Strands Bilar

Fräsarvägen 32, 142 50 Skogås — Visa karta

Välkommen till Strands Bilar!

Vi tycker att ett bilköp ska kännas bra, nästan en pirrande känsla, riktig glädje med andra ord. Det ska även vara okomplicerat, därför har vi valt att ta fram en del tjänster som underlättar, till exempel.

Finansiering upp till 72 månader. Garantier från 6-36 månader för ett tryggt bilägande! Gratis Carfax rapporter på alla våra bilar ( Bilupplysning/historik ).
Sist och nästan viktigast, ett trevligt bemötande!

Ett familjeföretag.
Kvalité framför kvantitet, vi säljer bara bilar vi själva tror på. Vi tänker långsiktigt och strävar efter super-nöjda kunder!

Vid försäljningsuppdrag av din bil tar vi hand om hela processen, in & utvändig tvätt, fotografering, uppställningsplats, annonsering på flertal webbsidor samt garanti och finansiering.

Boka tid hos oss redan idag eller ta en titt här nedan för att se vad våra tidigare kunder tycker om oss. Du hittar oss på Fräsarvägen 32 i Länna Industriområde.

Varmt Välkommen in till oss!

Läs vad 116 kunder tycker om Strands Bilar

• 2019-09-28

Leif L skrev om Strands Bilar
    Mycket trevliga och hjälpsamma.
    Mycket smidig bilaffär. Läs mer
  • 2019-09-25

Jonny & Susanne skrev om Strands Bilar
    Strands bilar i Länna 👍🏻👍🏻👍🏻
    Vi är mycket nöjda med att träffa bröderna Strand och deras enormt fina bemötande. Vi kände oss verkligen omhändertagna under hela affären.
    Mycket bra jobbat grabbar.
    Proffsiga och mycket trevliga.
    REKOMENDERAS
    Tack Jonny å Susanne Läs mer
  • Yngve Roger J

2019-09-22

Yngve Roger J skrev om Strands Bilar
    Trevlig och kunnig personal, med en hög servicenivå, vilket borgar för långsiktiga kundrelationer.

Kan varmt rekommendera detta företag. Läs mer
  • 2019-09-18

Pontus F skrev om Strands Bilar
    Bra service, trevliga grabbar! Rekommenderar starkt Läs mer
  • Ilari H

2019-09-13

Ilari H skrev om Strands Bilar
    Reserverade en bil som var "helt rostfri" och reste från Finland att köpa den. När jag såg bilen jag hittade rost från 3 platser och 2 platser mer efter jag hade köpt den. Serviceintervallet hade reset precis innan jag kom, fastän bilen inte hade blivit servad.

Säljaren visste att jag var tvungen att köpa bilen för jag hade redan köpt resa tillbaka för mig och bilen och jag hade bråttom till hamnen. De gav bara en jätte lite rabatt på bilen fastän annonsen var felaktigt.

När jag kom till Finland och fick bilen kontrolerrad, hittade jag flera fel på bilen och de kostade ca. 6.000kr att fixa. När jag fragade säljaren att har ni kontrolerrat bilen och kan ni betala hälften av kostnader han började skylla mig och sen slutade svara på mina e-mail.

0/5, oansvarigt beteende. Läs mer
    2019-09-18 Jerry S svarar Ilari H
    Hej Ilari! Tack för din feedback.
    Riktigt tråkigt att du känner dig missnöjd då vi har gjort allt vi kunnat för att du skall vara nöjd. Bilen i fråga är en Audi A4 från 2006, Audi generellt har en tendens att börja rosta i det svenska klimatet, denna hade varit väl omhändertagen & hade ingen rost utvändigt. Däremot hittade du en liten rostfläck i dörröppningen som gjorde dig missnöjd & då kom vi överens om ett prisavdrag på 2500 Kr som du vart nöjd med, utöver det redan prutade priset om 6000 kr.
    Du inspekterade bilen i över 2 timmars tid, därefter överenskommelse & affär begav du dig till Finland. Efter några dagar fick jag ett mail om att du hade hittat ytterligare en rostfläck och ville ha ytterligare prisavdrag, det kändes inte okej då vi redan hade kommit överens och totalt gått ner 8500 Kr. Vi mailade angående detta och sedan gav du oss ett ultimatum om att få pengar utav oss eller att gå in på Reco för att skriva ett omdöme, det kändes snarlikt som en utpressning & det tycker vi som sagt inte är okej.

Har du några frågor eller funderingar kring detta är du välkommen att kontakta mig på vår email: info@strandsbilar.se

• 2019-09-10

Gorjanka V skrev om Strands Bilar
    Jag är jätte nöjd! De är professionella, trevliga! Stort tack till de! Läs mer
    2019-09-12 Jerry S svarar Gorjanka V
    Vi är super-glada över att du känner så Gorjanka! Vi hoppas att bilen kommer till bra användning nu, med sonen som skall övningsköra & självklart önskar vi honom ett stort lycka till! :D

• 2019-09-04

Anna F skrev om Strands Bilar
    Jättebra bemötande och god kvalitet! Läs mer
    2019-09-12 Jerry S svarar Anna F
    Alltid lika härligt att bli bra bemött tillbaka, så det tackar vi för Anna! Hoppas du får ett fint slut på året, så ses vi förhoppningsvis i framtiden!

Med vänlig hälsning Strands BIlar
  • 2019-09-01

Jaqueline H skrev om Strands Bilar
    Köpte mig en Audi hos Strands bilar och är mycket nöjd med upplevelsen. Väldigt professionella, svar på alla frågor och inget strul någonstans, underbart! Läs mer
    2019-09-12 Jerry S svarar Jaqueline H
    Tack för ditt omdöme Jaqueline! Vi hoppas att du fortfarande är super-nöjd & att du är nöjd med vår leverans ner till Borås. Trots avståndet hoppas vi på återseende i framtiden :)
    Vi önskar dig en fin höst!

• Jonas R

2019-08-09

Jonas R skrev om Strands Bilar
    Köpte en Audi A4 Avant 2,0 T S Quattro med ett jättegott bemötande från början till slut. Mina förväntningar om ett tryggt köp med god kvalitet av bilen uppfylldes mer än väl vilket var det avgörande att genomföra köpet. Kommer säkerligen tillbaka till bröderna i framtiden, de får en utmärkt rekommendation som bilförsäljare av mig. Läs mer
    2019-09-12 Jerry S svarar Jonas R
    Det var en riktigt fin Audi A4 du köpte dig! Super trevligt att träffas och vi är glada över att du är så nöjd! Tack för din rekommendation. Vi hoppas på återseende i framtiden Jonas :)

• 2019-07-11

Jan A skrev om Strands Bilar
    Köpte en audi s6 avant, otroligt bra bemött kanon killar, bra service rekommenderar verkligen detta företag. Stort tack! Janne A Läs mer
    2019-07-11 Jerry S svarar Jan A
    En riktigt fin Audi S6 sådan! Stort tack för din feedback. Vi hoppas ni får en grym sommar i nya bilen! På återseende Janne!

• 2019-07-10

John L skrev om Strands Bilar
    Mycket bra!!👍👍bra bemötande och snabb handläggning!! Läs mer
    2019-09-12 Jerry S svarar John L
    Härligt att höra John! Tack för fin feedback & välkommen åter!

• 2019-07-10

Gunilla A skrev om Strands Bilar
    Nyligen köpt bil av dessa grabbar.
    Är mycket nöjd med både bilen o deras bemötande.
    Blivit fint o positivt bemött vid alla möten med dem även helger.
    Inget var omöjligt.
    Tack Gunilla. Läs mer
    2019-07-11 Jerry S svarar Gunilla A
    Tack för din recension Gunilla! Super trevligt att träffas och vi är glada över din belåtenhet. Hoppas på återseende i framtiden, fram tills dess önskar vi dig en fin sommar!

• 2019-07-05

Amanda B skrev om Strands Bilar
    Trevligt och seriöst bemötande! Läs mer
    2019-07-11 Jerry S svarar Amanda B
    Tack för din återkoppling Amanda! Hoppas du får en fin sommar med nya bilen :)

• Eddris R

2019-06-28

Eddris R skrev om Strands Bilar
    God service och mycket bra bemötande, sålde min bil vid en snabb och smidigt affär och kommer definitivt återkomma till nästa Affär
    strandsbilar kan man bara ge 10 av 10.
    Fantastiska säljare 👌🏼
    Rekommenderar stark 👌🏼👌🏼 Läs mer
    2019-07-04 Jerry S svarar Eddris R
    Tack Eddris! Hoppas du är nöjd med priset vi gav dig. Det skall vara smidigt & bra när man vill sälja sin bil. På återseende när du är på jakt efter ny bil! :)
    Ha en fin sommar

• Theo E

2019-06-27

Theo E skrev om Strands Bilar
    Riktigt trevliga och engagerade grabbar.
    Kände riktigt kul att köpa bil hos dem, extremt bra service :D Läs mer
    2019-07-04 Jerry S svarar Theo E
    Vi är glada att du känner så! Riktigt fin Audi A4:a du köpte dig! Vi hoppas att du får en fin sommar & är fortsatt nöjd.
    på återseende!

• 2019-06-23

Joachim D skrev om Strands Bilar
    Grymt service inriktade. Mycket trevlig personal.

Rekommenderar dom starkt. Läs mer
    2019-07-04 Jerry S svarar Joachim D
    Tack för din rekommendation Joachim! Super trevligt att göra affär med dig, vi hoppas på återseende i framtiden! Ha en fin sommar :)

• 2019-06-21

Anders E skrev om Strands Bilar
    Väldigt trevliga killar att göra en bilaffär med.. ska tillbaka o få min bil besiktigad på måndag.kan inte mer än o säga att jag är nöjd 🤘 Läs mer
    2019-07-04 Jerry S svarar Anders E
    Härligt att höra Anders! Tack för din recension. Hoppas du är fortsatt nöjd med din grymt fina BMW 550i !
    Välkommen åter
  • 2019-06-16

Erik H skrev om Strands Bilar
    Köpte en audi a6 avant, otroligt bra bemötande ifrån båda bröderna..
    Kommer garanterat tillbaka när nästa bilinköp blir aktuellt.. Läs mer
    2019-06-17 Jerry S svarar Erik H
    Du köpte dig en riktigt fin Audi A6! Tack för ditt omdöme Erik.
    Vi hoppas att du kommer tillbaka när du känner att det är dags att byta upp dig eller skaffa en till. Vi hörs!

Ha en fin sommar önskar Jerry & Conny Strand.
  • 2019-06-13

JOHANNA S skrev om Strands Bilar
    Service när den är som bäst.
    Köpte en bil som fungerade mindre bra efter 15 dagar och jag kontaktade Jerry på Strands Bilar som från dag ett jobbat proffsigt med sin kollega för att göra det absolut bästa för oss. Idag körde dom upp nya bilen och servicen är maxad. Känns personligt och lite familjärt. Lugna fina samtal och lösningar på allt som varit och hela tiden oss i fokus så att vi blir nöjda.
    Köpa bil? Handla på Strands Bilar, det lilla företaget med den personliga relationen.
    TACK💐🙏 Läs mer
    2019-06-17 Jerry S svarar JOHANNA S
    Tack för era fina ord, det gör oss väldigt glada att ni är nöjda!
    Ja, ibland kan tyvärr bilköp bli mindre lyckosamma & då är det extra viktigt att vi finns där för er!
    Vi hoppas att nya bilen fortfarande fungerar klockrent & håller i många år till.

Vi önskar er en riktigt härlig sommar där uppe i Norrland & hoppas på återseende i framtiden. Hälsa familjen!

Med vänliga hälsningar Jerry & Conny Strand
    JOHANNA S, Jerry S gillar detta
  • 2019-06-13

Michael H skrev om Strands Bilar
    Mycket trevlig och snabb affär! Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2019-06-17 Jerry S svarar Michael H
    Tack för din recension Michael! Vi hoppas på återseende i framtiden och önskar dig en härlig sommar! :)

• Gabriel G

2019-06-08

Gabriel G skrev om Strands Bilar
    Köpte en Audi A4 Quattro S-Line, blev bemött på ett varmt och bra sätt! Dom svarar alltid direkt när man ringer och alltid trevliga! Snabb & smidig affär och allt kändes väldigt seriöst och tryggt! Rekommenderar starkt Strands Bilar & hopps vi kan göra mera grymma affärer i framtiden! Grymt stort tack!!!! Läs mer
    2019-06-17 Jerry S svarar Gabriel G
    Tack för din feedback Gabriel! Riktigt fin första bil du köpte dig :) Alltid lika trevligt med nöjda & glada kunder som er familj, ni är varmt välkomna till oss i framtiden!
    Ha en fin sommar så hörs vi!

Jerry S, Conny S gillar detta
  • Victor

2019-05-31

Victor skrev om Strands Bilar
    Dom bästa av dom bästa!!! Otroligt bra bemötande och fantastisk service. Keep it Up!!!!!!! Läs mer
    2019-06-07 Jerry S svarar Victor
    Haha din energi Victor helt otrolig! Tack för din feedback. Hoppas du är fortsatt nöjd så ses vi i framtiden när det är dags för en ny bil! :)

• 2019-05-29

Rasmus L skrev om Strands Bilar
    Personlig och vänlig service, smidig affär Läs mer
    2019-05-29 Jerry S svarar Rasmus L
    Tack Rasmus för ditt förtroende att komma hela vägen ifrån Gällivare! Hoppas resan hem går smidigt i din riktigt grymma C63 AMG :)

Ha nu en riktigt fin sommar så ses vi när det är dags för ny bil!

• Göran L

2019-05-29

Göran L skrev om Strands Bilar
    Fantastiskt bemötande och proffsighet av ägarna. Rekommenderar verkligen detta företag både vad gäller försäljning eller köp. Läs mer
    2019-05-29 Jerry S svarar Göran L
    Tack detsamma Göran! Alltid lika trevligt när du är på besök, hoppas på återseende om inte allt för länge! Ha en fin sommar med frugan & husbilen!

Med vänliga hälsningar Strands Bilar
  • 2019-05-28

Rahmati R skrev om Strands Bilar
    Trevliga bröder som ger dig bästa service Läs mer
    2019-05-29 Jerry S svarar Rahmati R
    Tack för din recension Rahmati! Vi hoppas att du är fortsatt nöjd & vi önskar dig en fin sommar! :)

• 2019-05-25

Birgitta T skrev om Strands Bilar
    Både telefon kontakt och i verkligheten så var bemötandet mycket trevligt. Glad och positiv person. Kan rekommendera dom varmt. Läs mer
    2019-06-07 Jerry S svarar Birgitta T
    Tack Birgitta för din återkoppling! Det glädjer oss att du kan rekommendera vårat företag, tack! Hoppas ni får en fin sommar, på återseende!

• 2019-05-22

Lotta H skrev om Strands Bilar
    Snabb och smidig affär. Trevligt bemötande.
    Lotta Läs mer
    2019-05-29 Jerry S svarar Lotta H
    Tack för din feedback Lotta! Kul att du är nöjd & hoppas du har det bra borta i Alicante nu!

• ALEKSANDER F

2019-05-21

ALEKSANDER F skrev om Strands Bilar
    Klockrena grabbar på Strands bilar!
    Väldigt hjälpsamma när vi ville kolla på andra bilar dom hade samt väldigt smidigt köp, kan rekommenderas! Läs mer
    2019-05-22 Jerry S svarar ALEKSANDER F
    Tack för att ni tog er tiden att ge oss feedback!
    Det är givet, ibland är det svårt att bestämma sig, speciellt när vår hall mestadels består av Audi's, men vi tycker att ni valde rätt bil, en riktigt fin Audi A6!
    Hoppas resan till Katrineholm gick smidigt & att ni är fortsatt nöjda.
    Varmt välkomna tillbaka i framtiden!

• 2019-05-20

Mariuxi H skrev om Strands Bilar
    Blev bemött av kunnig personal och mycket trevlig Läs mer
    2019-05-22 Jerry S svarar Mariuxi H
    Tack Mariuxi för din feedback! Hoppas resan hem gick bra & att du är fortsatt nöjd med bilen! Varmt välkommen åter och vi önskar dig en fin sommar!

• 2019-05-19

Jenny L skrev om Strands Bilar
    Jag köpte precis en superfin Audi A3 och är jätteglad. Fin bil och mycket bra bemötande och smidig affär. Kunde inte kännas bättre🙏👍!
    Tack Conny och Jerry!
    Hälsningar
    Jenny och Jörgen Läs mer
    2019-05-22 Jerry S svarar Jenny L
    Tack för din recension Jenny! Din A3:a var verkligen superfin, bra val nu inför sommaren :)
    Vi är jätte glada över att du är så nöjd! Verkligen trevligt att träffas & vi hoppas att du och Jörgen kommer tillbaka när ni vill byta bil, eller svänga förbi på en Go'fika!

• 2019-05-18

Julle Mikael J skrev om Strands Bilar
    Ringde säljaren och bad honom att berätta lite mer om bilen då vi hade 70 mil att köra.
    Jodå, det finns lite stenskott men inget allvarligt och inget man tänker på i helhet.
    Ser helt ok ut och allt fungerar som det ska.
    Vi sätter oss i bilen och kör för att kika på en Audi A4.
    När vi äntligen kommer fram möter säljaren upp oss och säljaren i sig är trevlig.
    Men sedan är det bilen.
    Mängder av stenskott, bubblor och rost bakom ena bakdörren, mängder av djupa
    repor på bakre kofångaren förmodligen gjorda av släpkärra, samt en buckla.
    Ac:n kylde inget, aluminiumfälgarna som var mycket fina på bild var totalt kantstötta
    och de misstänkt svarta spraylackade fälgarna har bara katastrof.
    Sedan däcken, de hade inte klarat besiktningen nästa gång, haft bil i 36 år,
    fast säljaren sa att de går minst 2 säsonger till.
    Tack vare alla positiva omdömen valde vi att lita på att skicket var som säljaren sa,
    men det slutade med att vi fick åka hem igen. Läs mer
    2019-05-22 Jerry S svarar Julle Mikael J
    Tack för din feedback Mikael! Vi förstår att det känns jätte tråkigt & det är ännu tråkigare att bilen inte mötte dina förväntningar då du hade en lång resväg.
    Bilen i fråga har gått 23.000 Mil & är 13 år gammal, bilen är ju tyvärr inte ny och att stenskott finns samt någon enstaka repa finns är ju tyvärr väldigt vanligt. Vilket vi också förklarade per telefon, att bilen är i bruksskick men i helhet så ser bilen fin ut.
    Fälgarna hade en del skrap men det syntes även på bild, när ni kände att det var för mycket i ert tycke så erbjöd vi en annan uppsättning hjul som kompensation.
    Däcken har vi uppmätt till 4,5 milimeter med mätsticka och gränsen till obruksbara däck i Sverige går vid 1,6 milimeter.
    Så som vi förstod det skulle ni åka och titta på en annan bil i Stockholm, hade vi förstått att ni vart besvikna och skulle åka hem så hade vi givetvis gett er ett prisavdrag på bilen alternativt ersatt era resekostnader för besväret.
    Har ni några frågor eller funderingar så får ni gärna kontakta oss per mail / telefon.

• Stefan H

2019-05-17

Stefan H skrev om Strands Bilar
    100%, bra grabbar! Smidigt, enkelt, rakt. Rekommenderar! Läs mer
    2019-05-19 Jerry S svarar Stefan H
    Härligt att du är nöjd Stefan & tack för din feedback! Vi hoppas att ni får en fin sommar i nya bilen :) På återseende i framtiden!

• 2019-05-15

TOMMY S skrev om Strands Bilar
    Mycket bra , enkla och seriösa att göra affär med. Riktigt måna om att det ska bli rätt för kunden och de står till 100% för vad de lovat. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2019-05-15 Jerry S svarar TOMMY S
    Tack för din recension Tommy! Vi är toppen-glada över att ni är nöjda & känner så, självklart håller vi det vi lovat! Tack återigen för din rekommendation. Vi hoppas på återseende i framtiden. Ha fin sommar nu i nya fräscha BMW:n

• Tord G

2019-05-13

Tord G skrev om Strands Bilar
    Bilköp. Bra bemötande och ordentlig genomgång av bilen. Lätt att prata med och påminde om att läsa igenom kontraktet noga. Bra bilhandlare. Läs mer
    2019-05-15 Jerry S svarar Tord G
    Tack för din feedback Tord! Väldigt trevligt att träffas & att göra affär med dig. Hoppas resan till Sollefteå gick smidigt. På återseende!

• 2019-05-10

Marina E skrev om Strands Bilar
    HEJ HAR NU KÖRT HEM ALLT GICK BRA RINGER SENARE NÄR VI KÖRT MERA Läs mer
    2019-05-11 Jerry S svarar Marina E
    Hej! Härligt att ni kom hem säkert. Ni kan kontakta oss när ni vill, på återseende!

• 2019-05-05

Ronnie S skrev om Strands Bilar
    Bilköp. Mycket trevliga o proffsiga . Läs mer
    2019-05-08 Jerry S svarar Ronnie S
    Tack för din feedback Ronnie. Hoppas du & dotter din är nöjd med er nya fina Audi A3!
    Vi önskar er en härligt sommar & hoppas på återseende!

• 2019-05-03

Johan B skrev om Strands Bilar
    De höll vad de lovade åtgärda och var mycket måna om att ha nöjda kunder. De hörde även av sig efter reparationen och frågade om kag var nöjd med resultatet. Vilket är ytterligare ett plus. Läs mer
    2019-05-08 Jerry S svarar Johan B
    Tack för din feedback Johan! Självklart är vi mån om våra, vi vill finnas där för er även efter bilköpet. Vi är glada över att du är nöjd & vi hoppas på återseende i framtiden! :)

• 2019-04-23

Philip N skrev om Strands Bilar
    Köpte en volkswagen passat och är mycket nöjd trevligt bemötande och bra service Läs mer
    2019-05-08 Jerry S svarar Philip N
    Tack för din feedback! Otroligt snygg Passat du köpte dig, hoppas du får en fin sommar med nya bilen! :)

• Mathias R

2019-04-21

Mathias R skrev om Strands Bilar
    Köpt en audi a4 av strands bilar, väldigt proffsiga killar som gör ärliga bra affärer. Av alla handlare jag haft kontakt med inför mitt bil köp så är strands bilar överlägset bäst på alla punkter.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-04-22 Jerry S svarar Mathias R
    Tack för din vänliga feedback Mathias! Väldigt trevligt att göra affär med dig & vi hoppas givetvis på flera återseenden! Det lönade sig även för oss med ditt yrke i VVS gentemot våra element, tack för hjälpen :D

Fortsatt glad påsk!

• 2019-04-19

Isak P skrev om Strands Bilar
    Super trevliga killar! Köpte min första bil och blev bemött bra! De håller vad dom lovar och vet vad de håller på med! :)
    Mvh Glad Bilägare :D Läs mer
    2019-04-19 Jerry S svarar Isak P
    Tack för din feedback Isak! Väldigt trevlig affär & super-schysst första bil du köpte =) Riktigt bra val nu inför sommaren. På återseende!

• Samuel C

2019-04-15

Samuel C skrev om Strands Bilar
    Trevligt bemötande,svarar när du ringer eller så ringer dom tillbaka till dig. Service minded när det kommer till försäljning av fordon och allmänt trevliga och tillmötesgående. Rekommenderar Strands Bilar om ni är ute efter bra kund service och bilar så klart.

Hälsningar från Samuel & Senteza Läs mer
    2019-04-19 Jerry S svarar Samuel C
    Tack för ert fina omdöme! Allt blir så mycket enklare med trevliga kunder som er :)
    Vi önskar er all lycka till med erat företag & hoppas på återseende i framtiden när ni behöver flera bilar!

• Fredrik S

2019-04-15

Fredrik S skrev om Strands Bilar
    Köpte en bil. Snabba och trevliga killar, lysande service. Och inga problem

Kan varmt rekommendera STRANDS BIL Läs mer
    2019-04-15 Jerry S svarar Fredrik S
    Tack för lysande feedback! Hoppas resan hem till Norrland gick bra & att ni är fortsatt nöjda med Audin! Så hoppas vi här nere i Stockholm på återseende i framtiden :)

• 2019-04-09

Vahideh R skrev om Strands Bilar
    Jätte trevliga killar där och nöjd med affären. Läs mer
    2019-04-13 Jerry S svarar Vahideh R
    Tack Vahideh för din feedback!
    Vi är glada över att du är nöjd!
    Ha en fin sommar önskar vi på Strands Bilar.

• 2019-04-08

Simeon L skrev om Strands Bilar
    Allt gick snabbt och smidigt, blev Serigöst och Trevligt bemött och det var inget lurande ’ dem berättade allt som var bra att veta om bilen😎 Läs mer
    2019-04-13 Jerry S svarar Simeon L
    Riktigt kul att du känner så Simeon! Tack för din feedback & hoppas att du är grymt nöjd.
    Hoppas på återseende :)

• 2019-04-08

Andreas L skrev om Strands Bilar
    Riktigt bra bilfirma. Grym Audi och blev trevligt bemött :) rekommenderas starkt👍 Läs mer
    2019-04-15 Jerry S svarar Andreas L
    Tack för fina ord! Audin var grym, de håller vi med om :) Tack åter igen för din rekommendation Andreas och välkommen åter!

• 2019-04-05

Robert H skrev om Strands Bilar
    Köpte en fin A6a blev riktigt bra bemött. Seriösa. Rekommenderar dom starkt och kommer återvända i framtiden för bilköp. Läs mer
    2019-04-06 Jerry S svarar Robert H
    Den var riktigt fin Robert, ett välplanerat köp nu inför sommaren! Kul att du är nöjd & tog dig tiden att ge oss en rekommendation!
    På återseende Robert.

• 2019-03-17

Ted T skrev om Strands Bilar
    Köpte en Audi A4. Familjär verksamhet, trevlig och kunnig personal. Jag kommer att köpa fler bilar där och jag kan varmt rekomendera dom! Läs mer
    2019-03-21 Jerry S svarar Ted T
    Vi hoppas att du är nöjd med ditt val! Vi uppskattar starkt din rekommendation & belåtenhet!
    Det var väldigt trevligt att ha dig här, så vi hoppas på flera återseenden!

• 2019-03-16

Rafik M skrev om Strands Bilar
    Trevliga , rekommenderas varmt Läs mer
    2019-03-21 Jerry S svarar Rafik M
    Tack detsamma Rafik! Vi blir jätte glada över att ni kan rekommendera oss!
    Varmt välkommen åter.

• Amel F

2019-03-02

Amel F skrev om Strands Bilar
    Köpte en jättefin A5. Schysst pris fick jag även ett bra inbytespris för min bil. Rekommenderar dessa grabbar, väldigt trevliga, schysta och hjälpsamma. Förhoppningsvis blir Strands Bilar en av dem första jag besöker vid nästa bilköp! Läs mer
    2019-03-21 Jerry S svarar Amel F
    Tack för din feedback Amel! A5'an du köpte var grymt snygg! Det gläder oss att du är nöjd och vi hoppas på att du återkommer!

• 2019-03-01

Charlie Ö skrev om Strands Bilar
    Köpte en fin Audi av de trevliga grabbarna på Strands.
    Allt gick mycket smidigt till väga och jag rekommenderar firman 👍👍 Läs mer
    2019-03-02 Jerry S svarar Charlie Ö
    Den var väldigt fin faktiskt! Hoppas sonen din blir nöjd :D
    Tack för fina ord & rekommendation!
    Välkommen åter!

Mer från Strands Bilar HB