Strands Bilar

Fräsarvägen 32, 142 50 Skogås — Visa karta

Välkommen till Strands Bilar!

Vi tycker att ett bilköp ska kännas bra, nästan en pirrande känsla, riktig glädje med andra ord. Det ska även vara okomplicerat, därför har vi valt att ta fram en del tjänster som underlättar, till exempel.

Finansiering upp till 72 månader. Garantier från 6-36 månader för ett tryggt bilägande! Gratis Carfax rapporter på alla våra bilar ( Bilupplysning/historik ).
Sist och nästan viktigast, ett trevligt bemötande!

Ett familjeföretag.
Kvalité framför kvantitet, vi säljer bara bilar vi själva tror på. Vi tänker långsiktigt och strävar efter super-nöjda kunder!

Vid försäljningsuppdrag av din bil tar vi hand om hela processen, in & utvändig tvätt, fotografering, uppställningsplats, annonsering på flertal webbsidor samt garanti och finansiering.

Boka tid hos oss redan idag eller ta en titt här nedan för att se vad våra tidigare kunder tycker om oss. Du hittar oss på Fräsarvägen 32 i Länna Industriområde.

Varmt Välkommen in till oss!

Läs vad 79 kunder tycker om Strands Bilar

• 2019-04-23

Philip N skrev om Strands Bilar
    Köpte en volkswagen passat och är mycket nöjd trevligt bemötande och bra service Läs mer
  • Mathias R

2019-04-21

Mathias R skrev om Strands Bilar
    Köpt en audi a4 av strands bilar, väldigt proffsiga killar som gör ärliga bra affärer. Av alla handlare jag haft kontakt med inför mitt bil köp så är strands bilar överlägset bäst på alla punkter.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-04-22 Jerry S svarar Mathias R
    Tack för din vänliga feedback Mathias! Väldigt trevligt att göra affär med dig & vi hoppas givetvis på flera återseenden! Det lönade sig även för oss med ditt yrke i VVS gentemot våra element, tack för hjälpen :D

Fortsatt glad påsk!

• 2019-04-19

Isak P skrev om Strands Bilar
    Super trevliga killar! Köpte min första bil och blev bemött bra! De håller vad dom lovar och vet vad de håller på med! :)
    Mvh Glad Bilägare :D Läs mer
    2019-04-19 Jerry S svarar Isak P
    Tack för din feedback Isak! Väldigt trevlig affär & super-schysst första bil du köpte =) Riktigt bra val nu inför sommaren. På återseende!

• Samuel C

2019-04-15

Samuel C skrev om Strands Bilar
    Trevligt bemötande,svarar när du ringer eller så ringer dom tillbaka till dig. Service minded när det kommer till försäljning av fordon och allmänt trevliga och tillmötesgående. Rekommenderar Strands Bilar om ni är ute efter bra kund service och bilar så klart.

Hälsningar från Samuel & Senteza Läs mer
    2019-04-19 Jerry S svarar Samuel C
    Tack för ert fina omdöme! Allt blir så mycket enklare med trevliga kunder som er :)
    Vi önskar er all lycka till med erat företag & hoppas på återseende i framtiden när ni behöver flera bilar!

• Fredrik S

2019-04-15

Fredrik S skrev om Strands Bilar
    Köpte en bil. Snabba och trevliga killar, lysande service. Och inga problem

Kan varmt rekommendera STRANDS BIL Läs mer
    2019-04-15 Jerry S svarar Fredrik S
    Tack för lysande feedback! Hoppas resan hem till Norrland gick bra & att ni är fortsatt nöjda med Audin! Så hoppas vi här nere i Stockholm på återseende i framtiden :)

• 2019-04-09

Vahideh R skrev om Strands Bilar
    Jätte trevliga killar där och nöjd med affären. Läs mer
    2019-04-13 Jerry S svarar Vahideh R
    Tack Vahideh för din feedback!
    Vi är glada över att du är nöjd!
    Ha en fin sommar önskar vi på Strands Bilar.

• 2019-04-08

Simeon L skrev om Strands Bilar
    Allt gick snabbt och smidigt, blev Serigöst och Trevligt bemött och det var inget lurande ’ dem berättade allt som var bra att veta om bilen😎 Läs mer
    2019-04-13 Jerry S svarar Simeon L
    Riktigt kul att du känner så Simeon! Tack för din feedback & hoppas att du är grymt nöjd.
    Hoppas på återseende :)

Med vänlig hälsning Strands Bilar
  • 2019-04-08

Andreas L skrev om Strands Bilar
    Riktigt bra bilfirma. Grym Audi och blev trevligt bemött :) rekommenderas starkt👍 Läs mer
    2019-04-15 Jerry S svarar Andreas L
    Tack för fina ord! Audin var grym, de håller vi med om :) Tack åter igen för din rekommendation Andreas och välkommen åter!

• 2019-04-05

Robert H skrev om Strands Bilar
    Köpte en fin A6a blev riktigt bra bemött. Seriösa. Rekommenderar dom starkt och kommer återvända i framtiden för bilköp. Läs mer
    2019-04-06 Jerry S svarar Robert H
    Den var riktigt fin Robert, ett välplanerat köp nu inför sommaren! Kul att du är nöjd & tog dig tiden att ge oss en rekommendation!
    På återseende Robert.

• 2019-03-17

Ted T skrev om Strands Bilar
    Köpte en Audi A4. Familjär verksamhet, trevlig och kunnig personal. Jag kommer att köpa fler bilar där och jag kan varmt rekomendera dom! Läs mer
    2019-03-21 Jerry S svarar Ted T
    Vi hoppas att du är nöjd med ditt val! Vi uppskattar starkt din rekommendation & belåtenhet!
    Det var väldigt trevligt att ha dig här, så vi hoppas på flera återseenden!

• 2019-03-16

Rafik M skrev om Strands Bilar
    Trevliga , rekommenderas varmt Läs mer
    2019-03-21 Jerry S svarar Rafik M
    Tack detsamma Rafik! Vi blir jätte glada över att ni kan rekommendera oss!
    Varmt välkommen åter.

• Amel F

2019-03-02

Amel F skrev om Strands Bilar
    Köpte en jättefin A5. Schysst pris fick jag även ett bra inbytespris för min bil. Rekommenderar dessa grabbar, väldigt trevliga, schysta och hjälpsamma. Förhoppningsvis blir Strands Bilar en av dem första jag besöker vid nästa bilköp! Läs mer
    2019-03-21 Jerry S svarar Amel F
    Tack för din feedback Amel! A5'an du köpte var grymt snygg! Det gläder oss att du är nöjd och vi hoppas på att du återkommer!

• 2019-03-01

Charlie Ö skrev om Strands Bilar
    Köpte en fin Audi av de trevliga grabbarna på Strands.
    Allt gick mycket smidigt till väga och jag rekommenderar firman 👍👍 Läs mer
    2019-03-02 Jerry S svarar Charlie Ö
    Den var väldigt fin faktiskt! Hoppas sonen din blir nöjd :D
    Tack för fina ord & rekommendation!
    Välkommen åter!

• Pawel D

2019-03-01

Pawel D skrev om Strands Bilar
    hi ya. My name is Pawel I decide to buy and collect my dream car from Strands Bilar. 3 days trip from Poland was not easy but now I know it was 10000% worth it. Car is in perfect condition 1000km from Sweden to Poland was a perfect time behind the wheel. From beginnig to the final BUY it was a pleasure and know now that my next buy be in the same place STRANDS BILAR two brothers who made my buy pefect.
    By the way Thank You for keepeing the car form me :*
    Thank You/Dziękuję Läs mer
    2019-03-01 Jerry S svarar Pawel D
    Thank you for the feedback Pawel. It was really nice to meet you and your energy was outstanding haha! We hope to see you again! The car your bought was a really good one, think we had like 50 calls on it!
    You are more then welcome back to us!

Best regards
    Strands Bilar.
  • 2019-02-27

Emil Z skrev om Strands Bilar
    Grym service ärliga killar dem hjälpte mig med en förmedling och det gick super bra. Läs mer
    2019-03-01 Jerry S svarar Emil Z
    Tack för din feedback Emil! Hoppas din tjej är nöjd med BMWn vi förmedlade till er. På återseende!

• 2019-02-20

Basir K skrev om Strands Bilar
    Mercedes a class AMG.
    Blev bemött jätte bra och kändes tryggt att göra affärer, allt gick fort och smidigt. Bättre än förväntat, duktiga grabbar som kan sitt jobb och bilar.
    Är riktigt nöjd med mitt köp! Läs mer
    2019-02-23 Jerry S svarar Basir K
    Härligt att du fick en sådan bra upplevelse Basir, det glädjer oss!
    Stort tack för din recension och hoppas du är grymt nöjd med din fina AMG!

• Csaba T

2019-02-19

Csaba T skrev om Strands Bilar
    I bought a nice used Volvo v50 in a really good condition!
    The service was quick!
    Overall 5star experience! Läs mer
    2019-02-23 Jerry S svarar Csaba T
    Thank you very much for your feedback Csaba! We wish everything to work out fine with exporting the car to Hungary. hopefully we'll see each other again. Welcome back!

• 2019-02-17

Santino skrev om Strands Bilar
    Trevliga och sköna, ärliga och bra. Läs mer
    2019-02-23 Jerry S svarar Santino
    Härligt att du känner så Santino, det gör oss glada! Tack för din feedback och hoppas du får många fina mil med nya Audi'n.

• 2019-02-17

Jorge A skrev om Strands Bilar
    Grabbarna är proff!
    Snabb lösning, bra överenskommelse och ärlighete.
    Fortsätter så, nå ni lyckas!
    Big J Läs mer
    2019-02-23 Jerry S svarar Jorge A
    Haha tack för din feedback Big J, trevligt att träffas och vi hoppas på återseende!
    Kul att du är nöjd, det glädjer oss!

• 2019-02-14

Christoffer S skrev om Strands Bilar
    Väldigt trevligt bemötande och grymt bra upplevelse👍🏼 Läs mer
    2019-02-16 Jerry S svarar Christoffer S
    Tack för din fina feedback Christoffer! Hoppas du är nöjd med priset vi gav dig för din bil.
  • Robin S

2019-02-12

Robin S skrev om Strands Bilar
    Köpte en audi som var super fin! Bra grabbar att ha å göra med! Läs mer
    2019-02-16 Jerry S svarar Robin S
    Det var den verkligen! Tack för din feedback Robin. Vi hoppas på återseende! :)
  • Magnus J

2019-02-11

Magnus J skrev om Strands Bilar
    Köpte en Audi A4 blev bemöt väldigt bra via telefon och på plats Läs mer
    2019-02-12 Jerry S svarar Magnus J
    Det var en väldigt fin Audi A4 du köpte, grattis! Kul att du känner dig väl bemött på både telefon och plats Magnus! Hoppas på återseende :)

• 2019-01-31

Fredrik A skrev om Strands Bilar
    Jättetrevligt familjeföretag. Kunniga och hjälpsamma. Känns som en trygg affär rakt igenom. Rekommenderas! Läs mer
    2019-02-02 Jerry S svarar Fredrik A
    Tack för din feedback Fredrik! Hoppas du får många fina mil i den nya bilen. Varmt välkommen åter!
  • 2019-01-28

Fredrik L skrev om Strands Bilar
    Audi S3 Sedan.
    Grymt bra bemötande av två engagerade killar som gjorde allt för att bilköpet skulle gå så smidigt som möjligt. Kan verkligen rekomendera Strands bilar! Läs mer
    2019-01-29 Jerry S svarar Fredrik L
    Superkul att du är nöjd Fredrik! Det är alltid lika härligt att göra affärer med trevliga kunder som dig. Hoppas att vi ses igen!

• 2019-01-25

Yaroslav skrev om Strands Bilar
    Trevligt bemötande och bra service. Sålde min bil via dem och köpte en annan.
    Rekomenderas! Läs mer
    2019-01-29 Jerry S svarar Yaroslav
    Tack för din feedback Yaroslav och vi är glada att du är nöjd! Lycka till med din nya bil!
  • 2019-01-24

Erik L skrev om Strands Bilar
    Jag köpte en volvo v50, såg annonsen på blocket, jätte nöjd med deras service.
    Tack Strandsbilar Läs mer
    2019-01-24 Jerry S svarar Erik L
    Vi hoppas att bilen kommer att underlätta din vardag nu när du slipper pendla kommunalt!Tack för din feedback och vi hoppas på återseende i framtiden!
    Med vänliga hälsningar Strands Bilar
  • 2019-01-22

Kenneth B skrev om Strands Bilar
    Köpte min andra Audi av Strands Bilar och är minst lika nöjd med denna som den första! Återigen tack för trevligt bemötande och smidig affär.
    Mvh Kenneth Läs mer
    2019-01-24 Jerry S svarar Kenneth B
    Kul att du kom tillbaka till oss Kenneth & att du återigen är nöjd! Det gör oss glada. Tack för din feedback och välkommen åter!
    Med vänlig hälsning Strands Bilar
  • Anders W

2019-01-21

Anders W skrev om Strands Bilar
    Perfekt bemötande ! Grymt nöjs me köpet ! Läs mer
    2019-01-22 Jerry S svarar Anders W
    Kul att höra Anders! Trevligt att träffas och du är varmt välkommen tillbaka till oss i framtiden! :)
  • Davide D

2018-12-24

Davide D skrev om Strands Bilar
    Känner mig jätte nöjd, och vart trevligt bemöt. Har alltid köpt bilar privat innan. Men det är det slut med. Går mycket smidigare så här utan konstigheter. Läs mer
    2018-12-28 Jerry S svarar Davide D
    Kul att du är nöjd Davide! Vi strävar efter att vara så smidiga som möjligt och blir väldigt glada när vi får sådan feedback! God fortsättning på dig och varmt välkommen tillbaka!
  • Christoffer S

2018-12-22

Christoffer S skrev om Strands Bilar
    Köpt en Audi av dom helt kanon nöjd, bra bemötande rekommenderar detta företag starkt 10/10! Läs mer
    2018-12-28 Jerry S svarar Christoffer S
    Tack för din feedback Christoffer och härligt att du är så nöjd! Hoppas din långa hemresa gick bra. Självklart är du varmt välkommen tillbaka vid nästa bilköp! :)
  • Emma B

2018-12-01

Emma B skrev om Strands Bilar
    Supertrevligt bemötande och proffsig service. Läs mer
    2018-12-04 Jerry S svarar Emma B
    Tack för din feedback! Lycka till nu med din fina Audi A1 :)
  • Aziz K

2018-11-29

Aziz K skrev om Strands Bilar
    En riktig skön service, allt gick snabbt och smidigt. Bröderna strands är 2 härliga killen, jag är supernöjd. Ni får 10/10 från mig Läs mer
    2018-11-30 Jerry S svarar Aziz K
    Tack för din grymma feedback Aziz! Riktigt kul att du är nöjd och du är varmt välkommen tillbaka till oss när det är dags för ny bil! :)
  • Fanny C

2018-11-29

Fanny C skrev om Strands Bilar
    Otroligt trevliga och sjukt professionella. Bra priser! Skulle inte kunna bli mer nöjd! Kommer garanterat komma tillbaka när de blir dags att byta upp sig. Läs mer
    2018-11-30 Jerry S svarar Fanny C
    Tack för fin feedback Fanny! Du är varmt välkommen in till oss nästa gång när det blir dags att byta upp!
  • 2018-11-27

Kim E skrev om Strands Bilar
    Trevliga och seriösa grabbar att ha att göra med. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-11-28 Jerry S svarar Kim E
    Tack för din feedback & ditt förtroende! Trevligt att träffas och vi hoppas på återseende!
  • Stefan Ö

2018-11-25

Stefan Ö skrev om Strands Bilar
    Jag hoppades på att hitta en bil jag kunde byta jämnt med, dottern ska börja övningsköra så manuellt växlat var prio o min gamla bil var automat. Jag kom när de nästan var på väg att åka hem men de tog sig tid med mig. Kort sagt bra stämning o vi kom överens om byte så det blev affär på en gång. Smidigt o bra😃 Läs mer
    2018-11-27 Jerry S svarar Stefan Ö
    Det var på håret Stefan vi var nästan ut ur dörren redan! Riktigt trevligt att träffas och vi hoppas på återseende! Hoppas din dotter lyckas ta körkortet! :)
  • Kanat Mhmt Cyhn K

2018-11-22

Kanat Mhmt Cyhn K skrev om Strands Bilar
    Hej

Världens trevligaste personal.
    Trevlig bemötande. Läs mer
    2018-11-27 Jerry S svarar Kanat Mhmt Cyhn K
    Hej Kanat! Tack för din fina feedback och vi hoppas att ni blir nöjda med er lilla Suzuki!
    Hoppas på återseende!
  • 2018-11-21

Daniel G skrev om Strands Bilar
    Precis köpt en fin a4 ts från strands bilar och jag är supernöjd och tacksam för eran goda service och erat trevlig bemötande tack så mycket !! Läs mer
    2018-11-27 Jerry S svarar Daniel G
    Härligt att du är supernöjd Daniel! Tack för affären & välkommen åter!
  • 2018-11-17

Michell A skrev om Strands Bilar
    Finns nog inga tips då man fick ett bra bemötande och lösning på saker. Mina dagar blir nog lite bättre nu.
    Fortsätt med det ni gör och kör hårt!! Läs mer
    2018-11-21 Jerry S svarar Michell A
    Tack för fin feedback Michell! Trevligt att träffas och vi hoppas att det blir lite enklare för dig att pendla nu! På återseende.
  • 2018-11-17

Gabriel H skrev om Strands Bilar
    Mycket professionellt bemötande och bilen mötte förväntningarna! Läs mer
    2018-11-21 Jerry S svarar Gabriel H
    Tack för din feedback Gabriel och kul att du är nöjd! Hoppas på återseende, kör försiktigt i Norr!
  • Erik F

2018-11-16

Erik F skrev om Strands Bilar
    Köpte en Audi A4 affären gick igenom perfekt och strands bilar bemötte mig på bästa sätt och strands bilar levde upp till alla mina förväntningar Läs mer
    2018-11-21 Jerry S svarar Erik F
    Kul att du är nöjd Erik, det glädjer oss! Hoppas på återseende och välkommen åter!
  • Linda C

2018-11-04

Linda C skrev om Strands Bilar
    Killarna på Strands Bilar hittade en pärla till mig, så tacksam! Fantastisk service och trevligt bemötande! Läs mer
    2018-11-06 Jerry S svarar Linda C
    Den var faktiskt väldigt fin! Vi hoppas att X-driven gör susen uppe i Norr! Tack för fin feedback.
  • Michael E

2018-11-02

Michael E skrev om Strands Bilar
    Imponerande servicemindade killar med stort engagemang. Jag är mycket nöjd och förutsätter att bilen är av lika hög kaliber:) Läs mer
    2018-11-06 Jerry S svarar Michael E
    Kul att du tycker så Michael! Härligt att du är nöjd med affären. Trevligt att träffas och vi hoppas på återseende!
  • Christoffer J

2018-10-24

Christoffer J skrev om Strands Bilar
    Grymt bemötande. Rekommenderar alla att köpa bil av dom här grabbarna 😁👍🏻 Läs mer
    2018-10-25 Jerry S svarar Christoffer J
    Stort tack för din feedback Christoffer! Önskar dig många fina mil på vägen nu & hoppas på återseende.
  • 2018-10-23

Ken R skrev om Strands Bilar
    Köpte en beg bil, blev otroligt väl bemött,
    Företaget levde mer än väl upp till mina förväntningar,
    Jag kommer utan tvekan vända mig till detta företag för nästa köp. Läs mer
    2018-11-02 Jerry S svarar Ken R
    Tack för din feedback Ken! Väldigt tacksamt med återkommande kunder, så vi får hoppas på återbesök 3 i framtiden. Ta hand om dig så länge!
  • 2018-10-20

Pontus B skrev om Strands Bilar
    Rikigt sköna killar fint välkomnande och bra gjord affär riktigt nöjd! Läs mer
    2018-10-20 Jerry S svarar Pontus B
    Kul att du tyckte de Pontus! Väldigt trevligt att träffas och vi hoppas att du fortsätter vara nöjd med din fina Audi A4. Kör försiktigt uppe på hala-vägar i norrland!
  • 2018-10-07

Hamiat N skrev om Strands Bilar
    Köpte en beg.bil inför vintern. Fick bra råd och humana tips. Kommer återvända när det dags att köpa en annan bil.
    Kändes inte som att nåt var lurigt, fett bra service. Läs mer
    2018-10-08 Jerry S svarar Hamiat N
    Tack din fina feedback! Det glädjer oss att du känner så. Hoppas på återseende, men tills dess önskar vi dig många fina mil med din bil!
  • Sarmad S

2018-10-04

Sarmad S skrev om Strands Bilar
    Bra. trevliga, bra service. Hård förhandlade funkar bra Läs mer
    2018-10-04 Jerry S svarar Sarmad S
    Tack för din feedback Sarmad. Grymt snygg Audi S3 du köpte, ha en grym höst med Quattro bilen!
  • 2018-10-03

Zaki C skrev om Strands Bilar
    Jag köpte en bil av killarna och allt var perfekt dom var mycket trevliga toppen toppen toppen Läs mer
    2018-10-04 Jerry S svarar Zaki C
    Härligt att du tycker det Zaki, det gör oss glada! Trevligt att träffas och hoppas på återseende!
  • Cenny E

2018-10-01

Cenny E skrev om Strands Bilar
    Använde mig av strandsbilar vid försäljning av mil arteon gtr. Super trevliga killar som är flexibla och höll öppet hela tre timmar över normal tid enbart för att hjälpa mig med försäljningen. Köparen fick bilen på finans och jag hade pengarna på kontor tre vardagar senare. Rekommenderar de starkt pga deras engagemang och service.
    Hoppas på fler samarbeten i fortsättningen Läs mer
    2018-10-02 Jerry S svarar Cenny E
    Tack för din fina feedback Cenny! Väldigt trevligt att träffas och vi blev glada att du vände dig till oss! Otroligt fin Arteon du hade, nästan lite avis! På återseende!
  • 2018-09-23

Robin C skrev om Strands Bilar
    Mycket trevliga killar!
    Mycket nöjd att jag valde strands bilar! Läs mer
    2018-09-25 Jerry S svarar Robin C
    Tack för din feedback Robin! Trevligt att träffas och hoppas på återseende. Tills dess, lycka till med din fina Audi A4!

Fräsarvägen 32, 142 50 Skogås