Christopher Olsen

Christopher Olsen

Christopher Olsen är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Christopher Olsen har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Christopher Olsen har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-01 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.8. Christopher Olsen har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

9 omdömen om Christopher Olsen

Patrik B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Olsen en del av Fastighetsbyrån Södermalm
Sofia

Då jag inte var på plats och kontrakt skrevs genom fullmakt var kontakten med Christopher ytterst begränsad, men den kontakten jag hade och min upplevelse är positiv.

Britt-Marie O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Olsen en del av Fastighetsbyrån Södermalm
Maria

Christopher är en trevlig och kunnig mäklare. Han är lyhörd och bra på att kommunicera, men samtidigt målmedveten. Även när förhållandena blev svårare för att sälja till rätt nivå hade han tålamod med försäljningen och såg till att behålla relationen till potentiella köpare. Jag kan varmt rekommendera Christopher som mäklare.

Jesper L
Katarina

Tillmötesgående. Proffsig. Kommunikativ.

Ann-Sofie W
Mariatorget

Gott omdöme och ett trevligt bemötande.

Viktoria H
Mariatorget

Super responsive and found a buyer and got us a fantastic prize within weeks on på gang.

Martha V
Katarina

Great communication and clarity. Very easy to work with even on a distance.

Olle P
Högalid

Bara positivt att säga. Trygg, kunnig och sympatisk.

Johanna O
Högalid

Tydlig, rak, förtroendeingivande och trevlig!

Sun L
Sofia

Exceptionellt! Han var den bästa agenten.