Alla kategorier Ögonfransförlängning Stockholms län Stockholm Kungsholmen STILO - Ögonfransar Sthlm

STILO - Ögonfransar Sthlm

Karlsviksgatan 3, 112 41 Stockholm — Visa karta

STILO - Ögonfransar Sthlm grundades år 2010. Du hittar oss i våra fina lokaler på Kungsholmen. Vi strävar alltid efter att ge vår yttersta professionalism och högsta kvalitèt på våra tjänster samt att ge er ett trevligt bemötande och omhändertagande.

Vi som jobbar på STILO är utbildade och certifierade behandlare som alltid är uppdaterade med den senaste tekniken, materialet och kunskapen. Vi anstränger oss alltid för att kunna tillgodose våra kunders önskemål och leverera hög kvalitet på våra behandlingar.

Läs vad 193 kunder tycker om STILO - Ögonfransar Sthlm

• 2019-04-16

Sara N skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Har främst gjort mina fransar hos Sandra och hon är grym! Bra bemötande, bra produkter och väldigt mysig salong! Stilo får 5+ av mig. Läs mer
  • 2019-04-15

Helena G skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Sandra på Stilo är helt klart bäst i stan på att göra fina fransar! Och hon gör också otroligt bra infuzion-behandlingar. Dessutom är hon supertrevlig och proffsig i sitt bemötande. Jag känner mig alltid fin och glad efter ett besök på Stilo. Läs mer
  • Ioana C

2019-04-12

Ioana C skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jag har gjort fransförlängning på Stilo i snart två år nu och har varje gång blivit fantastiskt bemött och har alltid varit otroligt nöjd med resultatet! Läs mer

Mai E skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Gjorde en lash lift och blev väldigt nöjd! Hon som gjorde fransarna var väldigt trevlig och beskrev vad hon gjorde till mig då det var första gången. Hade ganska höga förväntningar, och de var definitivt bemötta. Var som sagt nöjd och skulle definitivt gå dit igen. Har dock hört att väntetiderna är väldigt långa eftersom resten av de jag känner som gjorde lash lift där fick vänta i månader, men jag hade tur och slapp dem. Läs mer

Ulrika C skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Fina fransar, har varit där flera ggr och alltid nöjd, rekommenderar. Läs mer

Camilla G skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Fettfrysning.
    Jag är jätte nöjd.Trevligt och proffsigt bemötande och jag kommer att rekommendera Stilo för mina vänner . Läs mer

Hanna H skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Har gjort fransförlängning flera gånger och alltid supernöjd med resultatet! Läs mer

Anna H skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Ögonfrans förlängning
    Alltid proffsigt och snabbt klart.
    Väldigt nöjd efter varje besök Läs mer

Michaela J skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jag är supernöjd med resultatet på Lashlift jag gjorde hos Stilo! Jag kommer absolut gå tillbaka och göra det igen! Bra service också :) Läs mer
  • 2019-03-31

Paula F skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Fransförlängning. Fick trevligt bemötande och Sandra satte sig in i vad jag önskade vilket gjorde att resultatet motsvarade förväntningarna. Läs mer

Sofie H skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Gjorde Lash lift m färg och blev supernöjd!! Fått många komplimanger på den fina böjen! Läs mer

Selina S skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Lash lift, mycket trevligt och bra Läs mer

Pauline K skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Har gjort mina fransar hos Sandra i något år nu och blir alltid lika nöjd. Sandra är världens gulligaste och tar alltid väl hand om mig och mina fransar. Läs mer
  • 2019-03-24

Susanne M skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Köpte lösögonfransar och blev hjälpt av föra olika tjejer. Tyvärr slutade ”den bästa” och jag fick fruktansvärda allergiska reaktioner av limmet vid 3tillfäljen. Sista gången väldigt allvarligt. Det kändes inte bra att betala dyrt för att förstöra sina ögon/ögonfransar.
    För övrigt väldigt trevlig salong och personal. Läs mer
    2019-04-10 STILO - Ögonfransar Sthlm svarar Susanne M
    Hej Susanne!
    Vi uppskattar att du tagit dig tid till en recension men tror kanske att du förväxlat oss med en annan salong gällande dina fransar. Du har dock varit hos oss men för en annan typ av behandling.

• 2019-03-15

Erika B skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jag hade en relativt bra upplevelse. Fransarna i sig var proffsigt utförda även om personen som utförde var upptagen i diskussioner mm med andra.
    Däremot tyckte jag det var relativt dyrt med lashlift jämnfört med andra ställen och därmed har jag inte kommit tillbaka. Läs mer
    2019-03-15 STILO - Ögonfransar Sthlm svarar Erika B
    Hej Erika!
    Det var tråkigt att höra att du som kund inte var i fokus under din behandling vilket är ett motto salongen har. Tack så mycket för din feedback, det uppskattas!

Sandra - STILO STHLM
  • 2019-03-13

Malin J skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jag gjorde mina fransar på Stockholm beauty
    Otroligt nöjd bra service trevlig personal mysig lokal och ett enastående resultat :-) Läs mer
  • 2019-03-11

Jessica L skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Fantastiskt bemötande av sandra. Känner mig otroligt trygg under alla de gånger jag vart där! Läs mer
  • 2018-08-15

Katarina Å skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jag gjorde en fettfrysning som tyvärr inte gav några resultat men blev mycket bra bemött av personalen och fick mycket bra tips om mina hudproblem😊 Läs mer
  • 2018-08-08

Eva-lotta J skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Gick och gjorde mix av singel och volymfransar och mycket kunniga och duktiga fransstylister! Supernöjd med service och bemötande, det enda lilla, lilla minus från min sida, blir att fransarna inte höll så länge. Tyckte att jag tappade dom väldigt snabbt, de föll dock av utan att ge så stora luckor. Läs mer
  • 2018-07-31

Rita S skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Köpte ögonfransförlängning. Jättenöjd. Proffsigt mottagande och service. Läs mer
  • 2018-07-20

Ylva N skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Gjorde fransar, blev inte nöjd. Läs mer
  • Maria R

2018-07-13

Maria R skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jag går regelbundet till STILO och gör mina fransar sedan ett bra tag. Jag är supernöjd varje gång!

Nåt jag hade önskat hade väl varit om dom hade haft fler senare tider och även på helger men annars är allt topp topp!

Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • 2018-07-13

Elin P skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jag har varit återkommande kund i över ett år och alltid lika nöjd med resultatet och servicen! Läs mer
  • 2018-07-06

Jessica S skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Trevligt bemötande
    Proffsigt utfört arbete
    Lätt att beställa via nätet
    Lätt att betala hur man själv vill
    Beroendeframkallande

Helt enkelt bästa salongen Läs mer
  • 2018-07-06

Jessica skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Så nöjd med färgning av fransar och bryn. Prisvärt och finfin service! Läs mer
  • 2018-06-24

Åsa R skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Ny på det här med lösögonfransar. Ville ha en naturlig look , då jag bara vill slippa mascaran.
    Blev nöjd över förväntan ! Så snyggt med sådan precision !
    Väldigt proffesionellt bemötande och väldigt behaglig behandling!
    Rekomenderar varmt .. Läs mer
  • 2018-06-21

Ava A skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Lashlift- en härligt upplevelse och ett riktigt bra resultat. Läs mer
  • Ulwa W

2018-06-17

Ulwa W skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Fransarna var ojämna fler på högra ögat än vänstra. Fransarna började ramla av på bussen hem från salongen. Efter en vecka var det inte så många kvar, trots att jag inte sminkar mig och lydde skötselråd.
    Trevligt bemötande Läs mer
  • 2018-06-16

Gudrun L skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Förlängning ögonfransar
    Mkt trevligt bemött av Sandra
    Jag hade givetvis förväntningar och i stort levde Sandra upp till dem.
    Det är lite vänligare att ta mig till Stilo och jag har ett bra ställe som ligger några minuter från där jag bor. På betyg skall det stå rejommenderas.hoppsr runt. Läs mer
  • 2018-06-09

Karin L skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Vänligt omtänksamt proffsigt fräscht Läs mer
  • 2018-06-08

Carita B skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Gjorde ögonfranslyft och färg
    Blev jättenöjd Läs mer
  • Colette C

2018-06-08

Colette C skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Gjorde först ett nytt set. Det var helt ok och sen en vecka senare en liten påfyllning hos en annan tjei.
    Vid påfyllning lukdade tjeiernas händernas av cigarett rök. Var ganska ekligt. Skulle inte går tillbaka. Läs mer
    2018-06-15 STILO - Ögonfransar Sthlm svarar Colette C
    Hej Colette,
    Kan bara beklaga att du upplevde detta och vi hoppas på att det var en engångsföreteelse som inte kommer att upprepas då vi månar om hygien och våra kunders välbefinnande hos oss.

Pernilla E skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Proffsigt utförande och vänligt bemötande. Varmaste rekommendationer. Läs mer

Johan S skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Riktigt bra bemötande och service Läs mer

Kristina G skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Behandlingen fettfrysning fungerade inte. Läs mer
    2018-06-15 STILO - Ögonfransar Sthlm svarar Kristina G
    Hej Kristina,
    Behandlingen kan ge väldigt individuella resultat och självklart kan vi inte ge några garantier för dessa. En del märker och får resultat redan efter en gång och andra behöver fler behandlingar för ett märkbart resultat. Detta har att göra med din egen kropps funktioner som tex förbränning och ämnesomsättning vilket ter sig olika från person till person.

• 2018-04-10

Daniella O skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Får alltid ett varmt bemötande och man kan slappna av under sin behandling! Mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-04-09

Helen B skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jag har tagit frans o brynfärg o plock samt permanent. Jag har tyckt om resultatet och bemötandet särakilt sista gången hos rebecca som berättade allt hon gjorde, köndes bra! Läs mer
  • 2018-01-23

Annika G skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Gör ögonfransförlängning hos Rececca, alltid lika nöjd, fint bemötande och fransar som håller. Läs mer
  • Alesia E

2018-01-22

Alesia E skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Sandra är en mycket proffsig, kunnig fransstylist och mycket trevlig som person! Jag har blivit väl omhändertagen i en trevlig miljö av en mycket duktig och serviceinriktad spesialist. Har fått hjälp även med hudvård och tips till frisören :-) Tänker INTE BYTA FRANSSTYLIST DE NÄRMSTA ÅREN! Det är en riktig nöje att gå till Stilo! Du går därifrån utvilad (hon arbetar så försiktigt och mjukt så du kan somna där en stund :-)), gladare, vakrare och, dessutom, kan få nya ideer och tips!
    Varmt rekommenderar!!!
    Alesia Läs mer

Denize R skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Underbar salong, ytterst perfekt kundbemötande samt service. Ser fram emot min fransförlöngning hos Sandra varje gång. Läs mer

Bronwyn K skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Helt professional och vanliga personaal. Var jättenöjd med tjänsten och skulle gärna komma tillbaka för flera fallet Läs mer
  • Carina R

2018-01-20

Carina R skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Stilo har en mycket trevlig personal, gör jättefina fransar och har superbra öppettider. Jag rekommenderar den verkligen. Läs mer
  • Christina M

+ Duktig, noggrann
    - Något dyr (dyrare än andra jag testat) Läs mer

Anna W skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Fransförlängning - volymfransar.
    Blev dyrt då jag behövde fylla på 2 ggr/månad.
    Jätte trevlig personal! Läs mer

Jennifer A skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jag tycker STILO har varit den bästa salongen jag varit på som gör volymfransar. Tyvärr fick jag sluta göra mina fransar hos dem pga att deras öppettider inte passade mina lediga tider från jobbet. Hade det funnits tider på helgerna så hade jag självklart stannat kvar. Läs mer

Ellinor E skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Gjorde min första behandling igår och fick ett otroligt fint och professionellt bemötande. Vill varmt rekommendera den här trevliga lilla salongen på Kungsholmen. Läs mer

Mathilda L skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Alltid superfin service hos Sandra, går alltid därifrån med fina fransar och väldigt nöjd. Läs mer

Serena C skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Mina förväntningar var mera än jag trodde mycket bra profferssionela personal
    En skala mellan 1 o 10
    Då säger jag 10
    Mvh serena Läs mer

karin a skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Fantastiskt bemötande och professionellt utförande! Läs mer

Karlsviksgatan 3, 112 41 Stockholm