Sthlm Dental - Söder

Sthlm Dental - Söder

Ring 0222-20 20 60 www.sthlmdental.se
4.1

Välkommen till Sthlm Dental! Hos oss står patienten i fokus och vi vill att du ska känna dig trygg när du kommer till oss. Våra tandläkare är välutbildade och har erfarenhet av att behandla patienter och tandproblem av alla slag. Vi har dessutom toppmodern utrustning och Stockholms bästa priser. Vi har generösa öppettider...

24 omdömen om Sthlm Dental - Söder

Sofie T
Skrev om Sthlm Dental - Söder

Rent bedrägeri. Var där på en akut behandling och gick därifrån med en offert på 17 000. Jag gick då till en annan tandläkare som gjorde en vanlig undersökning och inget av det som stod med i offerten behövde göras!! Fruktansvärt oseriöst. Gå till en annan tandläkare.

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 537 omdömen 4.9 av 537 omdömen
BadgeTwoYears

Erik R
Skrev om Sthlm Dental - Söder

Falsk marknadsföring. Står på google att de tar 199 kr men i själva verket tar de 799 kr för en undersökning. De sa heller inte något om att det kostade 799 kr när jag bokade på telefon. Opålitlig klinik, välj hellre någon annan.

VERONICA J
Skrev om Sthlm Dental - Söder

Vill varmt rekommendera den professionella samt trevliga Tandläkaren Edvin samt personalen på Sthlm Dental Södermalm som idag tog så väl hand om min gamla pappa. Min 75åriga pappa har lidit av extrem tandläkarskräck genom hela livet - vilket har satt sina djupa spår samt i hans inställning till tandläkarevård. Efter en felbedömning samt tokigt kostnadsförslag hos Folktandvården Farsta, vilka påstod att min pappa ej kunde få tandimplantat utan föreslog att dra ut samtliga tänder samt sätta in helproteser, tog jag saken i...

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 731 omdömen 4.8 av 731 omdömen

Alltid trevlig och tillmötesgående personal. Väldigt noggranna och kunniga i sitt yrke. Känner stort förtroende.

Mana K
Skrev om Sthlm Dental - Söder

Från att ha undvikt att gå till tandläkare under flera års tid pga enorm rädsla till att nu fått så bra hjälp med allt. Min rädsla är borta tack vare tandläkarens och sköterskans alltid professionella trygga lugn samt att jag nu fått hjälp med det som behövdes! Jag är så tacksam för Sthlm dental och kommer definitivt att återkomma till dem.

Negar K
Skrev om Sthlm Dental - Söder

Bokade tid för ca en vecka sedan. Tog priset innan jag bokade, valde just dem för ”bra” pris. Men när jag fick betala så var det ett helt annat pris än det vi kommit överens om. Har inget att anmärka mot tandläkaren som verkade kunnig! Tråkigt bara att åka långt helt i onödan.

MARIAM C
Skrev om Sthlm Dental - Söder

Grymt bra tandläkare och tandsköterskor. Receptionisten gjorde min dag, jätte trevliga allihop.

Sami K
Skrev om Sthlm Dental - Söder

Jättebra tandhygienist! Synd bara att hon kommer sluta för att byta bransch.

Lisa L
Skrev om Sthlm Dental - Söder

Jag kan varmt rekommendera Sthlm Dental Södermalm. Räntefri avbetalning vilket inte Folktandvården kunde erbjuda. Billigt som FT. Vid akuta besvär får man alltid komma snabbt. Mycket bra! Jag har gjort många behandlingar och är tacksam för Edvins, tandläkaren, snabba och professionella hantverk. Munas, tandhygienisten, varma och noggranna behandling. Deras förståelse för tandläkarskräck. Tandsköterskan och receptionens glada och varma mottagande. Jag känner mig trygg där både vad det gäller mottagande, behandlingar och pris....

Mohammed L
Skrev om Sthlm Dental - Söder

Hej! Ett välförtjänt femstjärnors betyg. Det här var mitt tredje besök till lokalen ,jag e jätte nöjd med mottagning,bokningstider och bemötandet. Och framförallt behandlingen som jag fick från tandhygienisten ”Muna” Behandlingen var smidig,enkel,och kvalificerad som tidigare . Tänker inte byta alls :) Stor tack till er Sthlm dental , Och stor tack till dig Muna 🌺 Mvh //Mohammed

Chocko S
Skrev om Sthlm Dental - Söder

Rekommenderar ej denna tandläkar klinik dom är fan olagliga jobbar 14 timmar per dag för att tjäna så mycket som möjligt vart finns patientsäkerhet i det

Ann-sofie L
Skrev om Sthlm Dental - Söder

Jag kan varmt rekommendera Stockholm mental söder. Jag har gjort omfattande ingrepp såsom implantat och är mycket nöjd. Det råder en familjär anda då man kliver in på mottagningen trots rena fräscha lokaler. Snabb service i receptionen och med varma leenden. Tandläkaren är tydlig och informativ, tandsköterskan varm och mjuk och Behandlingen är snabb och professionell. Jag är lugn trots tandläkare rädsla. Extra plus för det centrala läget och de fantastiska öppettiderna.

Peter N
Skrev om Sthlm Dental - Söder

Jag rekommenderar gärna SthlmDental! Tandläkare Edvin Arianpars med personal är säkra och trygga i sin vård. Jag har gjort både kompositlagningar, satt ett antal kronor och 2 fasader. Jag har korrigerat mitt bett och provat ut en bettskena. Jag kan bara säga att jag är mycket nöjd med både behandlingen och resultatet. Det är enkelt att resonera om problemet och den behandling han föreslår. För mig inger det en trygghet, något som är viktigt när jag söker hjälp.

Petri K
Skrev om Sthlm Dental - Söder

Jag gjorde en omfattande renovering av mina tänder. Med två implantat i underkäken. Drog ut en visdomstand, en ny krona på en baktand samt en brygga fram i överkäken. Bemötandet jag fick på Sthlm Dental var helt avgörande för mig. Jag lider lite av tandläkarskräck, men tandläkare Edvin utstrålar en lugn kompetens som får en att känna sig trygg. Vi gick igenom en behandlingsplan med moment och priser som sen visade sig stämma jättebra. Har även gjort flera behandlingar med tandhygienist Muna som med ett varmt leende...

Svar från Sthlm Dental - Söder

Tack för de fina orden Petri, vi är glada att ha dig hos oss då en trevligare patient är svårt att finna :) hoppas du njuter i solen! Med vänlig hälsning, teamet på Sthlm Dental

Maja
Skrev om Sthlm Dental - Söder

Jag känner mig skyldig till att lämna ut mina generella synpunkter på denna tandklinik trots att redan har gått 4 månader sedan jag besökte den för 1a och sista gången. Jag fick komma inom en vecka pga opreciserad tandvärk. När jag var väl där kändes atmosfären kallt och ödsligt likasom personalen bemötande. Hon som tog mina röntgenbilder var väldigt stressade. Senare träffade jag en manlig tandläkare som var väldigt arrogant och ointresserade om att hjälpa mig. Hela undersökningen inkl inregistrering, röntgenbilderna,...

Svar från Sthlm Dental - Söder

Hej Mayra! Ja det är aldrig för sent att lämna ett omdöme :) tråkigt att du uppfattade ditt möte med oss så men samtidigt önskar vi dig lycka till med framtida tandläkarbesök. Hälsningar Sthlm Dental

Gitti K
Skrev om Sthlm Dental - Söder

Jag sökte mig till Sthlm Dental pga tandvärk och fick tid samma dag som jag ringde. Möttes av en mycket lugn och snäll tandläkare som förklarade varför jag hade ont och hur man behandlar detta. Besökt gick väldigt bra trots min tandvårdsrädsla. Efter besöket bestämde jag mig för att ta tag i mina tandproblem och bokade en tid för att planera detta med min tandläkare. Andra besöket gjorde vi en tandundersökning och jag fick två olika behandlingsplaner med olika kostnader. Jag valde att ta den bästa planen, som var betydligt...

Sara S
Skrev om Sthlm Dental - Söder

Ett stort TACK till Edvin o alla övriga medarbetare på Sthlm Dental för deras professionella tandvård. Aldrig ett dömande ord trots mina tänder fyllda av karies o annat äckel. Ett riktigt fint och pedagogiskt team med ett fantastiskt bemötande o engagemang som får en att känna sig så bekväm o främst av allt som en människa igen. Jag har fått tillbaka mitt hopp om att det faktiskt finns snälla tandläkare efter så många år av tandläkarskräck. Rekommenderar varmt Sthlm Dental både på Söder och Kista ALLA dar i veckan, fina...

Svar från Sthlm Dental - Söder

Hej Sara, Vi är stolta över att ha vunnit ditt fulla förtroende. Det är en ära för oss att du och din familj valt oss som vårdgivare och vi ser fram emot att hålla era tänder friska livet ut. Tack för att du rekommenderar oss, det betyder mycket för oss i vår fortsatta utveckling. Tag hand om dig och dina tänder så ses vi snart igen! :) Med vänliga hälsningar Personalen på Sthlm Dental

Stefan C
Skrev om Sthlm Dental - Söder

Fantastiska lokaler, fantastiskt professionell personal där kunskap och expertis genomsyrar hela verksamheten. Jag kommer fortsätta att gå till Sthlm dental och har redan rekommenderat dem för kollegor/vänner/bekanta som är ute efter hög service och professionalism!

Svar från Sthlm Dental - Söder

Hej Stefan, Att ha en så positiv patient som dig är en fröjd för ett tandläkarteam. Vi strävar alltid efter att ge kvalitativ personlig vård och det glädjer oss enormt att du fått uppleva tandvård så som den skall vara. Tack för att du rekommenderar oss, det betyder mycket för oss i vår fortsatta utveckling. Vi ses snart igen! :) Med vänliga hälsningar Sthlm Dental

Dina B
Skrev om Sthlm Dental - Söder

Fick snabbt tid vid bokning. De var serviceinriktade och upplevde dom som väldigt proffesionella, både tandläkare, tandsköterska samt tandhygienist. Kan varmt rekommendera dom!

Svar från Sthlm Dental - Söder

Hej Dina, Att du är nöjd med oss som vårdgivare betyder väldigt mycket för oss. Tack för din rekommendation! <3 Med vänlig hälsning Personalen på Sthlm Dental

Kaveh P
Skrev om Sthlm Dental - Söder

Jag blev mycket nöjd med tandhygienistens jobb! Hög kvalité på tandvården!

Svar från Sthlm Dental - Söder

Hej Kaveh, Vår tandhygienist gör alltid sitt yttersta för att bibehålla munnen frisk. :) Tack för ditt förtroende! Med vänlig hälsning Teamet på Sthlm Dental

Vladimir S
Skrev om Sthlm Dental - Söder

Jag har gjort ett stort antal ingrepp i min mun hos STHLM dental bland annat rotfyllning och en ny tandprotes. Lokalerna är fräscha personalen jättetrevligt. Jag har blivit välbehandlad och fått exceptionellt bra vård. Priset för de ingrepp jag har fått har alltid otroligt bra med tanke på jobbet de utfört. Man kan enkelt säga privat vård när den är som bäst. Jag rekommenderar er alla att prova. Lokalen i Södermalm ligger nära mitt jobb. Med vänlig hälsning Vladimir Saldes

Tack för de fina orden Vladimir ♥️ Hälsningar personalen på Sthlm Dental

Pia A
Skrev om Sthlm Dental - Söder

"Vill du att jag ska berätta vad jag gör eller vill du hellre titta på TV:n?" Första gången jag får frågan hon en tandläkare och det känns riktigt bra. Jag valde TV:n den här gången, bekvämt placerad i taket ovanför mig. Är också mycket nöjd med att jag alltid får veta priset innan behandlingen startas hos Stockholm Dental. Bra service och bra bemötande gör att jag gärna återvänder.

Svar från Sthlm Dental - Söder

Tack för den fina recensionen Pia. Vi är glada att du valde ge ditt förtroende till oss. Ta hand om tänderna nu! :) Med vänlig hälsning, Sthlm Dental

Elisabeth N
Skrev om Sthlm Dental - Söder

Tandläkare Edvin Arianpars kan sin sak! Mycket nöjd med mina implantat och var trygg under hela behandlingsperioden. Även trevliga och gulliga sköterskor! Rekommenderas varmt! //Elisabeth

Svar från Sthlm Dental - Söder

Tack Elisabeth! Du är själv en otroligt gullig och snäll patient som sprider glädje varje gång du besöker oss. Bästa hälsningar Sthlm Dental

Lena E
Skrev om Sthlm Dental - Söder

Professionellt bemötande. Lugn trygg miljö.

Tack Lena! Trevligt att ha dig hos oss. Bästa hälsningar Sthlm Dental

Marcus A
Skrev om Sthlm Dental - Söder

Superbra mottagande och jätteproffsig tandläkare. Rekommenderas starkt!

Marcus A gillar detta
Svar från Sthlm Dental - Söder

Tack för det finabetyget Marcus! Vi gör allt vi kan för att du ska kunna le när du springer Lidingöloppet nästa gång :D Bästa hälsningar, Sthlm Dental