Alla kategorier Ögonfransförlängning Stockholms län Stockholm Kungsholmen STILO - Ögonfransar Sthlm
Rekommenderat företag 2016 - STILO - Ögonfransar Sthlm

STILO - Ögonfransar Sthlm

Karlsviksgatan 3, 112 41 Stockholm — Visa karta

Ögonfransar Sthlm på Kungsholmen grundades 2010 och ingår i STILO STHLM. Vi erbjuder professionell ögonfransförlängning av högsta kvalitet samt spraytaning. Hos oss får du ett varmt omhändertagande och självklart ett trevligt bemötande. Välkommen att boka tid!

Läs vad 81 kunder tycker om STILO - Ögonfransar Sthlm

• Madeleine B
    Madeleine B skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Det är en väldigt härlig upplevelse där jag blir proffesionellt omhändertagen och ompysslad med nya fina fransar.
  • Marie S
    Marie S skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Mycket bra! Mycket bra! Mycket bra!
  • Madelaine T
    Madelaine T skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Bra service. Bra jobb. Kommer gärna tillbaks!
  • Maria R
    Maria R skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Mycket bra salong. Där man alltid går ifrån med ett ledende på läpparna av nöjdhet.
  • Parvin L
    Parvin L skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Fantastiskt bemötande. Lugn och trevlig miljö. Känns mig harmonisk när jag lämnar salong.
  • Ebba H
    Ebba H skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Väldigt proffsiga och noggranna. Upplevelsen som kund var väldigt bra. Var också supernöjd med resultatet!
  • Camilla O
    Camilla O skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jättebra service och duktiga tjejer!
  • Chatarina R
    Chatarina R skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Duktiga fransstylister. Alltid snyggt och naturligt resultat.
  • Anna-lena S
    Anna-lena S skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    STILO-Ögonfransar har trevlig och duktig personal och man kan boka tider som passar just mig som jobbar kontorstider.
    Dom ser till att du blir nöjd.
  • cecilia r
    cecilia r skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Kan starkt rekommendera Stilo, extremt proffsiga!
    Har vart kund här i över två år och går lika nöjd och glad ut från denna salong var gång!

Så vill man få det snyggaste fransarna så är det till Stilo man ska gå!

/ Cecilia
  • Emelie K
    Emelie K skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Professionella och alltid lika trevliga när man kommer!
  • Daphne L
    Daphne L skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    STILO gör alltid ett toppenjobb! Fantastiskt trevliga tjejer och härligt avslappnad stämning på salongen.
  • Diana I
    Diana I skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    bästa någonsin så proffsig och kunnig inom alla områden hon jobbar med. inte många som håller hennes kvalité
  • Hanna K
    Hanna K skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Bra bemötande och bra utförd tjänst
  • Annika N
    Annika N skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jag är jättenöjd med mina långa fransar!
  • Ing-marie M
    Ing-marie M skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Bemötandet var bra, men inte resultatet. Har kanske lite fransar men gjort det privat tidigare med kanonresultat. Fick inte så värst bra respons när jag ville att de skulle fylla i mer.
    Kommer inte att återvända dit mer. :(
    2016-09-20 STILO - Ögonfransar Sthlm svarar Ing-marie M
    Hej Ing-mari!
    Tack för att du delar med dig av din upplevelse hos oss. Det är tråkigt att du inte vill komma tillbaka till oss men din fransstylist gjorde säkerligen en korrekt bedömning utifrån dina egna fransar vilken längd och volym som de själva skulle klara av. Det kan självklart variera i omdöme från stylist till stylist men i detta fall så trodde hon inte att dina egna skulle klara av varken mer eller fylligare.
    Har man för tunga eller för långa fransar kan det istället resultera i att ens egna fransar går av. Vill man ha ett långsiktigt resultat så måste man tyvärr vara försiktig med det och vi månar om våra kunders egna fransar och anpassar oss efter de förutsättningar som finns. Hoppas dock du hittar en stylist som kan uppfylla dina önskemål.
  • Stèphanie P
    Stèphanie P skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Verkligen bra men ofta passar inte tiden.
  • Josefin K
    Josefin K skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Superduktig men för DYRT. Helt nöjd med resultatet och behandlingen men det är för höga priser.
  • Sofia G
    Sofia G skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    STILO - proffsiga och hjälpsamma!
  • Jennifer M
    Jennifer M skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Plus:Duktiga, garanterat super fina fransar.
    Minus: Men väldigt svårt att få tid. Lyckas man få tid så boka påfyllning på engång, på plats, annars så boka 1-2månader innan om det går. Detta kan bero på vem man går till.
  • Frida L
    Frida L skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Man blir väl omhändertagen på STILO. Man kan verkligen koppla av och lita på att jobbet blir riktigt bra utfört. Mycket nöjd!
  • Gabriella L
    Gabriella L skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Supernöjd! Fina fransar och supergullig personal:)
  • Caroline N
    Caroline N skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Sandra är superduktig på fransar och trevlig är hon också! Rekommenderas!
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Snabbt & snyggt. Jessica är ett fullblodsproffs!
  • Mathilda L
    Mathilda L skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jättefina fransar hos trevlig personal
  • Emma C
    Emma C skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Alltid lika nöjd. Fransar som håller länge!
  • Pamela A
    Pamela A skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Snygga och naturliga fransar! Gick smidigt =)
  • Emelie B
    Emelie B skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    STILO Ögonfransar har allt som man vill ha som kund!
    Jag sa att jag skulle testa ögonfransar hos STILO en gång men har fastnat och gör det om och om igen!
    Tjejerna är Proffsiga,trevliga,serviceminded och gör alltid så att kunden går därifrån nöjd!
    Jag kommer aldrig gå till en annan salong! JAG ÄR EN MYCKET NÖJD KUND <3
    BÄSTA STÄLLET! High five till er tjejer!
  • Sofia S
    Sofia S skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    ALLTID nöjd efter ett besök hos Sandra. Professionell och mycket noggrann. Stockholms absolut bästa, rekommenderar varmt!
  • Roxanna B
    Roxanna B skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    STILO Sthlm är seriösa och sätter kunden i fokus. En aning dyra, men det jämnar ut sig när man inte behöver vänta i flera månader för att få en ny tid.
  • Helen A
    Helen A skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Bästa salongen,rekomderar Maja som är glad,trevlig och jätte proffsig
  • Ulrika G
    Ulrika G skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jätte nöjd! Kanon fina fransar och mkt trevligt bemötande! Rekommenderas!
  • Maria S
    Maria S skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Har fått dom finaste volym fransarna på Stilo av Anna-karin. Hon är bäst i Stockholm på det tycker jag.
  • Narjes M
    Narjes M skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jag är verkligen nöjd med det, det känns jätte bra. Jag får mera volymer och långa och mjuka fransar.

Tack// Narjes
  • Sozo A
    Sozo A skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Är bara nöjdare och nöjdare varje gång jag har varit hos Stilo. Jag hade Sandra som var jätte trevlig med sitt bemötande och förstod precis vad jag var ute efter för effekt samt jag ville ha mina fransar. Fast vi hade kort tid gjorde hon så snabbt jobb men med så stor noggrannhet som möjligt. Jag var jätte nöjd med resultaten. Alla tjejer är lika noga med deras jobb, med stort tålamod samt med bra attityd och det jag verkligen gillar är hur petiga dem med hur allt ska se perfekt för vanligtvis hos andra stylister är man klar så är man klar med med STILO är dem inte rädda att lägga några extra minuter för jag ska vara jätte nöjd med resultaten och sånt uppskattas verkligen av oss som kunder.
    Generellt kommer jag definitivt tillbaka eftersom jag vet jag kommer få ett jätte trevlig bemötande, noggrann jobb och underbar resultat.
    Verkligen jätte nöjd stort tack!!!
  • Shoresh I
    Shoresh I skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Alltid gott bemötande, Anna Karin och Sandra är super duktiga och kan sitt hantverk, har aldrig gått därifrån besviken, de är lyhörda och ödmjuka. Har provat många salonger i Sthlm och jag skulle verkligen rekommendera Stilo om du just nu letar efter en.
    /Shoresh
  • Fatema Y
    Fatema Y skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jag är extremt nöjd av STILO som kund. De har jätteduktiga och kunniga tjejer som arbetar hos dom. När jag fixade mina fransar hos dom vart jag så nöjd och glad eftersom de vart så fina och höll i 3 månader! Så jag skulle absolut rekommendera STILO till de som vill ha en bra och hållbar fransförlängning!
  • Agnetha L
    Agnetha L skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Alltid trevligt kundbemötande.
    Lika nöjd varje gång jag har varit där.
    Kan varmt rekommendera STILO till andra.
  • Sissel J
    Sissel J skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Mycket trevligt bemötande, enkelt att boka tid (fransförlängning)
  • Marisol M
    Marisol M skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Super bra och noggranna med varenda Frans 😃
  • Pia S
    Pia S skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Mycket nöjd. Bra service och vänligt bemötande.
  • Jenny J
    Jenny J skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Dålig. Hon som gjorde fransarna var inte tillgänglig direkt när jag fick rn allergisk chock. Jag blev så dålig att jag fick vara sjukskriven 2 v. Gjorde fransarna på sommaren. Hela hösten och våren hade efter besöket på salongen problem m mina ögon. Rekommenderad ingen att gå dit
    2016-05-04 STILO - Ögonfransar Sthlm svarar Jenny J
    Hej Jenny!

Olyckligt att du fick en allergisk reaktion. Det är tyvärr inget som vi fransstylister kan rå över eller orsaka då du troligtvis inte tål limmet. Det är oftast cyanoakrylat man reagerar på vilket är en härdplast och finns i alla lim. Denna reaktion går vanligtvis över efter några dagar och mig veteligen hade du kontakt med din stylist vid ett flertal tillfällen ang detta. Vi kan tyvärr inte göra mer än att ta bort fransarna och hänvisa till en läkare om problem kvarstår. Hoppas dock att allt är bra i dagsläget!
  • Nathalie E
    Nathalie E skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Bästa franssalongen med bästa och trevligaste fransstylisterna! Alltid 100 % nöjd :-)
  • Matilda E
    Matilda E skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Jag är tyvärr inte nöjd alls. Har aldrig fått komma in vid bokad tid, utan alltid fått vänta minst 10-15 minuter. En gång fick jag vänta 45 minuter. Fransstylisten är stressad och jag upplevde att jobbet därför blev lite slarvigt gjort.
    2016-05-04 STILO - Ögonfransar Sthlm svarar Matilda E
    Hej Matilda!
    Tråkigt att du inte är nöjd. Vi är medvetna om att fördröjningar förekommer på bokade tider och tyvärr är det så att en försening oftast följer med resten av dagen. Vi har dock ökat samtliga tider med en kvart så vi hinner med att tvätta, fylla på, ta betalt och boka nästa tid inom bokad tid och förhoppningsvis även minska på ev förseningar som kan uppstå. Du är självklart välkommen igen om du vill ge oss en ny chans.
  • Maria T
    Maria T skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Trevligt bemötande och en lugn och avslappnad atmosfär. Är tillmötesgående och lätta att ha att göra med. Proffsiga och glada. Mixvolume fransförlängning.
  • Mia A
    Mia A skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Proffsigt och trevligt bemötande, kommer med förslag och lyssnar på behov. Avslappnad atmosfär där man känner sig trygg.
    (Ögonfransförlängning)
  • Marianne S
    Marianne S skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Det är en behaglig miljö. Du känner dig välkommen och omhändertagen. Sandra är mycket professionell i det hon gör, dessutom servicminded och behaglig.
  • Mimmi S
    Mimmi S skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Bra bara bra bra bra bra bra bra
  • Martina N
    Martina N skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Samtliga på STILO-Ögonfransar STHLM håller oerhört hög standard. Jag är alltid nöjd när jag varit där.
  • Pernilla O
    Pernilla O skrev om STILO - Ögonfransar Sthlm
    Går sedan ett drygt år dit och gör ögonfransförlängning, har alltid blivit bra bemött och behandlad, trevlig och proffsig personal.

Karlsviksgatan 3, 112 41 Stockholm