Hemfrid Linköping

Hemfrid Linköping

En del av Hemfrid www.hemfrid.se
  • Badge2023
3.9

Välkommen till Hemfrid Linköping! Hos oss är det de små detaljerna som verkligen gör skillnad. Oavsett om du väljer regelbunden hemstädning, bokar en flyttstädning eller en fönsterputs, kan du vara trygg med att vi strävar efter och levererar högsta möjliga kvalitet. Vårt dedikerade team består av noggrant utvalda och välutbildade...

159 omdömen om Hemfrid Linköping

Sedan starten hos Reco 2021

Sigrid Maria S
Skrev om Hemfrid Linköping

Mycket professionella från beställning till och med faktura. Mycket duktig fönsterputsare.

Eva M
Skrev om Hemfrid Linköping

Har bara haft en gång o sen har det blivit ändringar…. Så är lite tveksam. Vi får se

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Eva! Tack för din feedback! Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten, så självklart undersöker vi hur vi kan undgå ändringar framåt! Du är varmt välkommen att höra av dig igen om du har mer feedback - den är viktig för oss! Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 🚀

Gran T
Skrev om Hemfrid Linköping

Allmän städning, lätt att få kontakt ordning o reda

Svar från Hemfrid Linköping

Hej! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Lars Peter G
Skrev om Hemfrid Linköping

Alldeles utmärkta med hög noggrannhet

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Lars! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Helene Elisabeth E
Skrev om Hemfrid Linköping

Det är enkelt att komma i kontakt med företaget. Jag har ingen tidigare erfarenhet av hemstädning men jag är nöjd med städningen. Jag har hemstädning var 14:e dag. Min städare Jamie är noggrann och duktig.

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Helene! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörd städhjälte ⭐️ Ha en fortsatt fredag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Oliver Joseph A
Skrev om Hemfrid Linköping

Kontakten med bokningen och sedan reklamationen var mycket bra, vilket är en viktig del av helhetsupplevelsen. Första städningen var otroligt dåligt genomförd. Städarna var väldigt oseriösa och de dammsuga inte ens golvet. Efter en smidig reklamation så dök en ny städare upp och han var verkligen jättebra. Han var mycket trevlig och gjorde ett fantastisk jobb. Som helhet tycker jag Städarna hade bra kommunikation och struktur, det som kanske måste förbättras för att uppnå ett högre betyg är att det inte ska variera så mycket i kvalité och kompetens från städare till städare.

Svar från Hemfrid Linköping

Tack för att du tog dig tiden att skriva ett så utförligt omdöme 🌟 Jag beklagar verkligen att utförandet av den första städningen inte blev som tänkt. Vi strävar självklart efter 100% nöjdhet men ibland uppkommer det brister och då blir vårt fulla fokus att försöka lösa detta på bästa sätt. Det glädjer mig att höra att reklamationen blev bra utförd, även om vi såklart önskar att den inte skulle behöva uppstå. Vi ser självklart till att gå igenom vad som gick fel första gången, så detta inte uppstår igen! Återigen, tack för din feedback! Jag önskar dig en fortsatt fin dag! 🌸 Mvh Alva, Städarna 💧

Axel Hugo Sten-Evert J
Skrev om Hemfrid Linköping

Företaget var helt perfekt lätt att ha kontakt med . Flyttstadningen helt utan anmärkning. Allt var bra.

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Axel! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Karin Elisabet Å
Skrev om Hemfrid Linköping

Duktiga städare som gjorde riktigt ren till bra pris!

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Karin! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Sören Börje Erhard B
Skrev om Hemfrid Linköping

fösta kontakten ok. Dom hadde ingen som helst kunskap hur en offert ska se ut och innehålla . Första städningen var långt ifrån god känd och jag reklamerande den och bad om att i fortsättningenfå den städare som genomförde reklammationsstädningen. Det fick jag och sedan dess har städingen varrit utmärkt och jag hoppas att det fprtsätter så

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Sören! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vad tråkigt att höra att städningen till en början inte utfördes korrekt, vi vill självklart att våra kunder ska vara 100% nöjda! Ibland kan det vara en utmaning att få allt skinande rent på första försöket, såsom kalkbeläggningar som kan kräva några omgångar med skursvampen 🧼 Jag är glad att du nyttjade kundgarantin och blev nöjd med resultatet. Skulle det vara några missar framåt så kontakta oss gärna direkt, så ser vi till att åtgärda detta! Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 🚀

Britt Inga-Lill H
Skrev om Hemfrid Linköping

Positivt bemötande Snabb start Trevlig städpersonal Neg: företaget vill utföra en dyr sysrtstädning första gången. Det känns onödigt att betala både för start städning plus det paket vi betalar för. Det bör ju ingå i startstäd

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Britt! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! ⭐️ Vid första tillfället kan det behövas lite extra tid för att "nollställa" hemmet och därmed ha en bättre grund att starta ifrån. Istället för att det ska ta 3-4 städtillfällen innan du är helt nöjd med vår insats vill vi att du ska njuta av den rena känslan från dag 1. Startstädningen är sjävklart helt valfri! Jag ser självklart till att vår personal får ta del om dina fina ord kring bemötandet! Ha en fin dag! Mvh Alva, Städarna 💧

Helge Birger Lennart S
Skrev om Hemfrid Linköping

Mycket tevligt bemötande, både vid bokningen och i samband med städningen.

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Helge! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda medarbetare ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Pär R
Skrev om Hemfrid Linköping

Mycket bra resultat på flyttstäd samt tillmötesgående runt hela processen. Rekommenderas starkt.

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Pär! Tack för ditt fina omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Lena Maria O
Skrev om Hemfrid Linköping

Väldigt fint bemött vid första kontakten. Bra info och vägledning. Bestämde mig för mini paketet 1 gång per månad. Proffsiga städare som gör ett jättefint jobb. Rekommenderar er till andra. Jag hade förväntningar på att det skulle bli fint förstås men blev ännu finare än förväntat. Tack!

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Lena! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sensommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Viola E
Skrev om Hemfrid Linköping

Trevligt bemötande, gjorde det arbete jag förväntade mycket. Flyttstädning. Rekomenderar er gärna.

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Viola! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Henrik A
Skrev om Hemfrid Linköping

Har bara anlitat dem till förnsterputsning men det har funkat utmärkt. Kan "beställas hem" med kort varsel, håller tiderna, jobbar flitigt och noggrannt.

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Henrik! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Nils Ola Roger J
Skrev om Hemfrid Linköping

+ Enkelt att få kontakt. Flexibla med tidsbokning. Bra utförd städning. Toppen. Vi är nöjda. - Lite svårt att hitta till kontoret i Linköping (små skyltar)

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Nils! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Anna Ann-Louise K
Skrev om Hemfrid Linköping

Trevligt bemötande vid bokningen samt när städpersonalen kom! Helt OK!

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Ann-Louise! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Stig Arvid Magnus L
Skrev om Hemfrid Linköping

Över förväntan. De två städarna var mycket noggranna. Kommer att anlita företaget igen.

Svar från Hemfrid Linköping

Hej! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Sofia A
Skrev om Hemfrid Linköping

Skit rakt av De gjorde aldrig så att man kom hem och allt var rent

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Sofia och tack för ditt omdöme ⭐️ Vad tråkigt att tjänsten inte uppfyller era förväntningar, så ska det inte vara. Vi vill alltid att du som kund ska vara 100% nöjd med den tjänst vi levererar. Jag tar självklart din feedback vidare, så vi ser till att få rätsida på detta 🌸 Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna

Agneta Elisabet B
Skrev om Hemfrid Linköping

Så välgjort arbete, trevligt bemötande och verkligen det lilla extra. Det gör v om igen! Tack!

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Agneta! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Anna Sofia M
Skrev om Hemfrid Linköping

Fönsterputsningen jag beställde utfördes med fantastisk skicklighet och resultat! Trevlig personal som verkligen gav det lilla extra i kundmötet. Jag ger mina varmaste rekommendationer 🌟

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Anna! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Jessica Angela Maria R
Skrev om Hemfrid Linköping

Vi beställde storstädning och fönsterputs och blev väldigt nöjda!

Svar från Hemfrid Linköping

Tack för ditt omdöme Jessica! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Christin M
Skrev om Hemfrid Linköping

Jättetrevlig kille som var noggrann

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Christin! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med tjänsten ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Berit Märta Kristina F
Skrev om Hemfrid Linköping

Snabbt effektivt. Vänligt bemött. Tyvärr lovad efaktura men fick pappersfaktura.

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Berit! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med tjänsten ⭐️ Jag beklagar att det blev ett missförstånd med fakturan, vi ser över vad som gick fel så att detta inte uppstår igen. Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Daniel H
Skrev om Hemfrid Linköping

Rent och professionellt bemötande, men blev förvånad när personalen som städade hos mig hade använt mina inneskor (barfota) samt hade en lite märklig jargong när hen pratade med mig.

Svar från Hemfrid Linköping

Tack för ditt omdöme Daniel! Vad roligt att du blev nöjd med tjänsten ⭐️ Gällande din feedback kring skorna så är det självklart aldrig okej att låna något från kunden utan tillåtelse. Jag tar din feedback vidare och säkerställer att detta inte ska uppstå igen! Ha en fortsatt fin vecka! Mvh, Alva på Städarna 🌸

Frida Johanna A
Skrev om Hemfrid Linköping

Ja vad ska jag säga. Jag bokade en fönsterputs och kom hem till repiga fönster som vi nu håller på att försöka putsa upp med hjälp av glasmästare. Katastrof helt enkelt.

Svar från Hemfrid Linköping

Hej! Tack för ditt omdöme ⭐️ Det är verkligen beklagligt att det har skett en olyckshändelse under tillfället som vi putsade era fönster. Jag förstår att ni är upprörda över detta och det ska självklart inte få hända under ett servicetillfälle. Jag har förstått att ni är i kontakt med vår arbetsledare Ida som hjälper till att reda ut detta på ett så bra sätt som möjligt. Tillsvidare önskar jag dig en fortsatt fin vecka! Mvh Alva, Städarna 💧

First-Name L
Skrev om Hemfrid Linköping

Vet inte vad jag skall säga ,dom pratade om att dom var duktiga men när man får städa efter så inte ok

Svar från Hemfrid Linköping

Hej! Tack för ditt omdöme ⭐️ Vad tråkigt att höra att tjänsten inte uppfyller era förväntningar. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Alva på Städarna 🌸

Britt-Marie S
Skrev om Hemfrid Linköping

Fönstertvätt utfördes till belåtenhet. Bra bemötande av personalen

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Britt-Marie! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med fönstertvätten ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Elisabeth J
Skrev om Hemfrid Linköping

Kompetent fönsterputsare. Bra resultat.

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Elisabeth! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med fönsterputsningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Carl Jacob C
Skrev om Hemfrid Linköping

Städningen var bra men att lämna nyckel och få tillbaka nyckel var väldigt oklart och rörigt.

Svar från Hemfrid Linköping

Tack för ditt omdöme! ⭐️ Vad roligt att du är nöjd med städningen! Gällande din feedback kring nyckelhanteringen så tar jag självklart vidare detta till berörda personer. Nyckelhanteringen är en viktig del för en så smidig kundresa som möjligt. Jag är tacksam att du delat med dig av din upplevelse! Ha en fortsatt fin vecka! Mvh, Alva på Städarna 🌸

Christina Helen S
Skrev om Hemfrid Linköping

Vänlig person som gjorde vad han skulle.

Svar från Hemfrid Linköping

Tack för ditt omdöme Christina! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Sara Helena N
Skrev om Hemfrid Linköping

Gott bemötande, utförande av städning bra. Dock kan det skilja sig beroende på vilken person som kommer och genomför arbetet.

Svar från Hemfrid Linköping

Tack för ditt omdöme Sara! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Anne Malin L
Skrev om Hemfrid Linköping

Strul vid inlämning av nyckeln, fick inget ordentligt kvitto på att jag lämnat nyckeln. Slarvigt putsade förnster

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Anne och tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att tjänsten inte uppfyller era förväntningar, så ska det inte vara. Vi vill alltid att du som kund ska vara 100% nöjd med den tjänst vi levererar. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss på kontoret med din feedback - den är viktig för oss. Ha en fin dag! Mvh, Elin på Städarna

Louise D
Skrev om Hemfrid Linköping

Trevlig personal och professionellt genomförande

Svar från Hemfrid Linköping

Tack för ditt omdöme Louise! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Ellen S
Skrev om Hemfrid Linköping

Helt OK, inte alltid det topp resultat man förväntar sig av en städleverantör som har premium priser.

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Ellen! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🚀

Thomas K
Skrev om Hemfrid Linköping

Kontakt med förtaget har vi alltid trevligt och bra bemött. Städer på ett bra sätt. All känner att vårt hus känns rent. Efter några synpunkter har det ändrats till det vi önskar. Mycket noggrann och pliktgjord. Trevlig vid alla som bor. Han verkar att han trivs och gillar sitt jobb. Vi är mycket med hans arbete hos oss. Vi köpte att ställa trapphus och källare som du ovan hur vi upplevelse ser.

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Thomas! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Sofie Margaretha L
Skrev om Hemfrid Linköping

Vi är jättenöjda med det jobb Städarna gör. Ett trevligt bemötande och ett mycket bra resultat.

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Sofie! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Iréne Viola E
Skrev om Hemfrid Linköping

Den trevliga tjej som kommer och städar hos mig är mycket duktig samt noggrann

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Irene! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Mona-britt K
Skrev om Hemfrid Linköping

Bemötande bra. Fönsterputs de senaste tre gångerna inte bra. Städning ok.

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Mona-Britt! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🚀

Maria Therése H
Skrev om Hemfrid Linköping

Vi har städ 1g/2 veckor. Nöjd men oxå inte nöjd. Tycker att det är tråkigt att de inte dammar där man inte plockar bort, inte torkar persienner, inte ugn och inte kylskåp invändigt. Men det är ju skönt att komma hem till ett städat hus…

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Maria! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Ugn- och kylskåsrengöring samt undanplockning av saker kan alltid läggas till som tillval till din städning, du kan läsa mer om vilka andra tillval du kan göra här: stadarna.se/tillval 💧 Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🚀

Karin Elisabeth Katarina S
Skrev om Hemfrid Linköping

Proffsiga medarbetare med känsla för städning. De få gånger vi inte varit nöjda har vi meddelat detta och fått seriös återkoppling.

Svar från Hemfrid Linköping

Tack för ditt omdöme Karin! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Tommy Ä
Skrev om Hemfrid Linköping

Grundligt och bra utfört arbete

Svar från Hemfrid Linköping

Tack för ditt omdöme Tommy! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Gert Nils Gunnar M
Skrev om Hemfrid Linköping

Mycket positivt bemött Trevligt uppförande av städaren Vi har köpt både månadsstädning och höststädning och all inblandad personal har uppträtt på ett mycket positivt sätt

Svar från Hemfrid Linköping

Hej! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att höra att du är så nöjd med städningen. Det glädjer oss verkligen! ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Monika G
Skrev om Hemfrid Linköping

Jag har bara positiva saker att säga om min MOnica som städar hos mig. Företaget i stort har jag inte så mycket att tycka om.

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Monika! Tack för ditt omdöme och din fina feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

John S
Skrev om Hemfrid Linköping

Mycket bra i början, men sen har det bara blivit sämre tyvärr. Missar o dammsuga på en del ställen, dåligt avtorkat på andra. Kort varsel ifall de inte dyker upp mm.. har sagt upp mitt abonnemang nu tyvärr.

Svar från Hemfrid Linköping

Hej John och tack för ditt omdöme ⭐️ Vad tråkigt att tjänsten inte uppfyller era förväntningar, så ska det inte vara. Vi vill alltid att du som kund ska vara 100% nöjd med den tjänst vi levererar. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss på kontoret med din feedback - den är viktig för oss. Ha en fin dag! ❄️ Mvh, Alva på Städarna

Gerd S
Skrev om Hemfrid Linköping

Jag skulle gärna se att samma person kommer varje gång. Som det är nu har det varit nästa nya städare varje gång.

Svar från Hemfrid Linköping

Tack Gerd för ditt omdöme 🌸 Vad tråkigt att höra att du har haft så otur med medarbetarbyten. Vi strävar alltid efter att det ska vara samma medarbetare som kommer hem till dig och i perioder går det mycket sjukdom vilket då blir detta en utmaning för oss! Vårt mål är att du som kund inte ska bli så påverkad av dessa byten som ibland behöver ske eftersom kvalitén ska vara på en jämn nivå oavsett om det är er ordinarie eller en vikarie. Jag tar tacksamt emot feedbacken från dig då den är otroligt viktig för vår utveckling 🌷 Önskar dig en magisk dag! Mvh, Alva på Städarna

Ola S
Skrev om Hemfrid Linköping

Gott bemötande. Svårt att få ersättningstid om städning uteblir av någon anledning. Kan då få vänta i 2 veckor vilket är synd.

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Ola! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🚀

Camilla H
Skrev om Hemfrid Linköping

Jag köper städning varannan vecka, det funkar alldeles utmärkt. Jag har mycket god kontakt med "min" städare och vi är jättenöjda. Det blir rent o fint. Jag blir vänligt bemött när jag behöver kontakta huvudkontoret. Vi har varit kunder i många år och är fortsatt nöjda. Det är mycket bra och viktigt att det finns ett kollektivavtal för de anställda.

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Camilla! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Malin L

Vår Städare Malin är kanon ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Malin! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är 100% nöjd med städningen⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 💧

Åsa Maria K
Skrev om Hemfrid Linköping

Dåligt städat, ändrar tider hela tiden. Gör inte vissa punkter på listan. Har veckostäd varannan vecka.

Svar från Hemfrid Linköping

Hej Åsa! Tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller era förväntningar. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Elin på Städarna 🌸