Alla kategorier Bilverkstad Östergötland Linköping Speedy Speedy Bilservice Tornby

Speedy Bilservice Tornby

En del av Speedyspeedybilservice.se

Gillbergagatan 23, 582 73 Linköping — Visa karta

Välkommen till Speedy Bilservice i Tornby!

Vi på Speedy är en av de absolut mest omtyckta verkstadskedjorna i Sverige, vilket är något vi alltid strävar efter att bevisa. Hos oss får du fast pris både på service och reparationer och dessutom kontrollerar vi alla bilar mycket noggrant.

Vi är en bilverkstad med enkla och effektiva rutiner som dokumenterar allt vi gör. Här får du tre års garanti utöver nybils- och fabriksgarantin. Kom förbi oss på drop-in eller boka en tid så hjälper vi dig med bilen!
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 7 kunder tycker om Speedy Bilservice Tornby

• OTTO EMANUEL D

2019-02-18

OTTO EMANUEL D skrev om Speedy Bilservice Tornby
    Jag fick hjälp med att byta stötdämparfjädrar bak. Underbart bemötande. De hadr möjlighet att fixa det på 3 h och under tiden fick jag ha lånebil, en helt ny mercedes. Är mycket nöjd och kommer återkomma om andra fel uppstår på bilen 😁 Läs mer
  • 2019-02-15

DANIEL T skrev om Speedy Bilservice Tornby
    Tydliga, trevliga och allt funka som det borde, lånebil osv, bara bra! Läs mer
  • 2019-02-15

Fick snabb hjälp Läs mer
  • 2019-02-05

INGER D skrev om Speedy Bilservice Tornby
    Bytte hjullager
    Supersnabba mailkontakt vid offertförslag och tidsbokning, och supertrevligt bemötande.
    Fick hjälp med bilen inom 48 timmar... Behövde få hjälp snabbt så det var hur bra som helst.
    Väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-02-04

Kushtrim S skrev om Speedy Bilservice Tornby
    Mycket välkomnande mottagande. Arbetet är bra utfört och villiga att hjälpa till med lösning för inlämnande och utlämnande bilen. Läs mer
  • 2019-01-09

FREDRIK H skrev om Speedy Bilservice Tornby
    Gjorde service på bilen hos Speedy i Linköping. Väldigt bra och proffsigt bemötande av personalen som gjorde det lilla extra för mig som kund. Kommer återvända med alla mina verkstadsbesök till Speedy. De var dessutom mycket prisvärda i jämförelse med andra bilverkstäder som jag fick offert från. Läs mer

Gillbergagatan 23, 582 73 Linköping