Strands Bilar

Fräsarvägen 32, 142 50 Skogås — Visa karta

Välkommen till Strands Bilar!

Vi tycker att ett bilköp ska kännas bra, nästan en pirrande känsla, riktig glädje med andra ord. Det ska även vara okomplicerat, därför har vi valt att ta fram en del tjänster som underlättar, till exempel.

Finansiering upp till 72 månader. Garantier från 6-36 månader för ett tryggt bilägande! Gratis Carfax rapporter på alla våra bilar ( Bilupplysning/historik ).
Sist och nästan viktigast, ett trevligt bemötande!

Ett familjeföretag.
Kvalité framför kvantitet, vi säljer bara bilar vi själva tror på. Vi tänker långsiktigt och strävar efter super-nöjda kunder!

Vid försäljningsuppdrag av din bil tar vi hand om hela processen, in & utvändig tvätt, fotografering, uppställningsplats, annonsering på flertal webbsidor samt garanti och finansiering.

Boka tid hos oss redan idag eller ta en titt här nedan för att se vad våra tidigare kunder tycker om oss. Du hittar oss på Fräsarvägen 32 i Länna Industriområde.

Varmt Välkommen in till oss!

Läs vad 99 kunder tycker om Strands Bilar

• 2019-06-16

Erik H skrev om Strands Bilar
    Köpte en audi a6 avant, otroligt bra bemötande ifrån båda bröderna..
    Kommer garanterat tillbaka när nästa bilinköp blir aktuellt.. Läs mer
    2019-06-17 Jerry S svarar Erik H
    Du köpte dig en riktigt fin Audi A6! Tack för ditt omdöme Erik.
    Vi hoppas att du kommer tillbaka när du känner att det är dags att byta upp dig eller skaffa en till. Vi hörs!

Ha en fin sommar önskar Jerry & Conny Strand.
  • 2019-06-13

JOHANNA S skrev om Strands Bilar
    Service när den är som bäst.
    Köpte en bil som fungerade mindre bra efter 15 dagar och jag kontaktade Jerry på Strands Bilar som från dag ett jobbat proffsigt med sin kollega för att göra det absolut bästa för oss. Idag körde dom upp nya bilen och servicen är maxad. Känns personligt och lite familjärt. Lugna fina samtal och lösningar på allt som varit och hela tiden oss i fokus så att vi blir nöjda.
    Köpa bil? Handla på Strands Bilar, det lilla företaget med den personliga relationen.
    TACK💐🙏 Läs mer
    2019-06-17 Jerry S svarar JOHANNA S
    Tack för era fina ord, det gör oss väldigt glada att ni är nöjda!
    Ja, ibland kan tyvärr bilköp bli mindre lyckosamma & då är det extra viktigt att vi finns där för er!
    Vi hoppas att nya bilen fortfarande fungerar klockrent & håller i många år till.

Vi önskar er en riktigt härlig sommar där uppe i Norrland & hoppas på återseende i framtiden. Hälsa familjen!

Med vänliga hälsningar Jerry & Conny Strand
    JOHANNA S, Jerry S gillar detta
  • 2019-06-13

Michael H skrev om Strands Bilar
    Mycket trevlig och snabb affär! Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2019-06-17 Jerry S svarar Michael H
    Tack för din recension Michael! Vi hoppas på återseende i framtiden och önskar dig en härlig sommar! :)

• Gabriel G

2019-06-08

Gabriel G skrev om Strands Bilar
    Köpte en Audi A4 Quattro S-Line, blev bemött på ett varmt och bra sätt! Dom svarar alltid direkt när man ringer och alltid trevliga! Snabb & smidig affär och allt kändes väldigt seriöst och tryggt! Rekommenderar starkt Strands Bilar & hopps vi kan göra mera grymma affärer i framtiden! Grymt stort tack!!!! Läs mer
    2019-06-17 Jerry S svarar Gabriel G
    Tack för din feedback Gabriel! Riktigt fin första bil du köpte dig :) Alltid lika trevligt med nöjda & glada kunder som er familj, ni är varmt välkomna till oss i framtiden!
    Ha en fin sommar så hörs vi!

Jerry S, Conny S gillar detta
  • Victor

2019-05-31

Victor skrev om Strands Bilar
    Dom bästa av dom bästa!!! Otroligt bra bemötande och fantastisk service. Keep it Up!!!!!!! Läs mer
    2019-06-07 Jerry S svarar Victor
    Haha din energi Victor helt otrolig! Tack för din feedback. Hoppas du är fortsatt nöjd så ses vi i framtiden när det är dags för en ny bil! :)

• 2019-05-29

Rasmus L skrev om Strands Bilar
    Personlig och vänlig service, smidig affär Läs mer
    2019-05-29 Jerry S svarar Rasmus L
    Tack Rasmus för ditt förtroende att komma hela vägen ifrån Gällivare! Hoppas resan hem går smidigt i din riktigt grymma C63 AMG :)

Ha nu en riktigt fin sommar så ses vi när det är dags för ny bil!

• Göran L

2019-05-29

Göran L skrev om Strands Bilar
    Fantastiskt bemötande och proffsighet av ägarna. Rekommenderar verkligen detta företag både vad gäller försäljning eller köp. Läs mer
    2019-05-29 Jerry S svarar Göran L
    Tack detsamma Göran! Alltid lika trevligt när du är på besök, hoppas på återseende om inte allt för länge! Ha en fin sommar med frugan & husbilen!

Med vänliga hälsningar Strands Bilar
  • 2019-05-28

Rahmati R skrev om Strands Bilar
    Trevliga bröder som ger dig bästa service Läs mer
    2019-05-29 Jerry S svarar Rahmati R
    Tack för din recension Rahmati! Vi hoppas att du är fortsatt nöjd & vi önskar dig en fin sommar! :)

• 2019-05-25

Birgitta T skrev om Strands Bilar
    Både telefon kontakt och i verkligheten så var bemötandet mycket trevligt. Glad och positiv person. Kan rekommendera dom varmt. Läs mer
    2019-06-07 Jerry S svarar Birgitta T
    Tack Birgitta för din återkoppling! Det glädjer oss att du kan rekommendera vårat företag, tack! Hoppas ni får en fin sommar, på återseende!

• 2019-05-22

Lotta H skrev om Strands Bilar
    Snabb och smidig affär. Trevligt bemötande.
    Lotta Läs mer
    2019-05-29 Jerry S svarar Lotta H
    Tack för din feedback Lotta! Kul att du är nöjd & hoppas du har det bra borta i Alicante nu!

• ALEKSANDER F

2019-05-21

ALEKSANDER F skrev om Strands Bilar
    Klockrena grabbar på Strands bilar!
    Väldigt hjälpsamma när vi ville kolla på andra bilar dom hade samt väldigt smidigt köp, kan rekommenderas! Läs mer
    2019-05-22 Jerry S svarar ALEKSANDER F
    Tack för att ni tog er tiden att ge oss feedback!
    Det är givet, ibland är det svårt att bestämma sig, speciellt när vår hall mestadels består av Audi's, men vi tycker att ni valde rätt bil, en riktigt fin Audi A6!
    Hoppas resan till Katrineholm gick smidigt & att ni är fortsatt nöjda.
    Varmt välkomna tillbaka i framtiden!

• 2019-05-20

Mariuxi H skrev om Strands Bilar
    Blev bemött av kunnig personal och mycket trevlig Läs mer
    2019-05-22 Jerry S svarar Mariuxi H
    Tack Mariuxi för din feedback! Hoppas resan hem gick bra & att du är fortsatt nöjd med bilen! Varmt välkommen åter och vi önskar dig en fin sommar!

• 2019-05-19

Jenny L skrev om Strands Bilar
    Jag köpte precis en superfin Audi A3 och är jätteglad. Fin bil och mycket bra bemötande och smidig affär. Kunde inte kännas bättre🙏👍!
    Tack Conny och Jerry!
    Hälsningar
    Jenny och Jörgen Läs mer
    2019-05-22 Jerry S svarar Jenny L
    Tack för din recension Jenny! Din A3:a var verkligen superfin, bra val nu inför sommaren :)
    Vi är jätte glada över att du är så nöjd! Verkligen trevligt att träffas & vi hoppas att du och Jörgen kommer tillbaka när ni vill byta bil, eller svänga förbi på en Go'fika!

• 2019-05-18

Julle Mikael J skrev om Strands Bilar
    Ringde säljaren och bad honom att berätta lite mer om bilen då vi hade 70 mil att köra.
    Jodå, det finns lite stenskott men inget allvarligt och inget man tänker på i helhet.
    Ser helt ok ut och allt fungerar som det ska.
    Vi sätter oss i bilen och kör för att kika på en Audi A4.
    När vi äntligen kommer fram möter säljaren upp oss och säljaren i sig är trevlig.
    Men sedan är det bilen.
    Mängder av stenskott, bubblor och rost bakom ena bakdörren, mängder av djupa
    repor på bakre kofångaren förmodligen gjorda av släpkärra, samt en buckla.
    Ac:n kylde inget, aluminiumfälgarna som var mycket fina på bild var totalt kantstötta
    och de misstänkt svarta spraylackade fälgarna har bara katastrof.
    Sedan däcken, de hade inte klarat besiktningen nästa gång, haft bil i 36 år,
    fast säljaren sa att de går minst 2 säsonger till.
    Tack vare alla positiva omdömen valde vi att lita på att skicket var som säljaren sa,
    men det slutade med att vi fick åka hem igen. Läs mer
    2019-05-22 Jerry S svarar Julle Mikael J
    Tack för din feedback Mikael! Vi förstår att det känns jätte tråkigt & det är ännu tråkigare att bilen inte mötte dina förväntningar då du hade en lång resväg.
    Bilen i fråga har gått 23.000 Mil & är 13 år gammal, bilen är ju tyvärr inte ny och att stenskott finns samt någon enstaka repa finns är ju tyvärr väldigt vanligt. Vilket vi också förklarade per telefon, att bilen är i bruksskick men i helhet så ser bilen fin ut.
    Fälgarna hade en del skrap men det syntes även på bild, när ni kände att det var för mycket i ert tycke så erbjöd vi en annan uppsättning hjul som kompensation.
    Däcken har vi uppmätt till 4,5 milimeter med mätsticka och gränsen till obruksbara däck i Sverige går vid 1,6 milimeter.
    Så som vi förstod det skulle ni åka och titta på en annan bil i Stockholm, hade vi förstått att ni vart besvikna och skulle åka hem så hade vi givetvis gett er ett prisavdrag på bilen alternativt ersatt era resekostnader för besväret.
    Har ni några frågor eller funderingar så får ni gärna kontakta oss per mail / telefon.

• Stefan H

2019-05-17

Stefan H skrev om Strands Bilar
    100%, bra grabbar! Smidigt, enkelt, rakt. Rekommenderar! Läs mer
    2019-05-19 Jerry S svarar Stefan H
    Härligt att du är nöjd Stefan & tack för din feedback! Vi hoppas att ni får en fin sommar i nya bilen :) På återseende i framtiden!

• 2019-05-15

TOMMY S skrev om Strands Bilar
    Mycket bra , enkla och seriösa att göra affär med. Riktigt måna om att det ska bli rätt för kunden och de står till 100% för vad de lovat. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2019-05-15 Jerry S svarar TOMMY S
    Tack för din recension Tommy! Vi är toppen-glada över att ni är nöjda & känner så, självklart håller vi det vi lovat! Tack återigen för din rekommendation. Vi hoppas på återseende i framtiden. Ha fin sommar nu i nya fräscha BMW:n

• Tord G

2019-05-13

Tord G skrev om Strands Bilar
    Bilköp. Bra bemötande och ordentlig genomgång av bilen. Lätt att prata med och påminde om att läsa igenom kontraktet noga. Bra bilhandlare. Läs mer
    2019-05-15 Jerry S svarar Tord G
    Tack för din feedback Tord! Väldigt trevligt att träffas & att göra affär med dig. Hoppas resan till Sollefteå gick smidigt. På återseende!

• 2019-05-10

Marina E skrev om Strands Bilar
    HEJ HAR NU KÖRT HEM ALLT GICK BRA RINGER SENARE NÄR VI KÖRT MERA Läs mer
    2019-05-11 Jerry S svarar Marina E
    Hej! Härligt att ni kom hem säkert. Ni kan kontakta oss när ni vill, på återseende!

• 2019-05-05

Ronnie S skrev om Strands Bilar
    Bilköp. Mycket trevliga o proffsiga . Läs mer
    2019-05-08 Jerry S svarar Ronnie S
    Tack för din feedback Ronnie. Hoppas du & dotter din är nöjd med er nya fina Audi A3!
    Vi önskar er en härligt sommar & hoppas på återseende!

• 2019-05-03

Johan B skrev om Strands Bilar
    De höll vad de lovade åtgärda och var mycket måna om att ha nöjda kunder. De hörde även av sig efter reparationen och frågade om kag var nöjd med resultatet. Vilket är ytterligare ett plus. Läs mer
    2019-05-08 Jerry S svarar Johan B
    Tack för din feedback Johan! Självklart är vi mån om våra, vi vill finnas där för er även efter bilköpet. Vi är glada över att du är nöjd & vi hoppas på återseende i framtiden! :)

• 2019-04-23

Philip N skrev om Strands Bilar
    Köpte en volkswagen passat och är mycket nöjd trevligt bemötande och bra service Läs mer
    2019-05-08 Jerry S svarar Philip N
    Tack för din feedback! Otroligt snygg Passat du köpte dig, hoppas du får en fin sommar med nya bilen! :)

• Mathias R

2019-04-21

Mathias R skrev om Strands Bilar
    Köpt en audi a4 av strands bilar, väldigt proffsiga killar som gör ärliga bra affärer. Av alla handlare jag haft kontakt med inför mitt bil köp så är strands bilar överlägset bäst på alla punkter.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-04-22 Jerry S svarar Mathias R
    Tack för din vänliga feedback Mathias! Väldigt trevligt att göra affär med dig & vi hoppas givetvis på flera återseenden! Det lönade sig även för oss med ditt yrke i VVS gentemot våra element, tack för hjälpen :D

Fortsatt glad påsk!

• 2019-04-19

Isak P skrev om Strands Bilar
    Super trevliga killar! Köpte min första bil och blev bemött bra! De håller vad dom lovar och vet vad de håller på med! :)
    Mvh Glad Bilägare :D Läs mer
    2019-04-19 Jerry S svarar Isak P
    Tack för din feedback Isak! Väldigt trevlig affär & super-schysst första bil du köpte =) Riktigt bra val nu inför sommaren. På återseende!

• Samuel C

2019-04-15

Samuel C skrev om Strands Bilar
    Trevligt bemötande,svarar när du ringer eller så ringer dom tillbaka till dig. Service minded när det kommer till försäljning av fordon och allmänt trevliga och tillmötesgående. Rekommenderar Strands Bilar om ni är ute efter bra kund service och bilar så klart.

Hälsningar från Samuel & Senteza Läs mer
    2019-04-19 Jerry S svarar Samuel C
    Tack för ert fina omdöme! Allt blir så mycket enklare med trevliga kunder som er :)
    Vi önskar er all lycka till med erat företag & hoppas på återseende i framtiden när ni behöver flera bilar!

• Fredrik S

2019-04-15

Fredrik S skrev om Strands Bilar
    Köpte en bil. Snabba och trevliga killar, lysande service. Och inga problem

Kan varmt rekommendera STRANDS BIL Läs mer
    2019-04-15 Jerry S svarar Fredrik S
    Tack för lysande feedback! Hoppas resan hem till Norrland gick bra & att ni är fortsatt nöjda med Audin! Så hoppas vi här nere i Stockholm på återseende i framtiden :)

• 2019-04-09

Vahideh R skrev om Strands Bilar
    Jätte trevliga killar där och nöjd med affären. Läs mer
    2019-04-13 Jerry S svarar Vahideh R
    Tack Vahideh för din feedback!
    Vi är glada över att du är nöjd!
    Ha en fin sommar önskar vi på Strands Bilar.

• 2019-04-08

Simeon L skrev om Strands Bilar
    Allt gick snabbt och smidigt, blev Serigöst och Trevligt bemött och det var inget lurande ’ dem berättade allt som var bra att veta om bilen😎 Läs mer
    2019-04-13 Jerry S svarar Simeon L
    Riktigt kul att du känner så Simeon! Tack för din feedback & hoppas att du är grymt nöjd.
    Hoppas på återseende :)

• 2019-04-08

Andreas L skrev om Strands Bilar
    Riktigt bra bilfirma. Grym Audi och blev trevligt bemött :) rekommenderas starkt👍 Läs mer
    2019-04-15 Jerry S svarar Andreas L
    Tack för fina ord! Audin var grym, de håller vi med om :) Tack åter igen för din rekommendation Andreas och välkommen åter!

• 2019-04-05

Robert H skrev om Strands Bilar
    Köpte en fin A6a blev riktigt bra bemött. Seriösa. Rekommenderar dom starkt och kommer återvända i framtiden för bilköp. Läs mer
    2019-04-06 Jerry S svarar Robert H
    Den var riktigt fin Robert, ett välplanerat köp nu inför sommaren! Kul att du är nöjd & tog dig tiden att ge oss en rekommendation!
    På återseende Robert.

• 2019-03-17

Ted T skrev om Strands Bilar
    Köpte en Audi A4. Familjär verksamhet, trevlig och kunnig personal. Jag kommer att köpa fler bilar där och jag kan varmt rekomendera dom! Läs mer
    2019-03-21 Jerry S svarar Ted T
    Vi hoppas att du är nöjd med ditt val! Vi uppskattar starkt din rekommendation & belåtenhet!
    Det var väldigt trevligt att ha dig här, så vi hoppas på flera återseenden!

• 2019-03-16

Rafik M skrev om Strands Bilar
    Trevliga , rekommenderas varmt Läs mer
    2019-03-21 Jerry S svarar Rafik M
    Tack detsamma Rafik! Vi blir jätte glada över att ni kan rekommendera oss!
    Varmt välkommen åter.

• Amel F

2019-03-02

Amel F skrev om Strands Bilar
    Köpte en jättefin A5. Schysst pris fick jag även ett bra inbytespris för min bil. Rekommenderar dessa grabbar, väldigt trevliga, schysta och hjälpsamma. Förhoppningsvis blir Strands Bilar en av dem första jag besöker vid nästa bilköp! Läs mer
    2019-03-21 Jerry S svarar Amel F
    Tack för din feedback Amel! A5'an du köpte var grymt snygg! Det gläder oss att du är nöjd och vi hoppas på att du återkommer!

• 2019-03-01

Charlie Ö skrev om Strands Bilar
    Köpte en fin Audi av de trevliga grabbarna på Strands.
    Allt gick mycket smidigt till väga och jag rekommenderar firman 👍👍 Läs mer
    2019-03-02 Jerry S svarar Charlie Ö
    Den var väldigt fin faktiskt! Hoppas sonen din blir nöjd :D
    Tack för fina ord & rekommendation!
    Välkommen åter!

• Pawel D

2019-03-01

Pawel D skrev om Strands Bilar
    hi ya. My name is Pawel I decide to buy and collect my dream car from Strands Bilar. 3 days trip from Poland was not easy but now I know it was 10000% worth it. Car is in perfect condition 1000km from Sweden to Poland was a perfect time behind the wheel. From beginnig to the final BUY it was a pleasure and know now that my next buy be in the same place STRANDS BILAR two brothers who made my buy pefect.
    By the way Thank You for keepeing the car form me :*
    Thank You/Dziękuję Läs mer
    2019-03-01 Jerry S svarar Pawel D
    Thank you for the feedback Pawel. It was really nice to meet you and your energy was outstanding haha! We hope to see you again! The car your bought was a really good one, think we had like 50 calls on it!
    You are more then welcome back to us!

Best regards
    Strands Bilar.
  • 2019-02-27

Emil Z skrev om Strands Bilar
    Grym service ärliga killar dem hjälpte mig med en förmedling och det gick super bra. Läs mer
    2019-03-01 Jerry S svarar Emil Z
    Tack för din feedback Emil! Hoppas din tjej är nöjd med BMWn vi förmedlade till er. På återseende!

• 2019-02-20

Basir K skrev om Strands Bilar
    Mercedes a class AMG.
    Blev bemött jätte bra och kändes tryggt att göra affärer, allt gick fort och smidigt. Bättre än förväntat, duktiga grabbar som kan sitt jobb och bilar.
    Är riktigt nöjd med mitt köp! Läs mer
    2019-02-23 Jerry S svarar Basir K
    Härligt att du fick en sådan bra upplevelse Basir, det glädjer oss!
    Stort tack för din recension och hoppas du är grymt nöjd med din fina AMG!

• Csaba T

2019-02-19

Csaba T skrev om Strands Bilar
    I bought a nice used Volvo v50 in a really good condition!
    The service was quick!
    Overall 5star experience! Läs mer
    2019-02-23 Jerry S svarar Csaba T
    Thank you very much for your feedback Csaba! We wish everything to work out fine with exporting the car to Hungary. hopefully we'll see each other again. Welcome back!

• 2019-02-17

Santino skrev om Strands Bilar
    Trevliga och sköna, ärliga och bra. Läs mer
    2019-02-23 Jerry S svarar Santino
    Härligt att du känner så Santino, det gör oss glada! Tack för din feedback och hoppas du får många fina mil med nya Audi'n.

• 2019-02-17

Jorge A skrev om Strands Bilar
    Grabbarna är proff!
    Snabb lösning, bra överenskommelse och ärlighete.
    Fortsätter så, nå ni lyckas!
    Big J Läs mer
    2019-02-23 Jerry S svarar Jorge A
    Haha tack för din feedback Big J, trevligt att träffas och vi hoppas på återseende!
    Kul att du är nöjd, det glädjer oss!

• 2019-02-14

Christoffer S skrev om Strands Bilar
    Väldigt trevligt bemötande och grymt bra upplevelse👍🏼 Läs mer
    2019-02-16 Jerry S svarar Christoffer S
    Tack för din fina feedback Christoffer! Hoppas du är nöjd med priset vi gav dig för din bil.
  • Robin S

2019-02-12

Robin S skrev om Strands Bilar
    Köpte en audi som var super fin! Bra grabbar att ha å göra med! Läs mer
    2019-02-16 Jerry S svarar Robin S
    Det var den verkligen! Tack för din feedback Robin. Vi hoppas på återseende! :)
  • Magnus J

2019-02-11

Magnus J skrev om Strands Bilar
    Köpte en Audi A4 blev bemöt väldigt bra via telefon och på plats Läs mer
    2019-02-12 Jerry S svarar Magnus J
    Det var en väldigt fin Audi A4 du köpte, grattis! Kul att du känner dig väl bemött på både telefon och plats Magnus! Hoppas på återseende :)

• 2019-01-31

Fredrik A skrev om Strands Bilar
    Jättetrevligt familjeföretag. Kunniga och hjälpsamma. Känns som en trygg affär rakt igenom. Rekommenderas! Läs mer
    2019-02-02 Jerry S svarar Fredrik A
    Tack för din feedback Fredrik! Hoppas du får många fina mil i den nya bilen. Varmt välkommen åter!
  • 2019-01-28

Fredrik L skrev om Strands Bilar
    Audi S3 Sedan.
    Grymt bra bemötande av två engagerade killar som gjorde allt för att bilköpet skulle gå så smidigt som möjligt. Kan verkligen rekomendera Strands bilar! Läs mer
    2019-01-29 Jerry S svarar Fredrik L
    Superkul att du är nöjd Fredrik! Det är alltid lika härligt att göra affärer med trevliga kunder som dig. Hoppas att vi ses igen!

• 2019-01-25

Yaroslav skrev om Strands Bilar
    Trevligt bemötande och bra service. Sålde min bil via dem och köpte en annan.
    Rekomenderas! Läs mer
    2019-01-29 Jerry S svarar Yaroslav
    Tack för din feedback Yaroslav och vi är glada att du är nöjd! Lycka till med din nya bil!
  • 2019-01-24

Erik L skrev om Strands Bilar
    Jag köpte en volvo v50, såg annonsen på blocket, jätte nöjd med deras service.
    Tack Strandsbilar Läs mer
    2019-01-24 Jerry S svarar Erik L
    Vi hoppas att bilen kommer att underlätta din vardag nu när du slipper pendla kommunalt!Tack för din feedback och vi hoppas på återseende i framtiden!
    Med vänliga hälsningar Strands Bilar
  • 2019-01-22

Kenneth B skrev om Strands Bilar
    Köpte min andra Audi av Strands Bilar och är minst lika nöjd med denna som den första! Återigen tack för trevligt bemötande och smidig affär.
    Mvh Kenneth Läs mer
    2019-01-24 Jerry S svarar Kenneth B
    Kul att du kom tillbaka till oss Kenneth & att du återigen är nöjd! Det gör oss glada. Tack för din feedback och välkommen åter!
  • Anders W

2019-01-21

Anders W skrev om Strands Bilar
    Perfekt bemötande ! Grymt nöjs me köpet ! Läs mer
    2019-01-22 Jerry S svarar Anders W
    Kul att höra Anders! Trevligt att träffas och du är varmt välkommen tillbaka till oss i framtiden! :)
  • Davide D

2018-12-24

Davide D skrev om Strands Bilar
    Känner mig jätte nöjd, och vart trevligt bemöt. Har alltid köpt bilar privat innan. Men det är det slut med. Går mycket smidigare så här utan konstigheter. Läs mer
    2018-12-28 Jerry S svarar Davide D
    Kul att du är nöjd Davide! Vi strävar efter att vara så smidiga som möjligt och blir väldigt glada när vi får sådan feedback! God fortsättning på dig och varmt välkommen tillbaka!
  • Christoffer S

2018-12-22

Christoffer S skrev om Strands Bilar
    Köpt en Audi av dom helt kanon nöjd, bra bemötande rekommenderar detta företag starkt 10/10! Läs mer
    2018-12-28 Jerry S svarar Christoffer S
    Tack för din feedback Christoffer och härligt att du är så nöjd! Hoppas din långa hemresa gick bra. Självklart är du varmt välkommen tillbaka vid nästa bilköp! :)

Fräsarvägen 32, 142 50 Skogås