SkandiaMäklarna Nynäshamn

SkandiaMäklarna Nynäshamn

About company

Anlita rätt mäklare när du ska köpa eller sälja en bostad! Vi på SkandiaMäklarna engagerar oss fullt ut i din bostadsaffär, och vi har kraften och kunskapen som krävs för att ge dig det där lilla extra. Förutom bostadsförmedling för privatpersoner erbjuder vi även ett antal tjänster för dig som är kommersiell fastighetsägare....

144 omdömen om SkandiaMäklarna Nynäshamn

Joacim L
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de
Västerhaninge/Åby

Hejsan. Jag fick hjälp utav Tobias att sälja min 2a i Västerhaninge. Han var väldigt trevlig och positiv, precis vad jag sökte först och främst hos en mäklare. Allt gick smidigt med honom och det kändes tryggt då han kunde svara på frågor man undrade över under försäljningen. Det var i det hela en positiv upplevelse genom hela proceduren!

Svar från Tobias Haglund

Hej Joacim! Stort tack för de fina orden. Lycka till i nya hemstaden.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Tobias G
Comprou a sua casa com a ajuda de
Sorunda/Sunnerby

jag har köpt bostad. väldigt trevligt bemötande och Tobias är social och känns väldigt engagerad. troligtvis för att han är engagerad och vill göra ett bra jobb så har han kanske lite mycket att göra så, att komma 5-10min sent var någonting som Tobias gjorde mer än en gång

Svar från Tobias Haglund

Hej Tobias! Tack för feedback, det uppskattas enormt, ibland ligger mötena tätt efter varandra. Något att tänka på! Stort lycka till i ditt nya hus.

Jane E
Escreveu sobre

Köpt en bostadsrätt. Blivit mycket väl bemött. Hade väl inga direkta förväntningar. Tyckte bara att vid påskrift av köpekontrakt så forcerade man igenom alla punkter...

Svar från Tobias Haglund

Hej Jane! Hoppas du kommer trivas superbra i nya lägenheten. Tack för din feedback, uppskattas!

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1647 omdömen 4.8 av 1647 omdömen

Katharina M

Jag och min sambo känner oss jätte nöjda med Tobias. På visningen gav han oss ett gott intryck, han kändes väldigt kunnig och påläst om lägenheten, det han inte visste kollade han snabbt upp utan problem, vilket gav oss en bra känsla. Hade man några frågor till honom så var det smidigt att höra av sig och vi fick svar samma dag. Vi tycker han var lättsam att ha att göra med, vilket är positivt annars kan möten med mäklare kännas stela. Vi känner att Tobias var en del av varför vi valde vår lägenhet.

Svar från Tobias Haglund

Vad kul att ni är så nöjda! Hoppas ni ska trivas bra i er nya fina lägenhet!

Daniel S

Bra bemötande!! Snabb planering och snabba resultat. Väldigt ödmjuk

Odgerel E

tack så mycket skandia mäklarna och härligt hjälpsam mäklare som heter Tobias Haglund👍👏 egentligen köpte vi drömhuset tack ändå

Svar från Tobias Haglund

Tack Odgerel! Hoppas ni trivs bra!

Michelle O

Tydlig och gör det svåra enkelt. Trevlig att arbeta med.

Christopher E

Vi fick ett väldigt bra och seriöst intryck av Tobias redan från start. Han har hela tiden jobbat framåt för att nå vårat mål med försäljningen. Vi kommer definitivt att rekommendera Tobias till andra!

Rasmus T

Väldigt bra hantering av både bemötande och säljande! Rekommenderar Tobbe i alla lägen grym mäklare!

Svar från Tobias Haglund

Stort tack för förtroendet och de fina orden Rasmus! Må gott!

Bim E
Escreveu sobre

Mycket trevlig, positiv och serviceinriktad.

Tobias H gillar detta

Stort tack för förtroendet Bim! Lycka till i nya lägenheten

Tina S
Escreveu sobre

Engaged and accessible, easy to reach and flexible

Kerstin H
Escreveu sobre SkandiaMäklarna Nynäshamn

Korrekt och vänligt bemötande. Kompetent.

Svar från SkandiaMäklarna Nynäshamn

Tack Kerstin! Hoppas du kommer trivas i ditt nya lilla hus!

Therese Ia Mariana A
Escreveu sobre SkandiaMäklarna Nynäshamn

Mycket trevligt/professionellt bemötande och agerande.

Fredrik P

Grymt glad och tillmötesgående mäklare. Trevlig, duktig, engagerad och väldigt pålitlig mäklare som ständigt jobbar för att få sina kunder mer än nöjda. Oskar har mitt fulla förtroende och är definitivt den bästa mäklaren jag kommit i kontakt med. Rekommenderar starkt Oskar Sandén. ;)

Svar från Oskar Sandén

Men Fredrik ❤️! Tack det värmde!

Patrik L

Oskar är en riktigt bra mäklare som jag varmt kan rekommendera!

Svar från Oskar Sandén

Tack Patrik! Men en så fin lägenhet kan det inte gå fel!

Eva J
Escreveu sobre

En positiv och glad och engagerad mäklare med bra service anda. Har haft täta kontakter och informerat allt på ett bra och smidigt sätt via mail och telefon. Jag är jättenöjd som kund att jag anlitade Oskar Sand'en.

Per K
Escreveu sobre SkandiaMäklarna Nynäshamn

Jag fick ett mycket positivt bemötande av Skandiamäklarna och Oscar. Rekommenderas!

Mohammad S
Escreveu sobre SkandiaMäklarna Nynäshamn

Han är jätte duktig Tack så mycket

Anette S
Escreveu sobre SkandiaMäklarna Nynäshamn

Oscar var jätte trevlig och kändes trygg att anlita. Alltid noga med att uppdatera och hålla kontakt med oss.

Lars-gunnar W

Det var första gången jag anlitade en mäklare så jag har inget att jämföra med men Oskar var trevlig och proffesionell i det han hjälpte oss med. Absolut inget att klaga på.

Lise-lotte L

Mycket proffisionellt och tryggt

Yasemin L

Vi har haft god kontakt med Oskar. Han har hjälp oss med det som vi behöver ha hjälp med. När man kontaktar honom så återkommer han snabbt - det uppskattas mycket.

Evaldsson B

Hittills alldeled utmärkt. Nu gäller det bara att få till själva avslutet, dvs försäljning och tillträde nästa vecka. Härligt med en mäklare som är lyhörd, lyssnar bra, inte pratar för mycket, inte är för mycket säljare och framförallt inte börjar med att berätta om alla fina försäkringar man kan teckna i samband med försäljning. Oskar verkar ta en sak i taget och förfaller arbetat mycket strukturerat. Trevlig, glad, positiv kille som trots ringa ålder ger ett mycket stabilt och seriöst intryck.

Christoffer L

Bra mäklare. Snabb och nogran. Vi köpte och sålde bostaden vi hade inom en vecka. Det var väldigt smidigt. Oskar var behjälplig under hela tiden. Rekommenderar Oskar sanden.

Sara Maria W

Fick ett bra bemötande och alltid snabba svar från Oskar.

Isabella F
Escreveu sobre SkandiaMäklarna Nynäshamn

Vi hade gärna velat ha lite mer information, detta var vårt Alldra första lägenhetsköp. Vi kunde ingenting, hade gärna fått mer info ang vem som kontaktar vem och dyl. Annars var han otroligt trevligt och lyhörd. Helt klart en av de trevligaste mäklare jag mött.

Christopher T
Escreveu sobre SkandiaMäklarna Nynäshamn

Mycket trevlig och hjälpsam. Speciellt när vi inte fick tag på mina föräldrar som skulle betala för lägenheten vilka var på semester utomlands. Allt har skötts mycket profissionellt.

Maria H
Escreveu sobre SkandiaMäklarna Nynäshamn

Oscar har varit väldigt tillmötesgående och lätt att nå när vi haft frågor. Han har ett trevligt och artigt sätt. Rekommenderas varmt.

Mathias S
Escreveu sobre SkandiaMäklarna Nynäshamn

trevlig och stilig ger ett proffsigt uttryck

Fia Å
Escreveu sobre

Oskar S på Skandiamäklarna har skött mitt bostadsköp galant. Alltid fixat saker fort och smidigt. Jag kan varmt rekommendera honom. Tack från Fia

Anne I
Escreveu sobre SkandiaMäklarna Nynäshamn

Professionell, kunnig. Har glimten i ögat.

Kristina L

Oskar är förtroendeingivande. Trevlig, intresserad och seriös. Jag är mycket nöjd med samarbetet med Oskar.

John S
Escreveu sobre SkandiaMäklarna Nynäshamn

Allting fungerade bra vid min försäljning, rekomenderas.

Nicklas S

vi i familjen är nöjda då vi har letat länge efter bostad och oskar sanden såg till att drömmen som villa ägare gick i uppfyllelse.

Svar från Oskar Sandén

Hoppas drömmen lever vidare länge! Ni gjorde verkligen ett bra köp!

Kurt Lennart Mikael I
Escreveu sobre SkandiaMäklarna Nynäshamn

En glad trevlig mäklare, väldigt lätt att ha att göra med

Daniel H

Oskar har sålt en lägenhet åt mig och min fästmö och sålt ett hus åt oss. Normalt ger jag inte betyg över 4 av princip då jag anser att det alltid finns rum för förbättring. Men inte i detta fall då Oskar på ett proffesionellt, trevligt och glatt sätt hanterat alla mina frågor vid både försäljning och köp, och jag är vanligtvis över gränsen irriterande frågvis. Och enligt mig ovanlig på det sättet att han inte känns som han försöker dölja något om han inte vet utan istället säger om han inte vet och tar reda på det istället....

Svar från Oskar Sandén

Stort tack Daniel! Jag fungerar på precis samma sätt och därför uppskattar jag din 5:a extra mycket!

Åsa L
Escreveu sobre SkandiaMäklarna Nynäshamn

Bra och trevligt bemötande. Jag köpte huset som jag hyrde och Oscar anlitades endast till att värdera huset och skriva kontrakt.

Håkan H
Escreveu sobre SkandiaMäklarna Nynäshamn

Bemötandet har varit bra och effektivt. Försäljningsresultatet blev bättre än väntat. Fått bra hjälp med att reda ut skattekonsekvenser mm. Hitintills är jag nöjd med bemötandet och de tjänster jag fått. Dock är inte affären helt avslutad förrän de nya ägarna tillträtt därför är jag förvånad att ett utlåtande krävts innan detta ärende är avslutat.

Martina S

Oskar är väldigt anargerad kunnig mäklare som man kan lita på fullständigt.

Svar från Oskar Sandén

Tack Martina! Lycka till i Tyskland nu med allt där till!

Madeleine R
Escreveu sobre SkandiaMäklarna Nynäshamn

Jag fick ett glatt och proffesionellt bemötande när vi var på visning av vårt hus vi nu har köpt. Vi har blivit väl mottagna och känner oss trygga med vårt köp.

Lennart N
Escreveu sobre SkandiaMäklarna Nynäshamn

Vänligt och med utmärkt serviceanda

Eric N
Escreveu sobre SkandiaMäklarna Nynäshamn

Helt OK, rättframt bemötande o bra svar på för branschen adekvata frågor. Positiv inställning med bra gensvar.

Anders F
Escreveu sobre SkandiaMäklarna Nynäshamn

Snabb. Korrekt. Proffsig. Effektiv. Vänlig. Konstruktiv.

Björn H
Escreveu sobre SkandiaMäklarna Nynäshamn

Genomgående bra, proffsigt, lättsamt. Inte så mkt annat och säga, det gick snabbt o smidigt.

Svar från SkandiaMäklarna Nynäshamn

Tack Björn vi gjorde det bra tillsammans. Lycka till med ditt nya projekt i Härnösand!

Susanne S
Escreveu sobre SkandiaMäklarna Nynäshamn

Mkt nöjd. Trevligt bemötande och proffsig.

Christoffer L
Escreveu sobre SkandiaMäklarna Nynäshamn

Otroligt trevlig och engagerad mäklare! Har bara gott att säga om honom och hans arbete.

Svar från SkandiaMäklarna Nynäshamn

Tack Christoffer och grattis till ett bra köp!

Charlie B
Escreveu sobre SkandiaMäklarna Nynäshamn

Han var duktig, organiserad och hjälpsam

Lars A
Escreveu sobre

Mycket trevligt bemötande. Förklaring av hela processen var utmärkt. Skulle definitivt tipsa om Oskar om nån jag känner skulle sälja lägenhet

Patrick B

Oskar sanden är en otroligt bra och mycket trevlig mäklare. Han chef borde ge honom en stor bonus för sitt arbete och hur mycket tid han lägger ner på de jobbet han gör. jag är riktigt glad över att jag just fick Oskar när jag köpte min lägenhet. Han löste kan lösa allt.

Per-ivar Å
Escreveu sobre SkandiaMäklarna Nynäshamn

Klock kille som gör det han är bra på och tar reda på det han inte vet. tydlig och proffsig. Skulle rekommendera honom 8 dagar i veckan.

Svar från SkandiaMäklarna Nynäshamn

Tack! Alltid kul när det blir rekord!!