Sitting Bull

Företaget har avregistrerats.
Tavastgatan 22, 11824, STOCKHOLM
Tabbouli Södermalm
Stefan H:
Bra personal trevlig lokal och mycket god mat

Restauranger nära Sitting Bull:

FLEMINGGATAN 39, Stockholm
Välkommen till 39wäst! En oas på Kungsholmen där du kan avnjuta mat gjord på de ... Läs mer ›
Olivia L:
Stället andas verkligen en härlig miljö. Jag blir alltid på bra humör när jag går hit! Servicen är bättre än bra och maten likaså. Det är he...

Norra Agnegatan 39, STOCKHOLM
Restaurang Tabbouli på Kungsholmen är det givna valet för vällagad libanesisk ma... Läs mer ›
Natali D:
Bra , god mat, mysig atmosfär, bra service

Västra Järnvägsgatan 11, STOCKHOLM
På Västra Järnvägsgatan 11 i Centrala Stockholm finner du restaurang CLOU. En ny... Läs mer ›
Helene D:
Vi åt en jättegod 6-rättersmeny där allt var perfekt. Lagom stora portioner, snyggt upplagt och trevlig presentation av alla rätter. Vinpake...

Dalagatan 28, STOCKHOLM
På restaurang Hemma Vasastan erbjuder vi lunch, after work, á la carte och cater... Läs mer ›
Jan S:
Mycket trevlig middag. Maten var bra, service/personalen var utmärkt och miljön i restaurangen var var lugn och gemytlig.

Läs vad 15 kunder tycker om Sitting Bull

• Vem S
    Vem S skrev om Sitting Bull
    Pinsamt dåligt. Pommes har sitt ursprung från tiotals olika ställen. Ölutbudet är obefintligt. Bemanningen är minimal. Bemötandet är sämre än mediokert. Finns absolut ingen poäng i att lägga en enda öre på detta ställe.
  • johan e
    johan e skrev om Sitting Bull
    Avslappnad atmosfär.
    Bra grillade rätter,stora portioner
    Trevlig och smidig service.
    Rekommenderas !!
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Sitting Bull
    Dålig service, ointresserad och ouppmärksam personal. Vi fick be om menyn, köpa öl i baren då ingen verkade vara intresserad av ta en beställning, hälften av köerna på kram var slut, och slutligen påminna om vår efterrätt som vi beställt trots att stället då i princip var tomt. Gå inte hit.
  • Andreas
    Andreas skrev om Sitting Bull
    Vi var några kollegor som testade restaurangen genom ett erbjudande.
    Det började med att servitrisen spillde ut ölen och hon erbjöd varken en ny öl eller torkade upp efter sig. Två drickor beställdes utan is kom men kom tyvärr med is.
    När maten kom var vi redan där ganska missnöjda. Hamburgaren som vi beställt väl stekt kom rosa och köttet till fajitasen var väldigt röd och oätbar. Maträtterna åkte tillbaka till köket. Hamburgaren kom tillbaka klart godkänd men med ost som inte var beställt och till fajitasen var det ett helt annat kött. Oklart vad.
    Vi kan tyvärr inte rekommendera denna restaurang!
  • Birol A
    Birol A skrev om Sitting Bull
    Ny bra krog på Hantverkargatan
    Roligt med bra mat och underhållning
  • Anna J
    Anna J skrev om Sitting Bull
    Mycket god mat och bra service.
    Jag har varit här massor av gånger och alltid lika proppmätt när jag går därifrån!
  • Lina W
    Lina W skrev om Sitting Bull
    Hit har jag gått många, många gånger!! Väldigt bra! Prisvärt och man får mycket mat!! De har dessutom trevlig personal och man får aldrig känslan av att man måste vänta. Bra att boka bord då det brukar kunna vara fullt.
  • Lars H
    Lars H skrev om Sitting Bull
    En riktig höjdare. Trevlig personal och skön atmosfär. Kan vara mycket folk så var ute i god tid. Fajitas kan rekomenderas!!
  • Therese J
    Therese J skrev om Sitting Bull
    Trevlig & proffsig personal & bemötande. Maten var mycket god & bra storlek. Tog grilltallriken och dipen med jack daniels var gudomlig! Och vinet vi fick rekomnderat likaså.
    Skön atmosfär, helt enkelt nöjd med besöket som kommer bli fler.
  • Emilia K
    Emilia K skrev om Sitting Bull
    grymt god mat på detta ställe. Och man fick verkligen mycket mat!! Brett sortiment som passar alla.
  • Björn W
    Björn W skrev om Sitting Bull
    Trevlig avspänd restaurang, mycket trevlig personal som visade lite sinne för humor. Rejäla portioner och välsmakande mat om än inte den absolut största kulinariska upplevelen ever. Sammanfattningsvis: Prisvärt, avspänt och gott.
    Jimmy S gillar detta
  • Kim B
    Kim B skrev om Sitting Bull
    Eftersom jag som skriver är wärmlänning & man så är Heléns stället som ALLTID funkar för mig.

Nummer 1 är självklart mkt oavsett vilken rätt man beställer in, bra mat, brett utbud, trevlig personal.

Det känns som att man har hamnat borta i andra sidan atlanten... Då tänker på ögonblicket då tallrikerna kommer in, man ser storleken och mängden mat.

Jag har dock inte varit på Mariatorget utan bara gått 50/50 av gångerna till hantverkargatan och st:eriksgatan.

Länge leve heléns och ägaren Helen som faktiskt är en gammal kollega från Eniro-tiden.
  • Annika T
    Annika T skrev om Sitting Bull
    Om du vill bli mätt kan jag rekommendera Heléns, dom har en super god pasta, spettet är nog dom flesta beställer in.
    Var ett tag sedan jag var här men minns att bartendersena var super trevliga. Har tyvärr inte provat Heléns på St:Eriksgatan..
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Sitting Bull
    Helenes är bra men inte ultrabra.
  • Elina E
    Elina E skrev om Sitting Bull
    Det här är enligt mig den bästa av Helenes Krog-restaurangerna. Mysiga och stora lokaler och maten är bland det bästa jag ätit. Här kan du som äter mycket bli otroligt glad för portionerna är kanonstora, knappt en vuxen storätande karl orkar äta upp all mat. Personalen är kanontrevlig och ger alltid bra service.. Snart ska jag tillbaka för att äta på min favoritrestaurang.

Hantverkargatan 73, 112 38 Stockholm