Starrbäcken Bygg

Starrbäcken Bygg

Call 076-340 25 24

About company

Starrbäcken Bygg har stor erfarenhet inom tak, fasad, golv, tillbyggnader, renoveringar och nybyggnationer. Men även andra typer av byggjobb. Vi är verksamma i de södra delarna av Stockholm och jobbar efter mottot att aldrig lämna en kund annat än nöjd.

8 omdömen om Starrbäcken Bygg

Theodor T
Wrote about Starrbäcken Bygg

Duktig och ärlig hantverkare. Håller pris och tidsplan.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 120 omdömen 4.7 av 120 omdömen

Joel G
Wrote about Starrbäcken Bygg

Seriös och kunnig hantverkare. Lätt att ha att göra med och är mån om att kunden blir nöjd. Mycket hög kvalitet i alla arbeten som gjordes hos oss, från snickerier till badrum.

Marina T
Wrote about Starrbäcken Bygg

Mycket proffsigt och pålitligt bemötande. Vi är kanonnöjda och kommer definitivt anlita företaget vid kommande renoveringar! Vi har redan starkt rekommenderat Starbäcken Bygg till släkt och vänner.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 120 omdömen 4.9 av 120 omdömen

Josefine B Josefine B
Marie C
Wrote about Starrbäcken Bygg

Jag är mycket nöjd med både de arbeten och den service jag får. Vi har ett fortlöpande samarbete.

Anna W
Wrote about Starrbäcken Bygg

En bra, ärlig o punktlig hantverkare. Hade helhetsentrapranaden vid min badrumsrenovering och anlitade enbart fackyrkesmän för delar som han inte hade certifikat/behörighet för.

DM TAK
4.6/5 i betyg av 201 omdömen 4.6 av 201 omdömen
BadgeFourYears

Är helnöjd med det jobb dom utförde med takomläggningen i vår bostadsrättsförening

Ulf F
Wrote about Starrbäcken Bygg

Mycket bra, håller tider och gör ett mycket bra arbete. Förklara på ett enkelt sätt hur saker skall iordningställas och ger förslag på förbättringar i de arbeten jag vill ha hjälp med.

Jörgen G
Wrote about Starrbäcken Bygg

Otroligt proffsigt och vänligt. Har anlitat hantverkare under 30 år och aldrig träffat på någon som man kan lita på i denna omfattning både angående utförande, tidspassning, planering och ekonomiskt. De samordnar dessutom med andra hantverkare så att man inte behöver vara "projektledare", ex el och rör.

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 258 omdömen 4.7 av 258 omdömen

Monica R
Wrote about Starrbäcken Bygg

Pålitligt företag som håller tidsplaner, har öppen kommunikation, hantverkare att lita på helt enkelt!