Stabila Hus Bromma

Ranhammarsvägen 18, 168 67 Bromma — Visa karta

Välkommen till Stabila Hus Bromma!

Vi erbjuder tjänster inom renovering och byggnation. Vi hjälper dig med allt som rör din renovering, oavsett om det gäller att måla om ett rum, sätta in ny köksinredning eller göra en hel tillbyggnad på huset. Utöver byggen erbjuder vi även tjänster inom VVS och fasad. Därför kan vi ta på oss hela renoveringsarbetet eller nybyggnationen från start till mål.

Kontakta oss och berätta om ditt byggnadsprojekt i Bromma. Vi återkommer med en offert utifrån just dina önskemål!
Lör: 08:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 7 kunder tycker om Stabila Hus Bromma

• Åsa C
    Åsa C skrev om Stabila Hus Bromma
    Stabila Hus var pålitliga och utförde ett utmärkt jobb. De var punktliga, förklarade tydligt vilka åtgärder som behövde vidtagas och de var mycket lyhörda för våra önskemål. Arbetet som utfördes var av högsta kvalitet. Medarbetarna var mycket professionella. Vi är mycket nöjda och skulle gärna anlita dem igen. Läs mer
  • Claes W
    Claes W skrev om Stabila Hus Bromma
    Har anlitat Gregor och Janus för renovering av kök och två badrum.
    Duktiga, trevliga och bra att ha att göra med. Rekommenderas! Läs mer
  • Sofia Maria M
    Sofia Maria M skrev om Stabila Hus Bromma
    Renoverade köket efter vattenläcka och slipade golv. Var mycket nöjd med kontakten med Greg från första kontakt och är supernöjd med resultatet. Proffsigt och bra Läs mer
  • Margareta W
    Margareta W skrev om Stabila Hus Bromma
    Jag kan rekommendera detta företag vid renovering av kök. Väl utfört arbete och alltid vänligt bemötande av hantverkare och vid frågor och funderingar. Läs mer
  • Max A
    Max A skrev om Stabila Hus Bromma
    Är väldigt nöjd med med dessa proffsiga människor som gjorde mitt badrum. Allt gick smärtfritt och smidigt. Rekommenderar Stabila hus Bromma Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om Stabila Hus Bromma
    Vi genomförde en totalrenovering av vår lägenhet på Södermalm våren -17. Gregorz Meyer från Stabila Hus var samarbetspartner och arbetsledare vid renoveringen som omfattade badrum, kök, golvläggning, el och målningsarbete. Vi är mycket nöjda med arbetets genomförande i alla dess delar från offert till slutbesiktning, kommunikation under arbetets gång, hjälpsamhet där inget blir problem samt med ett trivsamt arbetsgäng. Vi rekommenderar dem varmt och kommer definitivt vända oss till dem igen. Läs mer
  • Oskar L
    Oskar L skrev om Stabila Hus Bromma
    Vi har jobbat i många år med Gregor Meyer som är kundansvarig på Stabila Hus.
    Vi har under dessa år utfört ca 50 badrum & 20 köksrenoveringar och massa andra jobb där alla våra kunder har varit nöjda med resultatet.
    Dom problem som uppkommit på vägen har alltid lösts på ett snyggt och bra sätt.
    Kvalitet och service!
    Kan rekommenderas starkt. Läs mer