Stök Sundsvall

Stök Sundsvall

Ring 060-55 00 66 www.stoksundsvall.nu

Välkommen till Stök Sundsvall! När du stökar ner ser vi till att städa rent. Det finns andra saker som kan kännas både viktigare eller roligare än att städa. Därför finns vi på Stök Sundsvall att ta hand om allt från mindre städjobb till större städningar. Tjänster: Hemstädning, storstädning, butiksstädning, lokalvård, kontorsstädning...

29 omdömen om Stök Sundsvall

Emma M
Skrev om Stök Sundsvall

Wow alltså jag är så nöjd med städningen! Blev så rent och fint hemma. Smidigt och enkelt att boka och ett bra pris för städningen 😍

Eva G
Skrev om Stök Sundsvall

Flyttstädning var mitt köp. Ett trevligt bemötande av både arbetsledare och städpersonal. Rent var min förväntning och den uppfylldes.

John R
Skrev om Stök Sundsvall

Storstädning. Mycket bra utfört. Kommer att rekommendera till andra.

Marlene B
Skrev om Stök Sundsvall

Städflytten genomfördes på ett perfekt sätt.

Jenny M
Skrev om Stök Sundsvall

Väldigt trevlig och snabb kontakt vid bokning! Jag köpte flyttstädning och kollade inte städningen själv men nya husägaren besiktade och tyckte det var riktigt bra städat!

Anna L
Skrev om Stök Sundsvall

Snabbt svar vid offerten. Trevligt bemötande vid samtal och noggrann städning.

Tomas L
Skrev om Stök Sundsvall

Allt var mkt bra och proffsigt skött

Lars E
Skrev om Stök Sundsvall

Flyttstädning mycket nöjda, med både arbetet och bemötande

Carl M
Skrev om Stök Sundsvall

Bra rakt igenom. Väldigt trevliga, serviceinriktade, flexibla och jobbet var bra genomfört!

Eva M
Skrev om Stök Sundsvall

En glad och trevlig tjej har jag haft kontakt med per telefon. Hon har varit mycket samabetsvillig.lnga problem alls. Tjänsten jag köpte var ”Städ innan visning.” Kan bara säga att jag var mer än nöjd över den fina städningen. Imponerande bra gjort.

Anette S

Bra bemötande Snabb återkoppling Bra utfört uppdrag

Svar från Stök Sundsvall

Hej Anette! Tack för ditt fina omdöme. Vi är glad över att ni är nöjd och tackar så mycket för förtroendet. Vi önskar dig allt gott. Mvh

Felix H
Skrev om Stök Sundsvall

Snabb och bra service, noggrann och bra bemötande.

Svar från Stök Sundsvall

Hej Felix, Tack för att du anlitade oss, vi är glada att du är nöjd med städningen. Vi hoppas att vi blir det självklara valet för dig om du behöver städhjälp i framtiden. Vi önskar dig allt väl. Mvh Stök Sundsvall

Anita E
Skrev om Stök Sundsvall

Fick ett väldigt trevligt bemötande vid mina samtal med STÖK! Lägenheterna städades noggrant. De luktade gott ännu efter en vecka. Jag har redan rekommenderat STÖK till andra. Kan varmt rekommendera dem! Mvh Anita

Svar från Stök Sundsvall

Hej Anita, Tack för ditt förtroende. Vi är stolt över att ha fått hjälpa dig med städning och hoppas att du känner att vi finns nära till hands vid behov av städning i framtiden. Vi önskar dig allt gott. Mvh Stök Sundsvall

Marie H
Skrev om Stök Sundsvall

Mycket väl utfört uppdrag! Trevligt bemötande. Mycket nöjd!

Svar från Stök Sundsvall

Tack Marie! Vi är mycket nöjda över samarbetet och gläds att du är nöjd. Mvh Stök Sundsvall

Leif A
Skrev om Stök Sundsvall

Besvärligt att komma i kontakt med emellanåt

Svar från Stök Sundsvall

Hej Leif, Tack för ditt omdöme. Du hjälper oss att utvecklas som anställda samt företag. Vi hade dessvärre vid den tidpunkten ett enormt tryck och tyvärr sjukdom bland personalen. Men vi tar självklart med oss ditt omdöme och fortsätter jobba på att alltid ge kunden den bästa servicen. Vi önskar dig allt gott. Mvh Stök Sundsvall

Mona W
Skrev om Stök Sundsvall

Mycket proffsig personal. Prisvärt och bra kvalitet!

Svar från Stök Sundsvall

Hej Mona, Vi tackar så mycket för ditt fina omdöme och förtroende. Att få samarbeta med dig har alltid varit en ära för oss på Stök. Vi önskar dig allt gott. Mvh Stök Sundsvall

Karl-magnus H
Skrev om Stök Sundsvall

Helt ok bemötande, lite segt innan man får svar, vår kommunikation har varit via mail. Arbetet har utförts på ett bra sätt. Tjänsten handlar om hemstäd.

Svar från Stök Sundsvall

Hej Magnus, Vi beklagar att det tog tid att svara dig men dessvärre hade vi ett enormt tryck samt var underbemannade under den tidpunkten. Vi tar dock med oss det du skrivit och lär oss av detta. Vi är stolta över att få leverera städ till dig och hoppas på ett långvarigt samarbete. Vi önskar dig allt gott. Mvh Stök Sundsvall

Veronica K
Skrev om Stök Sundsvall

Köpte slutstäd av villan då vi flyttade. Fönsterna skulle även göras rena vilket var undermånligt. Ny fönsterputsare var på plats inom ca en och en halv timme. Då de sa att denne var på väg och jag fick stå och vänta. De pratade dålig svenska. Annars var städningen okej.

Svar från Stök Sundsvall

Hej Veronica, Tack för att du anlitade oss för din flyttstädning. Vi beklagar att fönsterputsningen inte blev bra första tillfället. Dock försöker vi alltid åtgärda brister genom att snabbt skicka ut personal. Vad gäller språket står vi för mångfald och inkluderar gärna alla människor oavsett språkkunskaper. Vi tror på att kombinationen mellan studier och arbetsliv leder till en snabb språkutveckling som leder till att man känner sig delaktig i vårt samhälle. Vi tar med oss delar av ditt omdöme för att utvecklas...

Christian L
Skrev om Stök Sundsvall

Bra företag med bra kvalitet. Alltid riktigt rent och fint när man kommer hem till sitt hus.

Svar från Stök Sundsvall

Hej Christian, Vi tackar så mycket för ditt omdöme och förtroende. Vi är stolt över att få vara din städ leverantör. Det är med glädje personalen lämnar ett fint hem att komma till. Vi hoppas på ett långt samarbete med dig. Mvh Stök Sundsvall

Lamia H
Skrev om Stök Sundsvall

Bra personal och snabb service

Svar från Stök Sundsvall

Hej Lamia, Tack för ditt fina omdöme. Vi tackar givetvis för ditt förtroende och hoppas att du alltid vet att vi finns nära till hands vid behov av städ. Vi önskar dig allt gott. Mvh Stök Sundsvall

Alexander M
Skrev om Stök Sundsvall

Super nöjda med städningen från Stök!

Svar från Stök Sundsvall

Vi tackar så mycket för ditt fina omdöme Alexander. Vi är stolt över att få vara din städ leverantör och hoppas på ett långt samarbete. Mvh Stök Sundsvall

Lars J
Skrev om Stök Sundsvall

Trevligt bemötande via telefon o direktkontakt för jobbet på plats- flyttstädning till oss , som vi och vår hyresvärd blev väldigt nöjda med. Ett perfekt utfört jobb med kort varsel. Så himla nöjd och har rekommenderat dem till mina vänner och bekanta.

Svar från Stök Sundsvall

Hej Lars, Vi tackar så mycket för förtroendet och ditt omdöme. Vi är glada över att vi fått hjälpa dig och att slutresultatet blev bra. //Stök Sundsvall

Åsa E
Skrev om Stök Sundsvall

Jag köpte flyttstädning. Mycket gott bemötande. Vänlig och med mig som kund i fokus. Tillgodosåg mina behov. Professionellt utfört arbete. Städningen var exemplarisk.

Svar från Stök Sundsvall

Tack Åsa för ditt förtroende. Vi är glad över att slutresultatet blev bra och tackar så mycket för det fina samarbetet genom hela processen. Vi finns alltid nära till hands om du behöver hjälp. Vi önskar dig allt gott. Mvh Stök Sundsvall

Fanny I
Skrev om Stök Sundsvall

Väldigt nöjd med städningen :)

Ann C

Extremt noggranna och trevliga

Linda L
Skrev om Stök Sundsvall

Fönsterputs. Bra arbete men det tog väldig tid.

Saxokam
Skrev om Stök Sundsvall

Myvket nöjd med resultatet ich bemötandet Har städ 1 ggr mån.

Monika A
Skrev om Stök Sundsvall

Min present från er va uppskattad Trevlig personal och noggranna.

Elisabeth N
Skrev om Stök Sundsvall

Väldigt bra bemötande god service och riktigt fint och rent hem har aldrig blivit så nöjd som då