Alla kategorier Hudvård Stockholms län Stockholm Kungsholmen Sthlms Hud & Spasalong

Sthlms Hud & Spasalong

Pipersgatan 7, 112 24 Stockholm — Visa karta

Unna dig en stunds avkoppling från den stressiga vardagen hos oss på Sthlm Hud & Spa Salong. Min lugna och harmoniska salong ligger centralt på Kungsholmen och jag erbjuder behandlingar utifrån ett holistiskt synsätt. Med hjälp av behandlingar, produkter och information handleder jag dig till bättre balans och harmoni.
Vi lägger tillsammans upp en personlig plan för att du ska nå dina mål. Det händer mycket i branschen och jag är noga med att hålla mig uppdaterad och vidareutbildar mig ständigt. Det gör också att jag kan erbjuda det senaste inom hud- och kroppsvård.

Ansiktsbehandlingar, fotvård, färgning av fransar och bryn, vaxning och massage är några av de behandlingar jag erbjuder. Välkommen!

Läs vad 57 kunder tycker om Sthlms Hud & Spasalong

• Martina W
    Martina W skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Väldigt gullig och bra service Läs mer
  • Catrin S
    Catrin S skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    mycket trevligt bemötande vid ankomst till salongen. Proffsig behandling och lugn miljö Läs mer
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Hög kvalitet och omsorg om mig som kund. Bra inkännande och det blir alltid utmärkta resultat. Tack Läs mer
  • Riikka R
    Riikka R skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Mycket bra bemötande och utmärkt ansiktsbehandling med bra produkter. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Ian C
    Ian C skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Trevligt bemötande. Lättsam och kunnig företrädare.
    Rogivande. Ansiktsbehandling.
    Återvänder gärna. Läs mer
  • Christine H
    Christine H skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Bra behandlingar med bra produkter, trevlig personal! Läs mer
  • William E
    William E skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Ansiktsbeh för Acne
    Trevligt o bra Jennifer så positiv o glad .
    Har köpt Dermalogica
    Har varit där flera gånger o kommer att fortsätta att gå dit. Läs mer
  • Kristina G
    Kristina G skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Mycket väl bemött och omhändertagen.
    Tyvärr har de två Alkalinebehandlingar jag genomgått ännu inte givit önskat resultat. Läs mer
    2017-11-22 Sthlms Hud & Spasalong svarar Kristina G
    Hej Kristina!
    Tack för feedbacken. Angående alkaline så krävs det tålamod precis det jag informerade om vid ditt första besök hos mig. Som sagt efter första besöket kommer stråna växa tillbaka normalt men efterhand som behandlingen fortskrider kommer återväxten att gå allt långsammre. Vid vissa fall har resultatet visat sig bli permanenta. Man kan inte lova och säga definitivt hur många behandlingar som krävs eller om håret försvinner permanent, vilket jag informerade om. Det är flera faktorer som påverkar hårtillväxten t ex arv, hormonella obalanser, medicin, om ni rycker bort stråna mm. Dom kunderna som har gått regelbundet har fått bra resultat och är nöjda.
  • Eva M
    Eva M skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Trevligt o omsorgsfullt bemötande Bra produkttips Läs mer
  • Jeanette H
    Jeanette H skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Duktig och trevlig hudterapeut Läs mer
  • Anna O
    Anna O skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Bra och grundlig fotvård, dock får man avsätta gott om tid för detta för man tar god tid på sig vid utförandet och kommer gärna ett par minuter för sent. Läs mer
    2017-11-22 Sthlms Hud & Spasalong svarar Anna O
    Hej Anna!
    Tack för feedbacken. Ja jag har yrkesstolthet och vill göra ett bra jobb där både jag och kunden är nöjd. Du var min första kund på fm vid ditt första besök hos mig och jag befann mig i tid precis enligt bokningen.
  • Anette L
    Anette L skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Veronica är väldigt trevlig och behandlingen yumi-lashes ger jättefina resultat! Läs mer
  • Thomas D
    Thomas D skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Lätt att boka och ett mycket trevligt bemötande när jag kom till Pipersg. Läs mer
  • Tilda W
    Tilda W skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Jag har varit varit på Sthlm hud o Spasalong för ansiktsbehandling och håltagning i öronen. Mina upplevelser där har varit väldigt bra o jag känner att jag kommer säkert komma tillbaka. Men produkterna jag använt som jag köpt där har väl inte hjälp så jätte mycket, fast det kan bero på mitt ansikte som behöver just speciella produkter Läs mer
    2017-11-13 Sthlms Hud & Spasalong svarar Tilda W
    Hej Tilda! 💖
    Tack för rekommendationerna och feedback angående Nimues ungdomserie Yskin. Det verkar som vi behöver byta ut dina produkter till mer aktivare för att få bukt på din akne och därutöver gå igen igenom om all fakta om ungdomshud, rutiner kring rengöring, kosthållning mm. Vi ses snart!
    Mvh Jennifer @Sthlms Hud & Spasalong
  • Jaana H
    Jaana H skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Väldigt nöjd med behandling och bemötande! Gjorde en Dermapen behandling, som gjorde märkbar skillnad på fina linjer. Nöjd! Läs mer
  • Annicka S
    Annicka S skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Grymt bra behandlingar och bästa tjejerna som jobbar,kan varmt rekommendera då jag går regelbundet! Läs mer
  • Johanna C
    Johanna C skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Jag har besökt Jennifer på Sthlm Hud & Spasalong vid ett flertal tillfällen nu. Jennifer är en fantastisk hudterapeut som är noggrann och ger råd och tips. Jag har tidigare tyckt det varit jobbigt att gå på behandlingar pga problemhud men Jennifers varma mottagande och mysiga salong gör att jag numera ser framemot att göra behandlingar. Ett extra plus att man inte känner att man måste köpa produkter som används eller testas utan det gör man isåfall på eget initiativ. Jag kan varmt rekommendera Sthlms Hud & Spasalong. Läs mer
  • Sara P
    Sara P skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Välkomnande och professionellt bemötande. Bra produkter. Läs mer
  • Karin E
    Karin E skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Personligt och trevligt bemötande. Dessutom helt smärtfritt att färga fransarna. Kommer absolut att använda mig av till Sthlms Hud & Spasalong i framtiden. /Nöjd kundKarin Eriksdotter Läs mer
  • Carina Y
    Carina Y skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Otroligt trevlig person som hjälper mig med mina fötter! Mycket nöjd med denna salong. Ska även prova annan tjänst. Läs mer
  • Tina K
    Tina K skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Väldigt trevligt bemötande från början till slut. Lyssnar på problemen och kommer med lösningar, båda via behandling och produkter. Överträffar förväntningarna. Känns profitionell. Rekommenderar starkt salongen och Jennifer! Läs mer
  • Peter D
    Peter D skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Ett bra vänligt och korrekt bemötande. Efter en höftoperation behövde jag hjälp med fotvård, som man kändes det konstigt till en början men med Jennifers proffsighet kändes det naturligt och framför allt blev fötterna bra. Läs mer
  • Eila K
    Eila K skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Fick bra info om behandlingen och produkten, som jag inte har använt tidigare. Kan varmt rekommendera salongen till mina vänner. Läs mer
  • Alena A
    Alena A skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Varm välkomen hos Jennifer en riktigt proffs som jag kan bara rekomendera. Hon en trevlig, hjälpsam, med stor hjärta och proffs. Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Jag var där och gjorde en Alkaline wash och fick ett väldigt bra bemötande. Har tidigare gjort detta på annan salong och fick problem efter den behandlingen och förklarade det här så Jennifer var väldigt noga och kändes väldigt tryggt och bra. Jag fick inte heller några som helst problem efter behandlingen på Sthlms Hud och Spasalong så jag rekomenderar varmt att få behandling av Jennifer där. Läs mer
  • Lovisa L
    Lovisa L skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Underbart ställe!
    Trevlig och varmt bemötande från personalen. Jag kommer rekommendera detta ställe till alla mina vänner! :-) Läs mer
  • Dimitra L
    Dimitra L skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Bra bemötande och service . Tack Läs mer
  • Klara A
    Klara A skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Fick ett otroligt gott bemötande och kände mig verkligen omhändertagen av duktiga Jennifer. Läs mer
  • Monica G
    Monica G skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Bemötande: Mycket bra
    Tjänster: Alcaline wash och diatermi
    Förväntansuppfyllnad: Över förväntan Läs mer
  • Nele V
    Nele V skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Min upplevelse av Sthlms Hud & Spasalong har varit positiv!
    Hudterapeuten är mycket trevlig och kan berätta så mycket om hur huden fungerar och vad kroppen kan göra för påverkan. Hon vet också väldigt mycket om alla produkter som jag köpt och berättar hur processen går till. De varor jag köpt är produkter från PH formula och jag har precis påbörjat en ansiktskur som redan efter första gången har visat positiv resultat.
    Det är en mysig lokal och det känns lugnt och avlsppnat att vistas i lokalen. Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Rekommenderas. Mycket nöjd med ansiktsbehandling och bemötande. Väldigt smidigt kunna boka på nätet utan inloggning. Gillar att jag uppmanades att inte köpa alla föreslagna produkter på en gång. Kommer definitivt tillbaka. Läs mer
  • Carina E
    Carina E skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Jag beställde en helkroppsmassage och fick det. Det var en behaglig upplevelse och motsvarade de förväntningar jag hade till fullo. Läs mer
  • Linn E
    Linn E skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Jag har vaxat mig hos Jennifer och är super nöjd! Hon är extremt noggrann. Bästa jag någonsin gått till. Totally perfect!!! Läs mer
  • Anette P
    Anette P skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Bra kompetens och trevlig personlig service på en mysig skönhetssalong med bra läge.! Läs mer
  • Anna J
    Anna J skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Topp!, mycket snabb service när jag behövde tid väldigt snabbt. Läs mer
  • Susanne O
    Susanne O skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Alltid trevligt och kunnigt bemötande i mysiga lokaler.
    Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Maria R
    Maria R skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Mycket, mycket bra. Trevligt bemötande. Mycket kunnig. Bra tips och rekommendationer utan känsla av att man bara försöker att sälja. Jättenöjd! Läs mer
  • Ian C
    Ian C skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Positiv anda, glatt bemötande, trevlig framtoning och yrkeskunnig m.m.
    Ganska regelbunden ansiktsbehandling (& viss ansiktsmassage).
    Användning av ffa Nimue- & Ph Formula-produkter. Beredvillig att informera och svara på ev frågor. Läs mer
  • Sanna E
    Sanna E skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Jennifer är verkligen riktig duktig samt så trevlig.
    Älskar att gå till henne. Läs mer
  • Ingegärd H
    Ingegärd H skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Underbart ställe och kompetent personal Läs mer
  • Maria A
    Maria A skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Superbra och trevligt bemötande. Har alltid varit nöjd med resultatet Läs mer
  • Anne-marie H
    Anne-marie H skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Har bara besökt salongen en gång o för ganska längesedan mitt intryck var mkt positivt men valde en annan salong som låg närmare Läs mer
  • Thomas R
    Thomas R skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Bra behandling och trevligt bemötande 😃 Läs mer
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Kan varmt rekommendera en avkopplande upplevelse på Hud&Spa. Har blivit stamkund. Läs mer
  • Karin W
    Karin W skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Alltid mycket proffsigt men samtidigt personligt bemötande. Man känner sig välkommen o väl omhändertagen! Läs mer
  • Salla M
    Salla M skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Jennifer är mycket trevlig och professionellt. Ren, lugn och avkopplande miljö. Bara de bästa produkterna som används här. Kan verkligen rekommendera! Läs mer
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Bra utfört arbete och trevlig service. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Mjuka händer och varm och skön bädd. Läs mer
  • Marie C
    Marie C skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Varit flera gånger hos Jennifer på ansiktsbehandling och det är alltid lika bra, trevligt och skönt. Jättebra behandling och produkter som verkligen förbättrar huden. Läs mer
  • Mia K
    Mia K skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Mycket bra service och kunnig personal. Prisvärt med bra läge på Kungsholmen. Läs mer

Pipersgatan 7, 112 24 Stockholm