Alla kategorier Ögonfransförlängning Stockholms län Stockholm Kungsholmen STILO - Ögonfransar Sthlm

STILO - Ögonfransar Sthlm

Karlsviksgatan 3, 112 41 Stockholm — Visa karta

STILO Ögonfransar Sthlm grundades år 2010. Här arbetar vi i huvudsak med fransar och ögonbryn. I våra fina lokaler på Kungsholmen får du en professionell ögonfransförlängning, färgning av dina fransar och ögonbryn eller en lash lift.

Vi som jobbar på STILO är utbildade och certifierade fransstylister som alltid är uppdaterade med den senaste tekniken, materialet och kunskaperna. Vi anstränger oss alltid för att kunna tillgodose våra kunders önskemål och leverera hög kvalitet på våra behandlingar. Varmt välkommen!

Läs vad 139 kunder tycker om STILO - Ögonfransar Sthlm

• Julia G
    Julia G skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Bästa ögonfransstylisten jag gått till!
  • Fatemeh K
    Fatemeh K skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Hej!
    Jag som en kund var väldigt nöjd med både bemötandet och själva behandling.
    Personalen var jätte trevligt och hjälpsamt, vilket jag upplevde två trevliga dagar och jag har uppnåt den som jag ville.
    Jag rekommenderar gärna till de andra kunder att uppleva.
    Med vänliga hälsningar
    Fatemeh/
  • Hanna R
    Hanna R skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Sådär trevlig personal förutom Liz som jag går till! Hon är jättetrevlig och jätteduktig! Fransarna blir jättefina och håller jättelägne
  • Helene S
    Helene S skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Trevligt bemötande. Lätt att hitta.
  • Marlene Å
    Marlene Å skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Hej!

Det var verkligen en positiv upplevelse! Rebecca var väldigt trevlig och jag är nöjd med resultatet (även om de blev lite längre än jag trodde). Kände mig väl omhändertagen!
  • Suzanne N
    Suzanne N skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Suveränt duktiga på ögonfransar i en lugn och behaglig miljö. Kan verkligen rekommendera Stilo.
  • Linda F
    Linda F skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Helt ok. Dock frysning av mina märken gav inte det resultat jag blev lovad
    2017-11-02 STILO - Ögonfransar Sthlm svarar Linda F
    Hej Linda,

De flesta behandlingar ter sig olika resultatmässigt och kan vara individuellt från person till person.
    Har du inte hört av dig till din behandlare ang ditt "missnöje" än så föreslår jag att du gör det så kommer ni säkert fram till en lösning:)

Med vänlig hälsning,
    STILO STHLM
  • Johanna M
    Johanna M skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Kundfokuserad personal, kanon bra service och sjukt duktiga på att göra fransar. Seriösa och tillmötesgående som jag lätt rekommenderar vidare.
  • Mehri F
    Mehri F skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Hej, jag har fortfarande inte fått dem.
    Mehri farrokh
    2017-11-02 STILO - Ögonfransar Sthlm svarar Mehri F
    Hej Mehri,

Vad är det du inte fått än? Hör gärna av dig så vi kan hjälpa till.

Med vänlig hälsning,,
    STILO STHLM
  • Matilda V
    Matilda V skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Trevlig och kunig personal! Rekomederas varmt!
  • Anna X
    Anna X skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Friendly, clean and on time! The cool shape treatment was very effective too!
  • Sara A
    Sara A skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Bra bemödanden och proffesionell hjälp
  • Ewa A
    Ewa A skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Bra bemötande, proffsig behandlare.
  • Mira M
    Mira M skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Bemötandet var mkt bra. Jag ska fortsätta med mina behandlingar hos dem.
  • Nora K
    Nora K skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Otrolig duktig och kompetent personal med trevligt bemötande
  • Zina A
    Zina A skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Helt kul och jag är väldigt satsfide med de😄😄
  • Lina K
    Lina K skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Går hos standard så underbart känner mig så ny varje gång jag lämnar stilo
  • Helena B
    Helena B skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    var på ansiktsbehandling på STILO, tycker det är konstigt att man inte har någon skylt med öppentider??
    2017-10-29 STILO - Ögonfransar Sthlm svarar Helena B
    Hej Helena!

Kanske har du misstagit dig på salong då vi inte utför ansiktsbehandlingar? Dock har vi heller ingen skylt med öppettider då de kan variera men samtliga behandlares lediga tider finns i vårt bokningssystem.
  • Susan P
    Susan P skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Snygga fransar som håller väldigt länge, Rebecca är petnoga, snäll och ärligt och planerar verkligen hur hon ska lägga fransarna! Har gått till andra salonger som använder sämre limm och lägger färre fransar och ganska långt ut så att det inte alls håller länge så att jag som kund ska gå mycket tätare istället för det normala 4-6 veckor! //S.Poli
  • Suss P
    Suss P skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Gjorde franspåfyllning fr annan salong. Inget att klaga på, bra jobb, supertrevlig personal, skön säng 😉 bra läge, kommer lätt tillbaka.
  • Dilek G
    Dilek G skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Kan varmt rekommendera STILO! Har varit kund hos dem en lång tid och kommer att vara det i fortsättningen. Där finns riktigt duktiga fransstylister! Blir alltid trevlig bemött av alla. De är lyhörda med sina kunder och dess önskemål. Salongen är alltid rent och fräscht.
  • Emilia H
    Emilia H skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Gör ögonfransförlängning hos Stilo och blir alltid lika nöjd! En avkopplande stund med småprat hos fantastiskt duktiga fransstylister!
  • Petra S
    Petra S skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Superbra bemötande, trevlig personal, lätt att boka.
  • Charlotte E
    Charlotte E skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jag gjorde fransförlängning. Tyvärr fick jag en allergisk reaktion och var tvungen att gå tillbaka och ta bort fransarna från mina svullna ögon. Dock var bemötandet väldigt bra och jag fick snabbt komma och ta bort. Även resultatet för svullnad var väldigt bra.
  • Mihaela B
    Mihaela B skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    allt gick bra och jag är nöjd med resultaten.
  • Camilla H
    Camilla H skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Super bemötande. Fräscha lokaler.Jätte nöjd!!! Kan verkligen rekommendera 😊
  • Maria N
    Maria N skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Ett trevligt och bra bemötande.
    Fina tjejer som jobbar där:)
    Berättade och förklarade.
    Fransarna var mycket fina till att börja med. Tyvärr höll de inte längre än en vecka, de formligen rasade av.
    Vad det beror på vet jag inte, då jag var väldigt noga och använde speciellt schampo för rengöring,som jag köpte med mig från salongen.
    Men kanske bara otur.
    2017-10-17 STILO - Ögonfransar Sthlm svarar Maria N
    Hej Maria!
    Vad tråkigt. Tyvärr är det svårt att veta varför det blir så och det kan bero på olika orsaker. Vanligtvis ska fransarna hålla i ca 3-4 veckor innan man gör en påfyllning. Är du i stockholm igen och vill göra fransarna hos oss så ser vi till att du får en kompensation och hoppas då på en bättre hållbarhet och att det var en engångsföreteelse.
  • Ulrika W
    Ulrika W skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jag fick jättebra hjälp av Helena. Duktig och jätte go tjej som jag ser fram emot att träffa igen. Ulrika
  • Hanna G
    Hanna G skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Har gjort fransförlängning vid flera tillfällen här. Mycket bra kundbemötande från första stund samt bra produkt som håller vad den ska.
  • Lisa G
    Lisa G skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    jag är helt nöjd med både genomförande och mottagandet.
  • Monica M
    Monica M skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Trevligt bemötande och effektiv behandling av fläck med CryoPen på STILO.
  • Cina R
    Cina R skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Trevlig personal med ett proffsigt bemötande.
  • Jessica R
    Jessica R skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Servicen var väldigt bra
    Tackar så mycket
  • Frida A
    Frida A skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Väldigt bra service och kunnig personal
  • Sannamari P
    Sannamari P skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Bra och trevligt på alla sätt ! Kan rekommenderas !
  • Renata R
    Renata R skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jag fick ett bra bemötande och bra behandling.
  • Nileem R
    Nileem R skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Väldigt proffesionella i sitt arbete. Nöjd kund :)
  • Malin S
    Malin S skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Hej, jag får mina volymfransar gjorda hos Rebecca. Bemötandet är fantastiskt och jag är alltid jättenöjd med det proffsiga resultatet. Min sammanfattande bedömning är toppbetyg, 5 av 5. Mvh/Malin
  • Maria M
    Maria M skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Bemötande i världsklass och ögonfransar som gör alla avundsjuka.
  • Anna H
    Anna H skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Så trevlig salong!!
    Mycket proffsiga och härligt avslappnad miljö!
    Alltid supernöjd med fransarna och andra behandlingar.

Vad gäller kritiken från Josephine V så var jag i rummet intill för min behandling... jag hörde Sandras bemötande som var helt klanderfritt.
    Du, Josephine, kanske är upprörd nu eller av något annat men din version stämmer inte alls.
    Sandra erbjöd dig både påfyllning hos den du varit hos innan samt förklarade vad korrigering betydde....
    Hon anklagade dig inte alls för att ljuga utan konstaterade att hon inte kunde se något av det du upplevde/upplevt.
    Du sa dessutom att du haft fransar under lång tid... då borde du veta att man inte själv tar loss fransarna hursomhelst

Du sa flera ggr att du var så nöjd med fransarna som den andra stylisten gjort och nu skriver du att det var uruselt från början...

Jag vet bara vad jag hörde och det är inte enligt din version i alla fall

Från mig får salongen toppbetyg alla dagar i veckan!!
  • Josephine V
    Josephine V skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Katastrof! tänkte ge Stilo en chans, bokade tid hos Rebecca som gjorde mina fransar, obehaglig behandling men dock väldigt fint resultat, precis som jag efterfrågat. Men direkt efter och de medföljande dagarna känner jag att det är alldeles för mycket lim, det skaver och gör ont, och fruktansvärt irriterande. får irriterande ögon och allt är bara kaos, vilket gör att jag tvingas dra bort flertalet fransar en kväll när jag inte lyckas somna för att det skaver så mycket. Ringer då salongen i hopp om att få tag i rebecca varpå hennes kollega Sandra svarar och säger att hon är bortrest. Jag förklarar scenariot att det gått 1 vecka med fransarna o att jag tvingats ta bort jättemånga på grund av obehaget. Då föreslår Sandra att jag ska komma till henne, så vi bokar in första bästa tid och jag går från jobbet för att lösa detta. När jag kommer dit får jag ett otroligt otrevligt bemötande och hon ifrågasätter exakt allting, "du har ju inga fransar kvar, men dom som är kvar ser bra ut, OM det nu är så att dom var dåligt gjorda" osv osv, hon insinuerar att jag hittat på detta varpå jag brister ut i gråt för att jag orkar inte mer, har haft jätteproblem med fransarna och jag var där, redo att betala ett lite rabatterat pris för att få det åtgärdat, och hon är otroligt nedsättande. Det är ett service yrke dom sysslar med och utför dom jobbet dåligt/på fel sätt bör man korrigera det. Jag hade planer på att börja gå hos dom kontinuerligt pga att resultatet ändå var fint. Men jag fick ett otroligt dåligt bemötande där hon inte trodde på det jag sa, ifrågasatte allt, hade en väldigt nedsättande ton. Jag valde att avbryta och gå därifrån. Sandra menade på att jag hade ringt för sent, allting var mitt fel, jag hade inga fransar kvar så hon inte kunde kolla att "det verkligen var för mycket lim" för det litade hon inte på. Hon menade på att hon tänkte korrigera mina fransar, dvs ta bort de dåliga och sätta på nya, om jag hade haft några. även fast jag tydligt sa över telefon att jag hade behövt ta bort nästan alla. Oavsett missförståndet, hon gjorde absolut ingenting för att jag som kund ska känna mig viktig och att de ger mig den service jag förtjänar när jag betalat 1500 kr för ett uruselt jobb. Hade hon varit trevlig och tillmötesgående hade jag där och då betalat henne för den korrigering jag fått och jag hade gladeligen gått tillbaks och gjort mina fransar framöver. Men nej, detta stället rekommenderar jag ingen, otroligt fult gjort och riktigt dåligt bemötande!
    2017-08-25 STILO - Ögonfransar Sthlm svarar Josephine V
    Hej Josephine!
    Tack för ditt omdöme trots ditt missnöje. Vill ändå ge dig ytterligare en förklaring och min syn på detta trots att vi pratade om det när du var här.
    Ja, du borde kontaktat oss tidigare om du nu redan direkt och dagar efter känt att det gjorde ont och att du blev irriterad i dina ögon pga av förlängningen, så ska det inte vara.
    En vecka efter på måndagen erbjöd jag dig en tid redan dagen efter. Min intention var då att se över dina fransar och självklart då ta bort de som du upplevde ett obehag över samt att fylla upp det som behövdes. Du kunde inte då utan första lediga tid därefter var på fredagen men att jag skulle höra av mig så snart det blev en ledig tid under veckan. Jag fick en ledig tid på onsdagen som jag erbjöd dig men då passade fredagen dig bättre.
    Du kommer hit och jag går igenom de fransar som finns kvar. De sitter fint separerade och ingen av de har för mycket lim på sig vilket jag meddelar dig. Du säger att du ryckt bort alla de som haft för mycket lim på sig varpå jag meddelar dig att det inte är ett bra alternativ och att du isf skulle hört av dig och kommit till oss tidigare. Eftersom jag inte har några fransar att korrigera vid det här laget så undrar jag vad du vill att jag ska göra eftersom det var det jag tog in dig för. Vi tar alltid emot kunder inom rimlig tid för att korrigera fransar som ev lossnat tidigt eller om man upplever ett obehag så vi kan se vad orsaken kan vara. Detta gör vi kostnadsfritt. Hade du meddelat mig att du även ville att jag skulle fylla upp dina fransar så hade jag behövt avsatt en längre tid för det men det var inget som framgick när vi talades vid i telefon. Du blir upprörd och tycker du blir dåligt bemött. Jag erbjöd dig även att vi kunde boka en tid i nästa vecka hos Rebecca då hon är tillbaka. Du säger vid flera tillfällen att du ändå var jättenöjd med hennes jobb och ville tillbaka till henne. Detta avböjde du nu för att du tyckte att du blivit dåligt bemött av mig.

Med vänlig hälsning,
    Sandra - STILO STHLM
    2017-08-25 Josephine V svarar STILO - Ögonfransar Sthlm
    Bara på ditt svar ser man din seriositet i det hela, man får inte ens en ursäkt för att du bemötte mig otroligt illa och insinuerade att jag LJÖG och att du inte trodde på mig när jag sa att mina fransar hade alldeles för mycket lim. Vad du än skriver och hur du än ser på saken kvarstår faktum; jag betalade 1500 kr för ett uruselt jobb, och fick ingen kompensation eller korrigering, enbart ett dåligt och otrevligt bemötande. Inte ens nu i efterhand försöker du korrigera någonting. Kommer aldrig rekommendera Er/Dig för någon.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Madelene B
    Madelene B skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jättefin ögonfransförlängning, är jättenöjd med resultatet.
  • Malin E
    Malin E skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Supertrevligt, proffsig, kan verkligen rekommendera Sandra!
  • Liz L
    Liz L skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jätte trevligt bemötande och mysig salong. Proffsig personal.
  • Linda J
    Linda J skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Bra bemötande. Ser fram emot att se lokalen inredd och fixad :)
  • Anette N
    Anette N skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Välbesökt salong med gott rykte, mycket professionella, trevliga och superduktiga tjejer, de är hjälpsamma och svarar på alla frågor man kan tänkas ha inför sin fransförlängning.
    Förutom att man får ett varmt välkomnande och en skön avkopplande stund hos dem så går man dessutom därifrån med absolut snyggaste fransarna som överträffar dina förväntningar, det är trolleri och magi helt enkelt!
    Skön atmosfär, soft musik och bekväma "sängar", ja man blir mycket väl omhändertagen på Stilo.
    Anna Karin som jag går hos är så lätt på handen att jag ofta somnar av rent välbehag, har bara positivt att säga om Stilo och jag rekommenderar dem framför alla andra salonger som jag har besökt! ett tips är att vara ute i god tid med tidsbokning då de är mycket efterfrågade.
  • Beatrice P
    Beatrice P skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Första gången jag gjorde lash lift så inget att jämföra med men kändes tryggt o professionellt, kommer gå tillbaks.
  • Pia S
    Pia S skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Sandra på stilo är helt fantastiskt duktig. Skulle rekommendera henne till alla jag känner.
  • Tina B
    Tina B skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jättetrevlig bemötande. Väldigt nöjd med resultatet på fransarna.
  • Jenni S
    Jenni S skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Bra service och fina fransar!

Karlsviksgatan 3, 112 41 Stockholm