Alla kategorier Ögonfransförlängning Stockholms län Stockholm Kungsholmen STILO - Ögonfransar Sthlm

STILO - Ögonfransar Sthlm

Karlsviksgatan 3, 112 41 Stockholm — Visa karta

STILO - Ögonfransar Sthlm grundades år 2010. Du hittar oss i våra fina lokaler på Kungsholmen. Vi strävar alltid efter att ge vår yttersta professionalism och högsta kvalitèt på våra tjänster samt att ge er ett trevligt bemötande och omhändertagande.

Vi som jobbar på STILO är utbildade och certifierade behandlare som alltid är uppdaterade med den senaste tekniken, materialet och kunskapen. Vi anstränger oss alltid för att kunna tillgodose våra kunders önskemål och leverera hög kvalitet på våra behandlingar.

Läs vad 176 kunder tycker om STILO - Ögonfransar Sthlm

• Katarina Å
    Katarina Å skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jag gjorde en fettfrysning som tyvärr inte gav några resultat men blev mycket bra bemött av personalen och fick mycket bra tips om mina hudproblem😊 Läs mer
  • Eva-lotta J
    Eva-lotta J skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Gick och gjorde mix av singel och volymfransar och mycket kunniga och duktiga fransstylister! Supernöjd med service och bemötande, det enda lilla, lilla minus från min sida, blir att fransarna inte höll så länge. Tyckte att jag tappade dom väldigt snabbt, de föll dock av utan att ge så stora luckor. Läs mer
  • Rita S
    Rita S skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Köpte ögonfransförlängning. Jättenöjd. Proffsigt mottagande och service. Läs mer
  • Ylva N
    Ylva N skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Gjorde fransar, blev inte nöjd. Läs mer
  • Maria R
    Maria R skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jag går regelbundet till STILO och gör mina fransar sedan ett bra tag. Jag är supernöjd varje gång!

Nåt jag hade önskat hade väl varit om dom hade haft fler senare tider och även på helger men annars är allt topp topp!

Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Elin P
    Elin P skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jag har varit återkommande kund i över ett år och alltid lika nöjd med resultatet och servicen! Läs mer
  • Jessica S
    Jessica S skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Trevligt bemötande
    Proffsigt utfört arbete
    Lätt att beställa via nätet
    Lätt att betala hur man själv vill
    Beroendeframkallande

Helt enkelt bästa salongen Läs mer
  • Jessica
    Jessica skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Så nöjd med färgning av fransar och bryn. Prisvärt och finfin service! Läs mer
  • Åsa R
    Åsa R skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Ny på det här med lösögonfransar. Ville ha en naturlig look , då jag bara vill slippa mascaran.
    Blev nöjd över förväntan ! Så snyggt med sådan precision !
    Väldigt proffesionellt bemötande och väldigt behaglig behandling!
    Rekomenderar varmt .. Läs mer
  • Ava A
    Ava A skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Lashlift- en härligt upplevelse och ett riktigt bra resultat. Läs mer
  • Ulwa W
    Ulwa W skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Fransarna var ojämna fler på högra ögat än vänstra. Fransarna började ramla av på bussen hem från salongen. Efter en vecka var det inte så många kvar, trots att jag inte sminkar mig och lydde skötselråd.
    Trevligt bemötande Läs mer
  • Gudrun L
    Gudrun L skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Förlängning ögonfransar
    Mkt trevligt bemött av Sandra
    Jag hade givetvis förväntningar och i stort levde Sandra upp till dem.
    Det är lite vänligare att ta mig till Stilo och jag har ett bra ställe som ligger några minuter från där jag bor. På betyg skall det stå rejommenderas.hoppsr runt. Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Vänligt omtänksamt proffsigt fräscht Läs mer
  • Carita B
    Carita B skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Gjorde ögonfranslyft och färg
    Blev jättenöjd Läs mer
  • Colette C
    Colette C skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Gjorde först ett nytt set. Det var helt ok och sen en vecka senare en liten påfyllning hos en annan tjei.
    Vid påfyllning lukdade tjeiernas händernas av cigarett rök. Var ganska ekligt. Skulle inte går tillbaka. Läs mer
    2018-06-15 STILO - Ögonfransar Sthlm svarar Colette C
    Hej Colette,
    Kan bara beklaga att du upplevde detta och vi hoppas på att det var en engångsföreteelse som inte kommer att upprepas då vi månar om hygien och våra kunders välbefinnande hos oss.

• Pernilla E
    Pernilla E skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Proffsigt utförande och vänligt bemötande. Varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Riktigt bra bemötande och service Läs mer
  • Kristina G
    Kristina G skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Behandlingen fettfrysning fungerade inte. Läs mer
    2018-06-15 STILO - Ögonfransar Sthlm svarar Kristina G
    Hej Kristina,
    Behandlingen kan ge väldigt individuella resultat och självklart kan vi inte ge några garantier för dessa. En del märker och får resultat redan efter en gång och andra behöver fler behandlingar för ett märkbart resultat. Detta har att göra med din egen kropps funktioner som tex förbränning och ämnesomsättning vilket ter sig olika från person till person.

• Daniella O
    Daniella O skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Får alltid ett varmt bemötande och man kan slappna av under sin behandling! Mycket nöjd. Läs mer
  • Helen B
    Helen B skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jag har tagit frans o brynfärg o plock samt permanent. Jag har tyckt om resultatet och bemötandet särakilt sista gången hos rebecca som berättade allt hon gjorde, köndes bra! Läs mer
  • Annika G
    Annika G skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Gör ögonfransförlängning hos Rececca, alltid lika nöjd, fint bemötande och fransar som håller. Läs mer
  • Alesia E
    Alesia E skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Sandra är en mycket proffsig, kunnig fransstylist och mycket trevlig som person! Jag har blivit väl omhändertagen i en trevlig miljö av en mycket duktig och serviceinriktad spesialist. Har fått hjälp även med hudvård och tips till frisören :-) Tänker INTE BYTA FRANSSTYLIST DE NÄRMSTA ÅREN! Det är en riktig nöje att gå till Stilo! Du går därifrån utvilad (hon arbetar så försiktigt och mjukt så du kan somna där en stund :-)), gladare, vakrare och, dessutom, kan få nya ideer och tips!
    Varmt rekommenderar!!!
    Alesia Läs mer
  • Denize R
    Denize R skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Underbar salong, ytterst perfekt kundbemötande samt service. Ser fram emot min fransförlöngning hos Sandra varje gång. Läs mer
  • Bronwyn K
    Bronwyn K skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Helt professional och vanliga personaal. Var jättenöjd med tjänsten och skulle gärna komma tillbaka för flera fallet Läs mer
  • Carina R
    Carina R skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Stilo har en mycket trevlig personal, gör jättefina fransar och har superbra öppettider. Jag rekommenderar den verkligen. Läs mer
  • Christina M
    - Något dyr (dyrare än andra jag testat) Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Fransförlängning - volymfransar.
    Blev dyrt då jag behövde fylla på 2 ggr/månad.
    Jätte trevlig personal! Läs mer
  • Jennifer A
    Jennifer A skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jag tycker STILO har varit den bästa salongen jag varit på som gör volymfransar. Tyvärr fick jag sluta göra mina fransar hos dem pga att deras öppettider inte passade mina lediga tider från jobbet. Hade det funnits tider på helgerna så hade jag självklart stannat kvar. Läs mer
  • Ellinor E
    Ellinor E skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Gjorde min första behandling igår och fick ett otroligt fint och professionellt bemötande. Vill varmt rekommendera den här trevliga lilla salongen på Kungsholmen. Läs mer
  • Mathilda L
    Mathilda L skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Alltid superfin service hos Sandra, går alltid därifrån med fina fransar och väldigt nöjd. Läs mer
  • Serena C
    Serena C skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Mina förväntningar var mera än jag trodde mycket bra profferssionela personal
    En skala mellan 1 o 10
    Då säger jag 10
    Mvh serena Läs mer
  • karin a
    karin a skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Fantastiskt bemötande och professionellt utförande! Läs mer
  • Lina M
    Lina M skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Helena är fantastisk. Informativ och väldigt kundorienterad. :) Läs mer
  • Therese T
    Therese T skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Upplevelsen är alldeles fantastisk. Kanske att jag upplever att jag tappar fransarna snabbare än jag gör när jag har gjort på andra ställen. Läs mer
  • Michelle J
    Michelle J skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jag blev väldigt trevligt bemött när jag kom till Stilo. Helena förklarade lugnt och tydligt hur behandlingen skulle gå till och jag kände mig trygg då jag upplevde att hon visste vad gjorde. Jag har kommit tillbaks för fler behandlingar hos Helena då jag alltid varit nöjd med resultaten. Läs mer
  • Naima K
    Naima K skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Hej tycker att ni är har ett väldigt konstigt system med tanke på att jag aldrig varit hos er utan endast bokat och avbokat en tid men ni har sparat mig som en kund och får på minnelse på att betygsätta er ....börja med att kolla om någon verkligen fysisk varit på plats eller inte innan ni mailar ut enkäter till kunder. Läs mer
    2017-11-24 STILO - Ögonfransar Sthlm svarar Naima K
    Hej Naima!

Tyvärr har vi inte möjlighet att kontrollera om en kund varit hos oss fysiskt utan vårt system förutsätter det iom bokning då man därefter generellt sätt finns med i våra register. Tråkigt att du upplevde det så provocerande men det är samtidigt frivilligt att ge ett omdöme.

• Julia G
    Julia G skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Bästa ögonfransstylisten jag gått till! Läs mer
  • Fatemeh K
    Fatemeh K skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Hej!
    Jag som en kund var väldigt nöjd med både bemötandet och själva behandling.
    Personalen var jätte trevligt och hjälpsamt, vilket jag upplevde två trevliga dagar och jag har uppnåt den som jag ville.
    Jag rekommenderar gärna till de andra kunder att uppleva.
    Med vänliga hälsningar
    Fatemeh/ Läs mer
  • Hanna R
    Hanna R skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Sådär trevlig personal förutom Liz som jag går till! Hon är jättetrevlig och jätteduktig! Fransarna blir jättefina och håller jättelägne Läs mer
  • Helene S
    Helene S skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Trevligt bemötande. Lätt att hitta. Läs mer
  • Marlene Å
    Marlene Å skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Hej!

Det var verkligen en positiv upplevelse! Rebecca var väldigt trevlig och jag är nöjd med resultatet (även om de blev lite längre än jag trodde). Kände mig väl omhändertagen! Läs mer
  • Suzanne N
    Suzanne N skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Suveränt duktiga på ögonfransar i en lugn och behaglig miljö. Kan verkligen rekommendera Stilo. Läs mer
  • Linda F
    Linda F skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Helt ok. Dock frysning av mina märken gav inte det resultat jag blev lovad Läs mer
    2017-11-02 STILO - Ögonfransar Sthlm svarar Linda F
    Hej Linda,

De flesta behandlingar ter sig olika resultatmässigt och kan vara individuellt från person till person.
    Har du inte hört av dig till din behandlare ang ditt "missnöje" än så föreslår jag att du gör det så kommer ni säkert fram till en lösning:)

STILO STHLM
  • Johanna M
    Johanna M skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Kundfokuserad personal, kanon bra service och sjukt duktiga på att göra fransar. Seriösa och tillmötesgående som jag lätt rekommenderar vidare. Läs mer
  • Mehri F
    Mehri F skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Hej, jag har fortfarande inte fått dem.
    Mehri farrokh Läs mer
    2017-11-02 STILO - Ögonfransar Sthlm svarar Mehri F
    Hej Mehri,

Vad är det du inte fått än? Hör gärna av dig så vi kan hjälpa till.

Med vänlig hälsning,,
    STILO STHLM
  • Matilda V
    Matilda V skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Trevlig och kunig personal! Rekomederas varmt! Läs mer
  • Anna X
    Anna X skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Friendly, clean and on time! The cool shape treatment was very effective too! Läs mer
  • Sara A
    Sara A skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Bra bemödanden och proffesionell hjälp Läs mer
  • Ewa A
    Ewa A skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Bra bemötande, proffsig behandlare. Läs mer

Karlsviksgatan 3, 112 41 Stockholm