Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

strykfritt.se
  • BadgeFourYears

Sedan 2005 erbjuder Strykfritt Stockholms mest prisvärda städhjälp. Med fokus på kvalitet och miljö samt kompetent personal hjälper 80 städhjälpare i dagsläget ca 2000 privatkunder med regelbunden hemstädning och engångsuppdrag i form av flyttstädning, visningsstädning, storstädning och andra former av engångsstädningar runt...

228 omdömen om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Sedan starten hos Reco 2017

Fredrik B
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Bra jobb men otydlig info och oflexibla lösningar

Svar från Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Hej Fredrik. Vi tackar som sagt för din feedback och är glada att vi gjord ett bra jobb som du blev jättenöjd med. Det glädjer oss att vår städprestation uppskattades. Lite kort info om missförståndet som uppstod.. Vårt företag har riktigt låga ordinarie timpriser. Utöver det har vi ett extremt lågt timpris på 95 kr /tim för en provstädning om du är intresserad av regelbunden hemstädning. Priset är som sagt långt under självkostnadspris. För att rabatten inte ska missbrukas så att andra kunder får ta den kostanden har...

Maria L
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Jag abonnerar på städhjälp. Både företaget och min städhjälp är jätte trevliga och har alltid ett bra bemötande. Dom svarar alltid snabbt på frågor och utför arbetet jättebra. Jag är väldigt nöjd.

Åsa B
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Punktlig ankomst och MYCKET fint städat!

Annika A
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Har hemstädning varannan vecka. Vår städerska gör ett strålande jobb. Det har varit lätt och smidigt att ha att göra med arbetsledaren också.

Kenneth H
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Smidiga att ha att göra med och de gjorde ett mycket bra jobb!

Ulrika L
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Mycket nöjd Xxxxx gggggg hhhhh kkkkk jjjjjj kkkkkk hhhhh Hhhhhhhhh jjjjjj jkkkkkkk jjjjj

Åsa H
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Punktliga och tillförlitliga. Städar snyggare än man kan önska.

Eva H
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Mycket, mycket nöjd med de medarbetare jag har haft kontakt med.

Ziba J
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Arbetsledaren var väldigt tillmötesgående och agerade professionellt när jag ställde alla mina frågor. Tjejerna var duktiga och noggranna och det blev rent i både badrummet och köket. Några fönster var slarvigt putsade men jag gjorde ingen grej av det. Dock kommer jag att påpeka det ifall om det händer igen. Tjejerna kom i tid och avslutade jobbet enligt överenskommen tid med gott betyg. Jag kommer att anlita de igen.

Helene K
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Mycket pålitliga medarbetare som gör det där lilla extra vid städningen. Alltid lika nöjd när man kommer hem efter arbetsdagen och det är nystädat och fräscht hemma.

Heidi S
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Inför lägenhetsvisning och senare flytt bokade jag städ. Allt var smidigt och jag blev jätte nöjd med resultatet. Skinande rent. Skönt att de har med sig allt för att utföra städning. Lätt att boka.

Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Jag har alltid varit nöjd med Strykfritt och rekommenderar dom alltid. Dom är lyhörda proffsiga och ordnar alltid när det behövs. Strykfritt har genom åren överträffat mina förväntningar gång på gång!

Marjatta S
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Allt kring bokning har fungerat på bästa sättet. Trevlig och duktig personal som städar snabbt ich effektivt. Toppen resultat. Kan varmt rekommendera Strykfritt.

Jessica H
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Super duktig personal, har använt de flera ggr för flyttstädning och har de även varannan vecka för hemstädning. Noggranna och trevliga att ha att göra med.

Kia P
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Känslan av att komma hem till ett omsorgsfullt städat hem är oslagbar! Efter drygt 15 år som kund är jag fortfarande supernöjd med både veckostädning och vårens fönsterputsning.

Monica T
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Beställde och betalade för "storstädning". Blev trevligt bemött både i telefon vid beställningen och även de två städtjejerna som kom hit var trevliga. De pratade engelska. Försäkrade mig innan per telefonkontakt att det skulle städas särskilt väl på sockeln mot golvet under köksskåpen. Och när städtjejerna kom så visade jag där och sa på engelska att det behövs torkas där. Tjejen tittade och bekräftade att de skulle torka där. Detta gjordes dock inte alls. Golven var mycket blöta när vi kom hem - men inte rena. Jag tog...

Svar från Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Hej Monica. Är hemskt ledsen för situationen. Det måste ha blivit ett missförstånd mellan oss. Vi jobbar med städtjänster sedan 2005 och vet hur viktigt det är med kommunikation. Därför tas instruktioner för städupplägg via mail och via vårt kundsupportsystem.. Visst kan man ta det per telefon i vissa fall om kunden inte riktigt kan hantera mail och dator. Men även då bekräftas det man tagit upp via mail eller SMS. Så att missförstånd inte uppkommer. Vi fick ett sista mail av dig den 1 aug 2023 där du skrev en kort text...

Lena H
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Vi är väldigt nöjda med fönsterputsaren som var hos oss. Snabb& mycket noggrann! Smidig beställning. Mvh Lena Hellsen

Carina O
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Väldigt välstädat, skinande rent och väldoftande. Mycket prisvärt och trevliga att göra med.

Caglar G
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Hej Vi är nöjda med städhjälpen som vi får. Bara vi hittar inte nyckel till soprummet. Jag har varit i kontakt med Mikael och bad honom att kolla men vi kunde inte hitta nyckel. Hälsningar Caglar Tekce Overseas Sverige Filial 0735061422

Stefan J
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Vi har anlitat Strykfritt i säkert 7-8 år nu, med nära nog 100% kontinuitet i personal. Otroligt pålitliga och städerskan som ansvarar för vått hus är oerhört skicklig och noggrann. Innan strykfritt provade vi flera andra välkända firmor men alltid med stor rotation på personal.

Ulrika S

Suveränt utförd flyttstädning!

Elisabeth G
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Bra bemötande Inga problem med den hjälp jag ville ha hjälp med. Samma städerska varje gång är bra Helt ok med städtjänsten

Kundtjänsten - Strykfritt AB gillar detta
Maria A
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Den perfekta städfirman! Förutom att Monika och Paulina städar så himla bra, så är firman flexibla och kommunicerar bra till mig som kund. Jag är mycket nöjd

JANNICA G
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

I snart 3 år har vi varit kund hos strykfritt, vi har hemstädning varannan vecka. Under dessa 3 år har Strykfritt varit tillmötesgående och lyssnat till våra önskemål. Vi har aldrig upplevt något negativt med Strykfritt. Vi har tidigare haft städning av andra företag men de har inte passat oss, då de inte varit lika tillmötesgående och noggranna på sitt jobb. Vi har haft samma städerska under alla år som kund hos Strykfrii, och vår städerska Halina är verkligen den bästa man kan ha! Så duktig och gör sitt jobb till 110%...

Robert E
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Allt fungerar perfekt och alltid möts vi av fräschhet när vi kommer hem efter städningen

Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Proffsiga lättsamt att ha och göra med bra kommunikation alltid sabba på att svara på frågor och noga med att meddela om ordinarie personal ej kommer och en vikarie kommer istället. Alltid nöjd när personalen har varit hos mig.

Don E
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Mycket bra firma, bra personal och bra resultat. Noggrannhet och lyhördhet.

Christian W
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Bra bemötande och kompetenta städare.

Mocki H
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Vi har anlitat Strykfritt i många år och varit så nöjda. Bra att ha samma städerska år efter år och trevligt och väldigt lätt att kommunicera med företaget.

Anneli R
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Punktligt och noggrannt genomfördes städningen helt i enlighet med överenskommelsen. Mycket nöjd !

Eva G
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Bra och kunnig personal. Bra kommunikation vid förseningar och sjukdom. Samma person, som utför arbetet.

Madeleine D
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Bra och snabba svar när jag har kontaktat dem.

Marie B
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Hej, jag blir alltid bra bemött vid kontakt med dem. Jag ty ker också att de har väldigt bra personal som är noga med att utföra sitt arbete. Vid sjukdom ordnar de att det kommer en vikarie.

Karin F
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Bra städhjälp, välstädat och bra jobb. Det blir fint med det lilla extra. Trevlig personal och bra bemötande från företaget. Har varit mycket nöjda.

Helena N

Toppen, Angelika gör så fint hos oss varje vecka 👍

Jessica T
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Trevliga, nåbara vid ev frågor och tydliga med information inför storhelger etc.

Maria E
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Alltid professionellt bemötande, uppstår problem löser vi det.

Jeanette F
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Vi är mycket nöjda med vår städerska som är noggrann och trevlig.

Elisabeth A
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Helt ok bemötande. Förväntar mig ett rent hem när jag kommer hem. Har städhjälp var annan vecka.

Marie L
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Vi har städning varannan vecka och är jättenöjda med Strykfritt. Städ-resultatet är alltig bra! Det är alltid samma städerska vilket är väldigt skönt. Om jag vill kommunicera med städerskan (som inte är så bra på svenska) gör jag det genom att maila eller sms:a Strykfritt - och meddelandena når alltid städerskan väldigt snabbt och 100% korrekt - och med omedelbar återkoppling. Superenkelt och smidigt!

Johanna T
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Jättebra företag. Hög kvalitet på städningen och flexibla på att göra det jag behöver som kan vara nytt varannan vecka. Positiv personal , lätt att få hjälp av kundtjänst.

Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Mycket nöjd med min städning! Har haft samma tjej i många år nu.

Joanna B
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Strykfritt är den bästa investeringen jag gjort. De underlättar min vardag, är helt beroende av deras tjänst. Jag har en och samma städare och kontaktperson sedan 2017. Jag känner mig väldigt trygg med Strykfritt. Toppen service! Väldigt högt kvalité av städtjänster. Alltid trevlig bemötande, arbetsledarna är väldigt flexibla och snabba på att svara. Rekommenderade Strykfritt till alla mina nära och kära.

Kristina S
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Proffesionella städare. Vi har hemstädning varannan vecka. Företaget är måna om sina kunder. Lätta att få kontakt med. Man får snabbt svar om man behöver boka av eller boka om. Jag har varit kund hos dem i mer än tio år nu!

Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Kvaliteten helt beroende av vem som städar och den är väldigt ojämn. Använder ibland medel på ytor som de inte är menade för vilket känns sådär. Skulle gärna se att det blev ett mer miljöperspektiv på hanteringen - det går åt massvis med plastpåsar och pappershanddukar per städning. Undrar oxå om tanken är att vi ska stå för laddning av städarnas telefoner? Alla hittills laddar sina telefoner när de städar. Känns sådär. Arbetsledarna är väldigt snabba med att svara och vara tillmötesgående. Vid skada läggs mycket...

Elin J
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Vår nuvarande städerska är toppen! Om det inte fungerat med en person har företaget varit lyhört och hjälpt oss hitta en bra matchning.

Gerdlouise R
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Har städhjälp 1 gång per månad. Har blivit artigt och korrekt bemött de få gånger jag haft frågor.som oftast gällt att flytta städningen till en dag som bättre passat in i min kalender. Städningen har utförts helt till min belåtenhet.

Päivi P
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Mycket trevligt bemötande från ledningen och städhjälpen. Allt har fungerat bra.

Maud L
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Särskilt nöjd med engångsstädningen tidigare i våras. Gjorde det lättare att hålla ordning på torpet och den som städade nådde högre och kom åt ytor som jag inte når.

Maria J
Skrev om Strykfritt Städhjälp Stockholm AB

Strykfritt är väldigt proffsiga vad gäller städning och är tillmötesgående och trevliga när eller om vi behöver komma i kontakt med varandra. Vi är supernöjda!