Snag-It

Fridhemsgatan 41, 112 46 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Snag-It

• Frida N
    Frida N skrev om Snag-It
    jag klippte mej igår hos en snubbe som inte hade koll. han klippte på två olika sätt på varje sida och klippte luggen snett, han råkade sticka mej i ögonbrynet med sin sax så det blev ett märke. blev allmänt missnöjd med frisyren sen... så jag klagade och ville ha mina pengar tillbaka om han (eller någon annan inte kunde rätta till det (som han hade lovat att ställa upp med igår vid behov). Han gav mej tillslut pengarna tillbaka och sa att jag aldrig mer var välkommen dit.

han hotade med att anmäla mej också... men jag ba: vadå, ska du anmäla mej för att jag är missnöjd?
    USELT. Läs mer
  • Patrik
    Patrik skrev om Snag-It
    180 pix för en klippning är billigt, men/och man får vad man betalar för.. Läs mer
  • felicia s
    felicia s skrev om Snag-It
    Jag har klippt mig måånga gånger där, och sedan när jag kom dit för ett par veckor sedan så minns dem inte vem jag var. Det tycker jag är tråkigt. Personalen där är ytlig och opersonlig. Snag-It verkar proffsigt, men det är det inte. Vissa där är faktiskt dåliga på klippning. En kille klippte mitt hår helt snett en gång. I Fridhemsplan ligger det 3 frisörer till väldigt nära, lite dyrare, men mycket mycket bättre. Läs mer
  • Per S
    Per S skrev om Snag-It
    Snag-It har legat här länge. Jag har gått och klippt mig här många gånger och har aldrig varit missnöjt. För mig innebär en klippning snabbt och enkelt och gärna till bra pris och allt det får man här. Jag tillhör inte typen som bokar tid utan det är i princip alltid spontant (drop-in).
    Känner inte till en mer prisvärd frisör! Läs mer
  • Susanna M
    Susanna M skrev om Snag-It
    Min favoritsalong! De har både drop-in tider och bokningsbara, men de lyckas alltid klämma in en när man snabbt behöver en klippning! Trevliga frisörer och otroligt billigt! Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Lovisa Lovisa tycker:
“Så coola frisyrer, blir alltid...” Läs mer

Drivbänksvägen 7, 16574, Hässelby