Strands Bilar

Fräsarvägen 32, 142 50 Skogås — Visa karta

Välkommen till Strands Bilar!

Vi tycker att ett bilköp ska kännas bra, nästan en pirrande känsla, riktig glädje med andra ord. Det ska även vara okomplicerat, därför har vi valt att ta fram en del tjänster som underlättar, till exempel.

Finansiering upp till 72 månader. Garantier från 6-36 månader för ett tryggt bilägande! Gratis Carfax rapporter på alla våra bilar ( Bilupplysning/historik ).
Sist och nästan viktigast, ett trevligt bemötande!

Ett familjeföretag.
Kvalité framför kvantitet, vi säljer bara bilar vi själva tror på. Vi tänker långsiktigt och strävar efter super-nöjda kunder!

Vid försäljningsuppdrag av din bil tar vi hand om hela processen, in & utvändig tvätt, fotografering, uppställningsplats, annonsering på flertal webbsidor samt garanti och finansiering.

Boka tid hos oss redan idag eller ta en titt här nedan för att se vad våra tidigare kunder tycker om oss. Du hittar oss på Fräsarvägen 32 i Länna Industriområde.

Varmt Välkommen in till oss!

Läs vad 30 kunder tycker om Strands Bilar

• Robin C
    Robin C skrev om Strands Bilar
    Mycket trevliga killar!
    Mycket nöjd att jag valde strands bilar! Läs mer
  • Garo K
    Garo K skrev om Strands Bilar
    Jag fick en utmärkt service och är riktigt nöjd med mitt köp.
    Tusen tack för all hjälp! Läs mer
    2018-09-22 Jerry S svarar Garo K
    Hej! Vad kul att du är nöjd Garo! Tusen tack själv för ditt förtroende och hoppas på återseende!
  • Hanibal M
    Hanibal M skrev om Strands Bilar
    Mycket bra bemötande trevliga killar Jag önskar er det bästa fin bil ärliga människor Läs mer
    2018-09-17 Jerry S svarar Hanibal M
    Tack för fina ord Hanibal! Fin gest av dig att köpa en bil till din dotter, önskar henne all lycka till!
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Strands Bilar
    Bil, bra bemötande av ägarna. Förväntningarna var en bra produkt vilket det var.

Mycket bra bemötande och att affären gick igenom snabbt. Läs mer
    2018-09-11 Jerry S svarar Andreas K
    Hej Andreas! Vad kul att du vart nöjd och att dina förväntningar förgylldes! Alltid lika trevligt med nöjda kunder, hoppas på återseende. Allt gott!

Med vänliga hälsningar Strands Bilar.
  • Eddy S
    Eddy S skrev om Strands Bilar
    God service och mycket bra bemötande, super nöjd med bilköpet och kommer definitivt återkomma om fler bilar behövs. Strands bilar rekommenderas starkt! 10/10 * Läs mer
    2018-08-24 Jerry S svarar Eddy S
    Härligt att du känner så Eddy! Det gör oss väldigt glada att du är nöjd och dessutom lämnar så fin kommentar. På återseende!
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Strands Bilar
    Begagnad bil.
    Super.
    Grabbarna på strandsbilar kan man bara ge 10 av 10.
    Fantastisk. Läs mer
    2018-08-24 Jerry S svarar Stefan N
    Tack för fin feedback Stefan! Uppskattas väldigt mycket, hoppas på återseende!
  • Sofie A
    Sofie A skrev om Strands Bilar
    Köpte bil, trevlig o utmärkt bemötande o service
    Super nöjd med bilen den topp Läs mer
    2018-08-24 Jerry S svarar Sofie A
    Vad glada vi blir att du är nöjd Sofie! Hoppas du får en fortsatt härlig sommar
  • Sebastian C
    Sebastian C skrev om Strands Bilar
    Mycket bra bemötelse och kunskap hos grabbarna på Strands Bilar i Länna. Läs mer
    2018-08-18 Jerry S svarar Sebastian C
    Tack för din rekommendation Sebastian! Grymt trevligt att träffas, hoppas på återseende!
  • Johan R
    Johan R skrev om Strands Bilar
    Toppen grabbar bröderna Strand, köpte en bil av dem för ca 4 månader sen och har inget annat än beröm att ge.
    Kanon mottagande, kunniga och pålästa om bilen jag köpte. Kommer definitivt köpa fler fordon av dem i framtiden. Läs mer
    2018-08-18 Jerry S svarar Johan R
    Tack för fina ord Johan! Man kan inte vara annat än toppen mot en toppen kund! Förhoppningsvis på återseende! Ha en fortsatt trevlig sommar!
  • Karlo D
    Karlo D skrev om Strands Bilar
    Trevliga killar!
    Köpte BMW318 och är jätte nöjd.Rekommenderar Strands bilar! Läs mer
    2018-08-18 Jerry S svarar Karlo D
    Härligt att du är nöjd Karlo! Tack för rekommendationen det betyder mycket för oss. På återseende! Med vänlig hälsning Strands Bilar
  • Erik I
    Erik I skrev om Strands Bilar
    Blev så otroligt väl bemött av personalen och bra service, gör mitt nästa bil löp där också! Läs mer
    2018-08-18 Jerry S svarar Erik I
    Vad kul att du känner dig nöjd Erik, det glädjer oss! Ha en fortsatt härlig sommar önskar vi på Strands Bilar.
  • Karl S
    Karl S skrev om Strands Bilar
    Trevliga och tillmötesgående. Seriös verksamhet. Mycket nöjd! Läs mer
    2018-08-12 Jerry S svarar Karl S
    Kul att du är nöjd Karl, det glädjer oss! Grattis till din första bil önskar vi på Strands Bilar!
  • Fizuli A
    Fizuli A skrev om Strands Bilar
    👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻🚙 Mukke Bra Läs mer
    2018-08-12 Jerry S svarar Fizuli A
    Vad kul att du är nöjd! Lycka till med din BMW, på återseende! Trevlig sommar.
  • Jonatan J
    Jonatan J skrev om Strands Bilar
    Helt okej bemötande men tråkigt att dom glömt bort min bokande tid. Och att alla sakavanker på Bilden ej framgått tydligt på annonsen. Men jag är nöjd ändå! Läs mer
    2018-08-08 Jerry S svarar Jonatan J
    Hej Jonatan! Först och främst tycker vi att det är kul att du huvudsakligen är nöjd! Vi blandade ihop ditt nummer med en annan potentiell kund som avbokade i sista sekund och därav att vi vart 20 minuter sena till din bokade visning, det ber vi om ursäkt för. Vissa skavanker är svåra att få med på bild och dessutom så nämde vi även det på telefon för dig innan du anlände samt gav dig ett avdrag/prutmån på 8.900 KR för att göra dig nöjd!

Ha en fortsatt trevlig sommar önskar vi på Strands Bilar!
  • Marcus
    Marcus skrev om Strands Bilar
    Det blev den första egen köpta bilen här!
    Många bilar som jag kollade på samtidigt men omdömena som jag läste vägde över vad jag kollade på.
    Och jag ångra inte mitt beslut det minsta, super trevliga och genuina killar som jag absolut åker tillbaka till om det blir något mer bilköp i framtiden.
    Lägger mitt egna omdöme här om hopp att det hjälper fler som det hjälpte mig :)
    Så hittar ni en bil där, åk absolut och kolla! Läs mer
    2018-07-23 Jerry S svarar Marcus
    Gratulerar till din första egen köpta bil Marcus! Grymt att du är nöjd och tack för dom fina orden och kul att du valde att handla utav oss. Vi önskar dig en riktigt härlig sommar!

• Martin P
    Martin P skrev om Strands Bilar
    Mycket trevlig personal och väldigt hjälpsamma med hela affären från början till slut Läs mer
    2018-07-23 Jerry S svarar Martin P
    Vad kul att du kände så Martin.
    Tack från oss på Strands Bilar! Trevlig sommar.
  • Linus A
    Linus A skrev om Strands Bilar
    Mycket smidig affär otroligt nöjd med min nya bil!
    Bra bemötande och trevlig personal Läs mer
    2018-07-09 Jerry S svarar Linus A
    Kul att höra Linus! Kör så det rycker och ha en härlig sommar!

• Albin A
    Albin A skrev om Strands Bilar
    Mycket bra! Snabb smidig affär utan bekymmer. Läs mer
    2018-07-07 Jerry S svarar Albin A
    Tack för ditt omdöme Albin! Lycka till med flytten och din nya bil, trevlig sommar!

• Joni k
    Joni k skrev om Strands Bilar
    Great Service and Good cars, sjcar.fi recommends!:) Läs mer
    2018-07-05 Jerry S svarar Joni k
    Thank you for your feedback Joni! We'll keep in touch for future cars, take care!

• Thomas W
    Thomas W skrev om Strands Bilar
    Bra grabbar! Trevligt bemötande! Läs mer
    2018-07-05 Jerry S svarar Thomas W
    Tack för din feedback! Hoppas du är nöjd med din grymma Chevrolet Tahoe, trevlig sommar!

• Nicole B
    Nicole B skrev om Strands Bilar
    Jag köpte en volkswagen polo och fick det bästa bemötandet man kan vänta sig! Riktigt erfarna och trevliga killar som gav både stöd, tips och var riktigt personliga! Jag kunde inte vara mer nöjd än vad jag är! 10/10 stjärnor. Läs mer
    2018-06-29 Jerry S svarar Nicole B
    Vad kul att du är nöjd med din bil & bemötandet! Hoppas du får en trevlig sommar och välkommen åter!

• Conny J
    Conny J skrev om Strands Bilar
    Köp av Audi A5.
    Grymt nöjd över bemötande. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-06-28 Jerry S svarar Conny J
    Härligt att höra, tack för din feedback! Grattis till din super-snygga Audi A5 & njut av sommaren.

• Helén W
    Helén W skrev om Strands Bilar
    Otroligt tillmötesgående, serviceminded och det kändes som dom vet vad dom pratar om. Fick ett ärligt intryck av dem.
    Har bara gott att säga om dem! Läs mer
    2018-06-28 Jerry S svarar Helén W
    Härligt att du upplevde det så Helén, alltid enkelt att vara tillmötesgående med trevliga kunder! Varmt välkommen åter!

• Alin Robert M
    Alin Robert M skrev om Strands Bilar
    Billen som köpte jag haft mycket problem. Aldrig ska köpa till de Läs mer
    2018-06-28 Jerry S svarar Alin Robert M
    Ojdå det var tråkigt att höra! Vi har inte hört något ifrån dig, du kan maila oss på Info@strandsbilar.se

• Rebaz A
    Rebaz A skrev om Strands Bilar
    Trevliga killar som är lätta att göra med. Läs mer
    2018-06-28 Jerry S svarar Rebaz A
    Tack för din feedback! Hoppas ni är nöjda. Välkommen åter!

• Kevin
    Kevin skrev om Strands Bilar
    riktigt genuina grabbar, lätta att ha o göra med! Fick även pruta en slant hehe Läs mer
    2018-06-28 Jerry S svarar Kevin
    Va kul att du känner så! Välkommen åter & trevlig sommar!

• Melina E
    Melina E skrev om Strands Bilar
    Är supernöjd med mitt köp! Riktigt trevliga killar! Läs mer
    2018-06-28 Jerry S svarar Melina E
    Va kul att du är nöjd, då är vi även nöjda! Varmt välkommen tillbaka Melina.

• Ebba L
    Ebba L skrev om Strands Bilar
    Killarna som jobbar där är otroligt serviceminded & de har superfräscha bilar, rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-06-28 Jerry S svarar Ebba L
    Tack för din feedback! Trevlig sommar & välkommen åter.

• Robin A
    Robin A skrev om Strands Bilar
    Strands bilar är kunniga och har väldigt bra kund bemötande. Kommer återkomma där i framtida bil affärer Läs mer
    2018-06-28 Jerry S svarar Robin A
    Tack för ditt förtroende. Varmt välkommen åter!

• Viktoria E
    Viktoria E skrev om Strands Bilar
    Supertrevliga killar! Väldigt bra service! Läs mer
    2018-06-28 Jerry S svarar Viktoria E
    Tack för din feedback! Välkommen åter.

Fräsarvägen 32, 142 50 Skogås