Alla kategorier Ögonfransförlängning Stockholms län Stockholm Kungsholmen STILO - Ögonfransar Sthlm

STILO - Ögonfransar Sthlm

Karlsviksgatan 3, 112 41 Stockholm — Visa karta

STILO - Ögonfransar Sthlm grundades år 2010. Du hittar oss i våra fina lokaler på Kungsholmen.
Vi strävar alltid efter att ge vår yttersta professionalism och högsta kvalitèt på våra tjänster samt att ge er ett trevligt bemötande och omhändertagande.
Vi som jobbar på STILO är utbildade och certifierade behandlare som alltid är uppdaterade med den senaste tekniken, materialet och kunskapen. Vi anstränger oss alltid för att kunna tillgodose våra kunders önskemål och leverera hög kvalitet på våra behandlingar.

Läs vad 156 kunder tycker om STILO - Ögonfransar Sthlm

• Annika G
    Annika G skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Gör ögonfransförlängning hos Rececca, alltid lika nöjd, fint bemötande och fransar som håller. Läs mer
  • Alesia E
    Alesia E skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Sandra är en mycket proffsig, kunnig fransstylist och mycket trevlig som person! Jag har blivit väl omhändertagen i en trevlig miljö av en mycket duktig och serviceinriktad spesialist. Har fått hjälp även med hudvård och tips till frisören :-) Tänker INTE BYTA FRANSSTYLIST DE NÄRMSTA ÅREN! Det är en riktig nöje att gå till Stilo! Du går därifrån utvilad (hon arbetar så försiktigt och mjukt så du kan somna där en stund :-)), gladare, vakrare och, dessutom, kan få nya ideer och tips!
    Varmt rekommenderar!!!
    Alesia Läs mer
  • Denize R
    Denize R skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Underbar salong, ytterst perfekt kundbemötande samt service. Ser fram emot min fransförlöngning hos Sandra varje gång. Läs mer
  • Bronwyn K
    Bronwyn K skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Helt professional och vanliga personaal. Var jättenöjd med tjänsten och skulle gärna komma tillbaka för flera fallet Läs mer
  • Carina R
    Carina R skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Stilo har en mycket trevlig personal, gör jättefina fransar och har superbra öppettider. Jag rekommenderar den verkligen. Läs mer
  • Christina M
    - Något dyr (dyrare än andra jag testat) Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Fransförlängning - volymfransar.
    Blev dyrt då jag behövde fylla på 2 ggr/månad.
    Jätte trevlig personal! Läs mer
  • Jennifer A
    Jennifer A skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jag tycker STILO har varit den bästa salongen jag varit på som gör volymfransar. Tyvärr fick jag sluta göra mina fransar hos dem pga att deras öppettider inte passade mina lediga tider från jobbet. Hade det funnits tider på helgerna så hade jag självklart stannat kvar. Läs mer
  • Ellinor E
    Ellinor E skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Gjorde min första behandling igår och fick ett otroligt fint och professionellt bemötande. Vill varmt rekommendera den här trevliga lilla salongen på Kungsholmen. Läs mer
  • Mathilda L
    Mathilda L skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Alltid superfin service hos Sandra, går alltid därifrån med fina fransar och väldigt nöjd. Läs mer
  • Serena C
    Serena C skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Mina förväntningar var mera än jag trodde mycket bra profferssionela personal
    En skala mellan 1 o 10
    Då säger jag 10
    Mvh serena Läs mer
  • karin a
    karin a skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Fantastiskt bemötande och professionellt utförande! Läs mer
  • Lina M
    Lina M skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Helena är fantastisk. Informativ och väldigt kundorienterad. :) Läs mer
  • Therese T
    Therese T skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Upplevelsen är alldeles fantastisk. Kanske att jag upplever att jag tappar fransarna snabbare än jag gör när jag har gjort på andra ställen. Läs mer
  • Michelle J
    Michelle J skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jag blev väldigt trevligt bemött när jag kom till Stilo. Helena förklarade lugnt och tydligt hur behandlingen skulle gå till och jag kände mig trygg då jag upplevde att hon visste vad gjorde. Jag har kommit tillbaks för fler behandlingar hos Helena då jag alltid varit nöjd med resultaten. Läs mer
  • Naima K
    Naima K skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Hej tycker att ni är har ett väldigt konstigt system med tanke på att jag aldrig varit hos er utan endast bokat och avbokat en tid men ni har sparat mig som en kund och får på minnelse på att betygsätta er ....börja med att kolla om någon verkligen fysisk varit på plats eller inte innan ni mailar ut enkäter till kunder. Läs mer
    2017-11-24 STILO - Ögonfransar Sthlm svarar Naima K
    Hej Naima!

Tyvärr har vi inte möjlighet att kontrollera om en kund varit hos oss fysiskt utan vårt system förutsätter det iom bokning då man därefter generellt sätt finns med i våra register. Tråkigt att du upplevde det så provocerande men det är samtidigt frivilligt att ge ett omdöme.

Med vänlig hälsning,
    STILO
  • Julia G
    Julia G skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Bästa ögonfransstylisten jag gått till! Läs mer
  • Fatemeh K
    Fatemeh K skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Hej!
    Jag som en kund var väldigt nöjd med både bemötandet och själva behandling.
    Personalen var jätte trevligt och hjälpsamt, vilket jag upplevde två trevliga dagar och jag har uppnåt den som jag ville.
    Jag rekommenderar gärna till de andra kunder att uppleva.
    Med vänliga hälsningar
    Fatemeh/ Läs mer
  • Hanna R
    Hanna R skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Sådär trevlig personal förutom Liz som jag går till! Hon är jättetrevlig och jätteduktig! Fransarna blir jättefina och håller jättelägne Läs mer
  • Helene S
    Helene S skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Trevligt bemötande. Lätt att hitta. Läs mer
  • Marlene Å
    Marlene Å skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Hej!

Det var verkligen en positiv upplevelse! Rebecca var väldigt trevlig och jag är nöjd med resultatet (även om de blev lite längre än jag trodde). Kände mig väl omhändertagen! Läs mer
  • Suzanne N
    Suzanne N skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Suveränt duktiga på ögonfransar i en lugn och behaglig miljö. Kan verkligen rekommendera Stilo. Läs mer
  • Linda F
    Linda F skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Helt ok. Dock frysning av mina märken gav inte det resultat jag blev lovad Läs mer
    2017-11-02 STILO - Ögonfransar Sthlm svarar Linda F
    Hej Linda,

De flesta behandlingar ter sig olika resultatmässigt och kan vara individuellt från person till person.
    Har du inte hört av dig till din behandlare ang ditt "missnöje" än så föreslår jag att du gör det så kommer ni säkert fram till en lösning:)

Med vänlig hälsning,
    STILO STHLM
  • Johanna M
    Johanna M skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Kundfokuserad personal, kanon bra service och sjukt duktiga på att göra fransar. Seriösa och tillmötesgående som jag lätt rekommenderar vidare. Läs mer
  • Mehri F
    Mehri F skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Hej, jag har fortfarande inte fått dem.
    Mehri farrokh Läs mer
    2017-11-02 STILO - Ögonfransar Sthlm svarar Mehri F
    Hej Mehri,

Vad är det du inte fått än? Hör gärna av dig så vi kan hjälpa till.

Med vänlig hälsning,,
    STILO STHLM
  • Matilda V
    Matilda V skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Trevlig och kunig personal! Rekomederas varmt! Läs mer
  • Anna X
    Anna X skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Friendly, clean and on time! The cool shape treatment was very effective too! Läs mer
  • Sara A
    Sara A skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Bra bemödanden och proffesionell hjälp Läs mer
  • Ewa A
    Ewa A skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Bra bemötande, proffsig behandlare. Läs mer
  • Mira M
    Mira M skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Bemötandet var mkt bra. Jag ska fortsätta med mina behandlingar hos dem. Läs mer
  • Nora K
    Nora K skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Otrolig duktig och kompetent personal med trevligt bemötande Läs mer
  • Zina A
    Zina A skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Helt kul och jag är väldigt satsfide med de😄😄 Läs mer
  • Lina K
    Lina K skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Går hos standard så underbart känner mig så ny varje gång jag lämnar stilo Läs mer
  • Helena B
    Helena B skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    var på ansiktsbehandling på STILO, tycker det är konstigt att man inte har någon skylt med öppentider?? Läs mer
    2017-10-29 STILO - Ögonfransar Sthlm svarar Helena B
    Hej Helena!

Kanske har du misstagit dig på salong då vi inte utför ansiktsbehandlingar? Dock har vi heller ingen skylt med öppettider då de kan variera men samtliga behandlares lediga tider finns i vårt bokningssystem.
  • Susan P
    Susan P skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Snygga fransar som håller väldigt länge, Rebecca är petnoga, snäll och ärligt och planerar verkligen hur hon ska lägga fransarna! Har gått till andra salonger som använder sämre limm och lägger färre fransar och ganska långt ut så att det inte alls håller länge så att jag som kund ska gå mycket tätare istället för det normala 4-6 veckor! //S.Poli Läs mer
  • Suss P
    Suss P skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Gjorde franspåfyllning fr annan salong. Inget att klaga på, bra jobb, supertrevlig personal, skön säng 😉 bra läge, kommer lätt tillbaka. Läs mer
  • Dilek G
    Dilek G skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Kan varmt rekommendera STILO! Har varit kund hos dem en lång tid och kommer att vara det i fortsättningen. Där finns riktigt duktiga fransstylister! Blir alltid trevlig bemött av alla. De är lyhörda med sina kunder och dess önskemål. Salongen är alltid rent och fräscht. Läs mer
  • Emilia H
    Emilia H skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Gör ögonfransförlängning hos Stilo och blir alltid lika nöjd! En avkopplande stund med småprat hos fantastiskt duktiga fransstylister! Läs mer
  • Petra S
    Petra S skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Superbra bemötande, trevlig personal, lätt att boka. Läs mer
  • Charlotte E
    Charlotte E skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jag gjorde fransförlängning. Tyvärr fick jag en allergisk reaktion och var tvungen att gå tillbaka och ta bort fransarna från mina svullna ögon. Dock var bemötandet väldigt bra och jag fick snabbt komma och ta bort. Även resultatet för svullnad var väldigt bra. Läs mer
  • Mihaela B
    Mihaela B skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    allt gick bra och jag är nöjd med resultaten. Läs mer
  • Camilla H
    Camilla H skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Super bemötande. Fräscha lokaler.Jätte nöjd!!! Kan verkligen rekommendera 😊 Läs mer
  • Maria N
    Maria N skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Ett trevligt och bra bemötande.
    Fina tjejer som jobbar där:)
    Berättade och förklarade.
    Fransarna var mycket fina till att börja med. Tyvärr höll de inte längre än en vecka, de formligen rasade av.
    Vad det beror på vet jag inte, då jag var väldigt noga och använde speciellt schampo för rengöring,som jag köpte med mig från salongen.
    Men kanske bara otur. Läs mer
    2017-10-17 STILO - Ögonfransar Sthlm svarar Maria N
    Hej Maria!
    Vad tråkigt. Tyvärr är det svårt att veta varför det blir så och det kan bero på olika orsaker. Vanligtvis ska fransarna hålla i ca 3-4 veckor innan man gör en påfyllning. Är du i stockholm igen och vill göra fransarna hos oss så ser vi till att du får en kompensation och hoppas då på en bättre hållbarhet och att det var en engångsföreteelse.
  • Ulrika W
    Ulrika W skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jag fick jättebra hjälp av Helena. Duktig och jätte go tjej som jag ser fram emot att träffa igen. Ulrika Läs mer
  • Hanna G
    Hanna G skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Har gjort fransförlängning vid flera tillfällen här. Mycket bra kundbemötande från första stund samt bra produkt som håller vad den ska. Läs mer
  • Lisa G
    Lisa G skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    jag är helt nöjd med både genomförande och mottagandet. Läs mer
  • Monica M
    Monica M skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Trevligt bemötande och effektiv behandling av fläck med CryoPen på STILO. Läs mer
  • Cina R
    Cina R skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Trevlig personal med ett proffsigt bemötande. Läs mer
  • Jessica R
    Jessica R skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm