Städarna i Linköping AB

Välkommen till Städarna i Linköping AB!

På Bangårdsgatan 6 i Linköping hittar du Städarna i Linköping AB. Vi har funnits med i städbranschen sedan 2010 och var då ett litet städföretag. Vi har sedan dess utökat vår verksamhet i stadigt tempo. Vårt mål har alltid varit att vara Linköpings bästa städföretag med branschens mest nöjda kunder.

Städtjänster: Hemstäd, fönsterputs, företagsstäd, storstäd, golvvård, flyttstäd

När du anlitar oss får du samma städteam varje gång. Våra anställda har kollektivavtal och är kontrollerade i brottsregistret. Varmt välkommen att komma in på en kopp kaffe om du har några frågor.

Läs vad 73 kunder tycker om Städarna i Linköping AB 2

2022-05-24 Verifierad kund
    Fönsterputs. Snabba, lyhörda, positiva. fantastiskt fint putsade.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Flyttstädning som gjordes bra men spindelväv på några ställen i tak och ett fönster (glömt sopa i takhörnen?) men som helhet bra städat. Ugn och galler blev mycket fina.
    2022-05-04 Verifierad kund
    Bra städat, ok pris, trevlig städerska som kom på utsatt tid.
    2022-05-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och bra utfört arbete.
    2022-05-04 Verifierad kund
    Fönsterputsningen utfördes bra och effektivt av en en bra person
    2022-03-31 Verifierad kund
    Bra på allting som vi har beställt.
    Mycket bra bemött.
    Vi har bytt vårt företag att städa för Städarna.
    Städa trapphus, wc, källutrymmen, tvättstugan med torkrum.
    Städning av samlingslokalen.
    Hej Thomas! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Linköping AB
    2022-01-27 Verifierad kund
    Oftast väldigt bra, men det har hänt att vi fått påminna om att det ska dammsugas i barnens rum. Just dammsugningen har brustit vid ett par tillfällen, varit slarvig. Beror så klart på hur duktig och engagerad individen är.
    Hej Karin!
    Tack för ditt omdöme🌸 Beklagar att vissa moment inte har varit väl utförda. Det är inte okej och superviktigt att vi får den informationen så att vi kan hjälpa våra städhjältar att utvecklas! Jag hoppas att ni har varit i kontakt med mina kollegor på kontoret gällande detta - annars ber jag er vänligt att prata med dem så att vi kan reda i det💙 Önskar dig en toppendag! Mvh, Jenny på Städarna
    2022-01-18 Verifierad kund
    Av städarna har det varit ett bra utfört arbete.
    Det som varit mindre bra: att städningen har fått flyttas till annan tid eller dag och att städningen uteblivit vid tre tillfällen under 2021 ,pga sjukdom. Bättre framförhållning önskas.

Jag har städnig en gång i månaden.
    Hej Gunvor!
    Tack för ditt omdöme🌟 Det är klurigt det där med sjukdom. Det har varit en lång tid med annorlunda levnadssätt och restriktioner. Vi gör allt för att försöka hantera detta på ett så bra sätt som möjligt, så väldigt tråkigt att du inte känner att det har blivit som du förväntat. Jag tar med mig din feedback, den är värdefull för att vi ska utvecklas framåt🌸 Önskar dig en fin eftermiddag!
    2022-01-12 Verifierad kund
    Vi gjorde en uppgörelse om att det skulle läggas till tid för att städa i och bakom spis vilket inte gjordes. Dessutom stod det att det skulle städas under diskbänk och i micron. Inte heller detta var gjort. De ytor som var städade var välgjort men jag gör desamma på ett par timmar så jag är inte helt nöjd.
    Hej Rebecka!
    Tack för ditt omdöme🌸 Vad tråkigt att höra att städningen inte har blivit utförd som förväntat. Det är viktigt att du återkopplar detta till mina kollegor så att vi kan åtgärda bristerna! Jag önskar dig en fin dag🌟
    2022-01-11 Verifierad kund
    Fick snabb återkoppling vid frågor inför flyttstädningen och städningen utfördes utan anmärkning.
    Hej Karl Melker!
    Tack för ditt omdöme🌸 Vad roligt att höra! Önskar dig en fin dag🌟
    2022-01-06 Verifierad kund
    Trevliga medarbetare.
    Har utnyttjat Städarna både med Veckostäd och Storstäd.
    Får inte alltid gehör för mina ideer om hur städningen ska utföras främst när det gäller Veckostäd men det är ju klart att alla städar inte på samma sätt som jag varit van vid och det få man nog acceptera.
    Hej Elsbeth!
    Tack för ditt omdöme🌸Det kan verkligen vara en utmaning att lämna över städandet till någon annan då man ofta är van vid att göra det på ett specifikt sätt - jag förstår dig fullt ut! Vi har många års erfarenhet bakom oss i de metoder vi använder och lär ut till våra städhjältar🌟Men städning är en konst och man kan alltid framföra önskemål - det bästa är att kontakta mina kollegor på kontoret så kan de se hur vi bäst kan hjälpa dig! Önskar dig en fin kväll🌷
    2022-01-02 Verifierad kund
    Ringde lite sent om storstädning innan jul, men ni fixade en tid. Dock är jag inte nöjd med städningen denna gång. Damningen under all kritik, tavlor hyllor ej rengjorda på ovansida. Spindelnät kvar runt fönster( finns inga gardiner) klibbigt på köksskåpsdörrarna. De med glas i köket putsades inte.
    Hej Marta!
    Tack för ditt omdöme och din feedback🌸 Väldigt beklagligt att höra! Vi vill alltid se dig nöjd som kund och det är därför otroligt viktigt att du återkopplar till mina kollegor på Linköpingskontoret så att vi kan se till att åtgärda de brister du upplevt! Önskar dig en fin tisdag🌺
    2021-12-30 Verifierad kund
    Blev bra bemött när jag tog kontakt för att påbörja ett abonnemang för städning av mitt hem.
    Städningen har varit utmärkt och varit en fröjd att komma hem på eftermiddagen efter att städare varit på plats i lägenheten.
    Hej Daniel!
    Tack för ditt omdöme och dina fina ord🌟 Visst är det härligt att komma hem till ett rent hem?! Önskar dig en magisk tisdag☃️
    2021-12-24 Verifierad kund
    Väl bemött. Men hade högre förväntningar av städningen, blev väldigt missnöjd med städningen. Fick städa efter städarna, absolut inte värt priset. Kommer aldrig anlita städarna igen.
    Hej Marita!
    Tack för ditt omdöme🌷Väldigt beklagligt att höra att du inte fick den tjänst du förväntat dig! Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se, men jag hoppas att du har varit i kontakt med mina kollegor gällande detta så att vi har kunnat åtgärda de brister som du upplevde! Vi har alltid 100% nöjd-kund-garanti! Önskar dig en fin tisdag och hoppas att vi kan återfå ditt förtroende i framtiden🌟
    2021-12-22 Verifierad kund
    Så fina fönster och trevlig fönsterputsare.
    Lite dyrt var det så vi får se till våren
    Hej Anna!
    Tack för ditt omdöme🌟 Önskar dig en fin tisdag!
    2021-12-12 Verifierad kund
    Städningen var fantastiskt noggrann och väl utförd. Jag är verkligen nöjd!
    Hej Max!
    Tack för ditt omdöme🌷 Så roligt att höra! Det är underbart med ett nystädat hem🌟 Önskar dig en fin eftermiddag!
    2021-12-11 Verifierad kund
    Positivt både från arbetsledare och städpersonal
    Hej Anita!
    Tack för ditt omdöme🌷Alltid härligt med en nöjd kund! Önskar dig en fin eftermiddag☃️
    2021-12-10 Verifierad kund
    Blev bra bemött. De kom kl 8.00 och skulle vara till 12.00 men vi kom hem kl 11.40 då hade de redan åkt. 20 minuter för tidigt. Sen var vi inte nöjda med städningen i badrummet. De hade heller inte dammsugit soffan och inte under heller. Ringde till Städarna och de kom då och gjorde om felen. Vi var inte helt nöjda denna gången. Får se om det blir någon mer gång.
    Hej Berit!
    Tack för ditt omdöme🌷Vad tråkigt att höra att vi inte levererade enligt förväntan. Det är aldrig ok att våra medarbetare lämnar ditt hem tidigare, och jag är väldigt tacksam att du kontaktade oss så att vi kunde åtgärda de brister du upptäckt. Vi tar åt oss av feedbacken och hoppas se er hos oss igen🌺 Önskar dig en fin tisdag!
    2021-12-10 Verifierad kund
    Vi har beställt flyttstädning två gånger av Städarna och bara varit nöjda. De har en nöjdhetsgaranti, men vi har inte behövt använda den. Möten med både administrativ- och städpersonal har varit trevliga och smidiga. För oss var kollektivavtal viktigt, vilket Städarna har. Toppbetyg.
    Hej Eva!
    Tack för ditt fina omdöme🌺 Kollektivavtal tycker vi också är viktigt! Våra medarbetare är fantastiska och förtjänar det bästa - så att de kan göra ett fint jobb hos våra magiska kunder🌟Önskar dig en toppenfin tisdag!
    2021-12-02 Verifierad kund
    I det stora hela fint bemötande, särskilt av städarna.
    Lite slarv med tider och fakturering har det varit.
    Jag ville ha städning på ett smidigt och snabbt o bra sätt. Så har det också blivit. Nöjd!
    Hej Berit!
    Tack för ditt omdöme🌺 Vad härligt att höra att du är nöjd tillsammans med oss.- det är alltid en fröjd med glada kunder! Önskar dig en fin dag☃️
    2021-11-29 Verifierad kund
    Bra när man får samma person som kommer
    Hej George!
    Tack för ditt omdöme🌺 Det är något vi alltid strävar efter! Ibland är det svårt med sjukdom och semestrar - men vi precis som du ser gärna att det är återkommande samma person som städar i ditt hem. Det underlättar både för dig och städhjälten som lär sig ditt hem på ett bra sätt🌸Önskar dig en fin dag!
    2021-11-27 Verifierad kund
    Jag tycker att ordinarie städare inte städar lika bra som när det är vikarier här. Vikarierna är tydligt mer noggranna och ambitiösare när de städar.
    Hej Malin!
    Tack för ditt omdöme🌺 Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se men du får gärna återkoppla till oss så att vi kan se över vem som städar hos dig vanligtvis. Det är viktigt att vi utvecklar våra städhjältar så att du som kund är nöjd med våra tjänster! Önskar dig en fin tisdag🌟
    2021-11-25 Verifierad kund
    Det har skett en uppenbar förändring i kvalitén på städningen.
    Vid kontakt blir man ändå vänligt bemött och lovad att städpersonalen kommer att bli uppmärksammade på att åtgärda påtalade brister. I nuläget funderar vi på om dessa samtal förekommer.
    Hej Ola!
    Tack för ditt omdöme🌟Tråkigt att höra att era synpunkter inte verkar komma hela vägen fram. Jag tar med mig din feedback - den är otroligt värdefull! Återkom gärna till mina kollegor om du fortfarande upplever samma brister så vi eventuellt kan se över om ni skulle behöva ett nytt team eller liknande! Önskar dig en magisk onsdag🌷
    2021-11-25 Verifierad kund
    Kvaliteten på städningen är för det mesta bra.

Har städning varannan vecka.

Bra med egen app.
    Hej Sanna!
    Tack för ditt omdöme🌷Härligt att höra att tjänsten till största del är till belåtenhet! Feedback är värdefullt för oss så tveka inte att återkomma till oss med de punkter du inte tycker fungerar optimalt! Vi vill inte att du ska känna att tjänsten är en trea - utan det ska vara toppen🌟 Önskar dig en fin onsda!
    2021-11-25 Verifierad kund
    Trevligt bemötande på kontoret i Linköping. Svårare samarbete vid felaktiga fakturor med avdelningen i Norrköping där dessa utfärdas. Städning var 14e dag är avtalat. Bra kontakt med städpersonal. Dåligt med ersättare vid sjukdom. Förbereder för städning varannan måndag. Vid sjukdom kommer ett sms om utebliven städning strax innan utsatt tid. Har hänt för många gånger. Hälsar Marianne Kalen
    Hej Marianne!
    Tack för ditt omdöme och dina feedback🌷Den är väldigt värdefull och jag tar med mig detta till mina kollegor så att vi kan se över våra rutiner! Önskar dig en fin onsdag☃️
    2021-11-25 Verifierad kund
    Lite slarvig städning, badrumsmattan ej rystad, dåligt torkat under möbler, trots att de inte använder den fulla tiden.
    Hej Sussanne!
    Tack för ditt omdöme🌷Det är inte okej för våra städhjältar att lämna ditt hem tidigare! Jag kan tyvärr inte se dina uppgifter via reco.se - men jag hoppas att du har kontaktat oss gällande det du skriver så att vi har haft möjlighet att åtgärda det! Jag önskar dig en fin dag🌺
    2021-11-25 Verifierad kund
    Väldigt bra, trevliga och noggranna, men har bara hunnit ha städ 2 ggr än pga sjukdom hos er.
    Hej Johanna!
    Tack för ditt fina omdöme. Vad roligt att höra att du är nöjd🌟 Nu hoppas vi verkligen att sjukdomsperioderna börjar lida mot sitt slut och välkomnar varmt det nya året med friska armar! Önskar dig en fin och sjukdomsfri tisdag🥳
    2021-11-25 Verifierad kund
    Bra bemötande! Yrkesskickliga medarbetare som levererar vecka efter vecka.

Det var lite svårt att hitta till kontoret för att lämna in en nyckel.
    Hej Mikael!
    Tack för ditt omdöme och dina fina ord🎁 Det värmer i vinterkylan❄️ Önskar dig ett fint avslut på 2021!
    2021-11-24 Verifierad kund
    Personalen är alltid trevlig och gör ett bra jobb. Vi började anlita Städarna strax innan Coronan kom och det har varit många olika personer som har passerat. Tyvärr är det ofta förändringar när det gäller vilken tid på dagen de kommer. Jag är sjukpensionär och blir lätt stirrig när planer ska ändras samma morgon.
    Hej Eva!
    Tack för ditt omdöme🌸 Roligt att höra att själva tjänsten blir bra utförd och att du är nöjd! Det finns stora utmaningar kring det du nämner i och med mycket sjukdom under hösten och speciellt i dessa tider. Jag förstår att det är tufft! Om det är till någon tröst så är det något vi jobbar med väldigt hårt för att hitta en bra lösning kring! Hoppas du har haft en fin julhelg 🌺
  • Tobias J
    skrev om Städarna i Linköping AB
    2021-11-24 Verifierad kund
    Kund sedan flera år med städning varannan vecka och överlag nöjd. Finns till och från en del problem med skiftande personal och sena ombokningar. Samtidigt tror jag det är vad man får förvänta sig inom denna bransch.
    Hej Tobias!
    Tack för ditt omdöme och din feedback🌟Vad roligt att höra att du är nöjd tillsammans med oss. Precis som du nämner så finns det en del utmaningar inom branschen - men vi jobbar hårt med hur vi ska hantera dem för att du som kund inte ska bli så påverkad. Det är utmanande då vi jobbar med människor, för människor - och alla är olika - men det är ingen ursäkt utan vi får bara jobba hårdare för att hitta en lösning som fungerar för alla🚀Önskar dig en fin måndag!
    2021-11-24 Verifierad kund
    Väldigt bra personal, bra utfört arbete.
    Jag har städtjänst 2ggr i månaden.

Kan bara rekommendera tjänsten, passar mig bra som bor själv men har tummen mitt i handen.
    Hej Jens!
    Tack för ditt omdöme💐 Önskar dig en superfin tisdag!
    Trevligt bemötande
    Och bra städat
    Mycket nöjd
    Hej Kathrine!
    Tack för dina värmande ord! Vad roligt att du känner dig mycket nöjd ihop med oss🎄Önskar dig en fin vinterkväll❄️
    2021-11-24 Verifierad kund
    Har varannan veckostädning och tar ibland storstäd och fönsterputsning.
    Alltid väl bemöt i alla lägen.
    De kämpar på med sjukdom bland personalen som alla andra i dessa tider.
    Hej Maria!
    Tack för ditt fina omdöme och din förståelse - det värmer🎄Det är en utmaning för oss - men verkligen en utmaning för er som kunder med byten och variation bland städhjältarna. Önskar dig en magisk vinterkväll🌟
    2021-11-24 Verifierad kund
    Lite rörigt i början innan vi kom igång men nu har det rullat på utan anmärkning :-) Vi löste krånglet med oerhört bra kommunikation
    Mina fönster har nog aldrig varit så fina som efter den putsen 8/11. Dem kunde jag få putsade mot en timpott då städaren var sjuk vid ett tidigare tillfälle och jag hade då timmar tillgodo

Jag har hemstäd 2 ggr per månad, 3 tim/tillfälle
    Hej Elisabeth!
    Vad härligt att höra att du fått rena och fina fönster🌟Speciellt roligt att du använt dig av timpotten och fått hela Städarna-upplevelsen! Härligt att lyxa till lite - kanske det kan bli en storstädning nästa gång?!😍Önskar dig en magisk vinterkväll!
    2021-11-23 Verifierad kund
    Mycket bra servo men städningen är ej värd 2000kr/månad.
    Hej Maria!
    Tack för ditt omdöme🎄Vad tråkigt att höra. Jag kan tyvärr inte se dina uppgifter via reco.se - men hoppas att du har varit i kontakt med oss om du har upplevt missnöje. Vi vill självklart ställa saker till rätta om du inte fått den upplevelse du förväntat dig. Önskar dig en fin dag🌷
    2021-11-23 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande, välstädat när vi kom hem, trevlig personer som kom till oss. Blev den känsla vi ville ha med städningen av huset.
    Hej Mari!
    Vad roligt att höra, tack för dina fina ord🌸 Önskar dig en fin onsdag!
  • Lina Ä
    skrev om Städarna i Linköping AB
    2021-11-23 Verifierad kund
    Proffsig och snabb service från att vi tog första kontakten ang städning till utförande och resultat
    Hej Lina!
    Åh vad roligt att höra🌺 Tack för fina omdömet och har en fantastisk vinterdag!
    2021-11-23 Verifierad kund
    Bra bemötande och trevlig personal.
    Någon samer städning vid något tillfälle men inget som avgör betyget.
    Bra när man aviserar sina avvikelser i form av att byta av städdag.
    Gör att man som kund får en mycket bättre förståelse och vill vara med att hjälpa till med avvikelsen 👍👍👍
    Hej Henrik!
    Tack för ditt omdöme och din bra feedback🎄 Önskar dig en toppendag!
    2021-11-22 Verifierad kund
    Städning varannan vecka. Funkar ok men upplever att de inte städar så noga utan ”snabb”städar så de hinner så mkt som möjligt. Jag vill hellre att de städar noggrant.
    Hej Therese!
    Tack för din feedback🎄Jag hoppas att du återkopplat till kontoret med så bra feedback så att vi kan se till att ordna till det som inte fungerar enligt förväntat! Vi älskar feedback🌸 Önskar dig en fantastisk tisdag!
    2021-11-22 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Bra utfört arbete.
    Hej Torgny!
    Härligt att höra - dina fina ord värmer i vinterkylan! Önskar dig en toppenfin tisdageftermiddag❄️
    2021-11-22 Verifierad kund
    Snabb och trevlig kontakt. Lite snabbstädat på sistone tyvärr
    Hej Marie!
    Tack för ditt omdöme🌟 Om du inte redan har gjort det så återkoppla gärna till kontoret om det är något som inte fungerar 100% som förväntat! Om snabbstädat innebär att våra städhjältar lämnar ditt hem tidigare än de ska så är det superviktigt att vi får veta det så att vi kan förklara att det inte är okej! Önskar dig en magisk vinterkväll❄️
    2021-11-22 Verifierad kund
    De på kontoret är trevliga och personalen också, men själva städtjänsten vi betalar för är ofta bristfällig. Alltså inte noga gjort ytterst få gånger som det blir helt bra om jag ska vara helt ärlig. Avråder vänner och bekanta att använda sig av städarna.
    Hej Per!
    Tack för ditt omdöme🎄 Tråkigt att du känner så! Jag hoppas att du har återkopplat till kontoret med dina upplevelser så att vi har fått möjligheten att ställa det till rätta , samt hjälpa våra städhjältar att utvecklas! Önskar dig en strålande tisdag🌟
    2021-11-22 Verifierad kund
    Trevliga, snabba att svara på eventuella ärenden. Alltid enkelt att boka av. Svårt att få ny tid om de har sjukfrånvaro eller vi behöver byta tid. Städningen är fullt ok, men heller inte mer.
    Hej Elin!
    Tack för ditt omdöme🌸 Det har varit lite utmaningar under en längre tid i och med pandemin - med snabba sjukskrivningar både från medarbetare och kunder. Det har varit en svår nöt att knäcka - men hoppas på mer stabilitet framöver! Återkoppla gärna till kontoret om det är något som inte fungerar som förväntat så att vi kan hjälpas åt att ställa saker och ting till rätta! Önskar dig en magisk vinterdag❄️
    2021-11-22 Verifierad kund
    Bra på alla vis. Fick snabbt svar på mitt mail och alla mina frågor inkl prisuppgift. Mycket kort väntan på att gå jobbet gjort.
    Trevlig man som sen putsade mina fönster så att de blev rena och fina.
    Hej Kerstin! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Julia på Städarna Städarna i Linköping AB
    2021-11-22 Verifierad kund
    Jag har städning varannan vecka, för det mesta bra, lite olika noga och ibland glöms moment bort. Bra bemötande!!
    Tack Helene för ditt omdöme ⭐️Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se - men är det något specifikt du upplever inte blir som förväntat med tjänsten så önskar jag att du återkopplar till oss så att våra städhjältar får veta vad som är viktigt för just dig i ditt hem. Önskar dig en fin dag! Mvh, Julia på Städarna🌺 Städarna i Linköping AB
    2021-11-22 Verifierad kund
    Bra, perfekt leverans av min städerska. Hon tänker själv och gör alltid ett gott jobb.
    Hej Carina och tack för ditt fina omdöme! ⭐️ Vad roligt att du är nöjd med städningen och oss som bolag. Ha en fin eftermiddag! ❄️ Mvh, Julia på Städarna Städarna i Linköping AB
    2021-11-22 Verifierad kund
    Jag har städning hemma i min bostad v/v. Har varit kund under många år.
    Det viktigaste är kontinuiteten, att det är samma person som kommer hem till mig varje vecka. De gånger när det till exempel pga. sjukdom kommer en vikarie märker jag hur viktigt det är med den där personliga kontakten.
    Hej Eva!
    Tack för ditt omdöme🌸Det är fint när man får en speciell relation till sin städhjälte! De gör ett magiskt jobb❄️ Önskar dig en fin tisdag!
    2021-11-22 Verifierad kund
    Supertrevligt bemötande. Lösningsorienterade. Å alltid kunden i fokus!
    Hej Shirin!
    Tack för ditt fina omdöme🌸Önskar dig en härlig vinterdag!
    2021-11-22 Verifierad kund
    Kommer inte på utlovad tid och det är alltid olika personer som kommer och städar, tyvärr. Önskar en och samma person som inte alltid är sjuk måndagarna.
    Hej Johan!
    Tack för ditt omdöme🎄 Vad tråkigt att du har haft mycket variation hos dig gällande våra städhjältar. Det är en tuff utmaning speciellt i pandemitider - men har svårt att tro att vår städhjälte eller dess barn systematiskt är sjuka på måndagar😊 Vi har faktiskt väldigt bra koll på vår sjukfrånvaro - just för att kunna stötta våra medarbetare om vi märker att de återkommande är sjuka eller långtidssjukskrivna. Deras välmående är otroligt viktigt! Och även ditt - så återkoppla gärna till kontoret så kan vi säkert hitta en bra lösning och förslagsvis testa med en annan medarbetare👍🏼 Önskar dig en härlig vinterdag! ❄️
    2021-11-22 Verifierad kund
    Bra framförhållning vid problem. Personalen har mycket tid att städa dvs goda förutsättningar för att göra ett bra jobb. Kompetensen på personalen varierar, men för det mesta bra.
    Hej Thomas!
    Tack för ditt omdöme🎄Det är mycket viktigt att förutsättningarna finns där för att göra ett bra jobb! Kul att uppmärksammar det🌸 Upplever du brister så återkoppla gärna så att vi kan hjälpa våra fina städhjältar att utvecklas! Önskar dig en magisk dag❄️