Städarna i Västerås AB

Välkommen till Städarna i Västerås AB!

På Fältmätargatan 11 i Västerås hittar du Städarna i Västerås AB. Vi är städfirman som har som mål att ha Västerås med omnejds nöjdaste kunder. Vi förstår om du har tröttnat på att städa. Ibland är det skönt att låta någon ta hand om städningen oavsett om det handlar om städning på din arbetsplats eller i hemmet.

Städtjänster: Flyttstädning, storstädning, byggstädning, golvvård, putsa fönster, lokalvård, kontorsstädning, sanering och mycket mer.

Genom kollektivavtal kan våra medarbetare känna sig trygga på sin arbetsplats. När du anlitar oss får du alltid samma team som städar hos dig varje gång. Varmt välkommen att höra av dig till oss.

Läs vad 36 kunder tycker om Städarna i Västerås AB 2

2021-12-31
    Veckostädning
    Bra bemötande vid beställning av tjänst och utförarna
    Inte fullt nöjd med utförandet av städningen
    Jag hade Städarna.... före pandemin och var mycket nöjd med städningen. Har gjort uppehåll pga smittorisk och beställde städning nu före jul och tycker att resultatet inte är lika bra som tidigare tyvärr.
    Hej Majlis och tack för ditt omdöme ⭐️ Tack för din feedback - den är viktigt för oss. Är det någonting du upplever inte blev som förväntat med tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till oss så vi kan prata med berörd städhjälte. God fortsättning! ❄️Mvh, Julia på Städarna Städarna i Västerås AB
    2021-12-27
    De hade ett trevligt sätt och gjorde ett bra jobb
    Tack för ditt omdöme Sten ⭐️ Vad roligt att du är nöjd med den tjänst vi levererat! God fortsättning! ❄️ Mvh, Julia på Städarna Städarna i Västerås AB
    2021-11-30
    Slarvigt arbete och fokus på att bli klara snabbt hellre än att leverera kvalitet oavsett om man ökar eller minskar den beställda arbetstiden. Känns inte som personalen gillar sina jobb eller arbetsgivaren = trist kultur som drabbar kunderna,.
    Hej Johan! Tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller era förväntningar. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Ha en fin måndag! Mvh, Julia på Städarna ❄️ Städarna i Västerås AB
    2021-11-29
    Jag har städning varannan vecka och det fungerar utmärkt. Det blir rent och fint i mitt hem. Att avboka städtillfällen och även boka om fungerar också bra.
    Hej Anna! Tack för ditt omdöme⭐️ Vad roligt att ni är nöjda med tjänsten vi levererar. Ha en fin eftermiddag! Mvh, Julia på Städarna 🌸 Städarna i Västerås AB
    2021-11-29
    Bemötande från företaget ( 5)
    Förväntningarna är att företaget är försäkrade så att personalen inte skall vara rädd för att anmäla till företaget om de slå sönder något. Förväntningarna är också att städmaterialet inte skulle förvaras i hemmet och de skulle också tillhandahålla damsugare (3)
    Köper underhållstjänst,storstädning o fönsterputs.
    Hej Maria! Tack för ditt omdöme och vad roligt att du är nöjd med de tjänster vi levererar⭐️ Tanken med att du som kund ska ha städmaterialet hemma hos sig samt tillhandahålla med dammsugaren är att det ska vara så personligt som möjligt, att vi inte behöver blanda saker med olika hushåll av hygieniska skäl. Tack vare detta har vi även möjlighet att välja andra alternativ än att ta bilen ut till våra kunder, t.ex. cykla eller att gå, på så sett kan vi också spara på miljön❄️ Jag önskar dig en fin måndag! Mvh, Julia på Städarna ☃️ Städarna i Västerås AB
    2021-11-26
    Vi har veckostäd sen nästan 2 år. Den fasta städerska gör ett bra jobb men vid sem.el.sjd finns ingen beredskap. Kommer helt färska, orutinerade personer som INTE förstår svenska!! Blir missförstånd o resultatet under all kritik. Vi fått skada på parkett som just en vik.åsamkat. Får ingen ordning på det trots fl.besök av golvfirma.Vår dammsugaren oxå gått sönder där vi anser det beror på oaktsamhet av pers. Ersättningen för den blev 400 kr, skrattretande! Nyinköp kostar oss mkt, mkt mer än så! Vi inte alls nöjda med styrning/ ledningen av företaget så funderar seriöst på att byta!
    Hej Jörgen och tack för ditt omdöme⭐️
    Vad roligt att du är nöjd med ordinarie städhjälte! Tråkigt att du upplever att de andra städhjältarna inte håller samma kvalitet. Vi har ju ett pågående ärende gällande parkettgolvet, där vi får förlita oss på proffsen. Gällande dammsugaren så kan vi tyvärr inte hålla med. Värdet på den 5-6 år gamla dammsugaren som ni haft ligger på under 400 kronor och vi anser inte heller att dammsugaren använts på fel sätt då den helt plötsligt, under användning, slutade fungera. Om du har fler frågor eller funderingar så får du gärna kontakta oss på 073-8939719❄️ Jag önskar dig en fin måndag! Mvh, Julia på Städarna
    2021-11-26
    Proffesionellt och samtidigt personligt.
    Hej Per och tack för ditt omdöme⭐️Vad roligt att ni är 100% nöjda med tjänsten vi levererar, det glädjer oss. Ha en fin fredag och trevlig helg! Mvh, Julia på Städarna 💧 Städarna i Västerås AB
    2021-11-26
    Har hitintills varit mycket nöjd med alla som hjälpt mig.
    Hej Margarete! Tack för ditt omdöme och vad roligt att du är nöjd med tjänsten vi levererar⭐️ Ha en fin fredag! Mvh, Julia på Städarna 🌸 Städarna i Västerås AB
    2021-11-26
    Rent och fint varje gång vi haft städningen varannan vecka.
    Tack för ditt omdöme Petra! ⭐️ Vad roligt att ni är nöjda med städningen och tjänsten i helhet. Ha en fin fredag och trevlig helg! Mvh, Julia på Städarna 🌸 Städarna i Västerås AB
    Neutralt.
    Vi förväntar oss en professionellt bemötande, det har varit en del diskussioner kring städandet och med den som utför arbetet.
    Ok men inte vad vi förväntat oss.
    Hej Annika och tack för ditt omdöme!⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyllde era förväntningar. Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se - men är det något specifikt du upplever inte blir som förväntat med tjänsten så önskar jag att du återkopplar till oss så att våra städhjältar får veta vad som är viktigt för just dig i ditt hem. Önskar dig en fin fredag! Mvh, Julia på Städarna🌺 Städarna i Västerås AB
    2021-11-25
    tidigare hade jag två kvinnor som gjorde en jättedålig städning.
    Efter klagomål fick jag en kvinna som är en riktig pärla, den bästa städningen jar har haft
    Hej Lena och tack för ditt omdöme! ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni är 100% nöjda med städningen och oss som bolag. Ha en fin helg! Mvh, Julia på Städarna 🌸 Städarna i Västerås AB
    2021-11-25
    Jätte trevlig tjej som kommer och noggrann
    Företaget levde upp till mina förväntningar på städning i hus var 4:de vecka
    Tack för ditt omdöme Annelie! ⭐️ Vad roligt att höra att städningen uppfyllde era förväntningar och att ni är nöjda med oss som bolag. Ha en fin fredag och trevlig helg! Mvh, Julia på Städarna 🌸 Städarna i Västerås AB
    2021-11-25
    Mycket bra service och alltid välstädat. Prisvärt.
    Hej Sixten! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Vad roligt att du är 100% nöjd med tjänsten och oss som bolag. Ha en fin fredag! Mvh, Julia på Städarna 🚀 Städarna i Västerås AB
    2021-11-25
    Bra städning, trevlig personalen och snabbt svarats email.
    Tack för ditt omdöme Yousef! ⭐️ Vad roligt att ni är nöjda med städningen och tjänsten i helhet, då är allt som det ska vara. Trevlig helg! Mvh, Julia på Städarna 💧 Städarna i Västerås AB
    2021-11-25
    Bra bemötande. Lever upp till mina förväntningar.
    Tack för ditt omdöme Ulf! ⭐️ Vad roligt att du är 100% nöjd med städningen och tjänsten i helhet, det glädjer oss att höra. Trevlig helg! Mvh, Julia på Städarna 🌸 Städarna i Västerås AB
    Proffsigt utförande .
    Snabb respons på förfrågan
    Nöjd kund sen januari 2019
    Hej Marianne och tack för ditt omdöme! ⭐️ Vad roligt att du är nöjd med städningen och att vi fått äran att hjälpa dig i vardagen så länge. Ha en fantastisk helg! Mvh, Julia på Städarna 🌸 Städarna i Västerås AB
    2021-11-24
    Alltid välbemött med ev byte av tid då jag har olika politiska uppdrag. och behöver byta tiden och det fixar man snabbt och bra för mig.

Har alltid fått ett bra bemötande av dom olika städarna som jag har haft.

Är mycket nöjd med deras tjänster.
    Tack för ditt omdöme och de fina orden Kjell⭐️ Vad roligt att du är 100% nöjd med städningen och oss som bolag, det glädjer oss att höra. Jag önskar dig en fin fredag och trevlig helg! Mvh, Julia på Städarna 💧 Städarna i Västerås AB
    2021-11-24
    Vi är väldigt nöjda med vår ordinarie städerska men missnöjda med de vikarier som har kommit.
    Hej Lena! Tack för ditt omdöme och vad roligt att ni för det mesta är nöjda med städningen⭐️ Om det är någonting som ej uppfyller era förväntningar med städningen är ni varmt välkomna att höra av er till oss, vi har nöjd-kund-garanti vilket innebär att vi kommer ut och åtgärdar de eventuella brister som uppstått. Trevlig helg! Mvh, Julia på Städarna 🌸 Städarna i Västerås AB
    2021-11-24
    Flexibla vilket är bra. Allt på listan blir inte gjort. Ex tömma sopor. Mindre bra men inget akut. Har fått byta städerska och hoppas det inte är ett mönster att byta ofta.
    Tack Anna-Karin för ditt omdöme ⭐️Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se - men är det något specifikt du upplever inte blir som förväntat med tjänsten så önskar jag att du återkopplar till oss så att våra städhjältar får veta vad som är viktigt för just dig i ditt hem. Önskar dig en fin fredag! Mvh, Julia på Städarna🌺 Städarna i Västerås AB
    2021-11-24
    Mycket bra bemötande. Uppfyllde mina förväntningar efter något försök som inte var så bra.
    Vill gärna fortsätta att använda Städarna och den person som kommer till mig 3 timmar varannan vecka.
    Tack för ditt omdöme och de fina orden Elvy⭐️ Vad roligt att du är nöjd med städningen. Ha en fin eftermiddag! ❄️ Mvh, Julia på Städarna Städarna i Västerås AB
    2021-11-24
    Företagen byter personal ofta, avboka och ändra städningen sent. Ibland kommer personal som inte kan prata svenska eller engelska vilket blir svårt att instruera och kommunicera med. Jag generöst missnöjd med företaget.
    Tack för ditt omdöme Laura! ⭐️ Vad tråkigt att ni upplever att tjänsten inte uppfyller era förväntningar. Kommunikationen är såklart jätteviktig, det finns många olika sätt att kommunicera på. Vi är väldigt glada över att kunna erbjuda alla ett jobb oavsett språk, för att kunna städa spelar det ingen roll vilket språk man pratar men man får testa lite olika sätt att kommunicera på ibland. Är det något som är extra klurigt att förklara hjälper vi dig mer än gärna, du är varmt välkommen att höra av dig till oss på kontoret så hjälper vi till🚀 Ha en fin dag! Mvh, Julia på Städarna Städarna i Västerås AB
    2021-11-24
    Väldigt nöjd med Städarna.
    Vi har alltid samma städare och om hon är sjuk eller ledig så är kontoret duktiga med att höra av sig för att boka om.
    Rekommenderar vår underbara Inna.
    Tack för ditt omdöme och dina fina ord Sara⭐️ Vad roligt att du är 100% nöjd med tjänsten vi levererar. Jag ska hälsa Inna att hon gör magi🚀 Ha en fin fredag och trevlig helg! Mvh, Julia på Städarna 💧 Städarna i Västerås AB
    2021-11-24
    Generellt set så är det jättesvårt att få bra städning i hemmet. Alla företag som erbjuder denna tjänst har väldigt hög personalomsättning. Jag har provat de flesta företag. När man väl har en person som städar bra/noga enligt önskemål så tar det inte lång tid innan den slutar på företaget.
    Städarna i Västerås verkar inte vara drabbade av samma höga personalomsättning. Jag får dock väldigt ofta vikarier då min ordinarie person ofta har förhinder (sjuk, VAB, annat). Men kommunikationen från Städarna i Västerås om detta är väldigt bra och förutseende.
    De få gånger jag har haft åsikter om resultatet (för det har jag ibland) så har Städarna i Västerås svarat väldigt tillmötesgående och antingen erbjudit att komma för att åtgärda det, eller lagt till extra timmar i timbanken.
    Personerna som kommer och städar är alltid trevliga och glada.
    Jag ger inte högre betyg på grund av att detaljer i städningen som utförs ibland är lite väl snabbt utförd (läs slarvigt utförd). Men Städarna i Sverige löser alltid detta på ett bra sätt, men det är ändå lite omständligt från mitt perspektiv.
    Hej Christer och tack för ditt omdöme⭐️ Vi strävar alltid efter att det kommer samma städhjälte varje tillfälle, det är som du nämner en stor utmaning emellanåt. Vi vill alltid att du som kund ska vara nöjd med städningen, superbra att du tar kontakt med oss om det är något som brustit i kvalitén så vi har chans att åtgärda det samt prata med berörd städhjälte. Självklart tar vi med oss din feedback - den är viktig för oss. Trevlig helg! Mvh, Julia på Städarna 💧 Städarna i Västerås AB
    2021-11-24
    Mycket trevligt och service-minded bemötande administration.
    Mycket trevligt, snabb och noggranna städningspersonal
    Hej John! Tack för ditt omdöme⭐️ Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag. Vi vill alltid leverera service i galaxklass så att du som kund ska vara 100% nöjd. Ha en fin fredag! Mvh, Julia på Städarna 🚀 Städarna i Västerås AB
    2021-11-24
    Är besviken på att städarna inte kan svenska, det blir lätt missförstånd.
    Hej Kristina! Tack för ditt omdöme⭐️ Vi är väldigt glada att vara en arbetsgivare där vi kan ge alla chansen till ett jobb - oavsett språk. Självklart är kommunikationen viktig och det finns många bra sätt att kommunicera på. Är det något som är klurigt att försöka förklara så är du varmt välkommen att höra av dig till kontoret så hjälper vi dig gärna 🌸 Trevlig dag! Mvh, Julia på Städarna Städarna i Västerås AB
    2021-11-24
    Trevligt bemötande och nogranna!
    Hej Maria! Tack för ditt fina omdöme🌷 Vad roligt att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Ha en fin eftermiddag! Mvh, Julia på Städarna 💧 Städarna i Västerås AB
  • Åsa B
    skrev om Städarna i Västerås AB
    2021-11-24
    Paulina är verkligen duktig på sitt arbete. Alltid ett nöje att komma hem till städat hus efter att hon varit där.
    Tack för ditt omdöme och de fina orden Åsa⭐️ Vad roligt att ni är 100% nöjda med tjänsten. Jag ska hälsa Paulina att hon gör ett fantastisk jobb. Ha en fin fredag och trevlig helg! Mvh, Julia på Städarna 🌸 Städarna i Västerås AB
    2021-11-24
    jag har blivit väldigt bra bemött av företaget trevlig personal bra utfört arbete har inget att klaga på
    Hej Per! Tack för ditt omdöme⭐️ Vad roligt att du är nöjd med städningen och tjänsten i helhet, det glädjer oss att höra. Trevlig helg! Mvh, Julia på Städarna 💧 Städarna i Västerås AB
    2021-11-24
    Vid första kontakt och inledande möte vid hembesök har det känns bra , kompetent och seriöst.

Problematisk då städarna som kom hem till oss för hemstäd inte kan kommunicera på svenska eller engelska och därför blev det svårt att för fram önskemål och få en kommunikation.
    Vi har bara haft första hemstäds tillfället och tror att det kommer bli utfört helt korrekt då städarna lär känna vårt hem
    Tack Pernilla för ditt omdöme ⭐️Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se - men är det något specifikt du upplever inte blir som förväntat med tjänsten/specifika önskemål så önskar jag att du återkopplar till oss så att våra städhjältar får veta vad som är viktigt för just dig i ditt hem. Önskar dig en fin fredag! Mvh, Julia på Städarna🌺 Städarna i Västerås AB
    2021-11-24
    Trevlig personal med snabb återkoppling
    Hej Maria! Tack för ditt omdöme och vad roligt att du är nöjd med tjänsten⭐️ Ha en fin fredag och trevlig helg! Mvh, Julia på Städarna 🚀 Städarna i Västerås AB
    2021-11-23
    Jag är mycket nöjd och tycker att mina förväntningar
    infriades.
    Jag har städning en gång i månaden med 2 städare i 2 timmar.
    Hej Margareta! Tack för ditt omdöme och vad roligt att du är 100% nöjd med tjänsten⭐️ Hoppas du får en fin onsdag och en fortsatt fin vecka! Mvh, Julia på Städarna 🌸 Städarna i Västerås AB
    2021-11-18
    OK. De sköter sig bra. Punktliga och tillmötesgående.
    Tack för ditt omdöme Nils Åke⭐️ Vad roligt att du är nöjd med tjänsten. Ha en fin fredag och trevlig helg! Mvh, Julia på Städarna 🌸 Städarna i Västerås AB
    2021-11-17
    Bra och trevligt bemötande, fina och rena föns
    Hej Ulrika! Tack för ditt omdöme och dina fina ord, vad roligt att du är 100% nöjd med tjänsten ⭐️Ha en fin torsdag! Mvh, Julia på Städarna 💧 Städarna i Västerås AB
    2021-11-10
    Har aldrig träffat de som städar, tyvärr.
    Men projektledaren är trevlig och bra
    de lever upp till mina förväntningar
    Jag förstår eg inte varför jag betalar inställelseavgift, som förut va städkit, då jag upplever att de som städar använder mina rengöringsmedel ändå? förutom trasorna då som är Städarnas.
    Hej Lars Thomas! Tack för ditt omdöme och vad roligt att ni är nöjda med städningen⭐️ Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter via reco.se men du får gärna kontakta kontoret gällande din fråga om inställelseavgiften och städkitet. Ha en fin torsdag! Med vänliga hälsningar, Julia på Städarna 🌸 Städarna i Västerås AB
    2021-11-09
    Bra bemötande och väl utfört jobb.
    Hej Fredrik! Tack för ditt omdöme och vad roligt att du är nöjd med tjänsten⭐️ Ha en fin tisdag! Med vänliga hälsningar, Julia på Städarna 🌸 Städarna i Västerås AB
    2021-11-09
    De är jättebra. Jag är supernöjd. 👍😻
    Hej Ethel!
    Tack för ditt omdöme! Vad roligt att du är nöjd med städningen⭐️
    Ha en fortsatt fin vecka!
    Med vänliga hälsningar, Julia på Städarna 🌸