Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Södermalm Sthlm Dental - Söder

Sthlm Dental - Söder

Ringvägen 6, 117 26 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Sthlm Dental!

Hos oss står patienten i fokus och vi vill att du ska känna dig trygg när du kommer till oss. Våra tandläkare är välutbildade och har erfarenhet av att behandla patienter och tandproblem av alla slag. Vi har dessutom toppmodern utrustning och Stockholms bästa priser.

Vi har generösa öppettider för att du ska kunna hitta en tid som passar dig snabbt och enkelt. Vår tandvård och de material vi använder är av hög kvalitet eftersom vi vill att du ska hålla dina tänder friska genom hela livet.

Kontakta oss eller boka en tid direkt online. Välkommen!
Mån-Tor: 08:00-20:00
Fre: 08:00-15:00
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 15 kunder tycker om Sthlm Dental - Söder

• Chocko S skrev om Sthlm Dental - Söder
    Rekommenderar ej denna tandläkar klinik dom är fan olagliga jobbar 14 timmar per dag för att tjäna så mycket som möjligt vart finns patientsäkerhet i det Läs mer
  • Ann-sofie L skrev om Sthlm Dental - Söder
    Jag kan varmt rekommendera Stockholm mental söder.
    Jag har gjort omfattande ingrepp såsom implantat och är mycket nöjd.
    Det råder en familjär anda då man kliver in på mottagningen trots rena fräscha lokaler. Snabb service i receptionen och med varma leenden. Tandläkaren är tydlig och informativ, tandsköterskan varm och mjuk och
    Behandlingen är snabb och professionell. Jag är lugn trots tandläkare rädsla.
    Extra plus för det centrala läget och de fantastiska öppettiderna. Läs mer
  • Peter N
    Peter N skrev om Sthlm Dental - Söder
    Jag rekommenderar gärna SthlmDental!
    Tandläkare Edvin Arianpars med personal är säkra och trygga i sin vård. Jag har gjort både kompositlagningar, satt ett antal kronor och 2 fasader. Jag har korrigerat mitt bett och provat ut en bettskena. Jag kan bara säga att jag är mycket nöjd med både behandlingen och resultatet. Det är enkelt att resonera om problemet och den behandling han föreslår. För mig inger det en trygghet, något som är viktigt när jag söker hjälp. Läs mer
  • Petri K
    Petri K skrev om Sthlm Dental - Söder
    Jag gjorde en omfattande renovering av mina tänder. Med två implantat i underkäken. Drog ut en visdomstand, en ny krona på en baktand samt en brygga fram i överkäken.
    Bemötandet jag fick på Sthlm Dental var helt avgörande för mig.
    Jag lider lite av tandläkarskräck, men tandläkare Edvin utstrålar en lugn kompetens som får en att känna sig trygg.
    Vi gick igenom en behandlingsplan med moment och priser som sen visade sig stämma jättebra.
    Har även gjort flera behandlingar med tandhygienist Muna som med ett varmt leende och varsam hand hjälper dig.
    Har änligen hittat en riktigt bra tandläkarmottagning som jag kommer att återvända till i framtiden. Läs mer
    2018-05-15 Sthlm Dental svarar Petri K
    Tack för de fina orden Petri, vi är glada att ha dig hos oss då en trevligare patient är svårt att finna :) hoppas du njuter i solen! Med vänlig hälsning, teamet på Sthlm Dental
  • Maja skrev om Sthlm Dental - Söder
    Jag känner mig skyldig till att lämna ut mina generella synpunkter på denna tandklinik trots att redan har gått 4 månader sedan jag besökte den för 1a och sista gången.
    Jag fick komma inom en vecka pga opreciserad tandvärk. När jag var väl där kändes atmosfären kallt och ödsligt likasom personalen bemötande. Hon som tog mina röntgenbilder var väldigt stressade. Senare träffade jag en manlig tandläkare som var väldigt arrogant och ointresserade om att hjälpa mig. Hela undersökningen inkl inregistrering, röntgenbilderna, betalning samt återbesöks bokning tog 20 min!!!
    Gick dagen på till en annan tandläkare på City Dental som tog 45 min med grundlig och noggrant undersökning. Dessutom tog de några extra röntgenbilder som blev hel annorlunda än Sthlm Dentals- S tandläkare.
    Kommer aldrig tillbaka självklart!!! Läs mer
    2018-05-07 Sthlm Dental svarar Maja
    Hej Mayra! Ja det är aldrig för sent att lämna ett omdöme :) tråkigt att du uppfattade ditt möte med oss så men samtidigt önskar vi dig lycka till med framtida tandläkarbesök. Hälsningar Sthlm Dental
  • Gitti K skrev om Sthlm Dental - Söder
    Jag sökte mig till Sthlm Dental pga tandvärk och fick tid samma dag som jag ringde. Möttes av en mycket lugn och snäll tandläkare som förklarade varför jag hade ont och hur man behandlar detta. Besökt gick väldigt bra trots min tandvårdsrädsla. Efter besöket bestämde jag mig för att ta tag i mina tandproblem och bokade en tid för att planera detta med min tandläkare.

Andra besöket gjorde vi en tandundersökning och jag fick två olika behandlingsplaner med olika kostnader. Jag valde att ta den bästa planen, som var betydligt billigare än vad jag hade trott att det skulle kosta att reparera mina tänder. Ett stort plus var att de hade delbetalningsmöjlighet som var helt räntefritt så jag delade upp kostnaden på 12 månader. Sedan började en lång resa med rotbehandlingar och implantat som jag nu är klar med och väldigt nöjd med slutresultatet. Är så oerhört glad att jag valde Sthlm Dental och är dem evigt tacksam för den omtanke och medmänsklighet de visat mig. Rekommenderar dem varmt till alla! STORT TACK, NI ÄR BÄST! Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Sthlm Dental - Söder
    Ett stort TACK till Edvin o alla övriga medarbetare på Sthlm Dental för deras professionella tandvård. Aldrig ett dömande ord trots mina tänder fyllda av karies o annat äckel. Ett riktigt fint och pedagogiskt team med ett fantastiskt bemötande o engagemang som får en att känna sig så bekväm o främst av allt som en människa igen. Jag har fått tillbaka mitt hopp om att det faktiskt finns snälla tandläkare efter så många år av tandläkarskräck. Rekommenderar varmt Sthlm Dental både på Söder och Kista ALLA dar i veckan, fina och fräscha lokaler, grymt jobbat! Ni har fått mitt självförtroende att växa enormt! Tack för att ni finns!!! Från att en familjemedlem gick dit har det slutat med att mer än hälften av familjen går/gått där. Tack vare er ska jag gå på regelbundna kontroller och aldrig mer vänta med tandvärk eller trasiga tänder! Tack tack tack tack!!!! ^_- +++++++++++++++++++++ Läs mer
    2018-03-30 Sthlm Dental svarar Sara S
    Hej Sara,

Vi är stolta över att ha vunnit ditt fulla förtroende. Det är en ära för oss att du och din familj valt oss som vårdgivare och vi ser fram emot att hålla era tänder friska livet ut. Tack för att du rekommenderar oss, det betyder mycket för oss i vår fortsatta utveckling. Tag hand om dig och dina tänder så ses vi snart igen! :)

Med vänliga hälsningar

Personalen på Sthlm Dental
  • Stefan C
    Stefan C skrev om Sthlm Dental - Söder
    Fantastiska lokaler, fantastiskt professionell personal där kunskap och expertis genomsyrar hela verksamheten. Jag kommer fortsätta att gå till Sthlm dental och har redan rekommenderat dem för kollegor/vänner/bekanta som är ute efter hög service och professionalism! Läs mer
    2018-03-18 Sthlm Dental svarar Stefan C
    Hej Stefan,

Att ha en så positiv patient som dig är en fröjd för ett tandläkarteam. Vi strävar alltid efter att ge kvalitativ personlig vård och det glädjer oss enormt att du fått uppleva tandvård så som den skall vara. Tack för att du rekommenderar oss, det betyder mycket för oss i vår fortsatta utveckling. Vi ses snart igen! :)

Med vänliga hälsningar

Sthlm Dental
  • Dina B skrev om Sthlm Dental - Söder
    Fick snabbt tid vid bokning. De var serviceinriktade och upplevde dom som väldigt proffesionella, både tandläkare, tandsköterska samt tandhygienist. Kan varmt rekommendera dom! Läs mer
    2018-03-18 Sthlm Dental svarar Dina B
    Hej Dina,

Att du är nöjd med oss som vårdgivare betyder väldigt mycket för oss. Tack för din rekommendation! <3

Personalen på Sthlm Dental
  • Kaveh P skrev om Sthlm Dental - Söder
    Jag blev mycket nöjd med tandhygienistens jobb! Hög kvalité på tandvården! Läs mer
    2018-03-18 Sthlm Dental svarar Kaveh P
    Hej Kaveh,

Vår tandhygienist gör alltid sitt yttersta för att bibehålla munnen frisk. :) Tack för ditt förtroende!

Teamet på Sthlm Dental
  • Vladimir S
    Vladimir S skrev om Sthlm Dental - Söder
    Jag har gjort ett stort antal ingrepp i min mun hos STHLM dental bland annat rotfyllning och en ny tandprotes. Lokalerna är fräscha personalen jättetrevligt. Jag har blivit välbehandlad och fått exceptionellt bra vård. Priset för de ingrepp jag har fått har alltid otroligt bra med tanke på jobbet de utfört. Man kan enkelt säga privat vård när den är som bäst. Jag rekommenderar er alla att prova.
    Lokalen i Södermalm ligger nära mitt jobb.
    Vladimir Saldes Läs mer
    2018-03-14 Sthlm Dental svarar Vladimir S
    Tack för de fina orden Vladimir ♥️ Hälsningar personalen på Sthlm Dental
  • Pia A skrev om Sthlm Dental - Söder
    "Vill du att jag ska berätta vad jag gör eller vill du hellre titta på TV:n?" Första gången jag får frågan hon en tandläkare och det känns riktigt bra. Jag valde TV:n den här gången, bekvämt placerad i taket ovanför mig. Är också mycket nöjd med att jag alltid får veta priset innan behandlingen startas hos Stockholm Dental. Bra service och bra bemötande gör att jag gärna återvänder. Läs mer
    2018-03-08 Sthlm Dental svarar Pia A
    Tack för den fina recensionen Pia. Vi är glada att du valde ge ditt förtroende till oss. Ta hand om tänderna nu! :) Med vänlig hälsning, Sthlm Dental
  • Elisabeth N skrev om Sthlm Dental - Söder
    Tandläkare Edvin Arianpars kan sin sak! Mycket nöjd med mina implantat och var trygg under hela behandlingsperioden. Även trevliga och gulliga sköterskor!
    Rekommenderas varmt!
    //Elisabeth Läs mer
    2018-03-08 Sthlm Dental svarar Elisabeth N
    Tack Elisabeth! Du är själv en otroligt gullig och snäll patient som sprider glädje varje gång du besöker oss. Bästa hälsningar Sthlm Dental
  • Lena E skrev om Sthlm Dental - Söder
    Professionellt bemötande. Lugn trygg miljö. Läs mer
    2018-03-08 Sthlm Dental svarar Lena E
    Tack Lena! Trevligt att ha dig hos oss. Bästa hälsningar Sthlm Dental
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Sthlm Dental - Söder
    Superbra mottagande och jätteproffsig tandläkare. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-03-08 Sthlm Dental svarar Marcus A
    Tack för det finabetyget Marcus! Vi gör allt vi kan för att du ska kunna le när du springer Lidingöloppet nästa gång :D

Bästa hälsningar,
    Sthlm Dental