4121 omdömen

Jessica I Jessica I
Emilia K
Escribió sobre Sitting Bull

grymt god mat på detta ställe. Och man fick verkligen mycket mat!! Brett sortiment som passar alla.

Björn W
Escribió sobre Sitting Bull

Trevlig avspänd restaurang, mycket trevlig personal som visade lite sinne för humor. Rejäla portioner och välsmakande mat om än inte den absolut största kulinariska upplevelen ever. Sammanfattningsvis: Prisvärt, avspänt och gott.

Jimmy S gillar detta
Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8108 omdömen 4.3 av 8108 omdömen

Stället var mycket trevligt. Rekommenderas.

Sven Marcus I Sven Marcus I
Kim B
Escribió sobre Sitting Bull

Eftersom jag som skriver är wärmlänning & man så är Heléns stället som ALLTID funkar för mig. Nummer 1 är självklart mkt oavsett vilken rätt man beställer in, bra mat, brett utbud, trevlig personal. Det känns som att man har hamnat borta i andra sidan atlanten... Då tänker på ögonblicket då tallrikerna kommer in, man ser storleken och mängden mat. Jag har dock inte varit på Mariatorget utan bara gått 50/50 av gångerna till hantverkargatan och st:eriksgatan. Länge leve heléns och ägaren Helen som faktiskt är en gammal kollega från Eniro-tiden.

Annika T
Escribió sobre Sitting Bull

Om du vill bli mätt kan jag rekommendera Heléns, dom har en super god pasta, spettet är nog dom flesta beställer in. Var ett tag sedan jag var här men minns att bartendersena var super trevliga. Har tyvärr inte provat Heléns på St:Eriksgatan..

Två Små Svin
4.7/5 i betyg av 2682 omdömen 4.7 av 2682 omdömen
BadgeFourYears

Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö

Marcus H
Escribió sobre Sitting Bull

Helenes är bra men inte ultrabra.

Elina E
Escribió sobre Sitting Bull

Det här är enligt mig den bästa av Helenes Krog-restaurangerna. Mysiga och stora lokaler och maten är bland det bästa jag ätit. Här kan du som äter mycket bli otroligt glad för portionerna är kanonstora, knappt en vuxen storätande karl orkar äta upp all mat. Personalen är kanontrevlig och ger alltid bra service.. Snart ska jag tillbaka för att äta på min favoritrestaurang.