Hemfrid Västerås

Hemfrid Västerås

En del av Hemfrid www.hemfrid.se
  • Badge2022
4.0

Välkommen till Hemfrid Västerås! I vår värld är det detaljerna som gör skillnaden. Oavsett om du behöver regelbunden hemstädning, flyttstädning eller fönsterputsning kan du lita på att vi levererar högsta möjliga kvalitet. Vårt team består av noggrant utvalda och utbildade medarbetare som är lika passionerade som de är skickliga....

166 omdömen om Hemfrid Västerås

Sedan starten hos Reco 2020

Erica Therese W
Skrev om Hemfrid Västerås

Hade bokat en provstädning, men ingen kom. När jag ringde visste de inte vad jag pratade om men kom dagen efter för att städa. Undermålig städning, hade inte gjort det som stod i beskrivning på hemsidan. Rekommenderar absolut inte.

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Erica, Det var verkligen tråkigt att höra om din upplevelse – tack för att du har tagit dig tid att dela detta. Vi skulle gärna höra mer om ditt ärende, samt hur vi kan förbättra din upplevelse av oss. Om du har möjlighet får du gärna höra av dig till info@hemfrid.se eller på 010 555 85 00 . Tack på förhand, önskar dig en fin dag! Johan på Hemfrid

Isabel E
Skrev om Hemfrid Västerås

Dammsugaren rasslar nästan överallt när jag kör med den efter att Hemfrid lämnat huset. Tandkrämsfläckar och dammränder kvar på golvet. Matrester kvar på köksgolvet. Odammad/ej moppad trappa. Fläckar kvar på speglar. Vattenringar kvar på köksbänk. Stänk kvar på kakel bakom diskho (kaffestänk, ej ingrodd). Ej torkat fönsterbräda badrum. Ej torkat köksluckor. Ej torkat av micro/öppna luckan knappen kladdig. Ej torkat dörrhandtag inomhus. Ej torkat ugnslucka utanpå. Pysseltejp kvar på barnens mattor....

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Isabel, Tack för att du delade din feedback med oss. Vi beklagar att vi inte levde upp till dina förväntningar och att du inte hade den positiva upplevelse som vi strävar efter att leverera till våra kunder. Din feedback betyder mycket för oss och vi vill gärna ha möjlighet att rätta till situationen och förbättra din upplevelse med oss. Vänligen kontakta oss direkt på info@hemfrid.se så tar vi detta vidare! Vi värdesätter ditt förtroende och hoppas att du ger oss möjlighet att göra det rätt för dig. Vänliga hälsningar, Johan på Hemfrid

Patric Björn Olof F
Skrev om Hemfrid Västerås

Trevligt och professionellt bemötande.

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Patric! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sensommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Susan Joan H
Skrev om Hemfrid Västerås

Otroligt professionella. Hög kvalité på utförd städning och fönsterputs. Kan varmt rekommendera denna firma.

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Susan! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sensommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Rolf Axel H
Skrev om Hemfrid Västerås

Efter mitt första år med hemstädning är jag fortsatt mycket nöjd med Städarnas service, både kvaliteten på städarbetet, medarbetarnas bemötande/attityd och kommunikationen med arbetsledningen.

Svar från Hemfrid Västerås

Hej! Tack snälla för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd under det gångna året! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Ivan P
Skrev om Hemfrid Västerås

Bra bemötande bra service bra administration. Bra resultat och som vi förväntat oss.

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Ivan! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Liv Åsa Karolina N
Skrev om Hemfrid Västerås

Är så himla glad över Paulina som städar hos mig! Känns tryggt och bra när hon kommer och jag är glad varje gång :)

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Liv! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörd städhjälte ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Gertrud Agneta F
Skrev om Hemfrid Västerås

När jag fick städat bad om fönsterna det fick jag som mycket 😊 Jag är nöjd med städningen

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Gertrud! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Gert Urban Georg F
Skrev om Hemfrid Västerås

Unga trevliga tjejer. Gjorde ett bra jobb.

Svar från Hemfrid Västerås

Tack för ditt omdöme Gert! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Lena Elisabeth Bodotter A
Skrev om Hemfrid Västerås

Det har inte fungerat enligt våra önskemål. Städningen har varit OK, men det runt omkring har inte fungerat. Städpersonalen har inte förstått svenska eller engelska och har inte kunnat ta emot önskemål eller förklaringar om exempelvis larm, vilket har ställt till med besvär.

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Lena! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🚀

Sture Magnus J
Skrev om Hemfrid Västerås

Det har efter tre städningar varit mycket bra och vi är nöjda, så här långt

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Sture! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Majlis Inger Kristina L
Skrev om Hemfrid Västerås

Städning utförd på ett noggrant sätt, trevlig tjej och lätt att få kontakt med. Lätt att få kontakt med "kontoret" också. I dyraste laget för en pensionär. Hälsningar Kristina L.

Svar från Hemfrid Västerås

Tack för ditt omdöme Majlis! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Erik Fredrik H
Skrev om Hemfrid Västerås

Vi är väldigt nöjda. Inga problem

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Erik! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Jan Peter S
Skrev om Hemfrid Västerås

I stort sett nöjda med städningen. Knepigt med byte av städare då resultatet kan växla. Vi kan dock tänka oss att beställa ny städning framöver.

Svar från Hemfrid Västerås

Tack för ditt omdöme Jan! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Kerstin J
Skrev om Hemfrid Västerås

Nästan alltid samma person som kommer. Blir det byte av person eller dag får man alltid reda på det och har möjlighet att tacka nej eller komma med egna önskemål. Alltid bra städat och fint när man kommer hem. Känns att man kan lita på företaget.

Svar från Hemfrid Västerås

Tack för ditt omdöme Kerstin! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Maria Frederika K
Skrev om Hemfrid Västerås

flexibla och hjälpsamma struktur och ordning - jag vet vem som kommer att att hen har koll på hur vi vill ha det städat kommunikationen fungerar väldigt bra, får alltid information om någonting avviker eller händer Städningen helt ok, är bara att säga till om jag inte är nöjd så får jag det åtgärdat på ett bra sätt Varit lite nya personer under en period som behövde lära känna oss och vårt hus, men nu när de är igång så fungerar det bra igen

Svar från Hemfrid Västerås

Tack för ditt omdöme Maria! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Tony K
Skrev om Hemfrid Västerås

Trevligt bemötande tar sin uppgift seriöst Och noggrant

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Tony! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Karl Erik Staffan E
Skrev om Hemfrid Västerås

Bra service och väl utförd flyttstädning!

Svar från Hemfrid Västerås

Hej! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med utförandet ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Kerstin F
Skrev om Hemfrid Västerås

Vi har blivit vänligt bemötta av företaget Städarna. En nackdel med dem har varit att de ändrat tiderna vid några tillfällen. Bra med oparfymerade städmedel.

Marianne A
Skrev om Hemfrid Västerås

Vi trivs mycket bra med Städarna AB Vi har städning en gång i månaden. Det är inga problem om vi behöver ändra tiden t ex. städerskan ärv trevlig och lyhörd för vad vi vill.

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Marianne! Tack för ditt fina omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Hannes B
Skrev om Hemfrid Västerås

Pålitliga städare, tydlig och bra kundservice. Alltid ett bra bemötande.

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Hannes! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Alva på Städarna

Annelie L
Skrev om Hemfrid Västerås

Blev lovad storstädning. Men det var jättemycket fusk. Inte dammat. Duschen blev inte skurade. Ugnsluckan blev bara innerdelen skurade, lämnade kvar en ram med smuts. Plus mycket mer

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Annelie, Tack för ditt omdöme! Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller dina förväntningar. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Alva på Städarna 🌸

Johan J
Skrev om Hemfrid Västerås

Städarna är helt ok och gör det man man kommit överens om eller instruerat. Det som kan bli bättre är "det lilla extra" med egna initiativ till att torka under bastubritsar eller dammsuga filter i torktumlare samt föreslå mertjänster som fönsterputs eller storstädning när man är på plats hos kunden. Ev. kan detta delvis förklaras av en osäkerhet kring svenska och engelska språken hos en del av personalen men då kanske man kan gå genom en arbetsledare e d så merförsäljningen kommer slutkunden och Städarna till nytta. Mvh Johan

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Johan! Tack för ditt omdöme ⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte helt uppfyller era förväntningar. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Alva på Städarna 🌸

Lena S
Skrev om Hemfrid Västerås

Vi är jättenöjda med Inna. Vikarierna är sämre. Informationen om ändringar från ledningen är för sen.

Svar från Hemfrid Västerås

Tack Lena för ditt omdöme 🌸 Vad tråkigt att höra att du har haft så otur med medarbetarbyten. Vi strävar alltid efter att det ska vara samma medarbetare som kommer hem till dig och i perioder går det mycket sjukdom vilket då blir detta en utmaning för oss! Vårt mål är att du som kund inte ska bli så påverkad av dessa byten som ibland behöver ske eftersom kvalitén ska vara på en jämn nivå oavsett om det är er ordinarie eller en vikarie. Jag tar tacksamt emot feedbacken från dig då den är otroligt viktig för vår utveckling 🌷 Önskar dig en magisk dag! Mvh, Alva på Städarna

Petra B
Skrev om Hemfrid Västerås

Vanlig varannan veckastädning. Verkar som de bara städar av allt, inget utöver det vanliga. Tex om de ser nån fläck så gnuggar den inte bort. Haft städning 3ggr och fortfarande vissa fläckar på tex golv.

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Petra! Tack för ditt omdöme ⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller era förväntningar. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Alva på Städarna 🌸

Åsa B
Skrev om Hemfrid Västerås

Flexibla och trevliga och gör min vardag som ensamstående mamma och egen företagare mycket enklare

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Åsa! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att vi kan få hjälpa till i vardagspusslet! ⭐️ Njut av helgen! Mvh, Alva på Städarna 💧

Sixten S
Skrev om Hemfrid Västerås

Noggranna, håller vad dom lovar!

Svar från Hemfrid Västerås

Tack för ditt omdöme Sixten! Vad roligt att du är nöjd med tjänsten ⭐️ Ha en fortsatt fin dag! Mvh, Alva på Städarna 🌸

John P
Skrev om Hemfrid Västerås

En glad och noggrann städarska

Svar från Hemfrid Västerås

Hej John! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Inga Margareta F
Skrev om Hemfrid Västerås

Städningen blir mycket ordentligt utförd. Blir bra bemött av företaget. Jag är mycket nöjd.

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Inga! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Elvy D
Skrev om Hemfrid Västerås

Bra bemötande. Mycket bra ordinarie städare, tveksam till reserver som sätts in.

Svar från Hemfrid Västerås

Tack Elvy för ditt omdöme ⭐️ Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se - men är det något specifikt du upplever inte blir som förväntat med tjänsten så önskar jag att du återkopplar till oss så att våra städhjältar får veta vad som är viktigt för just dig i ditt hem. Önskar dig en fin dag! Mvh, Alva på Städarna🌺

Anders W
Skrev om Hemfrid Västerås

Ni har på senare tid blivit sämre.... Olika städare varje gång trots löfte om samma. Ni skickar även hundrädda personer fast jag talat om att vi har hundar. Verkar som om städarna behöver bättre utbildning på i vilken ordning man städar och hur ofta man byter vatten.... Har varannan veckas städning

Svar från Hemfrid Västerås

Tack Anders för ditt omdöme 🌸 Vad tråkigt att höra att du har haft så otur med medarbetarbyten. Vi strävar alltid efter att det ska vara samma medarbetare som kommer hem till dig och i perioder går det mycket sjukdom vilket då blir detta en utmaning för oss! Vårt mål är att du som kund inte ska bli så påverkad av dessa byten som ibland behöver ske eftersom kvalitén ska vara på en jämn nivå oavsett om det är er ordinarie eller en vikarie. Jag tar tacksamt emot feedbacken från dig då den är otroligt viktig för vår utveckling 🌷 Önskar dig en magisk dag! Mvh, Alva på Städarna

Eva H
Skrev om Hemfrid Västerås

bra bemötande jag vill ha veckostädning och de kommer varje tillfälle inte alltid så välstädat

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Eva! Tack för ditt omdöme ⭐️ Vad tråkigt att höra att tjänsten inte alltid uppfyller era förväntningar. Vi vill självklart alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Alva på Städarna 🌸

Glenn H
Skrev om Hemfrid Västerås

Professionellt bemötande, både från städ- som administrativ personal. Arbetet har alltid utförts till största belåtenhet

Svar från Hemfrid Västerås

Tack för ditt omdöme Glenn! Vad roligt att du är nöjd med tjänsten ⭐️ Ha en fortsatt fin vecka! Mvh, Alva på Städarna🌸

Kjell Anders N
Skrev om Hemfrid Västerås

Dom gör alltid bra jobb och det blir fint och bra städat, en Eloge till mina städare som kommer till mig varannan vecka

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Kjell! Tack för ditt fina omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Pernilla Elin W
Skrev om Hemfrid Västerås

Vid första mötet fick vi mkt bra bemötande och försäkran om att våra förväntningar skulle infrias av de som skulle utföra städningen ( städningen v/v 4 tim) vi har haft flera olika personer som utfört detta och anser att inte alla har utfört det som vi förväntat oss innebörden av rent , tyvärr har 2 av de som utförde uppdraget bra slutat i företaget och vi har fått ny städare. Nu är vi mkt nöjda och när vi bokat extra som tex fönsterputs har det utförts mkt bra . Det har vid vissa tillfällen var svårt att få kontakt med...

Svar från Hemfrid Västerås

Tack för ditt omdöme Pernilla! ⭐️ Vi strävar alltid efter att ni som kund ska uppleva att städningen är i toppklass och att kommunikationen fungerar smidigt. Jag är ledsen att vi brustit i detta och jag tar din feedback kring medarbetarbytet och tekniskt strul i appen vidare - den är viktig för oss. Ha en fortsatt fin dag! Mvh, Alva på Städarna🌸

Annelie L
Skrev om Hemfrid Västerås

Jag upplevde att städningen var strålande. Bra bemötande men lite sen återkoppling på funderingar

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Annelie! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen ⭐️ Gällande din feedback kring återkopplingen så tar jag med mig den - den är viktig för oss. Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Britt-Marie Agneta E
Skrev om Hemfrid Västerås

Bra förutom att det är svårt att få kontakt med arbetsledaren

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Britt-Marie! Tack för ditt fina omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med utförandet! ⭐️ Jag framför självklart din feedback gällande svårigheten att nå arbetsledaren. Du kan enkelt använda kundportalen eller appen "Städarna" vid ärenden såsom av/ombokning, extra beställningar och feedback på utfört uppdrag! Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Sonja Margita L
Skrev om Hemfrid Västerås

Jättefint bemötande men kanske missade lite !

Svar från Hemfrid Västerås

Tack Nina för ditt fina omdöme ⭐️ Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se - men är det något specifikt du upplever inte blir som förväntat med tjänsten så önskar jag att du återkopplar till oss direkt så att våra städhjältar får veta vad som är viktigt för just dig i ditt hem. Önskar dig en fin dag! Mvh, Alva på Städarna🌺

Anneli H
Skrev om Hemfrid Västerås

Blev bemött på ett proffsigt och trevligt sätt när jag hade kontakt både via telefon o Mail. Sen är jag nöjd även med själva städningen. När jag påpekade vissa saker så tackade de för feedback och skulle prata med den som städar och vidarebefordra det som jag hade åsikter om. Det funkade bra. Mina förväntningar var att komma hem till ett rent hem. Känna redan när man öppnar dörren att det känns fräscht. Hade även fönsterputsning som blev bra. Jag har städning två ggr/månad och det känns som en bra fördelning. Med vänlig hälsning, Anneli

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Anneli! Tack för ditt fina omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med ditt upplägg på städningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Anna L
Skrev om Hemfrid Västerås

dem är toppen och allt är perfekt efter att dem städat hemma hos oss.

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Anna och tack för ditt omdöme ⭐️ Inget slår känslan av ett skinande rent hem. Jag önskar dig en fortsatt fin dag! Mvh Julia på Städarna 💧

Annica H
Skrev om Hemfrid Västerås

Vi är mycket nöjda med både städ fönsterputs 😊

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Annica, Tack för ditt omdöme🌸 Väldigt roligt att höra! Ett nystädat hem och rena fönster är en härlig känsla🌟 Önskar dig en fin start på veckan! Mvh, Jenny på Städarna

Anna Christina Caroline L
Skrev om Hemfrid Västerås

Rörigt i samband med städning. Blev uppringd av en städare 06:40 på städdagen som ville att jag skulle komma ner och öppna trots att jag lämnat nycklarna dagen innan och dessutom befann mig 60 mil bort. När bovärden skulle besiktiga var lägenheten lämnad olåst och ingen städare gick att finna. Blev lovad att städningen skulle kompletteras dagen efter men det blev inte av på grund av att de hade det rörigt på kontoret enligt den jag talade med.

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Anna, Tack för ditt omdöme🌷 Beklagar din upplevelse i och med städningen. Självklart inte okej att lämna bostaden olåst! Jag kan tyvärr inte se dina uppgifter via Reco.se, men hoppas att du har haft fortsatt dialog med mina kollegor för att kunna åtgärda de brister som du upplevt och att de fått denna information som du uppger här! Viktigt för oss att prata med berörd städhjälte så att det inte sker igen! Vi har alltid nöjd-kund-garanti och åtgärdar självklart brister i städningen🌟 Önskar dig en fin start på veckan! Mvh, Jenny på Städarna

Andreea S
Skrev om Hemfrid Västerås

Vi anlitade städarna vasterås Städningen var inte så bra. Jag behövde hjälp i vardagen( småbarnsföräldrar)men det kan jag intr påstå att det syntes efter att de var hos oss. Man flyttar inte på saker så det ser ut som det var på morgonen . Det positiva var att tjejen som städade var trevligt/ gullig med små meddelande. Kommunikation med tjejerna på kontoret var smidig och bra . Man krånglar inte till det. Jag litade på firman och det kändes bra . Jag avslutade kontraktet då jag tyckte inte det var värt pengarna när man inte kunde se en skillnad i Städningen.

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Andreea, Tack för ditt omdöme☀️ Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se så vet tyvärr inte så mycket om vilken tjänst du haft utförd via oss. Vad gäller hemstäd så rekommenderar vi alltid att man bokar in en startstädning vid första tillfället. Detta för att vi ska kunna "nollställa" hemmet och ta de ytor som kan vara svårare och som inte hinns med vid ordinarie beräknad städtid. Annars informerar vi om att det ofta tar en 2-3 städtillfällen innan man kan uppleva förväntad kvalitet🌷 Detta beror såklart på hemmet i...

Lena J
Skrev om Hemfrid Västerås

Inte helt nöjd. Om ett glas står på bordet förväntar jag mig att man tar bort det. Senaste städningen fanns fortfarande smuts i hörnet på köksgolvet.

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Lena, Tack för ditt omdöme🌟 Jag kan tyvärr inte se dina uppgifter via reco.se och rekommenderar dig därför att återkoppla till mina kollegor i Västerås då du upplever brister - vi har alltid nöjd-kund-garanti. Vi vill såklart att du som kund ska vara supernöjd efter varje städning och feedback tas tacksamt emot så att vi kan utveckla våra städhjältar🌷 Önskar dig en fin vecka! Mvh, Jenny på Städarna

Gertrud Agneta F
Skrev om Hemfrid Västerås

Trevligt bemötande när jag ringde En trevlig ugn flicka städar hos mig

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Gertrud! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Petronella Kristina Louice R

Min lägenhet blev så fin, och det va alla små saker dom gjorde mig extra glad. Dom gjorde ett toppen jobb helt enkelt!

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Petronella! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Kent D

Är inte hemma vid besök. Förväntningarna uppfylldes. Hemstädning,mycket bra

Svar från Hemfrid Västerås

Tack för ditt omdöme Kent! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Magnus K
Skrev om Hemfrid Västerås

mcket professinellr kände mig trygg med personalen och arbetet var toppen

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Magnus! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Eva S
Skrev om Hemfrid Västerås

Bra bemött bra service trevlig personal . Jag hade stöd och fönsterputs

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Eva! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Helena V
Skrev om Hemfrid Västerås

Bra bemötande. Proffsigt utfört. Flyttstädningen innehöll allt jag ville.

Svar från Hemfrid Västerås

Hej Helena! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna