Alla kategorier Hudvård Stockholms län Stockholm Kungsholmen Sthlms Hud & Spasalong
Rekommenderat företag 2015 - Sthlms Hud & Spasalong

Sthlms Hud & Spasalong

Pipersgatan 7, 112 24 Stockholm — Visa karta

Sthlms Hud & Spasalong är en salong centralt belägen centralt i Stockholm på Kungsholmen. Vi erbjuder avkopplande behandlingar i din stressiga vardag. B.la. ansiktsbehandlingar, frans- och brynfärgning, fotvård, klassisk massage m.m. Välkomna!

Läs vad 33 kunder tycker om Sthlms Hud & Spasalong

• Eva B
    Eva B skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Jag var där och gjorde en Alkaline wash och fick ett väldigt bra bemötande. Har tidigare gjort detta på annan salong och fick problem efter den behandlingen och förklarade det här så Jennifer var väldigt noga och kändes väldigt tryggt och bra. Jag fick inte heller några som helst problem efter behandlingen på Sthlms Hud och Spasalong så jag rekomenderar varmt att få behandling av Jennifer där.
  • Lovisa L
    Lovisa L skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Underbart ställe!
    Trevlig och varmt bemötande från personalen. Jag kommer rekommendera detta ställe till alla mina vänner! :-)
  • Dimitra L
    Dimitra L skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Bra bemötande och service . Tack
  • Klara A
    Klara A skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Fick ett otroligt gott bemötande och kände mig verkligen omhändertagen av duktiga Jennifer.
  • Monica G
    Monica G skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Bemötande: Mycket bra
    Tjänster: Alcaline wash och diatermi
    Förväntansuppfyllnad: Över förväntan
  • Nele V
    Nele V skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Min upplevelse av Sthlms Hud & Spasalong har varit positiv!
    Hudterapeuten är mycket trevlig och kan berätta så mycket om hur huden fungerar och vad kroppen kan göra för påverkan. Hon vet också väldigt mycket om alla produkter som jag köpt och berättar hur processen går till. De varor jag köpt är produkter från PH formula och jag har precis påbörjat en ansiktskur som redan efter första gången har visat positiv resultat.
    Det är en mysig lokal och det känns lugnt och avlsppnat att vistas i lokalen.
  • Anna L
    Anna L skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Rekommenderas. Mycket nöjd med ansiktsbehandling och bemötande. Väldigt smidigt kunna boka på nätet utan inloggning. Gillar att jag uppmanades att inte köpa alla föreslagna produkter på en gång. Kommer definitivt tillbaka.
  • Carina E
    Carina E skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Jag beställde en helkroppsmassage och fick det. Det var en behaglig upplevelse och motsvarade de förväntningar jag hade till fullo.
  • Linn E
    Linn E skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Jag har vaxat mig hos Jennifer och är super nöjd! Hon är extremt noggrann. Bästa jag någonsin gått till. Totally perfect!!!
  • Anette P
    Anette P skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Bra kompetens och trevlig personlig service på en mysig skönhetssalong med bra läge.!
  • Anna J
    Anna J skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Topp!, mycket snabb service när jag behövde tid väldigt snabbt.
  • Susanne O
    Susanne O skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Alltid trevligt och kunnigt bemötande i mysiga lokaler.
    Kan varmt rekommenderas!
  • Maria R
    Maria R skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Mycket, mycket bra. Trevligt bemötande. Mycket kunnig. Bra tips och rekommendationer utan känsla av att man bara försöker att sälja. Jättenöjd!
  • Ian C
    Ian C skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Positiv anda, glatt bemötande, trevlig framtoning och yrkeskunnig m.m.
    Ganska regelbunden ansiktsbehandling (& viss ansiktsmassage).
    Användning av ffa Nimue- & Ph Formula-produkter. Beredvillig att informera och svara på ev frågor.
  • Sanna E
    Sanna E skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Jennifer är verkligen riktig duktig samt så trevlig.
    Älskar att gå till henne.
  • Ingegärd H
    Ingegärd H skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Underbart ställe och kompetent personal
  • Maria A
    Maria A skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Superbra och trevligt bemötande. Har alltid varit nöjd med resultatet
  • Anne-marie H
    Anne-marie H skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Har bara besökt salongen en gång o för ganska längesedan mitt intryck var mkt positivt men valde en annan salong som låg närmare
  • Thomas R
    Thomas R skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Bra behandling och trevligt bemötande 😃
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Kan varmt rekommendera en avkopplande upplevelse på Hud&Spa. Har blivit stamkund.
  • Karin W
    Karin W skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Alltid mycket proffsigt men samtidigt personligt bemötande. Man känner sig välkommen o väl omhändertagen!
  • Salla M
    Salla M skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Jennifer är mycket trevlig och professionellt. Ren, lugn och avkopplande miljö. Bara de bästa produkterna som används här. Kan verkligen rekommendera!
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Bra utfört arbete och trevlig service.
  • Anna S
    Anna S skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Mjuka händer och varm och skön bädd.
  • Marie C
    Marie C skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Varit flera gånger hos Jennifer på ansiktsbehandling och det är alltid lika bra, trevligt och skönt. Jättebra behandling och produkter som verkligen förbättrar huden.
  • Mia K
    Mia K skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Mycket bra service och kunnig personal. Prisvärt med bra läge på Kungsholmen.
  • Marita A
    Marita A skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Ögonbrynsplock inkl färgning som jag gjort på salongen i många år
  • Åsa C
    Åsa C skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Hudvårdsbehandling.
    Jag har varit där tre gånger och är nöjd med mycket resultatet.
  • Helena J
    Helena J skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Har varit på många behandlingar och har alltid varit nöjd! Jennifer är kunnig, noggrann och man får dessutom några sköna skratt!
  • Kajsa N
    Kajsa N skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Jag är mycket nöjd med service och kvalitet i alla de behandlingar jag har gjort.
    Mycket kunnig, proffsig och omtänksam personal.
  • Emmi S
    Emmi S skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Gjorde en lång ansiktsbehandling med rengöring och huden kändes helt underbar efteråt. Har problemhud så det är väldigt ovanligt att få en sån len och frisk hud där känslan satt kvar jätte länge!
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Bästa bemötandet och resultaten, alltid hos Jennifer. /Andreas
  • Eva A
    Eva A skrev om Sthlms Hud & Spasalong
    Kan rekommendera! Här blir man vänligt bemött och omhändertagen på bästa sätt.

Pipersgatan 7, 112 24 Stockholm